Ogoloshenja

Слобожанська селищна рада створює постійно діючий консультативно – дорадчий орган - Раду з питань внутрішньо переміщених осіб при виконавчому комітеті Слобожанської селищної ради.

Запрошуємо внутрішньо переміщених осіб, місцем фактичного проживання яких, згідно з довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, є Слобожанська селищна територіальна громада війти до складу Ради.

Відбір членів Ради здійснюється на підставі поданих до Слобожанської селищної ради документів в електронній та / або паперовій формі:

  • заява у довільній формі на Слобожанського селищного  голову;
  • копія (скан-копія) документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України (паспорт 1,2,11, (реєстрація) сторінки, або ID картка із додатком до неї, або є Документ, критерії якого підтримують використання мобільного додатку Порталу Дія);
  • мотиваційний лист, в якому викладаються обґрунтування для обрання внутрішньо переміщеної особи до складу Ради;
  • копія (скан-копія) довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або електронної довідки, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік такої особи, критерії якої підтримують використання мобільного додатку Порталу Дія;
  • копія документу про освіту (за наявності);
  • відомості про контактний номер телефону та адресу електронної пошти кандидата;

Основними критеріями відбору кандидатів у члени Ради є бажання працювати на громадських засадах, активна участь у громадській діяльності, відповідність високим стандартам доброчесності, відсутність конфлікту інтересів, наявність особистих досягнень або реалізованих проєктів у сфері захисту внутрішньо переміщених осіб, наявність конкретних пропозицій щодо особистого вкладу в реалізацію мети та завдань Ради.

Пропозиції щодо включення до складу Ради подаються в електронній формі на офіційну електронну адресу Слобожанської селищної ради: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або у паперовій формі за адресою: вул. Миру, 7, смт. Слобожанське.