Відділ обслуговування громадян № 7 (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Харківські області повідомляє:
Згідно з розділом IV Положення відомості до Реєстру застрахованих осіб, зміни, уточнення до них вносяться в електронній формі в автоматичному режимі на підставі звітності, що подається страхувальниками.
Законами України від 19 вересня 2019 року №с 115 «Про внесення змін до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» щодо подання єдиної звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податку на доходи фізичних осіб» та №116-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо подання єдиної звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і податку на доходи фізичних осіб» змінено порядок подання звітності про нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), зокрема передбачено щоквартальне подання звітності про нарахування єдиного внеску у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб до податкового органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки та порядок, що встановлені Податковим кодексом України.
Вперше об’єднаний звіт за січень, лютий та березень 2021 року платники будуть подавати протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Відповідно, відомості за 2021 рік на теперішній час відсутні у Реєстрі застрахованих осіб.
28 листопада 2025 року відбулося чергове засідання комісії, на якому було розглянуто 68 звернень мешканців громади про надання одноразової адресної грошової допомоги.
Колегіально прийнято рішення про виділення одноразової адресної грошової допомоги з місцевого бюджету 68 громадянам на загальну суму 414, 8 тис. грн., а саме:
39 мешканцям громади на лікування;
3 мешканцям громади у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем;
8 сім’ям у зв’язку із зникненням безвісти військовослужбовців;
4 сім’ям у зв’язку із загибеллю (смертю) військовослужбовців;
1 особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників України на вирішення соціально-побутових питань;
4 Захисникам України, які отримали травму (поранення, контузії, каліцтва) або захворювання під час захисту Батьківщини, проведенням оперативного лікування:
9 сім’ям військовослужбовця, особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників чи Захисниць України на придбання деревини паливної для опалення будинку у період дії воєнного стану.
📌У Слобожанському Палаці культури буде відбуватися видача талонів на отримання гуманітарної допомоги (другий етап, для громадян, які не отримали талони 26.11.2025 року):
☑ 03 грудня 2025 року по 05 грудня 2025 року з 08-00 год. до 9-00 год.
Видача гуманітарної допомоги буде відбуватися по талонам з 08 грудня 2025 року по 11 грудня 2025 року при таких умовах:
громадяни отримують гуманітарну допомогу в день, який зазначений в талоні у такий час:
час отримання
номера талонів
з 9.00 години до 10.00 години
з № 1 по № 80
з 10.00 години до 11.00 години
з № 81 по № 160
з 11.00 години до 12.00 години
з № 161 по № 240
з 13.00 години до 14.00 години
з № 241 по № 320
з 14.00 години до 15.00 години
з № 321 по 400
❗Для місцевих - допомога буде видаватися 1 пакунок на 1 домоволодіння:
при умові що в домоволодінні хоча б один з членів сім’ї має статус: людини похилого віку 60+, або особи з інвалідністю, або в сім’ї є дитина/діти до 18 років, або є батьки чи дружина/чоловік військовослужбовця.
💬Для ВПО (у тому числі без категорії вразливості) - допомога буде видаватися 1 пакунок на 1 домоволодіння.
При видачі допомоги при собі мати: паспорт та документ підтверджуючий статус, для ВПО - паспорт та довідку ВПО.
Мета кампанії - привернення уваги до проблем подолання насильства в сім’ях, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.
У Харківській області продовжує працювати гаряча лінія з евакуації за номером 0 800 33 92 91. Водночас відтепер основним номером для звернень з питань евакуації є короткий номер 203. Перехід на короткий номер пов'язаний зі спрощенням комунікації для людей та підвищенням доступності допомоги. За номером 203 можна: * отримати консультацію щодо поселення в інші регіони України; * подати звернення щодо евакуації цивільного населення з прифронтових та прикордонних територій; * отримати перенаправлення за відповідними напрямами чи службами. Номер 0 800 33 92 91 продовжить працювати, оскільки раніше проводилася масштабна інформаційна кампанія, однак основний акцент тепер робиться саме на короткий номер 203.