Зміст статті

regakt

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оприлюднення проекту регуляторного акту -

Проект рішення Комсомольської селищної ради «Про встановлення місцевих податків та зборів по Комсомольській селищній раді на 2017 рік»

 

Завантажити документи

Розробник – Комсомольська  селищна рада ради.

Проект рішення Комсомольської селищної ради  «Про встановлення місцевих податків та зборів по Комсомольській селищній раді на 2017 рік», розроблений відповідно до норм статей 10, 12, 14,  212-222, 265, 266, 267, ст. 291 - 295  Податкового кодексу України, Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»  та  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Впровадження регуляторного акту дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері, зокрема вимог Податкового Кодексу України, спрямовану на поповнення дохідної частини місцевого бюджету для забезпечення реалізації програм соціально – економічного розвитку.

Проект рішення Комсомольської селищної ради «Про встановлення місцевих податків та зборів по Комсомольській селищній раді на 2017 рік» та аналіз його регуляторного впливу публікується в засобах масової інформації, розміщується на інформаційному стенді біля приміщення апарату виконкому Комсомольської селищної ради, на офіційному веб-сайті Комсомольської селищної ради:  http://km-sov.gov.ua

Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить один місяць з дня його розміщення на інформаційному стенді біля приміщення апарату виконкому Комсомольської селищної ради та на офіційному веб-сайті Комсомольської селищної ради:  http://km-sov.gov.ua

Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі:

- поштою за адресою: вул. Миру,  7 , смт. Слобожанське, 63460;

- факсом: (05747) 5-24-03;

- електронною поштою за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

телефон для довідок (05747) 5-22-66.

Детальніше ознайомитись з проектом рішення Комсомольської селищної ради «Про встановлення місцевих податків та зборів по Комсомольській селищній раді на 2017 рік»  можна за адресою: Харківська область, Зміївський район, смт. Слобожанське, вул. Миру, буд.7, каб.№11 та на  офіційному  веб-сайті Комсомольської селищної ради: http://km-sov.gov.ua


 

GerbUkraine

УКРАЇНА

КОМСОМОЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Зміївського району Харківської області

____ сесія VII скликання

 

РІШЕННЯ

____  ____________   2016року проект   
Про встановлення місцевих податків та зборів по Комсомольській селищній раді на 2017 рік                             

 

Відповідно до ст.ст. 7, 8, 9, 10, 12, 14, 215, 266, 267, 268, 2681, 274, 277, 293 Податкового Кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-VI із змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» від 24.12.2015р. № 909-VIII, керуючись  статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Положення про єдиний податок для суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності по Комсомольській селищній раді на 2017 рік (Додаток 1).

2. Встановити фіксовані ставки єдиного податку на 2017 рік для суб’єктів господарювання,  які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності (Додаток 2).

3. Затвердити  Положення  про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  по Комсомольській селищній раді на 2017 рік (Додаток 3).

4. Затвердити Положення  про транспортний податок  по Комсомольській селищній раді на 2017 рік (Додаток 4).

5. Встановити, що дане рішення набуває чинності з 01 січня 2017року.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань планування бюджету, фінансів, підприємницької діяльності, соціального захисту населення, праці, торгівлі, громадського харчування та сфери послуг (голова комісії Сілаєва В.А.).

 

Комсомольський селищний голова          Д.М. Діхтяр

 

АНАЛІЗ   РЕГУЛЯТОРНОГО   ВПЛИВУ

 проекту рішення Комсомольської селищної ради «Про встановлення місцевих податків та зборів  по Комсомольській селищній раді на 2017 рік» 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Комсомольської селищної ради  «Про встановлення місцевих податків та  зборів по Комсомольській селищній раді на 2017 рік» підготовлено відповідно  до вимог  статей 10, 12, 14, 212-222, 265, 266, 267, ст. 291 - 295  Податкового кодексу України, керуючись пунктом 24 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом врегулювання господарських відносин.

Селищна рада повинна обов’язково визначити такі елементи: платника податку, об’єкт оподаткування, базу оподаткування, ставку податку, порядок обчислення податку, податковий період. Цілі державного регулювання:

- впровадження регуляторного акту дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері, зокрема вимог Податкового Кодексу України, спрямовану на поповнення дохідної частини місцевого бюджету для забезпечення реалізації програм соціально – економічного розвитку.

2. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей.

Альтернативних способів досягнення встановлених цілей не має: регуляторний акт розроблено на виконання Податкового Кодексу України,

3. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми і відповідні заходи.

Розробка та запровадження нормативно – правового акту, орієнтованого на реалізацію норм Податкового Кодексу України.

Запропонований спосіб досягнення цілей є єдиним і безумовним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов’язковості виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування норм зазначеного рішення.

Після прийняття зазначеного рішення законодавчі акти  Комсомольської селищної ради з питання оподаткування відповідатимуть вимогам чинного законодавства.

Дія акту поширюється на території Комсомольської селищної ради Зміївського району Харківської області

Акт доводиться до відома суб’єктів господарювання шляхом опублікування в  засобах масової інформації  та шляхом розміщення  на інформаційному стенді біля приміщення  апарата виконкому Комсомольської селищної ради та на офіційному веб-сайті Комсомольської селищної ради

4. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

4.1. Оцінка впливу зовнішніх факторів.

Зовнішній вплив на виконання даного регулювання може здійснюватись у випадку змін або доповнень до нормативно – правових державних актів вищого рівня.

4.2. Оцінка можливості виконання вимог регулювання з боку місцевих органів державної влади. 

Передбачається високий рівень виконання вимог регулювання з боку податкового органу.

5. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акту.

Забезпечить поступове зростання частки власних доходів місцевого бюджету.

6. Строк дії регуляторного акту.

Строк дії регуляторного акту не обмежений. Рішення набере чинності з 01 січня 2017 року. При необхідності та обов’язковому проведенню аналізу податкова інспекція та фінансове управління готують пропозиції щодо перегляду даного нормативно – правового акту.

7. Визначення показників результативності акту

Показником результативності буде збільшення суми надходжень до місцевого бюджету, що в свою чергу надасть можливість виконанню завдань соціально – економічного розвитку в населених пунктах Комсомольської селищної ради.

8. Визначення заходів, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту.

Відстеження регуляторного акту можливо дослідити відповідно до аналізу виконання дохідної частини селищного бюджету протягом року.

Аналіз регуляторного впливу підготували :

Голова  постійної     комісії    мандатної з  питань  депутатської діяльності,  етики, законності і правопорядку 

 оригінал підписано   Кишинський В.М.  

 

«17»  листопада   2016рік


 

Додаток 1

до рішення _____ сесії Комсомольської селищної ради VII скликання

від ___ ____________ 2016р.

№  _____-VII

П О Л О Ж Е Н Н Я

про  єдиний  податок для суб’єктів господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності по Комсомольській селищній раді

на 2017 рік (ст.  291 – 295 ПКУ)

Розділ І. Платники податку

(ст. 291 ПКУ)

1. Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:

1) перша група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300000гривень;

2) друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

- обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.

Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи;

3) третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень;

4) четверта група - сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків

Виключення та обмеження щодо перебування платників у групах встановлюються Податковим Кодексом України.


Розділ ІІ. Об’єкт та ставки єдиного податку

(ст. 293 ПКУ)

2.1. Ставки єдиного податку для платників першої - другої груп встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі у цій главі - мінімальна заробітна плата).

2.2. Фіксовані ставки єдиного податку (Додаток 2) встановлюються селищною радою для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:

1) для першої групи платників єдиного податку - у межах до 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати;

2) для другої групи платників єдиного податку - у межах  до 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.

Ставка єдиного податку встановлюється Податковим Кодексом України для платників єдиного податку першої - третьої групи в разі:

1) перевищення обсягу доходу, визначеного у підпунктах 1, 2 і 3 пункту 291.4 статті 291  Податкового Кодексу України із змінами;

2) провадження діяльності, не зазначеної у реєстрі платників єдиного податку, віднесеного до першої або другої групи;

3) при застосуванні іншого способу розрахунків, ніж зазначений у Главі 1.  розділу XIV Податкового Кодексу України із змінами;

4) від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування;

5) від провадження діяльності платниками першої або другої групи, яка не передбачена у підпунктах 1 або 2 пункту 291.4 статті 291 Податкового Кодексу  України із змінами;

У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп кількох видів господарської діяльності застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності.

