Зміст статті

tarifОбґрунтування необхідності здійснити коригування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів.

Рішенням VIII сесії VII скликання Комсомольської селищної ради від 31 березня 2016 року № 162-VII «Про затвердження тарифів на послуги із збирання та перевезення твердих побутових відходів, що надає комунальне підприємство «Комунальник» були затверджені тарифи на послуги із збирання та перевезення твердих побутових відходів.

 

Тарифи на послуги із збирання та перевезення твердих побутових відходів діють з  01 травня 2016 року.

Рішенням IX сесії VII скликання Комсомольської селищної ради від 21 квітня 2016 року № 179-VII «Про затвердження тарифу на послуги із захоронення твердих побутових відходів, що надає комунальне підприємство «Комунальник» було затверджено тариф на послуги  із ЗАХОРОНЕННЯ твердих побутових відходів.

Тариф на послуги  із захоронення ТПВ діє  з  16 травня 2016 року. 

Діючі тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів для населення були встановлені на рівні повної собівартості послуг із розрахунку витрат на 2016 рік., тобто в діючих тарифах для населення рівень рентабельності (прибутку) складає 0 % (83,3% від загального обсягу перевезених побутових відходів в 2017 р.)

Згідно пункту 35 Постанови КМУ № 1010 від 26.07.2006 року зі змінами «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів»:

Тарифи,  які встановлюються на рівні  повної  собівартості  послуг, фіксуються на один рік.

З моменту введення тарифів на послуги з вивезення побутових відходів пройшло майже три роки.

За цей час відбулися наступні зміни:

  1. Збільшився рівень мінімальної заробітної плати ;

В 2016 році мінімальна заробітна плата складала:

з 01.01.2016 р. – 1378 грн., з 01.05.2016 р. – 1450 грн., з 01.12.2016 р. – 1550 грн.

В 2018 році мінімальна заробітна плата складає 3723 грн.

На 2019 рік мінімальна заробітна плата складає 4173 грн.  

Рівень мінімальної заробітної плати збільшився в 2,9 рази.

  1. Посадові оклади розраховувалися в 2016 році від мінімальної заробітної плати, в 2018 році – від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, при цьому заробітна плата повинна бути не нижче мінімальної заробітної плати, тому більшості робітників підприємство нараховує доплату до рівня мінімальної заробітної плати.

Прожитковий мінімум для працездатних осіб на 2018 рік складає:

З 01.01.2018 р. – 1762 грн., з 01.07.2018 р. – 1841 грн., з 01.12.2018 р. – 1921 грн.

Прожитковий мінімум для працездатних осіб на 2019 рік складає:

З 01.01.2019 р. – 1921 грн., з 01.07.2019 р. – 2007 грн., з 01.12.2019 р. – 2102 грн.

  1. Двічі внесені Зміни і доповнення до Галузевої угоди на 2017-2018 роки, які зареєстровано Міністерством соціальної політики України 19.02.2018 року та 04.12.2018 року за №26, згідно яких підпункт 3.1.2 пункту 3.1 розділу 3 «Оплата та нормування праці» викладено в новій редакції: «3.1.2. Мінімальну тарифну ставку (оклад) за просту некваліфіковану працю у розмірі прожиткового мінімуму, встановленому для працездатних осіб, а мінімальну тарифну ставку робітника 1 розряду з 1 січня 2019 р. в розмірі не менше 160 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб». (раніше було не менше 120 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб).
  1. Зросли ціни на паливно-мастильні матеріали:

В діючих тарифах на послуги з вивезення побутових відходів закладені ціни без ПДВ

ДТ  =  13,12 грн./л

А-92  = 13,50 грн./л

Олива моторна М-8 = 31,25 грн./л

Олива моторна М-10 = 32,75 грн./л

Нігрол = 26,67 грн./л

Літол = 59,17 грн/л

В 2018 році укладено договір на поставку паливно-мастильних матеріалів з наступними цінами без ПДВ:

ДТ  =  23,83 грн./л  (28,60 грн./л з ПДВ)

А-92  = 22,92 грн./л (27,50 грн./л з ПДВ)

Олива моторна М-8 = 35,00 грн./л

Олива моторна М-10 = 39,30 грн./л

Нігрол = 31,67 грн./л

Літол = 72,50 грн/л

Середні ціни на паливо на 13.12.2018
(Харьківська обл.)

Вид  палива

Ціна (грн.)

