ПОВІДОМЛЕННЯ
про оприлюднення проекту регуляторного акту -
Проект рішення Комсомольської селищної ради «Про затвердження ставок податку на землю по Комсомольській селищній раді»
Розробник – Комсомольська селищна рада .
Проект рішення Комсомольської селищної ради «Про затвердження ставок податку на землю по Комсомольській селищній ради», розроблений відповідно до норм статей 7, 8, 10, 12, 269-289, пункту 5 прикінцевих положень Податкового кодексу України, керуючись пунктом 35 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Впровадження регуляторного акту дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері, зокрема вимог Податкового Кодексу України, спрямовану на поповнення дохідної частини місцевого бюджету для забезпечення реалізації програм соціально – економічного розвитку. Аналіз його регуляторного впливу доводиться до відома суб’єктів господарювання шляхом опублікування в друкованих засобах масової інформації та розміщується на офіційному веб-сайті Комсомольської селищної ради: http://km-sov.gov.ua
Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить один місяць з дня його розміщення на офіційному веб-сайті Комсомольської селищної ради та в засобах масової інформації .
Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі:
- поштою за адресою: вул. Миру, 7 , смт. Слобожанське, 63460;
- факсом: (05747) 5-24-03;
- e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Телефон для довідок: (05747) 5-22-66.
Детальніше ознайомитись з проектом рішення Комсомольської селищної ради «Про затвердження ставок податку на землю по Комсомольській селищній ради»можна на офіційному веб-сайті Комсомольської селищної ради: http://km-sov.gov.ua
Завантажити текст повідомлення
УКРАЇНА
КОМСОМОЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Зміївського району Харківської області
___ сесія VІІ скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від ___ __________ 2017 року Про затвердження ставок податку на землю по Комсомольській селищній раді |
проект |
Відповідно до ст. 7,8,10,12,269-289 Податкового Кодексу України, керуючись п.35 ст.26 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», Комсомольська селищна рада:
В И Р І Ш И Л А :
- Затвердити Положення про земельний податок (додається).
- Встановити, що дане рішення набуває чинності з 01.01.2018 року.
- Рішення у десятиденний термін з дня оприлюднення направити до державної податкової інспекції не пізніше 25.12.2017 року.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань планування бюджету, фінансів, підприємницької діяльності, соціального захисту населення, праці, торгівлі, громадського харчування та сфери послуг (голова Сілаєва В.А.) .
Комсомольський селищний голова | Д.М.Діхтяр |
Завантажити текст проекта рішення
Додаток
до рішення ___ сесії
Комсомольської селищної ради VIІ скликання
від «__» _______ 2017 р. № – VIІ
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ЗЕМЕЛЬНИЙ ПОДАТОК
І. Платники земельного податку
- Платниками податку є:
1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);
1.2. землекористувачі.
- Особливості справляння податку суб'єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються главою 1 розділу ХІV Податкового кодексу України.
ІІ. Об'єкти оподаткування земельним податком
- Об'єктами оподаткування є:
1.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;
1.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності.
ІІІ. База оподаткування земельним податком
- Базою оподаткування є:
1.1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом;
1.2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
ІV. Оподаткування земельних ділянок, наданих на землях лісогосподарського призначення (незалежно від місцезнаходження), земельним податком
- Податок за лісові землі справляється як складова рентної плати, що визначається податковим законодавством.
- Ставки податку за один гектар нелісових земель, які надані у встановленому порядку та використовуються для потреб лісового господарства, встановлюються відповідно до статті 274 Податкового кодексу України.
- V. Ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)
- Встановити ставку земельного податку за земельні ділянки, які перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, у постійному користуванні суб’єктів господарювання державної та комунальної форми власності, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження):
- для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд; під багатоквартирними будинками, а також належними до них будівлями, спорудами та прибудинковими територіями; для будівництва та обслуговування індивідуальних гаражів – 0,07% від їх нормативної грошової оцінки для смт Слобожанське (у разі відсутності витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель розрахунок проводиться відповідно до базової вартості одного квадратного метра земель смт Слобожанське з урахуванням коефіцієнтів індексації), у розмірі 0,05% для селища Донець та селища Благодатне (у разі відсутності витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель розрахунок проводиться відповідно до базової вартості одного квадратного метра земель селища Донець та селища Благодатне з урахуванням коефіцієнтів індексації);
- для сільськогосподарських угідь – 0,3% від їх нормативної грошової оцінки (у разі відсутності витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель розрахунок проводиться відповідно до базової вартості одного квадратного метра земель смт Слобожанське , селища Донець та селища Благодатне з урахуванням коефіцієнтів індексації);
- для земель загального користування – 0,3% від їх нормативної грошової оцінки;
- для інших – 2% від їх нормативної грошової оцінки при наявності державної реєстрації земельної ділянки та 3% від нормативної грошової оцінки земель у разі відсутності державної реєстрації земельної ділянки (у разі відсутності витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель розрахунок проводиться відповідно до базової вартості одного квадратного метра земель смт Слобожанське, селища Донець та селища Благодатне з урахуванням коефіцієнтів індексації).
