1

Згідно з п. 1 ст. 13 Закону України від 21 червня 2018 року № 2473-VІІІ «Про валюту і валютні операції» Національний банк України має право встановлювати граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів.

Відповідно до ст. 1 Закону України від 16 квітня 1991 року № 959-ХІІ «Про зовнішньоекономічну діяльність» зі змінами та доповненнями, експорт (експорт товарів) - продаж товарів українськими суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності іноземним суб’єктам господарської діяльності (у тому числі з оплатою в негрошовій формі) з вивезенням або без вивезення цих товарів через митний кордон України, включаючи реекспорт товарів. При цьому термін реекспорт (реекспорт товарів) означає продаж іноземним суб’єктам господарської діяльності та вивезення за межі України товарів, що були раніше імпортовані на територію України.

Імпорт (імпорт товарів) - купівля (у тому числі з оплатою в негрошовій формі) українськими суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності в іноземних суб’єктів господарської діяльності товарів з ввезенням або без ввезення цих товарів на територію України, включаючи купівлю товарів, призначених для власного споживання установами та організаціями України, розташованими за її межами.

Пунктом 4 розд. І Положення про здійснення операцій із валютними цінностями, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02 січня 2019 року № 2 «Про затвердження Положення про здійснення операцій із валютними цінностями» (далі – Положення № 2) визначено валютні операції, що належать до поточних валютних операцій, та операцій, пов’язаних із рухом капіталу (п. 5 розд. І Положення № 2).

При цьому до поточних торговельних операцій належать операції, зазначені у п.п.1. п 4 розд. І цього Положення, а саме: розрахунки за експорт та імпорт товару (уключаючи сплату штрафів, пені, бонусів, відшкодування супутніх витрат у зв’язку із виконанням зовнішньоекономічного договору, відшкодування збитків у зв’язку із невиконанням зовнішньоекономічного договору), уключаючи такі розрахунки на території України. До поточних неторговельних операцій належать операції, зазначені у підпунктах другому - двадцять першому пункту 4 розділу І цього Положення (абз. другий п.п. 21 п. 4 розд. І Положення № 2).

Таким чином, оскільки операції з цінними паперами та операції з відчуження корпоративних прав не є операціями з експорту та імпорту товарів - поточними торговельними операціями, то такі операції не підпадають під валютний нагляд в частині дотримання резидентами граничних строків розрахунків.

УВАГА! ПОСИЛЕНО ЗАХОДИ ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ ЗДІЙСНЕННЯ ПРАВОПОРУШЕНЬ ПІД ЧАС ПЕРІОДУ ЗАГОТІВЛІ ДЕРЕВ ХВОЙНИХ ПОРІД В ПЕРЕДНОВОРІЧНИЙ ПЕРІОД

01

Відповідно до Лісового Кодексу України, законів України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про рослинний світ», «Про місцеве самоврядування» та на виконання вимог Доручення Державної екологічної інспекції України від 22.11.2023 № 1742 «Про посилення заходів державного нагляду (контролю) під час періоду заготівлі дерев хвойних порід у передноворічний період», Слобожанська селищна рада повідомляє представників ринків та інших торгівельних майданчиків про безумовне дотримання вимог природоохоронного законодавства під час заготівлі та реалізації хвойних насаджень.

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 01 грудня 2023 року

ZAKUPIVLYA

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів»  (зі змінами))

Детальніше...

Відділі освіти Слобожанської селищної ради. Кошторис на 2023 рік.

osvita

Детальніше...

Відділі освіти Слобожанської селищної ради. Кошторис на 2022 рік.

osvita

Детальніше...

Відділі освіти Слобожанської селищної ради. Кошторис на 2021 рік.

osvita

Детальніше...

Відділі освіти Слобожанської селищної ради. Звіт про фінансовий результат за 2023 рік.

osvita

Детальніше...

Відділі освіти Слобожанської селищної ради. Звіт про фінансовий результат за 2022 рік.

osvita

Детальніше...

Відділі освіти Слобожанської селищної ради. Звіт про фінансовий результат за 2021 рік.

osvita

Детальніше...

Щодо особливостей застосування РРО та/або ПРРО при наданні послуг за умови проведення розрахунків за них виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів

DPS inf

ДПС продовжує інформувати платників податків про актуальні питання щодо особливостей застосування реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО/ПРРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, у зв’язку з чим повідомляє таке.

Детальніше...

Реєстрація РРО/ПРРО в контролюючих органах – передумова початку господарської діяльності, пов’язаної з продажем товарів/наданням послуг

01

Суб’єкти господарювання, на яких поширюється дія Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», для здійснення розрахункових операцій в готівковій та/або безготівковій формі зобов’язані зареєструвати РРО або ПРРО в контролюючих органах.

Детальніше...