ZAKUPIVLYA

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів»  (зі змінами))

1

Замовник

СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

2

Назва предмету закупівлі

«Надання рекламних та маркетингових послуг з розробки та формування концепції просування бренду Слобожанської територіальної громади»

код ДК 021:2015: 79340000-9 – «Рекламні та маркетингові послуги»

3

Вид процедури

Відкриті торги з особливостями

4

Дата оголошення

30 жовтня 2024 року

5

Строк поставки

до 20 грудня 2024 року

6

Обсяг закупівлі

Кількість : 1 послуга                

7

Ідентифікатор закупівлі

ID: UA-2024-10-30-004842-a

8

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості  предмета закупівлі

336 740,00 грн.( триста тридцять шість тисяч сімсот сорок    грн. 00 коп),  у тому числі ПДВ .

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі визначена на підставі розрахунків з урахуванням поточних завдань замовника на 2024 рік .

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та  в електронній системі закупівель “Prozorro”

9

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до очікуваної вартості

10

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Якісні та технічні характеристики обумовлені вимогами щодо максимального, якісного та ефективного інформування населення Слобожанської територіальної громади , та з  метою виконання завдань замовника щодо доведення до населення соціально значущої інформації.

Вимоги до надання послуг:

1. Надання професійних дизайнерських послуг з розробки та впровадження фірмового стилю територіальної громади:

-        Розробка логотипу громади (у форматах: PNG, SVG, EPS).

-        Розробка стилістичної фактури, фірмового патерну, шрифтів та кольорової палітри.

-        Створення гайдлайнів для використання фірмового стилю.

-        Розробка дизайну брендбуку у форматі PDF.

-        Оформлення у відповідності до логотипу громади зразків офіційної та сувенірної продукції: бланку для ділового листування, дизайну транспорту, брошури, спецодягу, календарів, прапора, блокнота, ручки, кружки, брендволлу громади.

2. Надання послуг з ребрендингу діючого офіційного інтернет-сайту територіальної громади:

-        Оновлення графіки, шрифтів, шапки сайту у відповідності до нового фірмового стилю.

-        Проведення навчання представників ОМС щодо адміністрування сайту.

3. Розробка графічних і відеоматеріалів для соціальних мереж громади:

-        Макети зображень та обкладинок для профілів у соціальних мережах.

-        Креативи для соціальних мереж (12 у форматі 1x1, 12 у форматі 16x9).

-        Розробка офіційного промо-відео громади (80 сек).

-        Створення анімаційних графічних матеріалів та короткого відео для соціальних мереж.

4. Оформлення офіційних сторінок громади в соціальних мережах:

-        Створення та оформлення сторінок у Instagram та Facebook.

-        Розробка контент-плану на 15 публікацій за місяць.

-        Підготовка текстів і зображень для публікацій.

-        Розміщення 15 публікацій протягом місяця.

5. Розробка динамічного образу «обличчя» територіальної громади:

-        Створення динамічного образу громади для використання в соціальних мережах.

-        Створення не менше 3 відеороликів (до 60 секунд кожен).

6. Рекламні та маркетингові послуги з формування концепції просування бренду громади:

-        Визначення ключового повідомлення та ідентичності бренду громади.

-        Формування концепції просування та плану реалізації маркетингової стратегії.

-        Підготовка презентації у форматі MS Power Point або PDF.