Відділ обслуговування громадян № 7 (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Харківські області повідомляє про зміни щодо виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1279 «Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги», виплати допомоги на поховання та недоотриманої у зв’язку зі смертю одержувача пенсії, органами Пенсійного фонду України з 1 квітня здійснюються виключно через уповноважені банки.
При зверненні до органів Фонду для отримання допомоги на поховання або недоотриманої пенсії померлого пенсіонера потрібно подати заяву.
Також до заяви про виплату допомоги на поховання додається:
- документ, що посвідчує особу заявника;
- свідоцтво про смерть;
- витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або довідку про смерть пенсіонера;
- номер банківського рахунку (заяву).
Додатково: заявники, які згідно з паспортом зареєстровані на тимчасово окупованих територіях, надають власну довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Якщо реєстрація смерті відбулась за межами України, подається свідоцтво про смерть або інший документ, що підтверджує факт смерті, виданий компетентним органом інезомної держави.
Члени сім’ї, які звертаються за недоотриманою пенсією померлого протягом шести місяців з дати смерті пенсіонера, надають:
- документ, що посвідчує особу, яка звертається;
- свідоцтво про смерть;
- документи, які підтверджують родинні стосунки;
- номер банківського рахунку (заяву).
Для виплати недоотриманої пенсії, яка ввійшла до складу спадщини надається:
- документ, що посвідчує особу, яка звертається;
- свідоцтво про смерть;
- свідоцтво про право на спадщину;
- номер банківського рахунку (заяву).
Додатково: заявники, які згідно з паспортом зареєстровані на тимчасово окупованих територіях, надають власну довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.