Зміст статті

tarif

ПОВІДОМЛЕННЯ

Про зміну діючих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для будинків, що знаходяться на балансі комунального підприємства «Комунальник»

На виконання наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад» від 30.07.2012 №390 комунальне підприємство «Комунальник» (далі – КП «Комунальник») інформує споживачів про намір зміни діючих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових  територій для будинків, що знаходяться на його балансі. Метою зміни тарифів є приведення їх до економічно обґрунтованого рівня.

 

1. Обгрунтування необхідності перегляду тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. 

Підприємство КП «Комунальник» є виконавцем надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових  територій для будинків, що знаходяться на його балансі (80 житлових будинків та 4 нежилих будівлі, всього 84 будинки) згідно рішення LIII сесії V скликання Комсомольської селищної ради від 08.06.2010 року № 1530-V.

Діючі тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових  територій були розраховані в 2011 році та протягом 2011 і 2012 років коригувалися тільки в частині зміни заробітної плати у зв’язку з підвищенням розміру мінімальної заробітної плати згідно законодавства. Інші складові тарифу не переглядалися. 2013 та 2015 роках наше підприємство надавало розрахунки щодо коригування тарифів на розгляд Комсомольської селищної ради, але нам було відмовлено по причині не надання висновку щодо розрахунків економічно обґрунтованих планових витрат під час формування вищевказаних тарифів.

В даний час КП „Комунальник” надає свої послуги за тарифами, затвердженими рішеннями виконавчого комітету Комсомольської селищної ради №№ 201 та 202 від 06.11.2012 року «Про коригування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових  територій  для будинків комунальної власності територіальної громади смт. Комсомольське, що знаходяться на балансі КП «Комунальник» для населення і для ФОП та інших споживачів (крім населення)» відповідно, які діють з 01.12.2012 року.

Діючі тарифи на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій для різних типів будинків за 1 кв. м. загальної площі з ПДВ складають:

- 1-5 поверхові будинки – від 1,71 до 2,23 грн./м2     

- 9-поверхові будинки – від 2,35 до 2,53 грн./м2.;

- для суб’єктів підприємницької діяльності та інших споживачів (крім населення) – від 1,94 до 2,45 грн./м2  


За час дії вищевказаних тарифів мінімальна заробітна плата змінювалася   6 разів і збільшилася в 2,8 рази: з 1134 гривень (з 01.12.2012 року) до 3200 гривень (з 01.01.2017 року). Ціни на електроенергію, матеріали, спецодяг, інвентар, послуги (банків, техобслуговування ліфтів та інші) також виросли. Зокрема, тариф на електроенергію для освітлення сходових клітин, енергопостачання ліфтів в діючому тарифі з утримання будинків був закладений  0,203 грн./кВт*год без ПДВ, а з 01.03.2017 року він складає 1,40 грн./кВт*год без ПДВ, тобто збільшився в 6,9 разів.

Вартість технічного обслуговування одного ліфта в діючому тарифі 833,57 гривень в місяць без ПДВ, а з 01.01.2017 року  - 1636,89 гривень на місяць, тобто вартість технічного обслуговування ліфта збільшилася майже в 2 рази (1,96 раз).

В діючих тарифах на послуги з утримання будинків на поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем і технічних пристроїв будинків закладено планові річні витрати в сумі 483 869 гривень на всі будинки, а тільки в 2015 році  виконано поточного ремонту житлових будинків за рахунок господарських коштів підприємства (без врахування бюджетних коштів) на суму 605 053 гривень що в 1,25 рази більше, ніж передбачено коштів в діючому тарифі, а в 2016 році виконано робіт з поточного ремонту будинків на суму 734 074 гривень, що в 1,5 рази більше, ніж передбачено коштів в діючому тарифі.

Крім того, згідно актів обстеження стан житлового фонду, що знаходиться на балансі КП «Комунальник», потребує збільшення обсягів робіт з поточного ремонту конструктивних елементів, інженерних систем і технічних пристроїв будинків.

