До цього свята служба у справах дітей Слобожанської селищної ради провела захід «Усиновлення – особлива дорога батьківства».
У відділі соціального захисту населення, в центральному парку та біля Слобожанської гімназії №2 проведено інформаційно-роз’яснювальну бесіду з метою з’ясування обізнаності людей різного віку щодо процедури усиновлення та було розповсюджено буклети про усиновлення, виготовлені до даного заходу.
В ході бесіди було з'ясовано, що громадяни розуміють, що таке усиновлення. За певних умов вони розглядали б для себе можливість взяти на виховання або усиновити дитину-сироту чи дитину, позбавлену батьківського піклування.
Значна кількість опитаних виявилася не готовою до такого кроку з різних причин таких, наприклад, як наявність своїх дітей, нестабільне фінансове забезпечення, стан здоров’я, вік, проблеми, які можуть виникнути, при вихованні дітей.
Запрошуємо до співпраці усі небайдужі родини, які готові поділитися сімейним теплом з дітьми-сиротами та дітьми, які залишилися без батьківського піклування та потребують підтримки.
Про більш детальну інформацію Ви зможете дізнатися, звернувшись до служби у справах дітей Слобожанської селищної ради за адресою: смт. Слобожанське, вул. Лермонтова, буд. 21, кім. 1-89, телефон 5-22-88
Мета кампанії - привернення уваги до проблем подолання насильства в сім’ях, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.
У Харківській області продовжує працювати гаряча лінія з евакуації за номером 0 800 33 92 91. Водночас відтепер основним номером для звернень з питань евакуації є короткий номер 203. Перехід на короткий номер пов'язаний зі спрощенням комунікації для людей та підвищенням доступності допомоги. За номером 203 можна: * отримати консультацію щодо поселення в інші регіони України; * подати звернення щодо евакуації цивільного населення з прифронтових та прикордонних територій; * отримати перенаправлення за відповідними напрямами чи службами. Номер 0 800 33 92 91 продовжить працювати, оскільки раніше проводилася масштабна інформаційна кампанія, однак основний акцент тепер робиться саме на короткий номер 203.