1

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що що пп. 266.1.1 ПКУ визначено, що платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості (їх часток).

Згідно з пп. «а» і «б» пп. 14.1.122 ПКУ для цілей оподаткування нерезидентами вважаються іноземні компанії, організації, утворені відповідно до законодавства інших держав, їх зареєстровані (акредитовані або легалізовані) відповідно до законодавства України філії, представництва та інші відокремлені підрозділи з місцезнаходженням на території України; дипломатичні представництва, консульські установи та інші офіційні представництва інших держав і міжнародних організацій в Україні.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» представництво іноземного суб’єкта господарської діяльності – установа або особа, яка представляє інтереси іноземного суб’єкта господарської діяльності в Україні і має на це належним чином оформлені відповідні повноваження.

Згідно з ст. 95 ЦКУ представництво є відокремленим підрозділом головної компанії – нерезидента і не є юридичною особою.

Процедури взяття на облік іноземних юридичних осіб – нерезидентів визначені Порядком обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Мінфіну від 09.12.2011 р. №1588 із змінами та доповненнями (далі – Порядок №1588), відповідно до розд. ІІ якого, в залежності від обраного варіанту реєстрації, на обліку в контролюючому органі, як платник податків перебувають, зокрема:

  • іноземні дипломатичні представництва та консульські установи, представництва міжнародних організацій в Україні (далі – дипломатична місія), у разі взяття їх на облік згідно з п. 4.9 розд. IV Порядку №1588;
  • нерезиденти, у разі взяття їх на облік відповідно до п. 4.4 розд. IV Порядку №1588 (крім дипломатичних місій);
  • постійні представництва нерезидентів на території України, у разі взяття їх на облік згідно з п. 5.5 розд. V Порядку №1588.

При цьому, абз. 3 пп. 1 п. 3.4 розд. ІІІ Порядку №1588 встановлено, що нерезиденти (іноземні юридичні компанії, організації), які придбавають нерухоме майно або отримують майнові права на таке майно в Україні, зобов’язані стати на облік у контролюючих органах (до придбання нерухомого майна або отримання майнових прав на таке майно в Україні) до контролюючого органу за місцезнаходженням нерухомого майна.

База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи з загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, юридичною особою – платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Разом з тим, права на нерухоме майно, які підлягають державній реєстрації, виникають з дня такої реєстрації відповідно до закону.

Таким чином, якщо у власності іноземної юридичної особи – нерезидента перебувають об’єкти житлової та/або нежитлової нерухомості (їх частки), то податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується такою особою:

  • самостійно, при цьому, до придбання нерухомого майна або отримання майнових прав на таке майно в Україні, він зобов’язаний стати на облік до контролюючого органу за місцезнаходженням нерухомого майна;
  • через представництво (постійне представництво) нерезидента, яке перебуває на обліку в контролюючих органах в залежності від обраного способу державної реєстрації (акредитації, легалізації).

Інформація щодо наявності лікарських засобів станом на 22.04.2024

Medical

Детальніше...

Інформація щодо Урядової грантової програми для розвитку тепличного господарства та садівництва

Інформ лист гранти теплиці ОДА 2024 min

Детальніше...

Інформування про Національну стратегію сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2021-2026 роки та необхідністю ознайомитися з нею

post 6

Указом Президента України від 27 вересня 2021 року № 487/2021 затверджено Національну стратегію сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2021-2026 роки.

Детальніше...

Що таке «участь громадськості», «залучення громадськості», рівні та навіщо це потрібно?

post 1

Інтегруючи різні підходи та трактування, поняття «громадська участь» можна визначити як систему дій, методів, інструментів та механізмів (об’єднаних логікою відповідного алгоритму) участі громадян у визначенні та вирішенні їхніх проблем та адвокації інтересів у громаді.

Детальніше...

Програма екстреної підтримки засобів до існування

logo

Представництво «Естонської ради у справах біженців» в Україні розпочинає реалізацію «Програми екстреної підтримки засобів до існування». Мета програми: надання доступу до засобів для існування вразливим домогосподарствам, що постраждали внаслідок збройного конфлікту, створення нових джерел доходу та підтримка людей у досягненні прожиткового мінімуму.

Детальніше...

Можливість отримати дров'яну піч з димоходом

Ogoloshenja

ОГОЛОШЕННЯ

для мешканців, які проживають у приватному секторі сел. Слобожанське та в складі зареєстрованих є інваліди І-ІІ групи чи інваліди ІІІ групи, яким понад 60 років.

Детальніше...

Відбулася зустріч команди «U-LEAD з Європою» з представниками Слобожанської та Донецької селищних рад

01

18 квітня 2024 року відбулася зустріч команди «U-LEAD з Європою» з представниками Слобожанської та Донецької селищних рад. В рамках зустрічі обговорювалися питання щодо результатів та можливості подальшої співпраці територіальних громад з U-LEAD.

Детальніше...

По території Слобожанської селищної територіальної громади прокладено міжнародні та міжміські волоконно-оптичні лінії зв’язку державного значення, по яким здійснюється передача даних, робота мережі Інтернет, урядовий, мобільний та міжміській зв’язки

Останнім часом спостерігається тенденція збільшення кількості пошкоджень комунікаційних мереж сторонніми організаціями при проведенні ними земляних та будівельних робіт через недотримання вимог Правил охорони ліній електрозв’язку та Умов проведення робіт у межах охоронних зон кабельних і повітряних ліній електрозв'язку.

Пошкодження комунікаційних мереж наносить шкоду інтересам держави, може привести до втрати управління державними органами влади на місцях, порушити взаємодію в роботі силових відомств та функціонування фінансових установ, позбавляє можливості інформування населення про надзвичайні ситуації, а також приводить до відсутності сервісів у споживачів телекомунікаційних послуг.

Детальніше...

L сесія Слобожанської селищної ради VIII скликання

Sesija

від 16 квітня 2024 року

Детальніше...

17-19 квітня 2024 року в селищі Слобожанське буде проводитися видача гуманітарної допомоги

gum dopomoga

ОГОЛОШЕННЯ

17-19 квітня 2024 року в селищі Слобожанське буде проводитися видача гуманітарної допомоги для наступних категорій сімей, які проживають у селищі та потребують гуманітарної допомоги:

Детальніше...