1

Незабаром пролетять канікули і педагогічні працівники повернуться до своєї роботи. Основними завданнями Центру професійного розвитку педагогічних працівників є сприяння професійному розвитку педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої освіти, їх психологічна підтримка та консультування.

Першочергове завдання Центру - визначити перспективи розвитку центру як установи, що сприяє професійному розвитку педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої освіти, шляхом консультативної та інформаційної діяльності відповідно до суспільних потреб, зумовлених розвитком української держави.

Провідна ідея центру – створити умови для розвитку творчої ініціативи та академічної свободи педагогів в пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності для надання якісних освітніх послуг.

Філософські засади успіху .

Розвиток — це самоствердження особистості.

Принципи діяльності: організація діяльності центру грунтується на принципах, визначених статтею 6 Закону України «Про освіту», зокрема:

  1. людиноцентризм;
  2. науковий характер освіти;
  3. академічна доброчесність та академічна свобода;
  4. гуманізм, демократизм, сприяння навчанню впродовж життя. 

2

Центр відповідно до покладених на нього завдань:

1) узагальнює та поширює інформацію з питань професійного розвитку педагогічних працівників;

2) координує діяльність професійних спільнот педагогічних працівників;

3) формує та оприлюднює на власному веб-сайті бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інші джерела інформації (веб-ресурси), необхідні для професійного розвитку педагогічних працівників;

4) забезпечує надання психологічної підтримки педагогічним працівникам;

5) організовує та проводить консультування педагогічних працівників, зокрема з питань:

- планування та визначення траєкторії їх професійного розвитку;

- проведення супервізії;

- розроблення документів закладу освіти;

- особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання;

-впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, інклюзивного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій.

3

Шляхи реалізації:

1) консультування педагогічних працівників з проблем сучасного розвитку освіти, організації освітнього процесу, досягнень психолого-педагогічних наук;

2) теоретична, науково-методична підтримка педагогів в інноваційній роботі;

3) методична допомога педагогам в розробці індивідуальної траєкторії професійного і особистого розвитку;

4) нформаційне забезпечення педагогів із питань запровадження освітніх інновацій (ознайомлення педагогічних працівників із науковими процесами, рекомендаціями, іншими матеріалами);

5) розробка рекомендацій щодо впровадження інновацій у практику роботи закладів освіти; надання методичної підтримки в апробації теоретичних положень та методичних рекомендацій;

4

6) координація діяльності при закладах освіти методичних об’єднань;

7) надання методичної допомоги педагогам в участі у конкурсах професійної майстерності;

8) вивчення потреб і надання практичної допомоги молодим спеціалістам, педагогічним працівникам у період підготовки їх до атестації;

9) формування електронної бази даних щодо перспективного педагогічного досвіду та інноваційної діяльності педагогічних колективів і окремих працівників, створення сучасних науково-методичних матеріалів, фондів довідкової методичної, психолого-педагогічної, наукової, науково-популярної та іншої літератури;

5

10) проведення масових заходів, спрямованих на поширення інформації щодо дослідно-експериментальної, науково-пошукової роботи, інноваційної діяльності закладів та установ освіти і окремих педагогічних працівників.

Очікувані результати:

  1. підвищення рівня майстерності педагогічних працівників, спрямування їхньої роботи на реалізацію творчого потенціалу, пошук ефективних шляхів організації освітньої діяльності;
  2. поліпшення якості дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти в цілому;
  3. створення інформаційного простору в районі, який забезпечить активну інтеграцію інноваційних технологій в освітній процес;
  4. оновлення системи методичних заходів щодо розвитку професійної компетентності, інтелектуального потенціалу педагогічних працівників, поширення та впровадження позитивного досвіду роботи.

6

Нормативно-правове забезпечення:

Стратегія розвитку установи розроблена відповідно до таких документів:

  • Закон України «Про освіту»;
  • Закон України «Про повну загальну середню освіту»;
  • Закон України «Про дошкільну освіту»;
  • Концепція Нової Української школи;
  • Концепція розвитку інклюзивної освіти;
  • Конвенція ООН про права людини.

