Інформація
про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) )
1 |
Замовник |
СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Назва предмету закупівлі |
Послуги з поточного ремонту квартири №22 житлового будинку №11 по вул. Будівельна в смт Слобожанське, Чугуївського району, Харківської області (соціальне житло) код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Вид процедури |
Відкриті торги з особливостями |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Дата оголошення |
10 листопада 2023 року |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Строк поставки |
до 25.12.2023 року |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Обсяг закупівлі |
1 штука |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Ідентифікатор закупівлі |
UA-2023-11-10-010542-a |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
381 605,00 грн.( триста вісімдесят одна тисяча шістсот п’ять грн. 00 коп), у тому числі ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі визначена на підставі розрахунків з урахуванням поточних завдань замовника на 2023 рік . Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель “Prozorro”. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Місце надання послуг: 63460, Харківська область, Чугуївський район, смт. Слобожанське, вул. Будівельна, будинок 11, квартира 22. Строк надання послуг (далі послуги – роботи): до 25 грудня 2023 року. Послуги повинні виконуватись з дотриманням норм ДСТУ, ДБН (в т.ч. ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» та ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення»), НПАОП, Правил електро- та пожежної безпеки, Охорони праці та інших нормативних документів, що діють на території України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам (в т.ч. ДБН В.2.2-9:2018 «Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення», ДБН В.1.1-7:2016«Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»), Державним санітарним правилам і нормам та іншим нормативним документам, про що у складі тендерної пропозиції має бути наданий відповідний гарантійний лист. Гарантійний строк результату наданих послуг (робіт) (на виконані будівельно-монтажні роботи) протягом 120 місяців від дня підписання Акта приймання виконаних будівельно-монтажних робіт. Виконавець повинен забезпечити виконання послуги (роботи) власною робочою силою та матеріально-технічним забезпеченням відповідно до чинних нормативних документів, техніки безпеки. Всі матеріали, обладнання і роботи, включені у тендерну пропозицію, повинні повністю відповідати міжнародним і вітчизняним правилам і стандартам. Ціни на послуги (роботи) і матеріально-технічні ресурси повинні бути економічно обґрунтованими. При наданні послуг (робіт) дотримуватись вимог Правил охорони праці, пожежної безпеки. Під час надання послуг (робіт) та після їх закінчення забезпечити прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі надання послуг (робіт).
Забезпечити відсутність недопустимість випадкового знищення, пошкодження або приведення об’єкта в аварійний стан під час надання послуг (робіт). Здійснювати надання послуг (робіт) з поточного ремонту в спосіб, який забезпечить збереження міцності несучих та огороджувальних конструкцій об’єкта ремонту. Виконавець під час надання послуг (робіт) повинен застосовувати заходи із захисту довкілля у випадках та порядку, передбаченому чинним законодавством. |