Інформація
про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1 |
Замовник |
СЛОБОЖАНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
2 |
Назва предмету закупівлі |
«Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей-сиріт та дітей , позбавлених батьківського піклування (крім тих, що виховуються у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях) ; дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісті) у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення анти-терористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також дітей загиблих (померлих) осіб, визначених у частині першій статті 101[1] Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» ДК 021:2015 55240000-4 – «Послуги центрів і будинків відпочинку» |
3 |
Вид процедури |
Відкриті торги з особливостями |
4 |
Дата оголошення |
17 червня 2025 року |
5 |
Строк поставки |
до 30.09.2025 року |
6 |
Обсяг закупівлі |
6 послуг |
7 |
Ідентифікатор закупівлі |
UA-2025-06-17-002562-a |
8 |
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
170 100,00 грн.( сто сімдесят тисяч сто грн. 00 коп), у тому числі ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі визначена на підставі розрахунків з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2025 рік . Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель “Prozorro”. |
9 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до рішення LХIII сесії VIII скликання від 24.12.2024 р №2680 – VIII |
10 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Обґрунтування : Згідно порядку використання коштів обласного бюджету для забезпечення реалізації заходів «Програми оздоровлення та відпочинку дітей Харківської області на 2024-2028 роки» міські ради проводять закупівлю путівок до дитячого закладу оздоровлення та відпочинку . Місце надання послуг: – в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які не включені до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих територій Російською Федерацією (затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України №376 від 28.02.2025 року) , та розташованих населених пунктах, віднесених до категорії гірських. Строк надання послуг: по 30 вересня 2025 року. Для отримання послуг оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку направлятимуться діти віком від 7 до 17 років включно для самостійного перебування, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. Кількість дітей, яких планується направити на відпочинок - 6 дітей 1. Відповідно до придбаних путівок надаються послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що включають комплекс спеціальних заходів соціального, виховного, медичного, гігієнічного, спортивного характеру, спрямованих на відновлення та поліпшення фізичного і психічного стану здоров’я дитини. Базовий перелік послуг з оздоровлення: - розміщення та проживання; - організація харчування; - організація виховної діяльності та дозвілля; - послуги з організації фізкультурно-спортивної діяльності; - медичне обслуговування; - організація виховного процесу; - проведення екскурсійної діяльності; - інформаційні послуги. 2. Тривалість оздоровчої зміни: 21 календарний день. 3. Заклад, що надає послуги оздоровлення та відпочинку дітей повинен належати до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, типи яких визначено у статті 14 Закону України „Про оздоровлення та відпочинок дітей” від 04.09.2008 № 375-VI, перебувати в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, бути верифікованим. Рівень акредитації та/або державної атестації закладу має складати вищу категорію. 4. Робота дитячого закладу оздоровлення та відпочинку повинна відповідати вимогам Закону України „Про оздоровлення та відпочинок дітей” від 04.09.2008 № 375-VI, наказу Мінсім’ямолодьспорту від 13.08.2009 № 2881 „Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей” (зареєстровано в Мін’юсті 10.09.2009 за №854/16870. 5. Умови перебування у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку повинні відповідати Державним санітарним правилам і нормам „Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів” ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23. 6. Норми харчування та порядок організації харчування у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку повинні відповідати вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 „Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”. 7. Заходи пожежної безпеки закладу оздоровлення та відпочинку повинні відповідати Правилам пожежної безпеки в Україні, які затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 №252/26697). 9. Кадрове забезпечення: укомплектованість працівниками закладу оздоровлення та відпочинку повинна відповідати Типовим штатним нормативам дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, затвердженим наказом Мінсім’ямолодьспорту від 16.04.2009 №1254 (зареєстровано у Мін’юсті 30.04.2009 року за №396/16412). 10. Вимоги до облаштування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку: - наявність медичного блоку; - наявність харчоблоку; - наявність спортивного залу та/або фізкультурно-оздоровчих майданчиків для волейболу, баскетболу, тощо; - наявність ігрових майданчиків; - наявність басейну; - наявність творчих майстерень, приміщень для роботи гуртків; - наявність актового залу та/або літньої естради; - наявність укриття; - наявність інструкцій з техніки безпеки, профілактики травматизму, запобігання нещасним випадкам, дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки, план евакуації до укриття в разі повітряної тривоги. 11. Вимоги до побутових умов проживання: - розміщення дітей здійснюється відповідно до ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23; - стаціонарні корпуси капітальної будови не вище 3 поверхів без балконів/лоджій і подібних їм конструкцій з блочним або по-кімнатним розміщенням у спальних кімнатах із забезпеченням достатнього метражу на 1 особу (відповідно до пункту 4.5. розділу 4 ДСанПіН 5.5.5.23-99). У складі тендерної пропозиції учасник зазначає детальну інформацію про умови розміщення дітей у закладі учасника, фотозображення корпусів, в яких планується розміщення дітей (на фото має бути зображена будівля повністю, спальні корпуси, кімнати з меблями, тощо). - кімнати повинні бути відремонтовані та укомплектовані меблями у кількості, достатній для забезпечення комфортних умов кожній дитині (ліжко, шафа, тумбочка), постільною білизною, індивідуальними рушниками; обладнання та меблі повинні відповідати всім вимогам та стандартам. - цілодобове постачання холодної води та гарячої води; - наявність санітарних вузлів, що включають вбиральні, умивальник, душові кабіни у блоці чи у кімнаті чи на поверсі спального корпусу, де проживають діти. 12. Вимоги до організації харчування: - повноцінне збалансоване харчування не менше 5 разів на добу відповідно до примірного сезонного меню, в стаціонарному приміщенні їдальні згідно вимог діючого законодавства України. Норми харчування та порядок організації харчування у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 „Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”; - організація дієтичного харчування та забезпечення сухими пайками за потреби. 