DIYA dlya CNAP

Платформа Дія Центрів — онлайн-майданчик, що спростить взаємодію громадян та працівників Центрів надання адмінпослуг. Ми прагнемо, щоб якість обслуговування у ЦНАПах перевищила очікування відвідувачів. Запуск Платформи Дія Центрів — наступний крок до сучасного держсервісу в кожному куточку України.

 

Зараз ключовою точкою доступу до держпослуг є ЦНАП. Лише за перше півріччя цього року українці отримали там понад 10 млн послуг. 

“Кожен українець, який планує візит за адмінпослугою, вже зараз зможе на платформі сформувати маршрут до найближчого Центру, перевірити актуальний графік його роботи а також оцінити якість обслуговування. Незабаром з’явиться довгоочікувана можливість — попередній запис до Центру онлайн. Ми плануємо запустити цю функцію у 2022 році та масштабувати на всі ЦНАПи в Україні, а їх вже понад 2,2 тис. точок. Це дозволить взагалі прибрати таке явище, як черги за держпослугами, з життя людей”, — зазначила заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.

На платформі Дія Центрів громадяни зможуть:

  • дізнатися інформацію про роботу Центрів;
  • знайти та сформувати маршрут до найближчого до себе Центру;
  • перевірити ефективність Центрів на дашбордах;
  • залишити відгук про візит до Центру;
  • записатися до Центру онлайн (у 2022 році).

Для працівників ЦНАП стануть доступними:

  • модуль дистанційного навчання;
  • роз'яснення та рекомендації щодо роботи;
  • актуальні шаблони та зразки документів;
  • всі навчальні матеріали за останні роки;
  • інформація щодо програм фінансової підтримки для ЦНАП;
  • результати моніторингу ЦНАП на дашборді.

“Протягом багатьох років разом з Урядом та іншими партнерами ми підтримували навчання адміністраторів ЦНАПів. Ми розробляли різні онлайн-курси, проводили щотижневі вебінари та розробляли посібники. Але, як і інші партнери, ми шукали більш структурне рішення, яке б вивело навчання адміністраторів на системний рівень, а також зробило б роботу адміністраторів більш зручною. Ми дуже раді, що спільно з Мінцифрою та ПРООН вдалося втілили цю ідею в життя”, — підкреслила заступниця директора проєкту «СУПРОВІД УРЯДОВИХ РЕФОРМ В УКРАЇНІ» (SURGe) Дар’я Седігі-Волченко.

“Важливо, що вразливі групи населення, які з тих чи інших причин не могли обслуговуватися у стаціонарних ЦНАП, отримають інструмент, що полегшить їх доступ до всього спектра запропонованих послуг. Вважаю, що це фундаментальний крок у цифровізації процесів, який допоможе громадянам отримувати зручні та якісні держпослуги”, — зазначив менеджер проєкту «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні (Підтримка DIA)», ПРООН в Україні Володимир Брусіловський.

Проєкт реалізований за підтримки ПРООН в Україні, в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру (UN RPP) та проєкту SURGe, The Support to Ukraine’s Reforms for Governance Project, що фінансується Урядом Канади.

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 14 листопада 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Детальніше...

Оголошення про проведення конкурсу з визначення суб’єкту господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Слобожанської міської територіальної громади.

Facebook post   10

 

Детальніше...

Місяць цифрової грамотності 2025: як підвищити свої цифрові навички разом із Дія.Освіта

Facebook post

Україна має одне з найвищих у Європі інтернет-покриттів — 93,8 % громадян мають доступ до мережі вдома, а 81 % українців переконані, що цифрові навички допомагають розвитку економіки. 

Водночас попри те, що 93 % дорослих уже опанували базові цифрові навички, лише 38 % мають високий рівень цифрової грамотності. Саме тому ми традиційно оголошуємо листопад Місяцем цифрової грамотності. Це всеукраїнська ініціатива, яку проводить національний проєкт Дія.Освіта з 2021 року.  Мета  — навчити українців упевнено користуватися технологіями та підвищити рівень власної онлайн-безпеки.

Детальніше...

Шевченко Дмитро Васильович

 Шевченко Дмитро Васильович

Детальніше...

Шановні жителі Слобожанської громади! Слобожанська міська рада повідомляє про проведення громадських слухань!

Facebook post   10Шановні жителі Слобожанської громади!

Слобожанська міська рада повідомляє про проведення громадських слухань з питань:

Детальніше...

Послуга раннього втручання

Герої не вмирають!

Шевченко Дмитро Васильович

Шевченко Дмитро Васильович
14.06.2000 - 04.11.2025

Центр розвитку інновацій спільно з ГО «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» запрошує підприємців та власників малого і середнього бізнесу долучитися до циклу онлайн-вебінарів

Facebook post   10Центр розвитку інновацій спільно з ГО «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» запрошує підприємців та власників малого і середнього бізнесу долучитися до циклу онлайн-вебінарів, які відбуваються у межах проекту «Інновації та цифрова трансформація для розвитку й масштабування бізнесів ветеранів, їхніх сімей, жіночого бізнесу та молодіжних стартапів».

Детальніше...

Маркування «дитячий» не завжди означає корисний

Facebook post   12Яскрава упаковка з мультяшними персонажами, «натуральні інгредієнти» й — оманливе відчуття безпеки. Це все про продукти «для дітей» у наших супермаркетах.

Багато хто переконаний: «дитяче» — автоматично корисне. Але насправді це не завжди так. Велика кількість солі може «ховатися» у сосисках для дітей, сирках чи снеках. І це проблема, адже організм дитини значно чутливіший до надлишку солі.
Всесвітня організація охорони здоров’я радить дорослим не перевищувати 1 чайну ложку солі на день (до 5 грамів): https://lnk.ua/R4aMMKy4J.

Детальніше...

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської ради

Materialna dopomoga

Надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам, які зареєстровані на території Слобожанської міської ради та опинилися в скрутних життєвих обставинах з різних причин, постійно розглядається на засіданнях комісії з розгляду питань, пов’язаних з наданням одноразової адресної грошової допомоги відповідно до Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам Слобожанської селищної ради.

Детальніше...