герб

Народження дитини для кожної сім`ї - чи не найголовніша та найважливіша подія у житті.

Дитина народилася і тепер маляті необхідні не лише батьківська турбота, радість та розчулення оточуючих, йому необхідно стати законним представником своєї країни.

У відповідності до статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» органами державної реєстрації актів цивільного стану є:

1) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану;

2) відділи державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, районних, районних у містах, міських, міськрайонних управлінь юстиції (далі - відділи державної реєстрації актів цивільного стану);

3) виконавчі органи сільських, селищних і міських рад.

Державну реєстрацію актів цивільного стану громадян України, які проживають або тимчасово перебувають за кордоном, проводять дипломатичні представництва і консульські установи України.

Відповідно статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» державна реєстрація народження дитини проводиться з одночасним визначенням її походження та присвоєнням їй прізвища, власного імені та по батькові.

Державна реєстрація народження дитини проводиться за письмовою або усною заявою батьків чи одного з них за місцем її народження або за місцем проживання батьків або за заявою, поданою в електронній формі.

Державна реєстрація народження дитини проводиться не пізніше одного місяця з дня її народження, а у разі народження дитини мертвою - не пізніше трьох днів.

Результатом державної реєстрації дитини є отримання нею свого першого документу — свідоцтва про народження.

Підставою для проведення державної реєстрації народження дитини є визначені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я документи, що підтверджують факт народження:

Отже, згідно пунктів 12-16 глави 1 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні для отримання свідоцтва про народження дитини необхідні наступні документи:

  • паспорти батьків та свідоцтво про шлюб, якщо батьки дитини перебувають у зареєстрованому шлюбі та мають спільне прізвище;
  • паспорти батьків, свідоцтво про шлюб та спільна заява щодо присвоєння дитині прізвища, що складається на місці – коли батьки в шлюбі, але на різних прізвищах;
  • паспорти батьків та спільна заява про визнання батьківства, що складається на місці – у разі, коли батьки не в шлюбі, але бажають вказати відомості про батька. В такому випадку обов»язкова присутність обох батьків як при поданні заяви, так і при отри манні свідоцтва про народження;
  • паспорт та заява матері, якщо та не перебуває у шлюбі та не має особи, що визнає своє батьківство.

Данна послуга є безкоштовною, з терміном виконання  – 1 робочий день.

У відділі Центр надання адміністративних послуг Слобожанської селищної ради із задоволенням проведуть державну реєстрацію народження Вашої дитини, адже ми прагнемо зробити роботу Центру максимально ефективною та зручною для кожного!