Title

Мінфін наказом від 15.12.2020 року № 773, який набрав чинності з 01.01.2021 року, вніс зміни до власного наказу від 13.01.2015 року № 4 щодо форми податкового розрахунку №1ДФ та Порядку його заповнення.

Новий податковий розрахунок включає в себе суми ПДФО, військового збору та ЄСВ. Перший раз його потрібно подати за І квартал 2021 року.

Форма Розрахунку складається із заголовної частини, у якій вказуються відомості про роботодавця, його працівників (інших фізичних осіб – платників податку) та про склад Розрахунку, основної (розрахункової) таблиці, яка складається з трьох розділів, а саме:

  • розділ I «Нарахування доходу та єдиного внеску за найманих працівників в розрізі місяців звітного кварталу»;
  • розділ II «Нарахування грошового забезпечення та єдиного внеску за військовослужбовців, поліцейських, осіб рядового і начальницького складу та на суми допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами в розрізі місяців звітного кварталу (крім військовослужбовців строкової військової служби)»;
  • розділ III «Нарахування грошового забезпечення та єдиного внеску за патронатних вихователів, батьків – вихователів та прийомних батьків в розрізі місяців звітного кварталу».

Розрахунок має шість додатків:

  • «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» (Д1, додаток 1);
  • «Відомості про осіб, які доглядають за дитиною до досягнення нею трирічного віку та відповідно до закону отримують допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та/або при народженні дитини, при усиновленні дитини, та осіб із числа непрацюючих працездатних батьків, усиновителів, опікунів, піклувальників,.. які фактично здійснюють догляд за дитиною з інвалідністю, дитиною, хворою…» (Д2, додаток 2);
  • «Відомості про осіб, які проходять строкову військову службу» (Д3, додаток 3);
  • «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» (4ДФ, додаток 4);
  • «Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби» (Д5, додаток 5);
  • «Відомості про наявність підстав для обліку стажу окремим категоріям осіб відповідно до законодавства» (Д6, додаток 6).

Розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу (тобто за I квартал, II квартал, III квартал та IV квартал). Окремий Розрахунок за календарний рік не подається.

Такий Розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку протягом звітного періоду.

Розрахунок подається незалежно від того, виплачує чи не виплачує доходи платникам податку податковий агент та незалежно від того чи виплачені платником ЄСВ суми такого внеску фактично після їх нарахування до сплати протягом звітного періоду.

Нагадаємо, що Звіт з ЄСВ надавався щомісяця. Це було пов’язано, зокрема, з необхідністю призначення застрахованим особам пенсій, матеріального забезпечення та страхових виплат за рахунок ФССУ. Із цією метою передбачено складання проміжного Розрахунку і відповідних додатків до нього з типом «Звітний» як «Довідковий» з позначкою «призначення пенсії» або «призначення матеріального забезпечення, страхових виплат».

Водночас у відповідних звітних формах потрібно ставити позначку у рядках «для призначення пенсії» чи «для призначення інших соціальних виплат».

Розділ I Розрахунку «Нарахування доходу та єдиного внеску за найманих працівників в розрізі місяців звітного кварталу» нагадує таблицю 1 Звіту з ЄСВ.

Цей розділ містить інформацію в розрізі місяців звітного кварталу щодо сум нарахованої заробітної плати за видами виплат, винагороди за договорами цивільно-правового характеру, оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, сум ЄСВ залежно від ставок та інші подібні показники. У рядку 8 відображається загальна сума внеску, що підлягає сплаті за звітний квартал.

Звертаємо увагу, що цей розділ містить рядок 5 «Сума пені, яка нарахована платником єдиного внеску самостійно відповідно до частини другої статті 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» що підлягає сплаті за звітний квартал, усього (гр. 1 + гр. 2 + гр. 3 рядка 5.1)», у якому відображається сума самостійно нарахованої платником ЄСВ пені у звітному кварталі (у рядку 5.1 – за місяцями звітного кварталу).

 

Особливості заповнення Додатку 1 (Д1)

Додаток 1 (Д1) «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» практично є аналогом таблиці 6 Звіту з ЄСВ.

Найбільш суттєва різниця полягає у тому, що таблиця додатку Д1 містить графу 25 «Ознака (0, 1)», у якій відображається ознака «0», якщо рядок потрібно ввести, чи ознака «1», якщо рядок потрібно виключити. Графа 25 заповнюється тільки для «Звітного нового» (при коригуванні сум внеску та реквізитів) та «Уточнюючого» (виключно при коригуванні реквізитів) додатку. Тобто тепер маємо уніфікацію порядку виправлення помилок з ЄСВ, ПДФО та військового збору (виправлення помилок буде здійснюватися як у формі № 1ДФ).

Додаток Д1 призначений для щоквартального формування платниками ЄСВ щодо кожної застрахованої особи відомостей про суми нарахованої їй заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) у розрізі місяців звітного кварталу.

Отже, за звітний квартал потрібно подавати три додатка Д1 – за перший, другий та третій місяць такого кварталу (у рядку 02 додатку вказується номер місяця у звітному кварталі – цифрове значення від 1 до 3).

Якщо платник ЄСВ у звітному кварталі не використовує працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством – додаток Д1 за такий квартал не подається.

 

Особливості заповнення Додатку 4 (4ДФ)

Додаток 4 (4ДФ) «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» нагадує форму № 1ДФ.

