Title

Вхід до податкового сервісу «Електронний кабінет»

«Електронний кабінет» – сервіс, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДПС та платників податків у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Знайти «Електронний кабінет» можна за адресою http://cabinet.tax.gov.uaа також на офіційному веб-порталі ДПС України.

Вхід до особистого кабінету здійснюється платником при наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який можна отримати у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП).

Наразі безкоштовно кваліфіковану електронну довірчу послугу можна отримати звернувшись до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, ПриватБанку. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис на платній основі.

Також отримати кваліфіковану електронну довірчу послугу можна у одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг. Інформацію про них можна отримати з Електронного реєстру суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з наданням електронних довірчих послуг на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.

 Підключення до системи надання звітності в електронному виді

Для надання податкової звітності в електронному виді до контролюючих органів ДПС необхідно отримати позитивний статус суб’єкта електронного документообігу, для чого необхідно виконати наступні кроки:

1.) Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП).

2.) Підключитись до сайту (наприклад, http://cabinet.tax.gov.ua) або встановити спеціалізоване програмне забезпечення для подання електронної звітності.

3.) Укласти договір про визнання електронних документів шляхом надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства. Підтвердженням про приєднання автора до Договору є отримання автором відповідної квитанції про прийняття контролюючим органом такого документа.

4.) Надання платником електронної звітності з використанням кваліфікованого електронного підпису (після набуття позитивного статусу суб’єкта електронного документообігу).

 Можливості сервісу «Електронний кабінет» (ЕК)

 Відкрита частина ЕК (отримання доступу без використання кваліфікованого електронного підпису) надає можливість перегляду наступних режимів:

  • Новини;
  • Бланки податкової звітності;
  • Податковий календар;
  • Загальнодоступні Реєстри:
    • взяття на облік платників податків
    • реєстр платників ПДВ
    • реєстр платників акцизного податку
    • реєстр платників єдиного податку
    • реєстр неприбуткових установ
    • реєстр страхувальників тощо;
  • Інформація про РРО;
  • Реєстр індивідуальних податкових консультацій;
  • Контакти.

Користуючись сервісами «Електронного кабінету», авторизовані платники у приватній частині ЕК мають можливість дистанційної роботи в режимі он-лайн щодо:

облікових даних платника;

  •  надання податкових декларацій до територіальних органів ДПС в електронному вигляді, перегляд поданої звітності;
  • реєстрації податкових накладних в ЄРПН, отримання інформації на запити, реєстр транзакцій;
  •  реєстрації акцизних накладних в СЕА РП, реєстр операцій обсягів пального, реєстр сум акцизного податку, реєстр транзакцій;
  •  програмного РРО;
  • перевірки стану розрахунків з бюджетом;
  •  здійснення сплати податків та зборів;
  • листування з органами ДПС;
  • допомоги тощо.

 Режим Е-кабінет громадян

Нагадуємо, що доступ до Е-кабінету для громадян (одразу за умови проходження електронної ідентифікації, без необхідності укладення Договору) мають: фізичні особи (громадяни) та посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій.

На сьогодні для фізичних осіб в «Електронному кабінеті» об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет, що надає такі можливості:

  • доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
  • доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
  • подання декларації про майновий стан і доходи (скориставшись сервісом «Автозаповнення Декларації на основі даних ДПС»);
  • отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.

День пам'яті жертв голодомору!

День пам’яті жертв голодомору

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 21 листопада 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

З Днем гідності та свободи!

День гідності 2025

Протокол спільного засідання постійних депутатських комісій від 18 листопада 2025 року

протоколи комісій

Детальніше...

Рішення виконавчого комітету Слобожанської міської ради від 17 листопада 2025 року

Рішення виконкому

Питання порядку денного

на засідання виконавчого комітету Слобожанської міської ради

17 листопада 2025 року

Детальніше...

Протокол громадських слухань щодо обговорення проєктів бюджету та програм Слобожанської територіальної громади

Facebook post   10

Завантажити

 

LXXVII сесія Слобожанської селищної ради VIII скликання

Sesija

від "18" листопада 2025 року

Детальніше...

Оголошення про висунення кандидатур від громадськості!

Facebook post   16Оголошення про висунення кандидатур від громадськості!Слобожанська міська рада повідомляє, що Кабінетом Міністрів України 22 вересня 2025 року прийнято постанову “Про затвердження Порядку надання допомоги для вирішення житлового питання окремим категоріям внутрішньо переміщених осіб, що проживали на тимчасово окупованій території, та внесення змін до Порядку ведення Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України” №1176, яка набирає чинності з 24 листопада 2025 року.

Детальніше...

Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Слобожанської міської ради на 2026 рік

Title

Детальніше...

ОГОЛОШЕННЯ!

Facebook post   12Команда Caritas-Spes Ukraine продовжує реалізацію проєкту з відбудови пошкодженого житла на території нашої громади. У попередніх етапах роботи частина домогосподарств, які подавали заявки не була включена до програми через обмежені (вужчі) критерії відбору, які діяли на момент оцінювання.

Детальніше...