Бензин А-95

30,00

   

Бензин А-92

28,73

   

Дизельне паливо

29,66

   
  1. Подорожчали ціни на всі матеріальні ресурси (запчастини, шини, інструменти, інвентар, спецодяг та інші).
  2. Зросли тарифи за комунальні послуги (з теплопостачання, водопостачання, водовідведення, електроенергії), у зв’язку з чим збільшилися витрати на утримання виробничих та адміністративних приміщень для робітників КП «Комунальник».

Витрати на оплату праці і внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (ЄСВ) складають в середньому 72,8 % від загальних витрат у собівартості послуг з вивезення побутових відходів (в скоригованих тарифах витрати з оплати праці з ЄСВ складають: збирання 89,54%, перевезення 60,49%, захоронення 64,06%). Ця стаття витрат є основною. Галузевою угодою передбачені мінімальні гарантії з оплати праці робітників житлово-комунального господарства, які підприємство повинно обов’язково виконувати.

На сьогоднішній день тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів (збирання, перевезення і захоронення) не забезпечують у повному обсязі відшкодування економічно обґрунтованих витрат на надання цих послуг.

Підприємство отримує збитки по виду діяльності «Вивезення ТПВ» (за 2017 рік прямі збитки склали 655 997,25 грн.), не має можливості утримувати техніку в належному стані (бракує коштів на запчастини, шини), не закуповує в повному обсязі необхідний спецодяг, передбачений колективним договором та Положенням з охорони праці. Майже всі отримані від споживачів кошти витрачаються на оплату праці, обов’язкові податки  і паливо для транспорту. 

Враховуючи все вищевказане КП «Комунальник» пропонує запровадити механізм коригування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів.

Коригування тарифів протягом установленого строку їх дії здійснюється шляхом коригування індивідуальних  складових  витрат, за якими відбулися цінові зміни у бік збільшення або зменшення, що сприятиме забезпеченню економічної обґрунтованості та прозорості запровадження зазначеного механізму. ( Пункт  37  в  редакції  Постанови  КМУ  N 692  від 08.07.2009 ) Механізм коригування здійснено відповідно до Постанови КМУ від 26.07.2006 р. № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» зі змінами.

У зв’язку з тим, що основною статтею витрат є заробітна плата з ЄСВ в загальній сумі витрат, то пропонуємо скоригувати тарифи по цій статті.

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 18 вересня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів»  (зі змінами))

Детальніше...

✍️Сьогодні, 17 вересня 2025 року, під головуванням Слобожанського міського голови Дмитра Діхтяря відбулося засідання виконавчого комітету Слобожанської міської ради

 

09

На порядок денний було винесено 46 питань, що охоплювали ключові напрями життєдіяльності громади.
Детальніше...

Пресреліз Чугуївської філії Харківської обласної служби зайнятості

DCZ

З початку 2025 року послугами Харківської обласної служби зайнятості скористалися 32 234 особи, з яких 20 478 мали статус безробітного. До співпраці було залучено 3 808 роботодавців, які подали 17 498 вакансій. За сприяння обласної служби зайнятості забезпечено зайнятістю 17 565 громадян. Про це повідомив директор Харківського обласного центру зайнятості Олександр Котуков. «Обласна служба зайнятості системно підтримує людей, які шукають роботу, та роботодавців, які потребують кадрів», - наголосив він.

Детальніше...

ІКС "Державний аграрний реєстр"

Додаток DIGITAL DEVELOPMENT  UKRAINIAN AGRICULTURE v4 (2) page 0001

 

Детальніше...

Безкоштовна освітня можливість для молоді!

 банер Створюи тут (1)

Приєднуйся до “Створюй ТУТ! 2.0” — безкоштовної навчальної програми від ГО uBoost для старту в кар’єрі та підприємництві. Учасники вивчають підприємництво з нуля (генерація ідей, фінанси, маркетинг, продажі тощо) та готуються до початку кар’єри (резюме, перші інтерв’ю та стажування).

Детальніше...

Видача гуманітарної допомоги

IMG 3255

📢17.09.2025 року Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД „ҐЛОБАЛ ЕМПАВЕРМЕНТ МІШН ЮА“» доставила чергову партію гуманітарної допомоги до Слобожанської громади.
Детальніше...

З Днем рятівника!

День рятівника 2

До уваги зміни, що готуються в житловому законодавстві!

