Title

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до п.п. «б» п. 4 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об’єктами одноразового (спеціального) добровільного декларування можуть бути нерухоме майно (земельні ділянки, об’єкти житлової і нежитлової нерухомості), що належить декларанту на праві власності (в тому числі на праві спільної часткової або на праві спільної сумісної власності) і знаходиться (зареєстроване, є на обліку тощо) на території України та/або за її межами станом на дату подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації (далі – Декларація).

Пункт 7 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ визначає базу для нарахування збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування виходячи із конкретних об’єктів декларування.

Згідно з п. 7.2 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ для об’єктів декларування, визначених п.п. «б» – «е» п. 4 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ, база для нарахування збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування визначається, зокрема, але не виключно, як:

витрати декларанта на придбання (набуття) об’єкта декларування;

вартість, що визначається на підставі оцінки майна та майнових прав, фінансових інструментів, інших активів. Оцінка щодо об’єкта декларування проводиться відповідно до законодавства країни, де знаходиться такий актив. Вартість активів, визначена в іноземній валюті, відображається в одноразовій (спеціальній) добровільній декларації у гривні за офіційним курсом національної валюти, встановленим Національним банком України станом на дату подання Декларації.

Пунктом 10 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ визначено склад та обсяг активів, джерела одержання (набуття) яких у разі невикористання фізичною особою права на подання Декларації вважаються такими, з яких повністю сплачено податки і збори відповідно до податкового законодавства.

До таких активів відноситься, зокрема, земельні ділянки, сукупний розмір яких по кожній окремій ділянці не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної ст. 121 Земельного кодексу України від 25 жовтня 2001 року № 2768-III із змінами та доповненнями (далі – Земельний кодекс).

Частиною першою ст. 121 Земельного кодексу визначено, що громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності, зокрема для ведення особистого селянського господарства – не більше 2,0 гектара.

Положення пункту 10 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ застосовуються у разі невикористання фізичною особою права на подання Декларації.

Таким чином, у разі наявності в фізичної особи земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, придбаних за рахунок доходів, з яких не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки і збори, сукупний розмір яких перевищує 2,0 гектара, декларант самостійно приймає рішення щодо подання Декларації. При цьому, у разі подання Декларації базою для нарахування збору кожної окремої земельної ділянки є витрати декларанта на придбання (набуття)/оціночна вартість такої земельної ділянки, у сумі з яких не сплачено податки і збори.

Протокол спільного засідання постійних депутатських комісій від 22 жовтня 2025 року

протоколи комісій

Детальніше...

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської ради

Materialna dopomoga

23 жовтня 2025 року відбулися чергові засідання комісії, на яких було розглянуто 16 звернень мешканців громади про надання одноразової адресної грошової допомоги.

Детальніше...

«Офіс податкових консультантів: Увага. Повага. Довіра»

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 28 жовтня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Детальніше...

LXXVI сесія Слобожанської селищної ради VIII скликання

Sesija

від "22" жовтня 2025 року

Детальніше...

Рішеня комісії з питань розподілу публічних інвестицій при виконавчому комітеті Слобожанської міської ради

Facebook post   12

24 жовтня 2025 року м. Слобожанське № 1

 

Комісія з питань розподілу публічних інвестицій при виконавчому комітеті Слобожанської міської ради (далі Комісія) отримала від фінансового управління Слобожанської міської ради лист від 24.10.2025 року №01-21/637 «Про надання консолідованого переліку публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій єдиного проектного портфеля публічних інвестицій Слобожанської територіальної громади і розподіл публічних інвестицій на їх підготовку та реалізацію за 2026-2028 роки у розрізі джерел і механізмів фінансового забезпечення».

Детальніше...

Інформація про початок перевірки на виконання вимог Закону України «Про очищення влади» від 27.10.2025 року

Очищення влади

На виконання вимог Закону України «Про очищення влади» інформуємо про те, що розпочато перевірку стосовно:

Детальніше...

Протокол № 76 засідання LХXVI сесії Слобожанської міської ради VIII скликання Чугуївського району Харківської області

протоколи сесій

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 23 жовтня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів»  (зі змінами))

Детальніше...

22 жовтня 2025 року відбулось друге засідання інвестиційної ради при виконавчому комітеті Слобожанської міської ради

Facebook post   16

Нагадаємо, даний напрямок діяльності реалізується на виконання державної реформи управління публічними інвестиціями (PIM), яка направлена на підвищення ефективності управління коштами бюджету розвитку громади, в першу чергу з урахуванням основних соціальних потреб її мешканців.

Детальніше...