Платник податків має право на розстрочення та відстрочення грошових зобов’язань або податкового боргу
Головне управління ДПС у Харківській області нагадує, що відповідно до п.п. 19 прим. 1.1.24 п. 19 прим. 1.1 ст. 19 прим. 1 та п.п. 20.1.29 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) контролюючі органи, визначені п.п. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 ПКУ, мають право приймати рішення про відстрочення, розстрочення та реструктуризацію грошових зобов’язань та/або податкового боргу, недоїмки із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), а також списання безнадійного податкового боргу у порядку, передбаченому законодавством.
Платник податків, своєю чергою, має право звернутися до контролюючого органу із заявою про розстрочення та відстрочення грошових зобов’язань або податкового боргу. Платник податків, який звертається до контролюючого органу із заявою про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань, вважається таким, що узгодив суму такого грошового зобов’язання (п. 100.2 ст. 100 ПКУ).
Розстрочення (відстрочення) податкового боргу) вважається наданим, якщо на підставі заяви платника податків прийнято відповідне рішення контролюючого органу та укладено договір про розстрочення (відстрочення).
Визначення сум грошових зобов’язань (податкового боргу), що підлягають розстроченню (відстроченню), здійснюється за даними інформаційної системи, що ведеться контролюючими органами.
Строк дії розстрочення (відстрочення) податкового боргу починається з дати прийняття контролюючим органом рішення про розстрочення (відстрочення) грошового зобов’язання (податкового боргу) та закінчується датою, зазначеною у договорі про розстрочення (відстрочення) грошового зобов’язання (податкового боргу), за винятком випадків дострокового погашення такого податкового боргу.
Україна має одне з найвищих у Європі інтернет-покриттів — 93,8 % громадян мають доступ до мережі вдома, а 81 % українців переконані, що цифрові навички допомагають розвитку економіки.
Водночас попри те, що 93 % дорослих уже опанували базові цифрові навички, лише 38 % мають високий рівень цифрової грамотності. Саме тому ми традиційно оголошуємо листопад Місяцем цифрової грамотності. Це всеукраїнська ініціатива, яку проводить національний проєкт Дія.Освіта з 2021 року. Мета — навчити українців упевнено користуватися технологіями та підвищити рівень власної онлайн-безпеки.
Центр розвитку інновацій спільно з ГО «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» запрошує підприємців та власників малого і середнього бізнесу долучитися до циклу онлайн-вебінарів, які відбуваються у межах проекту «Інновації та цифрова трансформація для розвитку й масштабування бізнесів ветеранів, їхніх сімей, жіночого бізнесу та молодіжних стартапів».
Яскрава упаковка з мультяшними персонажами, «натуральні інгредієнти» й — оманливе відчуття безпеки. Це все про продукти «для дітей» у наших супермаркетах.
Багато хто переконаний: «дитяче» — автоматично корисне. Але насправді це не завжди так. Велика кількість солі може «ховатися» у сосисках для дітей, сирках чи снеках. І це проблема, адже організм дитини значно чутливіший до надлишку солі. Всесвітня організація охорони здоров’я радить дорослим не перевищувати 1 чайну ложку солі на день (до 5 грамів): https://lnk.ua/R4aMMKy4J.
Надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам, які зареєстровані на території Слобожанської міської ради та опинилися в скрутних життєвих обставинах з різних причин, постійно розглядається на засіданнях комісії з розгляду питань, пов’язаних з наданням одноразової адресної грошової допомоги відповідно до Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам Слобожанської селищної ради.