У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений  статтею 293 Податкового Кодексу України із змінами для відповідної групи таких платників єдиного податку.


Розділ ІІІ. Податковий (звітний) період

 (ст. 294 ПКУ)

3.1. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої, другої та четвертої груп є календарний рік.

3.2. Податковий (звітний) період починається з першого числа першого місяця податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем останнього місяця податкового (звітного) періоду.

3.3. Для суб'єктів господарювання, які перейшли на сплату єдиного податку із сплати інших податків і зборів, встановлених цим Кодексом, перший податковий (звітний) період починається з першого числа місяця, що настає за наступним податковим (звітним) кварталом, у якому особу зареєстровано платником єдиного податку, і закінчується останнім календарним днем останнього місяця такого періоду.

3.4. Для зареєстрованих в установленому порядку фізичних осіб - підприємців, які до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація, подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для першої або другої групи, перший податковий (звітний) період починається з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому особу зареєстровано платником єдиного податку.

Для зареєстрованих в установленому законом порядку суб’єктів господарювання (новостворених), які протягом 10 календарних днів з дня державної реєстрації подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, перший податковий (звітний) період починається з першого числа місяця, в якому відбулася державна реєстрація..

3.5. Для суб'єктів господарювання, які утворюються в результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, що має непогашені податкові зобов'язання чи податковий борг, які виникли до такої реорганізації, перший податковий (звітний) період починається з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому погашено такі податкові зобов'язання чи податковий борг і подано заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування.

3.6. У разі державної реєстрації припинення юридичних осіб та державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, які є платниками єдиного податку, останнім податковим (звітним) періодом вважається період, у якому подано до контролюючого органу заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з припиненням провадження господарської діяльності.

3.7. У разі зміни податкової адреси платника єдиного податку останнім податковим (звітним) періодом за такою адресою вважається період, у якому подано до контролюючого органу заяву щодо зміни податкової адреси.


 Розділ ІV. Порядок нарахування та строки сплати єдиного податку

 (ст. 295 ПКУ)

4.1. Платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

У разі якщо селищна рада приймає рішення щодо зміни раніше встановлених ставок єдиного податку, єдиний податок сплачується за такими ставками у порядку та строки, визначені підпунктом 12.3.4 пункту 12.3 статті 12 Податкового Кодексу України із змінами.

4.2. Нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої і другої груп здійснюється контролюючими органами на підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви щодо періоду щорічної відпустки та/або заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності.

4.4. Сплата єдиного податку платниками першої - третьої груп здійснюється за місцем податкової адреси.

4.5. Платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

 

Секретар Комсомольської селищної ради  Г.О.Куценко

 


Додаток 2

до рішення ___ сесії Комсомольської селищної ради VII скликання

від ___  ___________ 2016р.

№  ______- VII

Фіксовані ставки єдиного податку на 2017 рік для суб’єктів господарювання, які застосовують спрощену систему  оподаткування, обліку та звітності

1. Встановити ставки єдиного податку для першої групи суб'єктів господарювання, які зазначені у підпункт 1 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України із змінами, що застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності в розмірі 10% мінімальної заробітної плати, встановленої законодавством України на 1 січня податкового (звітного) року.

2. Встановити ставки єдиного податку для другої групи суб'єктів господарювання,  які зазначені у підпункт 2 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України із змінами, що застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності в розмірі 20% мінімальної заробітної плати, встановленої законодавством України на 1 січня податкового (звітного) року.

 

Секретар Комсомольської селищної ради
Г.О.Куценко

 

Додаток 3

до рішення ___ сесії Комсомольської селищної ради VII скликання

від  ___ __________  2016р.

№  ____-VII

П О Л О Ж Е Н Н Я

про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

по Комсомольській селищній раді на 2017 рік

(ст. 266 ПКУ)

Визначення понять

 (ст. 14.1.129 ПКУ) 

Об’єкти житлової нерухомості - будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки; 

Будівлі, віднесені до житлового фонду, поділяються на такі типи:

а) житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень;

б) прибудова до житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну;

в) квартира - ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання;

г) котедж - одно-, півтораповерховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою;

ґ) кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах - ізольовані помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів;

Садовий будинок - будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків;

Дачний будинок - житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку;

Об’єкти нежитлової нерухомості - будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду. 

