Які платники єдиного податку застосовують РРО у 2021 році.
Які платники єдиного податку застосовують РРО у 2021 році
Головне управління ДПС у Харківській області нагадує, що у 2021 році фізичні особи - підприємці – платники єдиного податку ІІ – ІV груп не застосовують РРО/ПРРО, якщо обсяг їхнього доходу протягом календарного року не перевищує 220 розмірів мінімальної зарплати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (пункт 61 підрозд. 10 розділу XX Податкового кодексу України, зі змінами, внесеними Законом № 1017).
Таким чином, граничний обсяг доходу, який не вимагає застосування РРР/ПРРО у 2021 році, – 1 млн 320 тис гривень. У разі перевищення цього розміру доходу застосування РРО/ПРРО є обов'язковим із першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення. У всіх наступних податкових періодах протягом реєстрації ФОП як платника єдиного податку застосування РРО/ПРРО є обов'язковим.
Звертаємо увагу, що незалежно від обсягів доходу фізичні особи — підприємці повинні використовувати РРО або ПРРО, якщо вони здійснюють реалізацію:
• технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
• лікарських засобів, виробів медичного призначення й надають платні послуги у сфері охорони здоров'я;
• ювелірних і побутових виробів із дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння тощо.
Чугуївське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області повідомляє, що з метою профілактики сказу в домашніх тварин фахівцями Зміївської районної дільниці ветеринарної медицини Харківської обласної державної лікарні ветеринарної медицини з 08.10.2026 по 09.10.2026 року (час проведення з 09:00 до 13:00) будуть проводитись подвірно профілактичні щеплення собак та котів проти сказу в населеному пункті: с. Геніївка.
Виконавчий комітет Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області
ОГОЛОШУЄ КОНКУРС
на визначення на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Слобожанської міської територіальної громади.
Слобожанська міська рада отримала листа від ПАТ "ЦЕНТРЕНЕРГО" Зміївська теплова електрична станція з повідомленням про намір відновити режим гарячого водопостачання абонентів міста Слобожанське, наступного змісту:
25.09.2026 відбулося чергове засідання Координаційну раду з питань запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі Слобожанської міської територіальної громади Чугуївського району Харківської області, на порядку денному якого були розглянуті два питання:
1. Про стан вчинення домашнього насильства на території Слобожанської міської територіальної громади станом на 25.09.2026. Загальна статистика.
2. Про реалізацію у Слобожанській міській територіальній громаді громадською організацією «Чистий Аркуш» проєкту «Разом проти насильства: освіта, підтримка, солідарність».
25 вересня 2026 року Слобожанською міською радою спільно з Агенцією регіонального розвитку Харківської області проведено зустріч в межах проєкту «Розвиток інституцій підтримки мікро-, малих та середніх підприємств Харківщини», за підтримки Програми «Партнерство за сильну Україну».
із збирання, перевезення та видалення (захоронення) побутових відходів
та середньозважений тариф на послугу з управління побутовими відходами
Відповідно до Наказу Мінрегіону № 130 від 05.06.2018 року (зі змінами в редакції Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури №512 від 05.06.2024) «Про затвердження Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності», Закону України «Про житлово-комунальні послуги» ПОВІДОМЛЯЄМО до відома споживачів наступну інформацію: