3

 Головне управління ДПС Харківській області інформує, що відповідно до п. 1 глави 3 розд. II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 (зі змінами та доповненнями, далі – Порядок), у разі перереєстрації з метою використання реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) в іншій господарській одиниці суб’єктом господарювання або представником суб’єкта господарювання надаються:

реєстраційна заява з позначкою «Перереєстрація»;

реєстраційне посвідчення.

Після отримання належним чином оформлених документів у разі відсутності підстав для відмови посадова особа контролюючого органу не пізніше двох робочих днів з дня подання реєстраційної заяви проводить перереєстрацію РРО шляхом внесення змін до даних інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС розміщує в Електронному кабінеті в електронній формі та/або видає суб’єкту господарювання нове реєстраційне посвідчення.

Згідно з п. 2 глави 3 розд. II Порядку у разі зміни даних щодо суб’єкта господарювання, які зазначаються в реєстраційному посвідченні (податковий номер або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті, найменування (прізвище, ім’я, по батькові)), або сфери застосування РРО, версії внутрішнього програмного забезпечення РРО, а також у разі встановлення розбіжностей чи помилок у записах реєстраційного посвідчення, втрати або непридатності його для використання суб’єкт господарювання або представник суб’єкта господарювання протягом п’яти робочих днів, що настають за днем, коли виникли зміни або інші підстави для заміни реєстраційного посвідчення, подає до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО:

          реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація» із зазначенням причини перереєстрації;

          реєстраційне посвідчення.

Після отримання документів у разі відсутності підстав для відмови посадова особа контролюючого органу не пізніше двох робочих днів з дня подання реєстраційної заяви проводить перереєстрацію РРО шляхом внесення змін до інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС та видає суб’єкту господарювання нове реєстраційне посвідчення.

У разі змін даних щодо суб’єкта господарювання, які зазначаються в реєстраційному посвідченні та пов’язані з перейменуванням районів у містах, скверів, бульварів, вулиць, провулків, проїздів, проспектів, площ, майданів, набережних, мостів чи інших об’єктів топоніміки населених пунктів за рішенням органів місцевого самоврядування, суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація» та реєстраційне посвідчення. Після отримання такої заяви контролюючий орган видає суб’єкту господарювання нове реєстраційне посвідчення. З моменту видачі нового реєстраційного посвідчення попереднє реєстраційне посвідчення вважається таким, що втратило чинність.

При цьому заява з позначкою «Перереєстрація» оформлюється та надається до контролюючого органу у тому самому порядку, що й заява про реєстрацію РРО (п. 3 глави 3 розд. II Порядку).

Разом з тим, п. 4 глави 3 розд. II Порядку встановлено, що у разі зміни місцезнаходження або місця проживання, включення/невключення суб’єкта господарювання до Реєстру великих платників податків, реорганізації контролюючих органів чи з інших причин, унаслідок яких змінюється контролюючий орган, в якому суб’єкт господарювання обліковується як платник податків за основним місцем обліку, протягом двох робочих днів після переведення платника податків на обслуговування до контролюючого органу за новим місцем обліку засобами інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС здійснюється перереєстрація РРО до контролюючого органу за новим основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків.

Реєстраційне посвідчення, видане суб’єкту господарювання згідно з цим Порядком контролюючим органом за попереднім місцем обліку, залишається чинним до моменту виникнення змін у даних щодо суб’єкта господарювання, які зазначаються в реєстраційному посвідченні.

Документи щодо реєстрації/перереєстрації РРО, які знаходилися в контролюючому органі за попереднім основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків, передаються разом з обліковою справою до контролюючого органу за новим основним місцем обліку такого платника податків.

Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету від 01 грудня 2025 року

Паспорти бюджетних програм

Детальніше...

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської ради

Facebook post   12

28 листопада 2025 року відбулося чергове засідання комісії, на якому було розглянуто 68 звернень мешканців громади про надання одноразової адресної грошової допомоги.

Колегіально прийнято рішення про виділення одноразової адресної грошової допомоги з місцевого бюджету 68 громадянам на загальну суму 414, 8 тис. грн., а саме:

  • 39 мешканцям громади на лікування;
  • 3 мешканцям громади у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем;
  • 8 сім’ям у зв’язку із зникненням безвісти військовослужбовців;
  • 4 сім’ям у зв’язку із загибеллю (смертю) військовослужбовців;
  • 1 особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників України на вирішення соціально-побутових питань;
  • 4 Захисникам України, які отримали травму (поранення, контузії, каліцтва) або захворювання під час захисту Батьківщини, проведенням оперативного лікування:
  • 9 сім’ям військовослужбовця, особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників чи Захисниць України на придбання деревини паливної для опалення будинку у період дії воєнного стану.

ОГОЛОШЕННЯ❗ 📢До уваги громадян, місце проживання яких зареєстроване у м. Слобожанське

Facebook post   10📌У Слобожанському Палаці культури буде відбуватися видача талонів на отримання гуманітарної допомоги (другий етап, для громадян, які не отримали талони 26.11.2025 року):

☑ 03 грудня 2025 року по 05 грудня 2025 року  з 08-00 год. до 9-00 год.

Видача гуманітарної допомоги буде відбуватися по талонам з 08 грудня  2025 року по 11 грудня 2025 року при таких умовах:

громадяни отримують гуманітарну допомогу в день, який зазначений в талоні у такий час:

час отримання

номера талонів

з 9.00 години до 10.00 години 

з № 1 по № 80

з 10.00 години до 11.00 години   

з № 81 по №  160

з 11.00 години до 12.00 години 

з № 161  по № 240

з 13.00 години до 14.00 години 

з № 241 по № 320

з 14.00 години до 15.00 години 

з № 321 по 400

       

❗Для місцевих - допомога буде видаватися 1 пакунок на 1 домоволодіння:

при умові що в домоволодінні хоча б один з членів сім’ї має статус: людини похилого віку 60+, або особи з інвалідністю, або в сім’ї є дитина/діти до 18 років, або є батьки чи дружина/чоловік військовослужбовця.

💬Для ВПО (у тому числі без категорії вразливості) - допомога буде видаватися 1 пакунок на 1 домоволодіння.

При видачі допомоги при собі мати: паспорт та документ підтверджуючий статус, для ВПО - паспорт та  довідку ВПО.

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 01 грудня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

Кампанія «16 днів проти насильства» започаткована активістами першого Жіночого інституту глобального лідерства у 1991 році та проводиться щорічно з 25 листопада до 10 грудня.

pic 36

Мета кампанії - привернення уваги до проблем подолання насильства в сім’ях, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 28 листопада 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

У Харківській області продовжує працювати гаряча лінія з евакуації

Facebook post   10У Харківській області продовжує працювати гаряча лінія з евакуації за номером 0 800 33 92 91.
Водночас відтепер основним номером для звернень з питань евакуації є короткий номер 203.
Перехід на короткий номер пов'язаний зі спрощенням комунікації для людей та підвищенням доступності допомоги. За номером 203 можна:
* отримати консультацію щодо поселення в інші регіони України;
* подати звернення щодо евакуації цивільного населення з прифронтових та прикордонних територій;
* отримати перенаправлення за відповідними напрямами чи службами.
Номер 0 800 33 92 91 продовжить працювати, оскільки раніше проводилася масштабна інформаційна кампанія, однак основний акцент тепер робиться саме на короткий номер 203.

День пам'яті жертв голодомору!

День пам’яті жертв голодомору

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 21 листопада 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

З Днем гідності та свободи!

День гідності 2025