Додаток № 2

до рішення ____  сесії

Комсомольської селищної ради

VІI скликання

від  ___ ________ 2017 року,

№ _____

 

Методика розрахунку
плати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій
для розміщення зовнішньої реклами

 

  1. Методика розроблена з метою створення єдиного організаційно-економічного механізму щодо оплати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами на території  Комсомольської селищної ради.
  2. Методика встановлює порядок визначення місячної плати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних рекламних конструкцій (РК) для розміщення зовнішньої реклами. Базова ставка для визначення плати за користування місцями розташування РК, що перебувають у комунальній власності, становить від 0,5 до 3-х неоподатковуваних мінімумів за 1м2 площі, залежно від типу та місця розташування РК .
  3. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами визначається при укладанні договору між Комсомольською селищною  радою та розповсюджувачем зовнішньої реклами і складається з базової ставки, помноженої на площу горизонтальної (для наземних рекламних засобів) або вертикальної (для неназмних і недахових РЗ) проекції конструкції та корегуючих коефіцієнтів, на які послідовно перемножується базова ставка.
  4. Формула визначення щомісячної плати за користування місцями має такий вигляд:
    П(міс.) = Бс х Sг (Sв) х Кк + ПДВ,
    де П(міс.) – розмір місячної плати;
    Бс – базова ставка;
    – площа горизонтальної проекції РЗ;
    – площа вертикальної проекції РЗ на уявну паралельну їй площину;
    Кк – корегуючі коефіцієнти.
  5. Мінімальною шириною горизонтальної проекції спеціальної конструкції для розташування зовнішньої реклами визначається 0,5 м.
  6. Сплата за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами здійснюється щомісячно в національній валюті до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим, протягом терміну дії договору.
  7. Розповсюджувач зовнішньої реклами не звільняється від плати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами при відсутності об’єкта зовнішньої реклами.
  8. За тимчасове користування місцем розташування спеціальних рекламних конструкцій, що розміщуються терміном до одного місяця, плата стягується, як за повний місяць.
  9. За тимчасове користування місцями, на яких розташовані вивіски, плата не встановлюється та не стягується. При розміщенні однією особою на одному фасаді будівлі (споруди) декількох вивісок плата не стягується лише за використання одного місця.
  10. Корегуючі коефіцієнти відносно зони розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами :

Район розташування:

I. Зона 1                                     -  Коефіцієнт 1,0

вул. Ярослава Мудрого та селищний Палац культури;

вул. Культури; вул. Миру; вул. Дружби;

вул. С. Закори; вул. Ціолковського; вул. Енергетиків та головний виіїзд з селища

II. Зона 2 (територія за межами зони 1) - Коефіцієнт 0,5

11. Базові ставки та корегуючі коефіцієнти відносно типу та місця розташування РК :

з/п

Тип рекламної конструкції

Базовий тариф

(грн..)

1

Щитові установки (окремо встановлені)

 

 

типу «бігборд»(6 х 3 м, 4 х 3 м) та інші

17,00

1.1

Односторонні на один щит  

17,00

1.2..

Односторонні на два щити:

-          розташовані в один ярус;

-          розташовані в два яруси(один над одним)

17,00

1.3

Двосторонні, розташовані в один ярус:

-          паралельне розміщення щитів;

-          кутове розміщення щитів

17,00

1.4

Двосторонні, розташовані в два яруси

17,00

1.5

З трьома щитами (трикутник у плані)

17,00

1.6

Інформаційний щит

17,00

2.

Настінні щити та панно

 

2.1

Щити типу «біллборд», банери, розміром до 18м2

8,50

2.2

Щити типу «біллборд» (брандмауери), банери,
розміром 18м2 і більше                                         

17,00

2.3

Щити типу «біллборд), банери, розміром від 50м2

17,00

2.4

Інформаційне поле, нанесене безпосередньо на стіну

17,00

3.

Тимчасові виносні конструкції (штендери)                     

17,00

4.

Об’ємно-просторові конструкції

17,00

4.1

Сітілайти (сіті-формати), розміром 1,2 х 1,8 м2

34,00

4.2.

Трилайти (тригранна конструкція), розміром 1,2 х 1,8 м2

8,50

4.3

Тумба для оголошень  

34,00

5.

Лайтпостери на зупинках громадського транспорту,

павільйонах

34,00

6.

Динамічна реклама (з поворотними елементами)

34,00

7.

Кронштейни

 

7.1

На електроопорах, стовпах:

- лайтбокси

- таблички-вказівки

17

17

17

7.2

На фасадах будинків

17

8.

Транспаранти-перетяжки

17

9.

Торговельний кіоск, лоток, павільйон

17

10.

Парасолька, намет, прапор, маркіза     

17

Інші засоби реклами

1.

Конструкція, яка переміщається фізичною особою
(типу «сендвіч») (за добу)

10,00

2.

Аудіорекламна акція з використанням міського
середовища (за добу)
:

 

2.1.

З переміщенням по населеним пунктам ради

30,00

2.2.

Без переміщення по населеним пунктам ради

20,00

3.

Рекламна акція з демонстрацією зразків продукції (за добу)

 

3.1

З переміщенням по населеним пунктам ради 

30,00

3.2.

Без переміщення по населеним пунктам ради

20,00

4.

Дахові установки (за одиницю)

 

4.1

Світлові  

250,00

4.2.

Несвітлові

100,00

5

Відеопанель, телевізійний екран (за одиницю)

250,00

 

 

Секретар Комсомольської селищної ради Г.О. Куценко