×

Повідомлення

Failed loading XML...

PFU

Відділ обслуговування громадян № 7 (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Харківські області повідомляє щодо призначення пенсії за принципом «одне відвідування».

Прийом за принципом «одне відвідування» передбачає подання документів для призначення пенсії виключно в електронній вигляді зі зверненням до сервісних центрів тільки за отриманням пенсійного посвідчення. Новий сервіс дозволяє особам через веб-портал формувати електронне звернення, додавати до нього скановані копії необхідних документів, завірені кваліфікованим електронним підписом. Після прийняття рішення про призначення пенсії особа повідомляється, шляхом надсилання смс-повідомлення, про необхідність один раз звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України для отримання пенсійного посвідчення.

Для того, щоб призначити пенсію через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, потрібно:

  1. Авторизуватись в особистому кабінеті на вебпорталі https://portal.pfu.gov.ua за допомогою електронного цифрового підпису;
  2. У розділі особистого кабінету треба вибрати «Заява на призначення пенсії». В заяві треба обрати орган, до якого звертаєтесь – той, який територіально найближче до вас. Обрати вид пенсії, вказати адресу місця проживання, інформацію про паспорт. Також можна вказати електронну пошту та номер телефону, щоб відстежувати хід виконання вашої заявки. Далі необхідно прикріпити підготовлені скани документів. І вказати банківський рахунок, на який отримуватимете пенсію, та реквізити банку. Для кожного виду пенсії є свій перелік документів, необхідних для оформлення. Якщо людина виходить на пенсію за віком, то набір документів простий – паспорт, ідентифікаційний код і трудова книжка. Якщо ж пенсія за інвалідністю – додаються документи, що її засвідчують. Потрібно заздалегідь зробити сканкопії усіх цих документів. Пам’ятайте, розмір кожного файлу скану документів не повинен перевищувати 1 Мб. У разі якщо до заяви подані не всі необхідні документи, заявника повідомлять у обраний ним спосіб, а саме: шляхом направлення СМС-повідомлення або на зазначену електронну адресу.
  3. Сформовану заяву потрібно підписати електронним цифровим підписом та надіслати до підсистеми «Звернення»,натиснувши кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».

Користувачі веб-порталу будуть отримувати повідомлення про прийняття документів, хід їх опрацювання і про призначену пенсію.

Термін розгляду онлайн заяви — такий як і звичайний, - до 10 днів. Після її розгляду на ваш телефонний номер надійде СМС-повідомлення про результати — призначення пенсії чи необхідність доповнити пакет певними довідками. Подати додаткові документи також можна буде через особистий кабінет. Стан обробки свого звернення користувач веб-порталу  має можливість переглянути у власному кабінеті.

Сервіс може використовувати особа, яка має електронний цифровий підпис, який можна отримати в сертифікованих центрах виготовлення електронних ключів.

Фактично до сервісного цетру Пенсійного фонду вам потрібно буде прийти лише раз — по пенсійне посвідчення, коли буде призначена пенсія. При цьому необхідно взяти із собою та пред’явити фахівцям фонду орігіінали документів, копії яких подавали через особистий кабінет.

.EUkraine