Завантажити >>

Згідно Положення про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 року № 856, Мінцифри є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики, зокрема, у сфері надання електронних та адміністративних послуг, та відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, здійснює заходи щодо формування та ведення Реєстру адміністративних послуг. На сьогодні Реєстр адміністративних послуг наповнюється інформацією про адміністративні послуги, які надаються органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Мінцифри прагне зробити життя українців легшим та простішим, тому було важливо створити єдине джерело повної, достовірної та уніфікованої інформації, яке б дозволило людям орієнтуватись серед великої кількості державних послуг.

Саме з метою підвищення обізнаності не тільки громадян України, а й іноземців та осіб без громадянства, що перебувають в Україні на законних підставах, щодо державних послуг, які можна отримати в Україні, та мінімізації побутової корупції при їх отриманні 27 серпня 2020 року Мінцифри запровадило Гід з державних послуг, який розміщується на Єдиному державному веб-порталі електронних послуг «Портал Дія» та доступний за посиланням: https://guide.diia.gov.ua

Гід з державних послуг - це єдиний офіційний ресурс, який містить інформацію про всі державні послуги в Україні, які надаються органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Інформація на Гіді з державних послуг є актуальною та такою, що відповідає чинному законодавству України.

Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету від 05 листопада 2025 року

Паспорти бюджетних програм

Детальніше...

Слобожанська міська рада повідомляє про підготовку до проведення громадських слухань

Facebook post   10Шановні жителі Слобожанської громади!

Слобожанська міська рада повідомляє про підготовку до проведення громадських слухань з питань:

Детальніше...

Увага❗❗❗ Лист ПАТ "ЦЕНТРЕНЕРГО" Зміївської ТЕС щодо припинення водопостачання холодної води у м. Слобожанське

Лист

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту Стратегія розвитку Слобожанської територіальної громади на період до 2027 року та План заходів на 2026-2027 роки з реалізації Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громади на

Facebook post   16

  1. Замовник СЕО

Слобожанська міська рада Чугуївського району Харківської області.

 Повідомлення про оприлюднення заяви:

Заява про визначення обсягу СЕО Стратегії розвитку Слобожанської  територіальної громади на період до 2027 року та Плану заходів на 2026-2027 роки з реалізації Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громади  на період до 2027 року розміщено на офіційному веб сайті Замовника за посиланням: https://km-sov.gov.ua/index.php/strategic-documents/development-strategy.html

Детальніше...

Привітання до Дня працівника соціальної сфери!

571292614 1250031173832207 5262760696591604335 n

Протокол спільного засідання постійних депутатських комісій від 22 жовтня 2025 року

протоколи комісій

Детальніше...

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської ради

Materialna dopomoga

23 жовтня 2025 року відбулися чергові засідання комісії, на яких було розглянуто 16 звернень мешканців громади про надання одноразової адресної грошової допомоги.

Детальніше...

«Офіс податкових консультантів: Увага. Повага. Довіра»

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 28 жовтня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Детальніше...

LXXVI сесія Слобожанської селищної ради VIII скликання

Sesija

від "22" жовтня 2025 року

Детальніше...