- Встановити ставку земельного податку на земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності), нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) – 3% від їх нормативної грошової оцінки, а для інших – 1% від їх нормативної грошової оцінки
VІ. Ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено
- Встановити ставку податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів і нормативну грошову оцінку яких не проведено:
- для садівництва та сільськогосподарських угідь - в розмірі 0,3% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області;
- для земельних ділянок віднесених до земель залізничного транспорту ( крім земельних ділянок на яких знаходяться окремо розташовані культурно-побутові будівлі та інші споруди які оподатковуються на загальних підставах) - в розмірі 0,25% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області;
- для інших - в розмірі 5% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області.
VІІ. Пільги щодо сплати земельного податку
- Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб
Від сплати податку звільняються:
1.1. інваліди першої і другої групи;
1.2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;
1.3. пенсіонери (за віком);
1.4. ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту;
1.5. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб розділом VІІ цього Положення, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:
2.1. для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари;
2.2. для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара, в селищах - не більш як 0,15 гектара, в містах - не більш як 0,10 гектара;
2.3. для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара;
2.4. для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;
2.5. для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.
- Від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.
2. Пільги щодо сплати податку для юридичних осіб
1.Від сплати податку звільняються:
1.1. санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;
1.2. громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.
Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні».
У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством;
1.3. бази олімпійської та паралімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України;
1.4. органи державної влади та місцевого самоврядування; органи прокуратури; заклади, установи та організації, які повністю утримуються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів; дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, заклади фізичної культури та спорту незалежно від форм власності і джерел фінансування; заклади культури, науки, освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету, за виключенням земельних ділянок, на яких розташовані нежитлові приміщення, що здаються власниками в оренду, використовуються у підприємницькій діяльності; військові формування, утворені відповідно до законів України; парки державної та комунальної власності.
VІІІ. Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню земельним податком
- Не сплачується податок за:
1.1. сільськогосподарські угіддя зон радіоактивно забруднених територій, визначених відповідно до закону такими, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зон відчуження, безумовного (обов'язкового) відселення, гарантованого добровільного відселення і посиленого радіоекологічного контролю), і хімічно забруднених сільськогосподарських угідь, на які запроваджено обмеження щодо ведення сільського господарства;
1.2. землі сільськогосподарських угідь, що перебувають у тимчасовій консервації або у стадії сільськогосподарського освоєння;
1.3. земельні ділянки державних сортовипробувальних станцій і сортодільниць, які використовуються для випробування сортів сільськогосподарських культур;
1.4. землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв'язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:
а) паралельні об'їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з'їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди;
б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі;
1.5. земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських (селянських) господарств, зайняті молодими садами, ягідниками та виноградниками до вступу їх у пору плодоношення, а також гібридними насадженнями, генофондовими колекціями та розсадниками багаторічних плодових насаджень;
1.6. земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв.
1.7. земельні ділянки, на яких розташовані дипломатичні представництва, які відповідно до міжнародних договорів (угод), згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, користуються приміщеннями та прилеглими до них земельними ділянками на безоплатній основі.
1.8. земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку.
ІХ. Особливості оподаткування платою за землю
- Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право.
- Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.
Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.
Х. Податковий період для плати за землю
- Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.
- Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).
ХІ. Порядок обчислення плати за землю
- Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.
Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
- Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
- Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.
- За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.
У разі зміни протягом року об'єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.
- Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку визначеному статтею 58 Податкового кодексу України.
У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності.
У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
- За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб:
1) у рівних частинах - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;
2) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній частковій власності;
3) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі.
За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території.
- Юридична особа зменшує податкові зобов'язання із земельного податку на суму пільг, які надаються фізичним особам відповідно до пункту 281.1 статті 281 Податкового кодексу України за земельні ділянки, що знаходяться у їх власності або постійному користуванні і входять до складу земельних ділянок такої юридичної особи.
Такий порядок також поширюється на визначення податкових зобов'язань із земельного податку юридичною особою за земельні ділянки, які відведені в порядку, встановленому Законом України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» для безоплатного паркування (зберігання) легкових автомобілів, якими керують інваліди з ураженням опорно-рухового апарату, члени їх сімей, яким відповідно до порядку забезпечення інвалідів автомобілями передано право керування автомобілем, та законні представники недієздатних інвалідів або дітей-інвалідів, які перевозять інвалідів (дітей-інвалідів) з ураженням опорно-рухового апарату.
ХІІ. Строк сплати плати за землю
- Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.
- Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться щороку до 1 травня.
- Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
- Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
- Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
- При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.
- У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).
- Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.
ХІІІ. Орендна плата
- Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
- Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.
- Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.
- Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.
- Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:
5.1. не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території;
5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
5.3. може перевищувати граничний розмір орендної плати 12 відсотків нормативної грошової оцінки, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.
- Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.
- Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 Податкового кодексу України.
Секретар Комсомольської селищної ради | Г.О. Куценко |
Завантажити текст положення
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Комсомольської селищної ради «Про затвердження ставок податку на землю по Комсомольській селищній раді» підготовлено відповідно до вимог Закону України від 04.11.2011 року №4014, статей 7, 8, 10, 12, 269-289, пункту 5 прикінцевих положень Податкового кодексу України, керуючись пунктом 35 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
- Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом врегулювання господарських відносин.
Селищна рада повинна обов’язково визначити такі елементи: платника податку, об’єкт оподаткування, базу оподаткування, ставку податку, порядок обчислення податку, податковий період. Цілі державного регулювання:
- впровадження регуляторного акту дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері, зокрема вимог Податкового Кодексу України, спрямовану на поповнення дохідної частини місцевого бюджету для забезпечення реалізації програм соціально – економічного розвитку.
- Альтернативні способи досягнення встановлених цілей.
Альтернативних способів досягнення встановлених цілей не має: регуляторний акт розроблено на виконання Податкового Кодексу України,
- Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми і відповідні заходи.
Розробка та запровадження нормативно – правового акту, орієнтованого на реалізацію Податкового Кодексу України.
Запропонований спосіб досягнення цілей є єдиним і безумовним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов’язковості виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування норм зазначеного рішення.
Після прийняття зазначеного рішення акти законодавства Комсомольської селищної ради з питання оподаткування відповідатимуть вимогам чинного законодавства.
Дія акту поширюється на територію Комсомольської селищної ради Зміївського району Харківської області
Акт доводиться до відома суб’єктів господарювання шляхом опублікування в засобах масової інформації та шляхом розміщення на інформаційному стенді біля приміщення селищної ради.
- Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акту.
4.1. Оцінка впливу зовнішніх факторів.
Зовнішній вплив на виконання даного регулювання може здійснюватись у випадку змін або доповнень до нормативно – правових державних актів вищого рівня.
4.2. Оцінка можливості виконання вимог регулювання з боку місцевих органів державної влади.
Передбачається високий рівень виконання вимог регулювання з боку податкового органу.
- Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акту.
Забезпечить поступове зростання частки власних доходів місцевого бюджету.
- Строк дії регуляторного акту.
Строк дії регуляторного акту не обмежений. Рішення набере чинності з 01 січня 2018 року. При необхідності та обов’язковому проведенню аналізу податкова інспекція та фінансове управління готують пропозиції щодо перегляду даного нормативно – правового акту.
- Визначення показників результативності акту
Показником результативності буде збільшення суми надходжень до місцевого бюджету, що в свою чергу надасть можливість виконанню завдань соціально – економічного розвитку в населених пунктах Комсомольської селищної ради.
- Визначення заходів, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту.
Відстеження регуляторного акту можливо дослідити відповідно до аналізу виконання дохідної частини селищного бюджету протягом року.
Аналіз регуляторного впливу підготували :
Голова постійної комісії мандатної з питань депутатської діяльності, етики, законності і правопорядку Кишинський В.М. _________________
Голова постійної комісії з питань планування бюджету, фінансів, підприємницької діяльності, соціального захисту, праці, торгівлі, громадського харчування та сфери послуг Сілаєва В.А._________________
«07» червня 2017рік
Завантажити текст аналізу регуляторного впливу
Експертний висновок
відповідальної постійної комісії селищної ради мандатної, з питань депутатської діяльності, етики, законності та правопорядку та постійної комісії з питань планування бюджету, фінансів, підприємництва, соціального захисту та праці, торгівлі, громадського харчування та сфери послуг щодо регуляторного впливу проекту регуляторного акту «Про затвердження ставок податку на землю по Комсомольській селищній раді»
Розробник проекту регуляторного акту - Комсомольська селищна рада.
- Проект регуляторного акту — «Про затвердження ставок податку на землю по Комсомольській селищній раді» відповідає принципам державної регуляторної політики, встановленим ст. 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.»
- Проект регуляторного акту - «Про затвердження ставок податку на землю по Комсомольській селищній раді» відповідає вимогам статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.»
- Узагальнений висновок.
Враховуючи проведену експертизу проект регуляторного акта -
«Про затвердження ставок податку на землю по Комсомольській селищній раді» відповідає вимогам статей 4 та 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.»
Аналіз регуляторного впливу підготували :
Голова постійної комісії мандатної з питань депутатської діяльності, етики, законності і правопорядку
___________________ Кишинський В.М.
Голова постійної комісії з питань планування бюджету, фінансів, підприємницької діяльності, соціального захисту, праці, торгівлі, громадського харчування та сфери послуг
____________________Сілаєва В.А.
«07» червня 2017рік