Тобто рівень діючих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових  територій не компенсує реальних витрат на наданя цих послуг, що потребує їх перегляду.

Крім того, в 2014 та 2015 роках в «Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», затверджений постановою КМУ від 01.06.2011 року № 869 були внесені зміни Постановами КМУ № 532 від 01.10.2014 р. та № 515 від 17.07.2015 року.

Також зменшилася ставка єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (з 36,77% до 22%  від фонду оплати праці).

У зв’язку з вищевказаним діючий на теперешній час тариф по більшості складових вже не відповідає фактичним витратам комунального підприємства  “Комунальник” і виникає необхідність встановлення нових тарифів.

 

2. Перелік послуг, що входять до складу тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

Листами № 66 від 30.01.2017 р. і № 86 від 06.02.2017 року КП «Комунальник» звернувсядо Комсомольської селищної ради з проханням винести на розгляд і затвердити перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, необхіднихдля забезпечення санітарно-гігієнічних вимог проживання людей, забезпечення технічних вимог до експлуатації будинків, 


підтримання несучої спроможності конструкцій та експлуатаційних характеристик внутрішньобудинкових мереж  і систем, їх періодичність та строки надання.

Рішенням виконавчого комітету Комсомольської селищної ради від 21.02.2017 року № 63 було визначено перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх періодичність та строки надання для КП «Комунальник» та зобов’язали наше підприємство провести незалежний аудит економічного обґрунтування розрахунків планової собівартості послуг.

Згідно вищевказаному рішенню до складу тарифу увійшли такі види необхідних послуг:

1. Прибирання прибудинкової території, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами; прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі;

2. Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем гарячого водопостачання

3. Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання та водовідведення

4. Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем централізованого опалення

5. Технічне обслуговування та поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання;

6. Поточний ремонт конструктивних елементів і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків)

7. Освітлення місць загального користування і підвалів;

8. Обслуговування димових та вентиляційних каналів;

9. Дератизація і дезінсекція;

10. Технічне обслуговування ліфтів та обслуговування систем диспетчеризації;

11. Енергопостачання ліфтів.

 

3. Калькуляція розрахунку економічно обґрунтованих планових витрат, що включаються до тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

Формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій здійснюється у відповідності до Порядку, затвердженого постановою КМУ № 869 від 01.06.2011 року зі змінами.

Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану 


будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг, затвердженим органами місцевого самоврядування.

Калькуляційною одиницею є 1 кв. метр загальної площі, що перебуває у власності або наймі фізичної чи юридичної особи.

Під час розрахунку нормативних витрат виконавцем та субпідрядником враховуються середньомісячні витрати з оплати праці (далі - заробітна плата) та середньомісячні матеріальні витрати на рік окремо за статтями експлуатаційних витрат, а також плановані трудовитрати, що не можуть перевищувати розмір, передбачений нормами часу та нормами обслуговування для робітників і виробничого персоналу.

Витрати з прибирання прибудинкової території були розраховані по кожному будинку, але у зв’язку з тим, що виникла велика різниця показників собівартості послуги для будинків з різною кількістю поверхів та в залежності від забудови кварталів, то пропонується прийняти собівартість в середньому по підприємству для всіх будинків, що знаходяться на балансі  КП «Комунальник».

Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем гарячого водопостачання, холодного водопостачання та водовідведення, централізованого опалення, дератизація і дезінсекція також прийняти в цілому по підприємству у зв’язку з тим, що перелік робіт з технічного обслуговування для всіх будинків однаковий, а передбачити кількість аварійних ситуацій для кожного будинку неможливо, а також технічним обслуговуванням займається одна бригада по ремонту і технічному обслуговуванню внутрішньобудинкових мереж.