 

У нежитловій нерухомості виділяють:

а) будівлі готельні - готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;

б) будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;

в) будівлі торговельні - торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;

г) гаражі - гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;

ґ) будівлі промислові та склади; 

д) будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);

е) господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;


 Розділ І. Платники податку

 (п. 266.1 ПКУ)

1.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

1.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

а) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.


 Розділ ІІ. Об’єкт оподаткування

 (п. 266.2 ПКУ)

2.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

2.2. Не є об’єктом оподаткування:

а) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) гуртожитки;

ґ) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради;

д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

е) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств; 

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

з) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств;

и) об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність;

і) будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг.


Розділ ІІІ. База оподаткування

 (п. 266.3 ПКУ)

3.1.Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

3.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

3.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт. 


 Розділ  ІV. Пільги із сплати податку

 (п. 266.4 ПКУ)

4.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

4.2. Від сплати податку, що сплачується на території Комсомольської селищної ради з об’єктів житлової нерухомості, звільняються в повному обсязі наступні категорії фізичних осіб:

- пенсіонери усіх категорій;

- інваліди I та II групи.

4.3. Пільги з податку, що сплачується на території Комсомольської селищної ради з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

- об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої рішенням органів місцевого самоврядування;

- об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

4.4. Від сплати податку, що сплачується на території Комсомольської селищної ради з об’єктів нежитлової нерухомості, звільняються в повному обсязі наступні категорії юридичних осіб: громадські об’єднання, благодійні організації, релігійні організації України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

Комсомольська селищна рада до 1 лютого поточного року подає до Державної податкової інспекції у Зміївському районі Головного управління Державної фіскальної служби в Харківській області відомості стосовно пільг, наданих селищною радою.


Розділ V. Ставка податку

 (п. 266.5 ПКУ)

5.1. Встановити ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, а саме:

5.1.1.Ставку податку для об'єктів житлової нерухомості,  що перебувають у власності фізичних осіб  -  на рівні ­1% (одного відсотку) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування; 

5.1.2.Ставку податку для об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності юридичних осіб -  на рівні 1% (одного відсотку)  від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування; 

5.1.3. Ставку податку для об'єктів нежитлової нерухомості, крім господарських (присадибних) будівель та гаражів (наземних й підземних), зазначених у п. 5.1.4. цього Положення, що перебувають у власності фізичних осіб:

1) Для об’єктів нежитлової нерухомості, які розташовані в смт. Слобожанське (крім об’єктів нежитлової нерухомості, що розташовані по Балаклійському шосе):

а) для об’єктів нежитлової нерухомості, загальна площа яких становить до 300кв.м. на рівні  - ­1% (одного відсотку) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування;

б) для об’єктів нежитлової нерухомості, загальна площа яких перевищує  300кв.м.:

- до 300кв.м.  на рівні  - ­1% (одного відсотку) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування;

- від  300кв.м. та більше на рівні  - ­0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотка) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування; 

2) Для об’єктів нежитлової нерухомості, які розташовані по Балаклійському шосе в смт. Слобожанське, а також для об’єктів нежитлової нерухомості, які  розташовані в селищі Донець  та  в селищі Благодатне, на рівні  - ­0,5% (нуль цілих п’ять десятих відсотка) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування; 

5.1.4. Ставку податку для об’єктів нежитлової нерухомості, а саме: господарських (присадибних) будівель та гаражів (наземних й підземних), крім критих автомобільних стоянок, поняття яких визначено підпунктом 14.1.1291 статті 14 Податкового кодексу України із змінами, що перебувають у власності фізичних осіб -  на рівні  0 % (нуль відсотків) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування; 

5.1.5.Ставку податку для об'єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності юридичних осіб -  на рівні 2% (два відсотки) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування; 

5.1.6.Ставку податку для об’єктів  нежитлової нерухомості, що використовуються як об’єкти освіти, фізичної культури і спорту,  що перебувають у власності юридичних осіб -  на рівні 0% (нуль відсотків) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.


