Мінцифра запустила платформу, що полегшить щоденну роботу ЦНАП!
Платформа Дія Центрів — онлайн-майданчик, що спростить взаємодію громадян та працівників Центрів надання адмінпослуг. Ми прагнемо, щоб якість обслуговування у ЦНАПах перевищила очікування відвідувачів. Запуск Платформи Дія Центрів — наступний крок до сучасного держсервісу в кожному куточку України.
Зараз ключовою точкою доступу до держпослуг є ЦНАП. Лише за перше півріччя цього року українці отримали там понад 10 млн послуг.
“Кожен українець, який планує візит за адмінпослугою, вже зараз зможе на платформі сформувати маршрут до найближчого Центру, перевірити актуальний графік його роботи а також оцінити якість обслуговування. Незабаром з’явиться довгоочікувана можливість — попередній запис до Центру онлайн. Ми плануємо запустити цю функцію у 2022 році та масштабувати на всі ЦНАПи в Україні, а їх вже понад 2,2 тис. точок. Це дозволить взагалі прибрати таке явище, як черги за держпослугами, з життя людей”, — зазначила заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.
На платформі Дія Центрів громадяни зможуть:
дізнатися інформацію про роботу Центрів;
знайти та сформувати маршрут до найближчого до себе Центру;
перевірити ефективність Центрів на дашбордах;
залишити відгук про візит до Центру;
записатися до Центру онлайн (у 2022 році).
Для працівників ЦНАП стануть доступними:
модуль дистанційного навчання;
роз'яснення та рекомендації щодо роботи;
актуальні шаблони та зразки документів;
всі навчальні матеріали за останні роки;
інформація щодо програм фінансової підтримки для ЦНАП;
результати моніторингу ЦНАП на дашборді.
“Протягом багатьох років разом з Урядом та іншими партнерами ми підтримували навчання адміністраторів ЦНАПів. Ми розробляли різні онлайн-курси, проводили щотижневі вебінари та розробляли посібники. Але, як і інші партнери, ми шукали більш структурне рішення, яке б вивело навчання адміністраторів на системний рівень, а також зробило б роботу адміністраторів більш зручною. Ми дуже раді, що спільно з Мінцифрою та ПРООН вдалося втілили цю ідею в життя”, — підкреслила заступниця директора проєкту «СУПРОВІД УРЯДОВИХ РЕФОРМ В УКРАЇНІ» (SURGe) Дар’я Седігі-Волченко.
“Важливо, що вразливі групи населення, які з тих чи інших причин не могли обслуговуватися у стаціонарних ЦНАП, отримають інструмент, що полегшить їх доступ до всього спектра запропонованих послуг. Вважаю, що це фундаментальний крок у цифровізації процесів, який допоможе громадянам отримувати зручні та якісні держпослуги”, — зазначив менеджер проєкту «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні (Підтримка DIA)», ПРООН в Україні Володимир Брусіловський.
Проєкт реалізований за підтримки ПРООН в Україні, в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру (UN RPP) та проєкту SURGe, The Support to Ukraine’s Reforms for Governance Project, що фінансується Урядом Канади.
Продуктові набори отримують мешканці Лиманського старостату та м. Слобожанське.
Гуманітарну допомогу можуть отримати сім’ї в домоволодінні яких хоча б один з членів сім’ї має статус: людини похилого віку, або особи з інвалідністю, або в сім’ї є діти до 18 років, або є батьки чи дружина/чоловік військовослужбовця, а також сім’ї ВПО.
Висловлюємо засновнику Фонду Майклу Каппоні, директору представництва GEM UA Андрію Негричу, представникам Фонду Володимиру Потравному, Артему Левитас, Павлу Кузнецову слова вдячності за допомогу людям, які знаходяться у складних життєвих обставинах.
28 листопада 2025 року відбулося чергове засідання комісії, на якому було розглянуто 68 звернень мешканців громади про надання одноразової адресної грошової допомоги.
Колегіально прийнято рішення про виділення одноразової адресної грошової допомоги з місцевого бюджету 68 громадянам на загальну суму 414, 8 тис. грн., а саме:
39 мешканцям громади на лікування;
3 мешканцям громади у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем;
8 сім’ям у зв’язку із зникненням безвісти військовослужбовців;
4 сім’ям у зв’язку із загибеллю (смертю) військовослужбовців;
1 особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників України на вирішення соціально-побутових питань;
4 Захисникам України, які отримали травму (поранення, контузії, каліцтва) або захворювання під час захисту Батьківщини, проведенням оперативного лікування:
9 сім’ям військовослужбовця, особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників чи Захисниць України на придбання деревини паливної для опалення будинку у період дії воєнного стану.
📌У Слобожанському Палаці культури буде відбуватися видача талонів на отримання гуманітарної допомоги (другий етап, для громадян, які не отримали талони 26.11.2025 року):
☑ 03 грудня 2025 року по 05 грудня 2025 року з 08-00 год. до 9-00 год.
Видача гуманітарної допомоги буде відбуватися по талонам з 08 грудня 2025 року по 11 грудня 2025 року при таких умовах:
громадяни отримують гуманітарну допомогу в день, який зазначений в талоні у такий час:
час отримання
номера талонів
з 9.00 години до 10.00 години
з № 1 по № 80
з 10.00 години до 11.00 години
з № 81 по № 160
з 11.00 години до 12.00 години
з № 161 по № 240
з 13.00 години до 14.00 години
з № 241 по № 320
з 14.00 години до 15.00 години
з № 321 по 400
❗Для місцевих - допомога буде видаватися 1 пакунок на 1 домоволодіння:
при умові що в домоволодінні хоча б один з членів сім’ї має статус: людини похилого віку 60+, або особи з інвалідністю, або в сім’ї є дитина/діти до 18 років, або є батьки чи дружина/чоловік військовослужбовця.
💬Для ВПО (у тому числі без категорії вразливості) - допомога буде видаватися 1 пакунок на 1 домоволодіння.
При видачі допомоги при собі мати: паспорт та документ підтверджуючий статус, для ВПО - паспорт та довідку ВПО.
Мета кампанії - привернення уваги до проблем подолання насильства в сім’ях, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.
У Харківській області продовжує працювати гаряча лінія з евакуації за номером 0 800 33 92 91. Водночас відтепер основним номером для звернень з питань евакуації є короткий номер 203. Перехід на короткий номер пов'язаний зі спрощенням комунікації для людей та підвищенням доступності допомоги. За номером 203 можна: * отримати консультацію щодо поселення в інші регіони України; * подати звернення щодо евакуації цивільного населення з прифронтових та прикордонних територій; * отримати перенаправлення за відповідними напрямами чи службами. Номер 0 800 33 92 91 продовжить працювати, оскільки раніше проводилася масштабна інформаційна кампанія, однак основний акцент тепер робиться саме на короткий номер 203.