Інформація
про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1 |
Замовник |
СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Назва предмету закупівлі |
Папір ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Вид процедури |
Відкриті торги з особливостями |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Дата оголошення |
25 листопада 2024 року |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Строк поставки |
до 20.12.2024 року |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Обсяг закупівлі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Ідентифікатор закупівлі |
UA-2024-11-25-000983-a |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
63 171,00 грн.( шістдесят три тисячі сто сімдесят одна грн. 00 коп), у тому числі ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі визначена на підставі розрахунків з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2024 рік . Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель “Prozorro”. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторису та прогнозованих обсягів на 2024 рік. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Обґрунтування : закупівля канцелярських товарів з посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника обґрунтована наявними потребами у задоволенні нагальних потреб функціонування та здійснення діяльності селищної ради з урахуванням таких властивостей як якість, помірні експлуатаційні витрати, надійність, технологічність, рівень зносостійкості. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю канцелярських товарів з певними технічними і якісними характеристиками.
|