Розділ VІ. Податковий період.

 (п. 266.6. ПКУ)

6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

 

Розділ VII. Порядок обчислення суми податку

(п. 266.7. ПКУ)

7.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у  порядку визначеному пунктом 266.7 Податкового кодексу України із змінами, з урахуванням  розділу  IV та розділу V цього Положення.

7.2. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

7.3. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з підпунктом 266.7.1 пункту 266.7 статті 266 Податкового кодексу України із змінами, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

7.4. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

7.5. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

7.6. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

 

Розділ VIII. Порядок та строки сплати податку

(п. 266.9 – 266.10  ПКУ)

9.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

9.1.Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення; 

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

 

Секретар Комсомольської селищної ради Г.О.Куценко


 

Додаток 4

до рішення ___ сесії Комсомольської селищної ради VII скликання

від ___  ___________  2016р.

№  _____-VII

П О Л О Ж Е Н Н Я

про транспортний податок по Комсомольській селищній раді на 2017 рік

(ст. 267 ПКУ)

Розділ І. Платники податку

1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до пункту 2.1 розділу II цього Положення є об’єктами оподаткування.

 

Розділ ІІ. Об’єкт оподаткування

2.1. Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, виходячи з марки, моделі, року випуску, типу двигуна, об’єму циліндрів двигуна, типу коробки переключення передач, пробігу легкового автомобіля, та розміщується на його офіційному веб-сайті.

 

Розділ ІІІ. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.1. розділу ІІ цього Положення.

 

Розділ ІV. Ставка податку

4.1. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до пункту 2.1. розділу ІІ цього Положення.

 

Розділ V. Податковий період

5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.


Розділ VI. Порядок обчислення та сплати податку

6.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

6.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

6.3. Органи внутрішніх справ зобов’язані до 1 квітня 2015 року подати контролюючим органам за місцем реєстрації об’єкта оподаткування відомості, необхідні для розрахунку податку.

З 1 квітня 2015 року органи внутрішніх справ зобов’язані щомісячно, у 10-денний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем реєстрації об’єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики.

6.4. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

6.5. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

6.6. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

6.7. У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років.

6.8. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до підпункту 2.1. розділу ІІ цього Положення є об’єктом оподаткування, транспортний податок за такий легковий автомобіль не сплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому мав місце факт незаконного заволодіння легковим автомобілем, якщо такий факт підтверджується відповідним документом про внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, виданим уповноваженим державним органом.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику (законному володільцю) податок за такий легковий автомобіль сплачується з місяця, в якому легковий автомобіль було повернено відповідно до постанови слідчого, прокурора чи рішення суду. Платник податку зобов’язаний надати контролюючому органу копію такої постанови (рішення) протягом 10 днів з моменту отримання.

6.9. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до підпункту 2.1. розділу ІІ цього Положення цієї статті є об’єктом оподаткування, уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня складання постанови слідчого, прокурора чи винесення ухвали суду.

6.10. Фізичні особи - платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:

а) об’єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;

б) розміру ставки податку;

в) нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об’єкт оподаткування, перехід права власності на об’єкт оподаткування, документів, що впливають на середньоринкову вартість легкового автомобіля), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Фізичні особи - нерезиденти у порядку, визначеному цим пунктом, звертаються за проведенням звірки даних до контролюючих органів за місцем реєстрації об’єктів оподаткування".


Розділ VII. Порядок сплати податку

7.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

 

Розділ VIII. Строки сплати податку

8.1. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації"

 

 

Секретар Комсомольської селищної ради Г.О.Куценко

 

 

ОГОЛОШЕННЯ   для мешканців, які проживають у приватному секторі сел. Слобожанське

Якщо Ви потребуєте дров’яну піч з димоходом, Ви маєте можливість її отримати безкоштовно.

В першу чергу печі будуть надаватися сім’ям у  складі яких зареєстровані особи з інвалідністю І-ІІ групи чи особи з інвалідністю ІІІ групи, яким 60+ років.