Проте, у цьому додатку передбачено персоніфіковане відображення не тільки сум ПДФО, а й військового збору. Тобто базу оподаткування, відповідні суми ПДФО та військового збору необхідно вказувати для кожної фізичної особи.

Також зазначимо, що за звітний квартал потрібно подавати три додатка 4ДФ – за перший, другий та третій місяць такого кварталу.

 

Особливості заповнення Додатку 5 (Д5)

Додаток 5 (Д5) «Відомості про трудові відносини та період проходження військової служби» багато в чому нагадує таблицю 5 Звіту з ЄСВ, але з деякими особливостями.

Так, у таблиці додатку Д5 з’явилися графи:

  • 11 «Внутрішній сумісник (1 – так, 0 – ні)»;
  • 12 «Переведено, призначено на іншу посаду або роботу, переміщено до іншого підрозділу (1 – так, 0 – ні)».

До того ж додані нові підстави для подання додатку Д5: особу переміщено з одного структурного підрозділу до іншого, переведено на іншу постійну посаду або роботу у того самого платника ЄСВ; особу призначено на нову посаду. 

 

Особливості заповнення Додатку 6 (Д6)

Додаток 6 (Д6) «Відомості про наявність підстав для обліку стажу окремим категоріям осіб відповідно до законодавства» так само, як і таблиця 7 Звіту з ЄСВ, призначений для визначення платником ЄСВ періодів (строків) трудової або іншої діяльності, що відповідно до законів, якими встановлюються умови пенсійного забезпечення, відмінні від загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, зараховуються при визначенні права на відповідну пенсію, а також періоди страхового стажу, не пов’язані із трудовою та/або професійною діяльністю.

Новою є графа 17 «Ознакa (0, 1)» у таблиці додатку Д6, яка призначена для виправлення помилок. Цей додаток також подається окремо за кожен місяць звітного кварталу.

До уваги осіб з інвалідністю!

Увага Оголошення

Нагадуємо про необхідність для забезпечення належної верифікації інформації про осіб, які мають документи, що підтверджують встановлення інвалідності, відділом соціального захисту населення Слобожанської міської ради продовжується прийом документів та передачі повної та актуальної інформації про встановлену інвалідність для внесення до Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ).

Для внесення даних до ЦБІ необхідно мати при собі:

  • паспорт громадянина України або ID картка;
  • ідентифікаційний номер платника податків;
  • документ, що підтверджує встановлену групу інвалідності;
  • пенсійне посвідчення.

Прийом мешканців Слобожанської міської територіальної громади проводиться у відділі соціального захисту населення Слобожанської міської ради за адресою: м. Слобожанське, вул. Каштанова, буд. 21, телефон для довідок (05747) 5-27-12 або (066)-510-76-81. 

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської територіальної громади

Адресна грошова допомога

30 вересня 2026 року відбулися чергові засідання комісії з розгляду питань, пов’язаних з наданням одноразової адресної грошової допомоги жителям Слобожанської міської територіальної громади.

Під час засідання члени комісії розглянули 52 звернень мешканців громади, які опинилися в складних життєвих обставинах та потребують матеріальної підтримки.

Детальніше...

Щодо навчання у жовтні 2026 року в Харківському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості

DCZ

ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ ЧУГУЇВСЬКА ФІЛІЯ ХАРКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ЦЕНТРУ ЗАЙНЯТОСТІ надає інформацію щодо навчання у жовтні 2026 року в Харківському центрі ПТО ДСЗ: 

Детальніше...

Герої не вмирають!

Пархоменко М М

Пархоменко Михайло Михайлович

21.11.1983 - 14.12.2024

 

З 08.10.2026 по 09.10.2026 року (час проведення з 09:00 до 13:00) будуть проводитись подвірно профілактичні щеплення собак та котів проти сказу

Щеплення

 

Чугуївське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області повідомляє, що з метою профілактики сказу в домашніх тварин, фахівцями дільниць ветеринарної медицини Харківської державної лікарні ветеринарної медицини в період з 08.10.2026 по 09.10.2026 будуть проводитись профілактичні щеплення собак та котів проти сказу в громадах населених пунктів Чугуївського району, відповідно до графіку:

Детальніше...

До уваги підприємств та організацій!

Увага Оголошення

Виконавчий комітет Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

на визначення на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації  забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Слобожанської міської територіальної громади.

Детальніше...

Інформація про початок перевірки на виконання вимог Закону України «Про очищення влади» від 01.10.2026 року

Очищення влади

На виконання вимог Закону України «Про очищення влади» інформуємо про те, що розпочато перевірку стосовно:

Детальніше...

Рішення Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області від 22.09.2026 року №3896

Детальніше...

Щодо наміру відновити гаряче водопостачання абонентів м. Слобожанське

Повідомляємо

Слобожанська міська рада отримала листа від ПАТ "ЦЕНТРЕНЕРГО" Зміївська теплова електрична станція з повідомленням про намір відновити режим гарячого водопостачання абонентів міста Слобожанське, наступного змісту:

Детальніше...

Домашнє насильство – це злочин

256

25.09.2026 відбулося чергове засідання Координаційну раду з питань запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі Слобожанської міської територіальної громади Чугуївського району Харківської області, на порядку денному якого були розглянуті два питання:

1. Про стан вчинення домашнього насильства на території Слобожанської міської територіальної громади станом на 25.09.2026. Загальна статистика.

2. Про реалізацію у Слобожанській міській територіальній громаді громадською організацією «Чистий Аркуш» проєкту «Разом проти насильства: освіта, підтримка, солідарність».

Детальніше...