01

 Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до п.п. 14.1.170 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати та/або у вигляді дивідендів, у випадках, визначених ПКУ.

Порядок застосування податкової знижки передбачений ст. 166 ПКУ.

На підставі даних, виключно зазначених у податкових деклараціях про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація), посадовими особами у приміщенні контролюючого органу проводиться камеральна перевірка.

Разом з тим, на вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники податку зобов’язані пред’являти документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу або права на отримання податкової знижки, обчисленням і сплатою податку, та підтверджувати необхідними документами достовірність відомостей, зазначених у податковій декларації з цього податку (п. 176.1 ст. 176 ПКУ).

Порядок проведення камеральної перевірки визначений ст. 76 ПКУ.

Пунктом 76.1 ст. 76 ПКУ передбачено, що камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення.

Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.

Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов’язкова.

Відповідно до п. 76.2 ст. 76 ПКУ порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог ст. 86 ПКУ.

За результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному ст. 42 ПКУ (п. 86.2 ст. 86 ПКУ).

Водночас на вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники податків зобов’язані пред’являти документи, пов’язані з виникненням права на отримання податкової знижки, та підтверджувати необхідними документами відомості зазначені у податковій декларації.

У разі ненадходження протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту пояснень та документів, пов’язаних з виникненням права на отримання податкової знижки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення про проведення документальної позапланової перевірки відповідно до п. 78.1 ст. 78 ПКУ, яке оформлюється наказом (п. 78.4 ст. 78 ПКУ).

При виявленні перевіркою факту заниження (завищення) суми податкового зобов’язання контролюючими органами направляється податкове повідомлення – рішення платникам податків, відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 28.12.2015 № 1204 «Про затвердження Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків» із змінами та доповненнями.

Таким чином, контролюючий орган повідомляє про відмову у наданні/зменшенні суми податкової знижки, визначеної платником у податковій декларації, шляхом вручення платнику податків акта перевірки у порядку, визначеному ст. 42 ПКУ та податкового повідомлення – рішення.

Британські компанії передали сонячну електростанцію з батареями резервного живлення для місцевої лікарні на Харківщині

01

Слобожанська лікарня на Харківщині більше не змушена буде обирати, яке обладнання заживити, а зможе повноцінно працювати навіть при відключеннях електроенергії. Автономність їй забезпечить нова сонячна електростанція із системою накопичення, яку встановив фонд RePower Ukraine. Цей проєкт став можливим завдяки вкладу компаній з Великобританії: Photon Energy, Segen, Midsummer, ESS, NextEnergy Capital та Solar Energy UK, які пожертвували сонячні панелі, інвертори та зібрали кошти на встановлення.

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 18 вересня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів»  (зі змінами))

Детальніше...

✍️Сьогодні, 17 вересня 2025 року, під головуванням Слобожанського міського голови Дмитра Діхтяря відбулося засідання виконавчого комітету Слобожанської міської ради

 

09

На порядок денний було винесено 46 питань, що охоплювали ключові напрями життєдіяльності громади.
Детальніше...

Пресреліз Чугуївської філії Харківської обласної служби зайнятості

DCZ

З початку 2025 року послугами Харківської обласної служби зайнятості скористалися 32 234 особи, з яких 20 478 мали статус безробітного. До співпраці було залучено 3 808 роботодавців, які подали 17 498 вакансій. За сприяння обласної служби зайнятості забезпечено зайнятістю 17 565 громадян. Про це повідомив директор Харківського обласного центру зайнятості Олександр Котуков. «Обласна служба зайнятості системно підтримує людей, які шукають роботу, та роботодавців, які потребують кадрів», - наголосив він.

Детальніше...

ІКС "Державний аграрний реєстр"

Додаток DIGITAL DEVELOPMENT  UKRAINIAN AGRICULTURE v4 (2) page 0001

 

Детальніше...

Безкоштовна освітня можливість для молоді!