Обсяги при будинкової території по кожному будинку затверджені рішенням LIII сесії V скликання Комсомольської селищної ради від 08.06.2010 року № 1531-V «Про затвердження актів обміру прибудинкової та неприбудинкової території, яку фактично прибирає КП «Комунальник» в смт. Комсомольське» (тепер смт. Слобожанське).

Вартість послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для будинків комунальної власності територіальної громади смт. Слобожанське, що знаходяться на балансі КП «Комунальник», наведена в Додатку № 1.

До цього Додатку додаються розрахунки вартості кожної послуги, що входять до складу тарифу з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, але у зв’язку з великим обсягом розрахунків і таблиць вони не друкуються, а з ними є можливість ознайомитися в планово-економічному відділі КП «Комунальник» за адресою вул. Дружби, 7 в смт. Слобожанське.

Вартість послуги з поточного ремонту конструктивних елементів і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків), визначається на підставі кошторисів на поточний ремонт для кожного будинку з урахуванням кошторисної вартості кожного виду робіт відповідно до державних будівельних норм та правил, стандартів.


Планові витрати з оплати праці (у тому числі і виробничого персоналу, діяльність якого безпосередньо пов’язана з технологічним процесом надання послуг) визначаються виходячи з чисельності персоналу за штатним розписом, установлених на підприємстві посадових окладів згідно Галузевої угоди між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Всеукраїнським об’єднанням обласних організацій роботодавців підприємств житлово-комунальної галузі «Федерація роботодавців ЖКГ України» та Профспілкою працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України, з урахуванням колективного договору та з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством.

Розрахунок витрат на спецодяг зроблено на основі „Норм безоплатної видачі працівникам спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту”, затверджених на підприємстві директором та погоджених головою профспілки КП „Комунальник”, чисельності робітників згідно штатного розпису та діючих цін на спецодяг та інші засоби індивідуального захисту.

Обсяги споживання електроенергії по місцям загального користування (сходові клітини) по будинкам, де є лічильники обліку електроенергії визначаються на підставі  фактичних обсягів за 2016 рік, обсяги безоблікової електроенергії по підвалам та сходовим клітинам визначаються згідно кількості ламп, їх потужності та годин горіння відповідно до укладеного договору з постачальником електроенергії АК «Харківобленерго».

До накладних витрат належать загальновиробничі та адміністративні витрати.

Обсяг загальновиробничих витрат визначається у відсотках до фонду заробітної плати основних робітників виконавця з урахуванням кошторисної вартості зазначених витрат відповідно до законодавства.

Обсяг адміністративних витрат визначається у відсотках до обсягу прямих витрат з урахуванням загальновиробничих витрат.

У разі неможливості здійснення об’єктивного нормування окремих елементів накладних витрат такі витрати визначаються на підставі фактичних витрат за попередній рік.

Витрати, пов’язані з експлуатацією виробничих приміщень, розраховуються виходячи з обсягів  послуг та цін на них. Інші планові загальновиробничі витрати (обов’язкове страхування від нещасних випадків на транспорті, обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, на послуги з ремонту транспортних засобів та інше) визначаються на підставі укладених договорів з постачальниками товарів і виконавцями послуг.

Загальна планова сума річних адміністративних витрат на 2017 рік складає 2 373 197,51  гривень. 


Слід зазначити, що адміністративні витрати пропорційно розподіляються на всі види діяльності КП „Комунальник” згідно питомої ваги відпрацьованих виробничим персоналом людино-днів за попередній 2016 рік. Питома вага послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій складає 68,51 % у загальній кількості людино-днів, відпрацьованих виробничим персоналом. Сума адміністративних витрат, що включається до повної собівартості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій склала 1625780,99 гривень, що складає 28,9384 % від планованої  виробничої собівартості (5618073,05 грн.)

