Title

Вхід до податкового сервісу «Електронний кабінет»

«Електронний кабінет» – сервіс, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДПС та платників податків у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Знайти «Електронний кабінет» можна за адресою http://cabinet.tax.gov.uaа також на офіційному веб-порталі ДПС України.

Вхід до особистого кабінету здійснюється платником при наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який можна отримати у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП).

Наразі безкоштовно кваліфіковану електронну довірчу послугу можна отримати звернувшись до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, ПриватБанку. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис на платній основі.

Також отримати кваліфіковану електронну довірчу послугу можна у одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг. Інформацію про них можна отримати з Електронного реєстру суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з наданням електронних довірчих послуг на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.

 Підключення до системи надання звітності в електронному виді

Для надання податкової звітності в електронному виді до контролюючих органів ДПС необхідно отримати позитивний статус суб’єкта електронного документообігу, для чого необхідно виконати наступні кроки:

1.) Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП).

2.) Підключитись до сайту (наприклад, http://cabinet.tax.gov.ua) або встановити спеціалізоване програмне забезпечення для подання електронної звітності.

3.) Укласти договір про визнання електронних документів шляхом надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства. Підтвердженням про приєднання автора до Договору є отримання автором відповідної квитанції про прийняття контролюючим органом такого документа.

4.) Надання платником електронної звітності з використанням кваліфікованого електронного підпису (після набуття позитивного статусу суб’єкта електронного документообігу).

 Можливості сервісу «Електронний кабінет» (ЕК)

 Відкрита частина ЕК (отримання доступу без використання кваліфікованого електронного підпису) надає можливість перегляду наступних режимів:

  • Новини;
  • Бланки податкової звітності;
  • Податковий календар;
  • Загальнодоступні Реєстри:
    • взяття на облік платників податків
    • реєстр платників ПДВ
    • реєстр платників акцизного податку
    • реєстр платників єдиного податку
    • реєстр неприбуткових установ
    • реєстр страхувальників тощо;
  • Інформація про РРО;
  • Реєстр індивідуальних податкових консультацій;
  • Контакти.

Користуючись сервісами «Електронного кабінету», авторизовані платники у приватній частині ЕК мають можливість дистанційної роботи в режимі он-лайн щодо:

облікових даних платника;

  •  надання податкових декларацій до територіальних органів ДПС в електронному вигляді, перегляд поданої звітності;
  • реєстрації податкових накладних в ЄРПН, отримання інформації на запити, реєстр транзакцій;
  •  реєстрації акцизних накладних в СЕА РП, реєстр операцій обсягів пального, реєстр сум акцизного податку, реєстр транзакцій;
  •  програмного РРО;
  • перевірки стану розрахунків з бюджетом;
  •  здійснення сплати податків та зборів;
  • листування з органами ДПС;
  • допомоги тощо.

 Режим Е-кабінет громадян

Нагадуємо, що доступ до Е-кабінету для громадян (одразу за умови проходження електронної ідентифікації, без необхідності укладення Договору) мають: фізичні особи (громадяни) та посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій.

На сьогодні для фізичних осіб в «Електронному кабінеті» об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет, що надає такі можливості:

  • доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
  • доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
  • подання декларації про майновий стан і доходи (скориставшись сервісом «Автозаповнення Декларації на основі даних ДПС»);
  • отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.

Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету від 05 листопада 2025 року

Паспорти бюджетних програм

Детальніше...

Слобожанська міська рада повідомляє про підготовку до проведення громадських слухань

Facebook post   10Шановні жителі Слобожанської громади!

Слобожанська міська рада повідомляє про підготовку до проведення громадських слухань з питань:

Детальніше...

Увага❗❗❗ Лист ПАТ "ЦЕНТРЕНЕРГО" Зміївської ТЕС щодо припинення водопостачання холодної води у м. Слобожанське

Лист

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту Стратегія розвитку Слобожанської територіальної громади на період до 2027 року та План заходів на 2026-2027 роки з реалізації Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громади на

Facebook post   16

  1. Замовник СЕО

Слобожанська міська рада Чугуївського району Харківської області.

 Повідомлення про оприлюднення заяви:

Заява про визначення обсягу СЕО Стратегії розвитку Слобожанської  територіальної громади на період до 2027 року та Плану заходів на 2026-2027 роки з реалізації Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громади  на період до 2027 року розміщено на офіційному веб сайті Замовника за посиланням: https://km-sov.gov.ua/index.php/strategic-documents/development-strategy.html

Детальніше...

Привітання до Дня працівника соціальної сфери!

571292614 1250031173832207 5262760696591604335 n

Протокол спільного засідання постійних депутатських комісій від 22 жовтня 2025 року

протоколи комісій

Детальніше...

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської ради

Materialna dopomoga

23 жовтня 2025 року відбулися чергові засідання комісії, на яких було розглянуто 16 звернень мешканців громади про надання одноразової адресної грошової допомоги.

Детальніше...

«Офіс податкових консультантів: Увага. Повага. Довіра»

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 28 жовтня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Детальніше...

LXXVI сесія Слобожанської селищної ради VIII скликання

Sesija

від "22" жовтня 2025 року

Детальніше...