Title

Вхід до податкового сервісу «Електронний кабінет»

«Електронний кабінет» – сервіс, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДПС та платників податків у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Знайти «Електронний кабінет» можна за адресою http://cabinet.tax.gov.uaа також на офіційному веб-порталі ДПС України.

Вхід до особистого кабінету здійснюється платником при наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який можна отримати у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП).

Наразі безкоштовно кваліфіковану електронну довірчу послугу можна отримати звернувшись до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, ПриватБанку. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис на платній основі.

Також отримати кваліфіковану електронну довірчу послугу можна у одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг. Інформацію про них можна отримати з Електронного реєстру суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з наданням електронних довірчих послуг на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.

 Підключення до системи надання звітності в електронному виді

Для надання податкової звітності в електронному виді до контролюючих органів ДПС необхідно отримати позитивний статус суб’єкта електронного документообігу, для чого необхідно виконати наступні кроки:

1.) Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП).

2.) Підключитись до сайту (наприклад, http://cabinet.tax.gov.ua) або встановити спеціалізоване програмне забезпечення для подання електронної звітності.

3.) Укласти договір про визнання електронних документів шляхом надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства. Підтвердженням про приєднання автора до Договору є отримання автором відповідної квитанції про прийняття контролюючим органом такого документа.

4.) Надання платником електронної звітності з використанням кваліфікованого електронного підпису (після набуття позитивного статусу суб’єкта електронного документообігу).

 Можливості сервісу «Електронний кабінет» (ЕК)

 Відкрита частина ЕК (отримання доступу без використання кваліфікованого електронного підпису) надає можливість перегляду наступних режимів:

  • Новини;
  • Бланки податкової звітності;
  • Податковий календар;
  • Загальнодоступні Реєстри:
    • взяття на облік платників податків
    • реєстр платників ПДВ
    • реєстр платників акцизного податку
    • реєстр платників єдиного податку
    • реєстр неприбуткових установ
    • реєстр страхувальників тощо;
  • Інформація про РРО;
  • Реєстр індивідуальних податкових консультацій;
  • Контакти.

Користуючись сервісами «Електронного кабінету», авторизовані платники у приватній частині ЕК мають можливість дистанційної роботи в режимі он-лайн щодо:

облікових даних платника;

  •  надання податкових декларацій до територіальних органів ДПС в електронному вигляді, перегляд поданої звітності;
  • реєстрації податкових накладних в ЄРПН, отримання інформації на запити, реєстр транзакцій;
  •  реєстрації акцизних накладних в СЕА РП, реєстр операцій обсягів пального, реєстр сум акцизного податку, реєстр транзакцій;
  •  програмного РРО;
  • перевірки стану розрахунків з бюджетом;
  •  здійснення сплати податків та зборів;
  • листування з органами ДПС;
  • допомоги тощо.

 Режим Е-кабінет громадян

Нагадуємо, що доступ до Е-кабінету для громадян (одразу за умови проходження електронної ідентифікації, без необхідності укладення Договору) мають: фізичні особи (громадяни) та посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій.

На сьогодні для фізичних осіб в «Електронному кабінеті» об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет, що надає такі можливості:

  • доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
  • доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
  • подання декларації про майновий стан і доходи (скориставшись сервісом «Автозаповнення Декларації на основі даних ДПС»);
  • отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.

Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету від 01 грудня 2025 року

Паспорти бюджетних програм

Детальніше...

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської ради

Facebook post   12

28 листопада 2025 року відбулося чергове засідання комісії, на якому було розглянуто 68 звернень мешканців громади про надання одноразової адресної грошової допомоги.

Колегіально прийнято рішення про виділення одноразової адресної грошової допомоги з місцевого бюджету 68 громадянам на загальну суму 414, 8 тис. грн., а саме:

  • 39 мешканцям громади на лікування;
  • 3 мешканцям громади у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем;
  • 8 сім’ям у зв’язку із зникненням безвісти військовослужбовців;
  • 4 сім’ям у зв’язку із загибеллю (смертю) військовослужбовців;
  • 1 особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників України на вирішення соціально-побутових питань;
  • 4 Захисникам України, які отримали травму (поранення, контузії, каліцтва) або захворювання під час захисту Батьківщини, проведенням оперативного лікування:
  • 9 сім’ям військовослужбовця, особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників чи Захисниць України на придбання деревини паливної для опалення будинку у період дії воєнного стану.

ОГОЛОШЕННЯ❗ 📢До уваги громадян, місце проживання яких зареєстроване у м. Слобожанське

Facebook post   10📌У Слобожанському Палаці культури буде відбуватися видача талонів на отримання гуманітарної допомоги (другий етап, для громадян, які не отримали талони 26.11.2025 року):

☑ 03 грудня 2025 року по 05 грудня 2025 року  з 08-00 год. до 9-00 год.

Видача гуманітарної допомоги буде відбуватися по талонам з 08 грудня  2025 року по 11 грудня 2025 року при таких умовах:

громадяни отримують гуманітарну допомогу в день, який зазначений в талоні у такий час:

час отримання

номера талонів

з 9.00 години до 10.00 години 

з № 1 по № 80

з 10.00 години до 11.00 години   

з № 81 по №  160

з 11.00 години до 12.00 години 

з № 161  по № 240

з 13.00 години до 14.00 години 

з № 241 по № 320

з 14.00 години до 15.00 години 

з № 321 по 400

       

❗Для місцевих - допомога буде видаватися 1 пакунок на 1 домоволодіння:

при умові що в домоволодінні хоча б один з членів сім’ї має статус: людини похилого віку 60+, або особи з інвалідністю, або в сім’ї є дитина/діти до 18 років, або є батьки чи дружина/чоловік військовослужбовця.

💬Для ВПО (у тому числі без категорії вразливості) - допомога буде видаватися 1 пакунок на 1 домоволодіння.

При видачі допомоги при собі мати: паспорт та документ підтверджуючий статус, для ВПО - паспорт та  довідку ВПО.

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 01 грудня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

Кампанія «16 днів проти насильства» започаткована активістами першого Жіночого інституту глобального лідерства у 1991 році та проводиться щорічно з 25 листопада до 10 грудня.

pic 36

Мета кампанії - привернення уваги до проблем подолання насильства в сім’ях, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 28 листопада 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

У Харківській області продовжує працювати гаряча лінія з евакуації

Facebook post   10У Харківській області продовжує працювати гаряча лінія з евакуації за номером 0 800 33 92 91.
Водночас відтепер основним номером для звернень з питань евакуації є короткий номер 203.
Перехід на короткий номер пов'язаний зі спрощенням комунікації для людей та підвищенням доступності допомоги. За номером 203 можна:
* отримати консультацію щодо поселення в інші регіони України;
* подати звернення щодо евакуації цивільного населення з прифронтових та прикордонних територій;
* отримати перенаправлення за відповідними напрямами чи службами.
Номер 0 800 33 92 91 продовжить працювати, оскільки раніше проводилася масштабна інформаційна кампанія, однак основний акцент тепер робиться саме на короткий номер 203.

День пам'яті жертв голодомору!

День пам’яті жертв голодомору

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 21 листопада 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

З Днем гідності та свободи!

День гідності 2025