Інформація
про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1 |
Замовник |
СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
2 |
Назва предмету закупівлі |
«Надання рекламних та маркетингових послуг з розробки та формування концепції просування бренду Слобожанської територіальної громади» (повторно) код ДК 021:2015: 79340000-9 – «Рекламні та маркетингові послуги» |
3 |
Вид процедури |
Відкриті торги з особливостями |
4 |
Дата оголошення |
13 листопада 2024 року |
5 |
Строк поставки |
до 20 грудня 2024 року |
6 |
Обсяг закупівлі |
Кількість : 1 послуга |
7 |
Ідентифікатор закупівлі |
ID: UA-2024-11-13-000397-a |
8 |
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
336 740,00 грн.( триста тридцять шість тисяч сімсот сорок грн. 00 коп), у тому числі ПДВ . Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі визначена на підставі розрахунків з урахуванням поточних завдань замовника на 2024 рік . Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель “Prozorro” |
9 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до рішення LIX сесії VIII скликання від 07.11.2024 р №2493 – VIII |
10 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Якісні та технічні характеристики обумовлені вимогами щодо максимального, якісного та ефективного інформування населення Слобожанської територіальної громади , та з метою виконання завдань замовника щодо доведення до населення соціально значущої інформації. Вимоги до надання послуг: 1. Надання професійних дизайнерських послуг з розробки та впровадження фірмового стилю територіальної громади: - Розробка логотипу громади (у форматах: PNG, SVG, EPS). - Розробка стилістичної фактури, фірмового патерну, шрифтів та кольорової палітри. - Створення гайдлайнів для використання фірмового стилю. - Розробка дизайну брендбуку у форматі PDF. - Оформлення у відповідності до логотипу громади зразків офіційної та сувенірної продукції: бланку для ділового листування, дизайну транспорту, брошури, спецодягу, календарів, прапора, блокнота, ручки, кружки, брендволлу громади. 2. Надання послуг з ребрендингу діючого офіційного інтернет-сайту територіальної громади: - Оновлення графіки, шрифтів, шапки сайту у відповідності до нового фірмового стилю. - Проведення навчання представників ОМС щодо адміністрування сайту. 3. Розробка графічних і відеоматеріалів для соціальних мереж громади: - Макети зображень та обкладинок для профілів у соціальних мережах. - Креативи для соціальних мереж (12 у форматі 1x1, 12 у форматі 16x9). - Розробка офіційного промо-відео громади (80 сек). - Створення анімаційних графічних матеріалів та короткого відео для соціальних мереж. 4. Оформлення офіційних сторінок громади в соціальних мережах: - Створення та оформлення сторінок у Instagram та Facebook. - Розробка контент-плану на 15 публікацій за місяць. - Підготовка текстів і зображень для публікацій. - Розміщення 15 публікацій протягом місяця. 5. Розробка динамічного образу «обличчя» територіальної громади: - Створення динамічного образу громади для використання в соціальних мережах. - Створення не менше 3 відеороликів (до 60 секунд кожен). 6. Рекламні та маркетингові послуги з формування концепції просування бренду громади: - Визначення ключового повідомлення та ідентичності бренду громади. - Формування концепції просування та плану реалізації маркетингової стратегії. - Підготовка презентації у форматі MS Power Point або PDF. |