Необхідно до 26.04.2024 року надати до селищної ради (вул. Миру, 7, приймальня):

  • заяву довільної форми;
  • ксерокопію паспорту заявнику (перша сторінка та сторінка з реєстрацією), ксерокопію коду ;
  • сім’ї у складі яких зареєстровані особи з інвалідністю І-ІІ групи чи особи з інвалідністю ІІІ групи, яким 60+ років ксерокопію паспорту особи з інвалідністю (перша сторінка та сторінка з реєстрацією), ксерокопію його довідки МСЕК про групу інвалідності;
  • якщо особа ВПО - додатково ксерокопію довідки про взяття на облік ВПО.

Примітка:

- кількість печей обмежена.

З 23.04.2024 по 26.04.2024, 29.04.2024 року будуть проводитись профілактичні щеплення собак та котів проти сказу в населеному пункті: с. Шелудьківка

Title

Чугуївське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області повідомляє, що з метою профілактики сказу в домашніх тварин фахівцями Зміївської районної дільниці ветеринарної медицини Харківської обласної державної лікарні ветеринарної медицини з 23.04.2024 по 26.04.2024, 29.04.2024 року будуть проводитись профілактичні щеплення собак та котів проти сказу в населеному пункті: с. Шелудьківка.

Детальніше...

Про встановлення розмірів разової грошової виплати до Дня Незалежності України, передбаченої Законами України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і “Про жертви нацистських переслідувань”, у 2024 році

Title

З метою здійснення разової грошової виплати до Дня Незалежності України ветеранам війни, особам, на яких поширюється дія Законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і “Про жертви нацистських переслідувань”, Кабінет Міністрів України Урядом прийнято постанову від 02 квітня 2024 року №369.

Детальніше...

14 квітня поблизу села Мартове Чугуївського району 64-річний чоловік підірвався на міні.


За попередніми даними, під час риболовлі чоловік наступив на протипіхотну міну та підірвався. Зі множинними уламковими пораненнями правої ноги в тяжкому стані бригадою екстреної медичної допомоги його шпиталізували.

Рішенням місцевої комісії з питань техногенно - екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Слобожанської селищної ради (протокол №1 від 15.03.2024 року) прийнято рішення заборонити відвідування населенням місць масового відпочинку на водних об'єктах Слобожанської селищної територіальної громади протягом купального сезону 2024 року через воєнний стан  у зв’язку із можливою наявністю вибухонебезпечних предметів на пляжах та/або на дні акваторії відповідних водних об’єктів.

Не нехтуйте забороною! Небезпека може бути на кожному кроці! Бережіть себе та своїх близьких!

Оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та Звіт з оцінки впливу на довкілля

Title

ОГОЛОШЕННЯ
про початок громадського обговорення звіту
з оцінки впливу на довкілля

Повідомляємо про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, зазначеної у пункті 1 цього оголошення, з метою виявлення, збирання та врахування зауважень і пропозицій громадськості до планованої діяльності.

Детальніше...

Обережно дифтерія!

Title

Дифтерія — це гостре інфекційне захворювання, що характеризується головним чином, ураженням ротової частини глотки та дихальних шляхів, рідше – шкіри. Також, при інфікуванні можуть розвиватися фібринозне запалення в місці проникнення збудника, явища загальної інтоксикації й токсичне ураження серця, судинної та нервової систем, нирок.

Детальніше...

Інформація щодо наявності лікарських засобів станом на 22.04.2024

Medical

Детальніше...

Інформація щодо Урядової грантової програми для розвитку тепличного господарства та садівництва

Інформ лист гранти теплиці ОДА 2024 min

Детальніше...

Інформування про Національну стратегію сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2021-2026 роки та необхідністю ознайомитися з нею

post 6

Указом Президента України від 27 вересня 2021 року № 487/2021 затверджено Національну стратегію сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2021-2026 роки.

Детальніше...

Що таке «участь громадськості», «залучення громадськості», рівні та навіщо це потрібно?

post 1

Інтегруючи різні підходи та трактування, поняття «громадська участь» можна визначити як систему дій, методів, інструментів та механізмів (об’єднаних логікою відповідного алгоритму) участі громадян у визначенні та вирішенні їхніх проблем та адвокації інтересів у громаді.

Детальніше...