Facebook post   10

У січні 2025 року Кабмін зареєстрував законопроєкт № 12377 «Про основні засади житлової політики», який передбачає скасування Житлового кодексу 1983–1984 років та Закону «Про приватизацію державного житлового фонду» (1992 року).

16 липня 2025 року Верховна Рада України прийняла за основу (в першому читанні) проект Закону про основні засади житлової політики. Згідно з пояснювальною запискою,  законопроект «розроблено з метою встановлення нових засад та напрямів, які визначатимуть житлову політику України».

Головними причинами реформи називають застарілий Житловий кодекс і норми, що дублюються Цивільним кодексом та іншими законами, мають правові колізії. Більш ніж 80 % положень вже врегульовано іншими актами.

Детальніше...

ІНФОРМАЦІЯ про можливість вступу до Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти» у вересні-жовтні 2025 року

Facebook post   12

Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти» запрошує на навчання до університету військовослужбовців та ветеранів, за спеціальними умовами вступу, для здобуття ступенів бакалавра та магістра в 2025 році за актуальними для їх подальшої професійної кар’єри освітньо-професійними програмами:

  1. Освітньо-професійні бакалаврська та магістерська програми «Управління проєктами» за спеціальністю D3 «Менеджмент».

Ці програми розроблені для підготовки кваліфікованих спеціалістів, здатних ефективно розробляти і керувати проєктами різного масштабу та складності в публічному, приватному, громадському секторах.

В сучасних умовах дефіциту ресурсів та повоєнної відбудови держави, регіонів, громад наявність фахівців з управління проєктами набуває особливого значення. Програми також часто обирають ті, хто орієнтований професійно та ефективно здійснювати проєкту діяльність у рамках грантових програм, яких в Україні стає дедалі більше.

При цьому фокус на проєктні компетентності дозволяє ветеранам ставати більш конкурентоспроможними на ринку праці.

Тривалість навчання: за бакалаврською програмою – 4 роки, за магістерською програмою – 1 рік 6 місяців.

Крім того, відповідно до п.3 ст.30 Закону України «Про зайнятість населення», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі ваучерів для підтримання конкурентоспроможності деяких категорій громадян на ринку праці» від 20 березня 2013 р. № 207, наказу Міністерства економіки України «Про затвердження Переліку професій, спеціальностей, для навчання за якими може бути виданий ваучер» 11.04.2023 № 2040 (зі змінами від 10.07.2025), можуть отримати державний ваучер на навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю D3 «Менеджмент»:

«особи, звільнені з військової служби після участі у проведенні антитерористичної операції, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, до досягнення ними встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» пенсійного віку та за умови звернення протягом трьох років з дня звільнення».

  1. Освітньо-професійна магістерська програма «Публічне управління та адміністрування» за спеціальністю D4 «Публічне управління та адміністрування».

За цією освітньою програмою здійснюється підготовка висококваліфікованих фахівців, спроможних професійно формувати і організовувати впровадження публічної політики, здійснювати управлінську діяльність на різних рівнях публічного управління та адміністрування відповідно до принципів належного врядування й сталого розвитку.

Цю програму обирають ті особи, хто прагне робити професійну кар’єру в системі публічного управління, належно здійснювати політичну та громадську діяльність. Також програма користується попитом у осіб, які прагнуть обіймати керівні посади в державних і комунальних установах, закладах охорони здоров’я тощо.

Тривалість навчання – 1 рік 4 місяці.

Детальніше...

Увага! Оголошення!

Facebook post   16

 Слобожанська міська рада продовжує збір даних родин ВПО для отримання грошової допомоги, які підпадають під наступні категорії:

  • особи похилого віку 65 + ВПО, які прибули відповідно до наказу Мінрозвитку від 28.02.2025 №376 (зі змінами): - з території можливих бойових дій, в яких не визначена дата завершення бойових дій;
  • особи похилого віку 60+ ВПО, які прибули відповідно до наказу Мінрозвитку від 28.02.2025 №376 (зі змінами): - з території активних бойових дій, в яких не визначена дата завершення бойових дій, - з територій активних бойових дій, на якій функціонують державні електронні інформаційні ресурси, в яких не визначена дата завершення бойових дій, -з тимчасово окупованих Російською Федерацією території України, в яких не визначено дата завершення тимчасової окупації),
  • родини з однією або кількома особами з інвалідністю (ВПО);
  • багатодітні родини (ВПО),

та які не отримували у 2025 році грошову допомогу від міжнародних організацій.

Детальніше...