Планові річні адміністративні витрати розраховувалися виходячи з фактичних обсягів  послуг за попередній рік та цін на них, визначалися на підставі укладених договорів з постачальниками товарів і виконавцями послуг, фактичних витрат за попередній рік  та планових витрат на оплату праці адміністративного персоналу виходячи з чисельності персоналу за штатним розписом, установлених на підприємстві посадових окладів згідно Галузевої угоди між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Всеукраїнським об’єднанням обласних організацій роботодавців підприємств житлово-комунальної галузі «Федерація роботодавців ЖКГ України» та Профспілкою працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України з урахуванням колективного договору та з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством..

Повна собівартість послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в середньому по КП «Комунальник» складає:

для 1-5- поверхових будинків с гарячою водою      3,16 грн./м2

для 1-5- поверхових будинків без гарячої води       3,09 грн./м2

для 9- поверхових будинків                                           4,80 грн./м2

для квартир першого поверху в 9- поверхових будинках  3,09 грн./м2

Незалежна аудиторська перевірка економічного обґрунтування розрахунків планової собівартості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на 2017 рік комунального підприємства «Комунальник» була проведена ТОВ «Аудиторська фірма «АУДІТ-КОЛОС» та 15 березня 2017 року надано Звіт про результати проведеної аудиторської перевірки, в якому  надано висновок аудитора, що планова собівартість послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на 2017 рік комунального підприємства «Комунальник» є економічно обґрунтованою і може бути використана при розрахунку тарифів на вищевказані послуги.

Тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - тариф на послуги) є сукупною (загальною) вартістю надання таких послуг, розрахованою на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість або єдиного податку.


Відповідно до статті 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» Органи місцевого самоврядування встановлюють тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання).

Встановлення рівня рентабельності (планового прибутку) належить до повноважень органів місцевого самоврядування. Аудитор і КП «Комунальник» пропонував рівень ретельності прийняти для населення  0 %, для бюджетних організацій – 10 %, для інших споживачів – 15 %

Рішенням виконкому Комсомольської селищної ради від 21.03.2017 року № 96 було встановлено рівень рентабельності:   

для населення  0 %,

для бюджетних організацій – 10 %,

для інших споживачів – 15 %

З урахуванням визначеного рівня рентабельності та з ПДВ планові тарифи для кожного будинку наведені у Додатку № 1 до цього повідомлення.

Споживачі послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (фізичні та юридичні особи, їх об’єднання), що мешкають або знаходяться в будинках КП «Комунальник», можуть подати свої зауваження і пропозиції протягом 15 календарних днів з дня повідомлення споживачів про намір здійснити зміну тарифів на вищевказані послуги в КП «Комунальник», що знаходиться за адресою: 63460, Харківська обл., Зміївський р-н, смт. Слобожанське,  вул. Дружби, буд. 7 (прийомна).

 Телефон/факс: (05747) 5-24-84


Тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для будинків комунальної власності територіальної громади смт. Слобожанське, що знаходяться на балансі КП "Комунальник".для будинків комунальної власності територіальної громади смт. Слобожанське, що знаходяться на балансі КП "Комунальник".

Програма екстреної підтримки засобів до існування

logo

Представництво «Естонської ради у справах біженців» в Україні розпочинає реалізацію «Програми екстреної підтримки засобів до існування». Мета програми: надання доступу до засобів для існування вразливим домогосподарствам, що постраждали внаслідок збройного конфлікту, створення нових джерел доходу та підтримка людей у досягненні прожиткового мінімуму.

Детальніше...

Можливість отримати дров'яну піч з димоходом

Ogoloshenja

ОГОЛОШЕННЯ

для мешканців, які проживають у приватному секторі сел. Слобожанське та в складі зареєстрованих є інваліди І-ІІ групи чи інваліди ІІІ групи, яким понад 60 років.

Детальніше...

Відбулася зустріч команди «U-LEAD з Європою» з представниками Слобожанської та Донецької селищних рад

01

18 квітня 2024 року відбулася зустріч команди «U-LEAD з Європою» з представниками Слобожанської та Донецької селищних рад. В рамках зустрічі обговорювалися питання щодо результатів та можливості подальшої співпраці територіальних громад з U-LEAD.

