Новини
04.05.2023
Всеукраїнський марафон освітніх практик «Практичні кейси: проведення уроків фізичної культури з використанням дистанційних технологій».
День 3.
Майстерність учителя на уроці проявляється головним чином у вдалому володінні методикою навчання і виховання, творчому застосуванні новітніх досягнень педагогіки та передового педагогічного досвіду, раціональному керівництві пізнавально-практичної діяльності учнів, їхнім інтелектуальним розвитком. Інноваційна діяльність учителя спрямована на перетворення існуючих форм і методів виховання, створення нових цілей і засобів її реалізації, тому вона є одним з видів продуктивної, творчої діяльності педагога.
Отже, можна зробити висновок, що етапно організована інноваційна система фізичного виховання з використанням нетрадиційних форм та методів фізичного виховання, та різних технологій забезпечує ефективне формування у школярів позитивної мотивації до здорового способу життя.
Отримані знання вчителі фізкультури Слобожанської громади активно використовувати під час освітнього процесу, що дасть можливість залучити учнів до спорту.
- Деталі
- Перегляди: 46
03.05.2023
Всеукраїнський марафон освітніх практик «Практичні кейси: проведення уроків фізичної культури з використанням дистанційних технологій».
День 2
Пріоритетним напрямком роботи кожного навчального закладу є підвищення якості освіти через використання інноваційних технологій на уроках . Тому сучасний педагог повинен досконало володіти знаннями в області цих технологій і успішно застосовувати їх на своїх уроках. Вчитель, використовуючи сучасні технології, може удосконалювати не лише фізичні якості, а також розвивати творчій потенціал учнів.
Практика показує, вживання ігрових технологій підчас дистанційної форми навчання на уроках фізичної культури з врахуванням вікових особливостей не втрачає актуальності. Кожному віку відповідає свій набір ігор, хоча бувають і виключення. Ігрова технологія є унікальною формою вчення, яка дозволяє зробити звичайний урок цікавим і захоплюючим.
Ігрова діяльність на уроках фізичної культури займає важливе місце в освітньому процесі. Цінність ігрової діяльності полягає в тому, що вона враховує педагогічну та психологічну природу дитяти, відповідає його потребам і інтересам. Гра формує типові навики соціальної поведінки, специфічні системи цінностей, орієнтацію на групові і індивідуальні дії, розвиває стереотипи поведінки в суспільстві.
Вчителі фізкультури Слобожанської громади прийняли активну участь у марафоні, всі нові знання отримають наші діти.
- Деталі
- Перегляди: 44
02.05.2023
Всеукраїнський марафон освітніх практик «Практичні кейси: проведення уроків фізичної культури з використанням дистанційних технологій».
День 1.
Сучасні діти змінили ігри на подвір'ї на спілкування в месенджерах, а м’яч — на смартфон. За таких умов уроки фізкультури мають додаткову місію — не просто двічі-тричі на тиждень змушувати школярів рухатися, а й заохотити та призвичаїти їх до фізичної активності, здорового способу життя та піклування про своє тіло.
Самі ж діти зазвичай не дуже мотивовані фізично вдосконалюватися. Аби сучасні школярі захотіли займатися спортом, педагогам потрібно докласти зусиль: змінювати методику, вчитися новому та прислухатись до своїх вихованців.
До марафону залучилися вчителі фізичної культури Слобожанської громади, сподіваємось, що наші діти будуть вмотивовані до занять спортом.
- Деталі
- Перегляди: 46