Щодо автоматичного призначення пенсії за віком – “Автопенсія”
Відділ обслуговування громадян № 7 (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Харківські області повідомляє щодоавтоматичного призначення пенсії за віком – “Автопенсія”.
Пенсійний фонд України запровадив нову модель звернення громадян за автоматичним призначенням пенсії “Автопенсія” через вебпортал електронних послуг Фонду.
Пенсія призначається автоматично при досягненні пенсійного віку. При цьому немає необхідності додатково звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного фонду.
Сервіс дозволяє надати всю необхідну для призначення пенсії інформацію завчасно та провести перевірку наявних у Пенсійному фонді даних.
Послуга надається засобами вебпорталу https://portal.pfu.gov.ua з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Користувач, який не є пенсіонером та який авторизувався на вебпорталі Фонду за допомогою КЕП:
заповнює атрибути анкети (заяву; загальні дані; дані документу, що посвідчує особу; адресу проживання та реєстрації; дані щодо обраного способу виплати призначеної пенсії та отримання пенсійного посвідчення);
додає скановані копії документів (обов’язкові та ті, які вважає за необхідне надати) для підтвердження його права на певні доплати та пільги);
підписує анкету-заяву КЕП та надсилає її до органу Фонду.
Послуга дає можливість застрахованій особі (далі - заявнику) самостійно подавати заяву та скан-копії всіх необхідних документів з метою подальшого постійного отримання того чи іншого, запитуваного заявником, виду пенсії.
У заяві на призначення пенсії заявник повинен вибрати територіально найближче від нього відділення ПФУ, де він має намір оформити пенсію, а також відзначити потрібний йому вид своєї майбутньої пенсії, вказати адресу місця проживання та надати відомості про свій паспорт.
Також в цій заяві застрахована особа може вказати свою електронну пошту та номер телефону для того, щоб потім вона могла відстежувати хід виконання своєї заявки.
За результатами опрацювання анкети – заяви користувач отримає інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та розмір пенсії за допомогою СМС повідомлення, засобами вебпорталу та через мобільний додаток.
Відділ обслуговування громадян №7 (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області повідомляє, що на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює низка сервісів для пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників.
Це, зокрема:
налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);
отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із реєстру застрахованих осіб, довідка про розмір пенсії);
отримання застрахованими особами через особистий кабінет інформації про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;
кабінет страхувальника, через який можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.
З метою підтримки українців, у тому числі найбільш вразливих категорій населення, на період проходження зимового періоду 2025-2026 років Урядом запроваджено пакет соціальних програм «Зимова підтримка», затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання підтримки окремих категорій осіб для проходження зимового періоду 2025/26 року «Зимова підтримка» від 05.11.2025 №1433.
У межах пакету програм передбачена виплата одноразової грошової допомоги у розмірі 1000 гривень для всіх українців, які перебувають в Україні, на покриття базових витрат на початку зими.
Терміни подачі заявок для отримання виплати: з 15 листопада по 24 грудня 2025 року. Одна особа може отримати тільки одну виплату у розмірі 1000 гривень за цією програмою. На кожну дитину батьки можуть подати окрему заявку.
Оформити заявку для отримання коштів можна через застосунок «Дія» або у відділеннях Укрпошти. Заявку на допомогу для дітей подають батьки, опікуни або законні представники. Для недієздатних осіб звернення подає їхній опікун.
Продуктові набори отримують мешканці Лиманського старостату та м. Слобожанське.
Гуманітарну допомогу можуть отримати сім’ї в домоволодінні яких хоча б один з членів сім’ї має статус: людини похилого віку, або особи з інвалідністю, або в сім’ї є діти до 18 років, або є батьки чи дружина/чоловік військовослужбовця, а також сім’ї ВПО.
Висловлюємо засновнику Фонду Майклу Каппоні, директору представництва GEM UA Андрію Негричу, представникам Фонду Володимиру Потравному, Артему Левитас, Павлу Кузнецову слова вдячності за допомогу людям, які знаходяться у складних життєвих обставинах.
28 листопада 2025 року відбулося чергове засідання комісії, на якому було розглянуто 68 звернень мешканців громади про надання одноразової адресної грошової допомоги.
Колегіально прийнято рішення про виділення одноразової адресної грошової допомоги з місцевого бюджету 68 громадянам на загальну суму 414, 8 тис. грн., а саме:
39 мешканцям громади на лікування;
3 мешканцям громади у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем;
8 сім’ям у зв’язку із зникненням безвісти військовослужбовців;
4 сім’ям у зв’язку із загибеллю (смертю) військовослужбовців;
1 особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників України на вирішення соціально-побутових питань;
4 Захисникам України, які отримали травму (поранення, контузії, каліцтва) або захворювання під час захисту Батьківщини, проведенням оперативного лікування:
9 сім’ям військовослужбовця, особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників чи Захисниць України на придбання деревини паливної для опалення будинку у період дії воєнного стану.