Партнери установи:

  • Міністерство освіти і науки України;
  • Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації;
  • Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти»;
  • Харківське обласне управління з фізичного виховання та спорту Комітет з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України;
  • Слобожанська селищна рада;
  • Слобожанський відділ освіти;
  • заклади та установи освіти Слобожанської ОТГ;
  • громада Слобожанської ОТГ .

Для результативності роботи Центру просимо педагогів Слобожанської селищної ради надати відповіді на запитання анкети:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSetH5IWkYolfOzmztptF7FYbpxJ-w9EwJ41t5fveZ1MDMbsrw/viewform?usp=sf_link

Для замовлення консультацій:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSep143h_mB-FI_IWx6HX7_wtHcylbiI0qoKWEg1EWRRj1b9rA/viewform?usp=sf_link

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 14 листопада 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Детальніше...

Оголошення про проведення конкурсу з визначення суб’єкту господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Слобожанської міської територіальної громади.

Facebook post   10

 

Детальніше...

Місяць цифрової грамотності 2025: як підвищити свої цифрові навички разом із Дія.Освіта

Facebook post

Україна має одне з найвищих у Європі інтернет-покриттів — 93,8 % громадян мають доступ до мережі вдома, а 81 % українців переконані, що цифрові навички допомагають розвитку економіки. 

Водночас попри те, що 93 % дорослих уже опанували базові цифрові навички, лише 38 % мають високий рівень цифрової грамотності. Саме тому ми традиційно оголошуємо листопад Місяцем цифрової грамотності. Це всеукраїнська ініціатива, яку проводить національний проєкт Дія.Освіта з 2021 року.  Мета  — навчити українців упевнено користуватися технологіями та підвищити рівень власної онлайн-безпеки.

Детальніше...

Шевченко Дмитро Васильович

 Шевченко Дмитро Васильович

Детальніше...

Шановні жителі Слобожанської громади! Слобожанська міська рада повідомляє про проведення громадських слухань!

Facebook post   10Шановні жителі Слобожанської громади!

Слобожанська міська рада повідомляє про проведення громадських слухань з питань:

Детальніше...

Послуга раннього втручання

Герої не вмирають!

Шевченко Дмитро Васильович

Шевченко Дмитро Васильович
14.06.2000 - 04.11.2025

Центр розвитку інновацій спільно з ГО «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» запрошує підприємців та власників малого і середнього бізнесу долучитися до циклу онлайн-вебінарів

Facebook post   10Центр розвитку інновацій спільно з ГО «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» запрошує підприємців та власників малого і середнього бізнесу долучитися до циклу онлайн-вебінарів, які відбуваються у межах проекту «Інновації та цифрова трансформація для розвитку й масштабування бізнесів ветеранів, їхніх сімей, жіночого бізнесу та молодіжних стартапів».

Детальніше...

Маркування «дитячий» не завжди означає корисний

Facebook post   12Яскрава упаковка з мультяшними персонажами, «натуральні інгредієнти» й — оманливе відчуття безпеки. Це все про продукти «для дітей» у наших супермаркетах.

Багато хто переконаний: «дитяче» — автоматично корисне. Але насправді це не завжди так. Велика кількість солі може «ховатися» у сосисках для дітей, сирках чи снеках. І це проблема, адже організм дитини значно чутливіший до надлишку солі.
Всесвітня організація охорони здоров’я радить дорослим не перевищувати 1 чайну ложку солі на день (до 5 грамів): https://lnk.ua/R4aMMKy4J.

Детальніше...

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської ради

Materialna dopomoga

Надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам, які зареєстровані на території Слобожанської міської ради та опинилися в скрутних життєвих обставинах з різних причин, постійно розглядається на засіданнях комісії з розгляду питань, пов’язаних з наданням одноразової адресної грошової допомоги відповідно до Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам Слобожанської селищної ради.

Детальніше...