Детальніше...

По території Слобожанської селищної територіальної громади прокладено міжнародні та міжміські волоконно-оптичні лінії зв’язку державного значення, по яким здійснюється передача даних, робота мережі Інтернет, урядовий, мобільний та міжміській зв’язки

Останнім часом спостерігається тенденція збільшення кількості пошкоджень комунікаційних мереж сторонніми організаціями при проведенні ними земляних та будівельних робіт через недотримання вимог Правил охорони ліній електрозв’язку та Умов проведення робіт у межах охоронних зон кабельних і повітряних ліній електрозв'язку.

Пошкодження комунікаційних мереж наносить шкоду інтересам держави, може привести до втрати управління державними органами влади на місцях, порушити взаємодію в роботі силових відомств та функціонування фінансових установ, позбавляє можливості інформування населення про надзвичайні ситуації, а також приводить до відсутності сервісів у споживачів телекомунікаційних послуг.

Детальніше...

L сесія Слобожанської селищної ради VIII скликання

Sesija

від 16 квітня 2024 року

Детальніше...

17-19 квітня 2024 року в селищі Слобожанське буде проводитися видача гуманітарної допомоги

gum dopomoga

ОГОЛОШЕННЯ

17-19 квітня 2024 року в селищі Слобожанське буде проводитися видача гуманітарної допомоги для наступних категорій сімей, які проживають у селищі та потребують гуманітарної допомоги:

Детальніше...

Графік проведення щеплень собак та котів проти сказу в містах та населених пунктах району

Чугуївське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області повідомляє, що з метою профілактики сказу в домашніх тварин, фахівцями дільниць ветеринарної медицини Харківської області державної лікарні ветеринарної медицини в період з 16.04.2024 по 19.04.2024, 22.04.2024 року будуть проводитись профілактичні щеплення собак та котів проти сказу в містах та населених пунктах району:

- Чугуївська громада: м. Чугуїв-17.04.2024, 19.04.2024, 22.04.2024;

- Зміївська громада: м. Зміїв, с. Таранівка - з 16.04.2024 по 19.04.2024, 22.04.2024;

- Слобожанська громада: с. Шелудьківка - з 16.04.2024 по 19.04.2024, 22.04.2024;

- Вовчанська громада: м. Вовчанськ, смт. Білий Колодязь, с. Лозове – з 16.04.2024 по 19.04.2024, 22.04.2024;

- Старосалтівська громада: смт. Старий Салтів, с.Федорівка - з 16.04.2024 по 19.04.2024, 22.04.2024.

Детальніше...

Шановні мешканці селища Слобожанське!

герб

Лист, складений Слобожанською селищною радою разом з ініціативною групою, щодо вирішення питання опалення селища Слобожанське до Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, знаходиться в приймальні Слобожанської селищної ради. (Збір підписів триває до 19.04.2024 року).

Детальніше...

Піклуватися про своє ментальне здоров’я, щоб знайти в собі приховане джерело сили у складні часи

Повномасштабне вторгнення рф в Україну створило безліч нових бар’єрів для всіх українців. І ці нові бар’єри не тільки стають на шляху до повноцінного життя, а й створюють перешкоди для реалізації потреб, які ще зовсім нещодавно здавалися базовими. Але незмінним залишилось одне – бажання підтримати і допомогти тим, хто цього потребує.

Детальніше...

Понад 8100 людей забезпечені зайнятістю на Харківщині за допомоги служби зайнятості

З початку цього року послугами Харківської обласної служби зайнятості скористалися 18,3 тис. людей, з них 13,5 тисяч мали статус безробітного. Співпрацювали зі службою зайнятості 2,7 тис. роботодавців, які надали 7,2 тисяч пропозицій роботи. За сприяння обласної служби зайнятості забезпечено зайнятість 8,1 тис. людей. Про це повідомив директор Харківського обласного центру зайнятості Олександр Котуков.

Детальніше...