14, 15 та 18липня 2022 року з 9:00 год до 15:00 год буде відбуватися видача продуктових пакунків для родин, які мають в сім’ї одну дитину (дитина має бути старше 6 років), які зареєстровані у Слобожанській територіальній громаді (крім ВПО) і попередньо надали замовлення до Слобожанського центру надання соціальних послуг.
Тож, якщо Ваша родина на протязі останнього місяця НЕ ОТРИМУВАЛА гуманітарну допомогу (від Червоного Хреста, ООН чи інших організацій, які видавалися Слобожанською селищною радою через старостати, або через гуманітарний штаб «КРОК», або через Слобожанський центр надання соціальних послуг) Ви можете отримати продуктовий набір:
жителі смт. Слобожанське – у приміщенні Палацу культури (гуманітарний штаб «КРОК»);
жителі інших населених пунктів – у старостатах.
Якщо Ви не надавали замовлення для отримання допомоги Ви можете залишити заявку для отримання наступного разу. Додатково заявки приймаються протягом 14,15,18 липня 2022 р. з 9:00 год. до 15:00 год. від:
жителів смт. Слобожанське – у Слобожанському центрі надання соціальних послуг (вул. Дружби, 6)
23 жовтня 2025 року відбулися чергові засідання комісії, на яких було розглянуто 16 звернень мешканців громади про надання одноразової адресної грошової допомоги.
Комісія з питань розподілу публічних інвестицій при виконавчому комітеті Слобожанської міської ради (далі Комісія) отримала від фінансового управління Слобожанської міської ради лист від 24.10.2025 року №01-21/637 «Про надання консолідованого переліку публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій єдиного проектного портфеля публічних інвестицій Слобожанської територіальної громади і розподіл публічних інвестицій на їх підготовку та реалізацію за 2026-2028 роки у розрізі джерел і механізмів фінансового забезпечення».
Нагадаємо, даний напрямок діяльності реалізується на виконання державної реформи управління публічними інвестиціями (PIM), яка направлена на підвищення ефективності управління коштами бюджету розвитку громади, в першу чергу з урахуванням основних соціальних потреб її мешканців.