 банер Створюи тут (1)

Приєднуйся до “Створюй ТУТ! 2.0” — безкоштовної навчальної програми від ГО uBoost для старту в кар’єрі та підприємництві. Учасники вивчають підприємництво з нуля (генерація ідей, фінанси, маркетинг, продажі тощо) та готуються до початку кар’єри (резюме, перші інтерв’ю та стажування).

Детальніше...

Видача гуманітарної допомоги

IMG 3255

📢17.09.2025 року Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД „ҐЛОБАЛ ЕМПАВЕРМЕНТ МІШН ЮА“» доставила чергову партію гуманітарної допомоги до Слобожанської громади.
Детальніше...

З Днем рятівника!

День рятівника 2

До уваги зміни, що готуються в житловому законодавстві!

Facebook post   10

У січні 2025 року Кабмін зареєстрував законопроєкт № 12377 «Про основні засади житлової політики», який передбачає скасування Житлового кодексу 1983–1984 років та Закону «Про приватизацію державного житлового фонду» (1992 року).

16 липня 2025 року Верховна Рада України прийняла за основу (в першому читанні) проект Закону про основні засади житлової політики. Згідно з пояснювальною запискою,  законопроект «розроблено з метою встановлення нових засад та напрямів, які визначатимуть житлову політику України».

Головними причинами реформи називають застарілий Житловий кодекс і норми, що дублюються Цивільним кодексом та іншими законами, мають правові колізії. Більш ніж 80 % положень вже врегульовано іншими актами.

Детальніше...

ІНФОРМАЦІЯ про можливість вступу до Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти» у вересні-жовтні 2025 року

Facebook post   12

Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти» запрошує на навчання до університету військовослужбовців та ветеранів, за спеціальними умовами вступу, для здобуття ступенів бакалавра та магістра в 2025 році за актуальними для їх подальшої професійної кар’єри освітньо-професійними програмами:

  1. Освітньо-професійні бакалаврська та магістерська програми «Управління проєктами» за спеціальністю D3 «Менеджмент».

Ці програми розроблені для підготовки кваліфікованих спеціалістів, здатних ефективно розробляти і керувати проєктами різного масштабу та складності в публічному, приватному, громадському секторах.

В сучасних умовах дефіциту ресурсів та повоєнної відбудови держави, регіонів, громад наявність фахівців з управління проєктами набуває особливого значення. Програми також часто обирають ті, хто орієнтований професійно та ефективно здійснювати проєкту діяльність у рамках грантових програм, яких в Україні стає дедалі більше.

При цьому фокус на проєктні компетентності дозволяє ветеранам ставати більш конкурентоспроможними на ринку праці.

Тривалість навчання: за бакалаврською програмою – 4 роки, за магістерською програмою – 1 рік 6 місяців.

Крім того, відповідно до п.3 ст.30 Закону України «Про зайнятість населення», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі ваучерів для підтримання конкурентоспроможності деяких категорій громадян на ринку праці» від 20 березня 2013 р. № 207, наказу Міністерства економіки України «Про затвердження Переліку професій, спеціальностей, для навчання за якими може бути виданий ваучер» 11.04.2023 № 2040 (зі змінами від 10.07.2025), можуть отримати державний ваучер на навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю D3 «Менеджмент»:

«особи, звільнені з військової служби після участі у проведенні антитерористичної операції, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, до досягнення ними встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» пенсійного віку та за умови звернення протягом трьох років з дня звільнення».

  1. Освітньо-професійна магістерська програма «Публічне управління та адміністрування» за спеціальністю D4 «Публічне управління та адміністрування».

За цією освітньою програмою здійснюється підготовка висококваліфікованих фахівців, спроможних професійно формувати і організовувати впровадження публічної політики, здійснювати управлінську діяльність на різних рівнях публічного управління та адміністрування відповідно до принципів належного врядування й сталого розвитку.

Цю програму обирають ті особи, хто прагне робити професійну кар’єру в системі публічного управління, належно здійснювати політичну та громадську діяльність. Також програма користується попитом у осіб, які прагнуть обіймати керівні посади в державних і комунальних установах, закладах охорони здоров’я тощо.

Тривалість навчання – 1 рік 4 місяці.

Детальніше...