13. Вимоги до організації виховної діяльності та дозвілля: - організація діяльності гуртків і клубів за інтересами, дитячих студій, творчих майстерень тощо; - демонстрування художніх, науково-популярних, відео та мультиплікаційних фільмів; - організація екскурсій (тематика – туризм, національно-патріотичне виховання) - не менше трьох раз на зміну безкоштовно та забезпечення дітей водою та сухим пайком; - організація краєзнавчої та екологічної роботи, туристичних походів із необхідним обладнанням та у супроводі кваліфікованих спеціалістів. - проведення дискотеки, танцювальних вечорів, концертів художньої самодіяльності; - організація розвивальних та інтелектуальних ігор; - організація дитячих свят (відкриття та закриття зміни, пам’ятні дати тощо); - відповідність планів та програм тематиці змін і віковим особливостям дітей; - реалізація усіх складових виховної діяльності державною мовою. 14. Вимоги до організації фізкультурно-спортивної діяльності: - проведення занять з ранкової гімнастики – щоденно; - проведення змагань, занять з фізичної культури та спорту, організація спортивних свят; - забезпечення умов проведення занять з фізичної культури та різних видів спорту. 15. Вимоги до медичного обслуговування: - наявність обладнаного медпункту, ізолятору з кваліфікованим медичним персоналом, цілодобове чергування медичного працівника та надання невідкладної медичної допомоги; - у разі захворювання дитини надати медичну допомогу, за потреби організувати її лікування у медичному закладі та повідомити батькам дитини (особам, які їх замінюють) про захворювання дитини; - проведення моніторингу стану здоров’я дітей медичними працівниками дитячого закладу оздоровлення та відпочинку; - проведення профілактичної роботи з питань здорового способу життя, в тому числі щодо профілактики інфекційних та неінфекційних захворювань, харчових та нехарчових отруєнь, запобігання травматизму, розвитку шкідливих звичок. 16. Організація навчально-виховного процесу забезпечується згідно з Законом України „Про позашкільну освіту” від 22.06.2000 № 1841-III. 17. Інформаційні послуги: - наявність офіційного сайту або сторінки в Інтернеті; - інформування дітей про режим роботи закладу, правила внутрішнього розпорядку, техніки безпеки, розміщення на території закладу об’єктів інфраструктури, щодо побуту, харчування, медичної допомоги; - інформування батьків дітей (осіб, які їх замінюють) про їх права та обов’язки, правила перебування у закладі, зміст освітніх, оздоровчих, медичних програм або програм оздоровлення та відпочинку, в яких братиме участь дитина. 18. Охорона об’єкта та безпека: - цілодобова охорона громадського порядку огородженої території дитячого закладу оздоровлення та відпочинку і особистого майна дітей, пропускний режим на територію дитячого закладу, бажано відео спостереження та кнопка (спеціальне обладнання) для виклику групи швидкого реагування; - вимоги пожежної безпеки (відповідно до Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697, Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 15.01.2018 № 25, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 23.02.2018 за № 225/31677. 19. Особливі умови: - забезпечити обов’язкове страхування від нещасних випадків під час перебування дітей в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку; - забезпечити дитячий заклад оздоровлення та відпочинку цілодобовою охороною; - наявність мережі Wi-Fi; - у разі виникнення обставин непереборної сили забезпечити негайну евакуацію ; - наявність на території дитячого закладу чергового телефону; - наявність справної автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення при виникненні пожежі та надзвичайних ситуацій; - наявність на території закладу захисних споруд (обладнаних укриттів); - наявність тижневого запасу: питної води, продуктів харчування тривалого зберігання, медикаментів, альтернативне постачання електричної енергії на випадок виникнення надзвичайних ситуацій; - захисні споруди повинні вміщувати планову ємність осіб на яку розрахований заклад. При наданні послуг оздоровлення дітей повинні забезпечуватися: ˗ повна безпека життя і здоров'я дітей, дотримання вимог санітарного законодавства, правил протипожежної безпеки, дотримання заходів з профілактики травматизму і попередження нещасних випадків, тощо; ˗ захист від будь-яких форм дискримінації, експлуатації, насильства з боку педагогічних та інших працівників дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, пропаганди релігійних конфесій. Замовник залишає за собою право перевірки заявлених можливостей та заходів по організації оздоровлення дітей з виїздом на місце розташування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку. Учасник зобов’язується надати безперешкодний доступ до об’єкту оздоровлення та відпочинку дітей та необхідні документів на вимогу Замовника. Вимоги до укриття: 1) розміщуються у підвальному (підземному) поверху; 2) розташовуються на території дитячого табору; 3) забезпечені електроживленням або штучним освітленням; 4) забезпечені евакуаційними виходами; 5) приміщення мають рівну підлогу, придатну для встановлення лав, інших місць для сидіння та лежання; 6) приміщення призначені для укриття мають вентиляцію; 7) місцями для сидіння (лежання) — лавками, стільцями, ліжками тощо; 8) ємностями з питною та технічною водою (за відсутності централізованого водопостачання); розміщення зазначених ємностей дозволено передбачати в основних приміщеннях (для розміщення осіб, що підлягають укриттю); 9) первинними засобами пожежогасіння (відповідно до встановлених норм для приміщень відповідного функціонального призначення); 10) засобами надання медичної допомоги; засобами зв’язку і оповіщення. У складі тендерної пропозиції надається детальні фото укриття дитячого закладу оздоровлення та відпочинку. |