Новини

 

На заході було розглянуто такі питання:

  • окреслено ключові стратегії викладання зарубіжної літератури, актуалізація ролі оновлення навчальних матеріалів підручників із зарубіжної літератури для 10 класу;
  • розглянуто особливості формувального оцінювання під час організації та проведення сучасного уроку зарубіжної літератури;
  • надано педагогам науково-методичну допомогу щодо оволодіння інноваційними методами й прийомами під час навчання зарубіжної літератури учнів середніх і старших класів закладів загальної середньої освіти.

Педагоги змогли поспілкуватися із колегами із інших громад з авторами підручників «Зарубіжна література» та методистом КВНЗ «ХАНО» Румянцева-Лахтіна О.О., також мали змогу поділитися своїм досвідом із колегами.

 

 

 

 

 

04.05.2023

Всеукраїнський  марафон освітніх практик «Практичні кейси: проведення уроків фізичної культури з використанням дистанційних технологій».

День 3. 

Майстерність учителя на уроці проявляється головним чином у вдалому володінні методикою навчання і виховання, творчому застосуванні новітніх досягнень педагогіки та передового педагогічного досвіду, раціональному керівництві пізнавально-практичної діяльності учнів, їхнім інтелектуальним розвитком.   Інноваційна діяльність учителя спрямована на перетворення існуючих форм і методів виховання, створення нових цілей і засобів її реалізації, тому вона є одним з видів продуктивної, творчої діяльності педагога.

Отже, можна зробити висновок, що етапно організована інноваційна система фізичного виховання з використанням нетрадиційних форм та методів фізичного виховання, та різних технологій забезпечує ефективне формування у школярів позитивної мотивації до здорового способу життя.  

Отримані знання вчителі фізкультури Слобожанської громади активно використовувати під час освітнього процесу, що дасть можливість залучити учнів до спорту.

03.05.2023

Всеукраїнський  марафон освітніх практик «Практичні кейси: проведення уроків фізичної культури з використанням дистанційних технологій».

День 2

Пріоритетним напрямком роботи кожного навчального закладу  є підвищення якості освіти через використання інноваційних технологій на уроках . Тому сучасний педагог повинен досконало володіти знаннями в області цих технологій і успішно застосовувати їх на своїх уроках. Вчитель, використовуючи сучасні технології, може удосконалювати не лише фізичні якості, а також розвивати творчій потенціал учнів.

Практика показує, вживання ігрових технологій підчас дистанційної форми навчання на уроках фізичної культури з врахуванням вікових особливостей не втрачає актуальності. Кожному віку відповідає свій набір ігор, хоча бувають і виключення. Ігрова технологія є унікальною формою вчення, яка дозволяє зробити звичайний урок цікавим і захоплюючим.

Ігрова діяльність на уроках фізичної культури займає важливе місце в освітньому процесі. Цінність ігрової діяльності полягає в тому, що вона враховує педагогічну та психологічну природу дитяти, відповідає його потребам і інтересам. Гра формує типові навики соціальної поведінки, специфічні системи цінностей, орієнтацію на групові і індивідуальні дії, розвиває стереотипи поведінки в суспільстві.

Вчителі фізкультури Слобожанської громади прийняли активну участь у марафоні, всі нові знання отримають наші діти.