Зміст статті

regakt

ПОВІДОМЛЕННЯ

про продовження оприлюднення проекту регуляторного акту -

проект рішення сесії Комсомольської селищної ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції»

Розробником проекту регуляторного акту є Комсомольська селищна рада.

На підставі Постанови Окружного адміністративного суду м. Києва №826/2002/16 від 22.06.2016р. та Ухвали Київського апеляційного адміністративного суду №826/2002/16 від 25.08.2016р., а також враховуючи рекомендацій щодо розроблення проекту Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради, які надійшли від Харківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, до проекту регуляторного акту - проект рішення сесії Комсомольської селищної ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції», а також до аналізу його регуляторного впливу були внесені зміни та доповнення.

У зв’язку з цим виникла необхідність продовжити термін прийняття пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акту - Проекту рішення сесії Комсомольської селищної ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції» до отримання погодження з Харківським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України, але не більше ніж на два місяці з дня оприлюднення Проекту рішення сесії Комсомольської селищної ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції» та аналіз його регуляторного впливу із змінами та доповненнями на офіційному веб-сайті Комсомольської селищної ради: http://km-sov.gov.ua

Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі:

- поштою за адресою: 63460, Харківська область, Зміївський район, смт. Слобожанське, вул. Миру, буд.7

- факсом: (05747) 5-24-03

- e-mail: komsselrada@ukr.net

Телефон для довідок: (05747) 5-22-66.

Детальніше ознайомитись з проектом рішення сесії Комсомольської селищної ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції» можна за адресою: Харківська область, Зміївський район, смт. Слобожанське, вул. Миру, буд.7, каб.№11 та на офіційному веб-сайті Комсомольської селищної ради: http://km-sov.gov.ua



Додаток 1

до рішення___ сесії VII скликання

Комсомольської селищної ради

від «__»______ 2017 року №___

Правила
розміщення зовнішньої реклами на території

Комсомольської селищної ради в новій редакції

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Правила розміщення зовнішньої реклами розроблені на підставі Закону України «Про рекламу» від 03.07.1996р. №270/96-ВР (із змінами та доповненнями ), Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992р. №2657-XII, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» від 29.12.2003 р. №2067 (із змінами) з урахуванням Постанови Окружного адміністративного суду м. Києва №826/2002/16 від 22.06.2016р. та Ухвали Київського апеляційного адміністративного суду №826/2002/16 від 25.08.2016р., а також рекомендацій Харківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та іншими актами чинного законодавства, що регулюють питання розміщення зовнішньої реклами та інформації.

Правила регулюють відносини у галузі розміщення зовнішньої реклами між розповсюджувачами зовнішньої реклами, виконавчими органами Комсомольської селищної ради, спеціально уповноваженими територіальними органами у сфері захисту прав споживачів та спеціалізованими підприємствами з приводу отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, укладення договорів про надання в користування місць для розміщення спеціальних конструкцій, встановлення спеціальних конструкцій на місцях, наданих в користування, та контролю за дотриманням цих Правил, а також інші відносини з приводу зовнішньої реклами.

1.2. Правила встановлюють порядок здійснення діяльності з розміщення в населених пунктах Комсомольської селищної ради (смт. Слобожанське, сел. Донець, сел. Благодатне) зовнішньої реклами з урахуванням типології елементів місцевого середовища, архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних та інших чинників.

1.3. Дія Правил поширюється на всі підприємства, установи та організації, незалежно від форми власності, а також фізичних осіб-підприємців, які здійснюють діяльність у сфері зовнішньої реклами в населених пунктах Комсомольської селищної ради.


2. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

2.1. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:

алея - дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;

вивіска чи табличка - елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою.

виконавчий орган радивиконавчий комітет Комсомольської селищної ради;

дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету Комсомольської селищної ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;

демонтаж – заходи із розбирання рекламного засобу, його транспортування на спеціально відведену територію для подальшого зберігання. При цьому вказані дії не передбачають переходу права власності на рекламний засіб. Перехід права власності на демонтований рекламний засіб реалізується в порядку встановленому даними Правилами та законодавством України. Демонтаж незаконно розміщених та технічно несправних рекламоносіїв, підпадає під ознаки самозахисту територіальної громади у розумінні статті 19 Цивільного кодексу України;

договір на право тимчасового користування місцем для розміщення рекламного засобу, що перебуває у комунальній власності територіальної громади Комсомольської селищної ради (далі –  договір на право тимчасового користування місцем для розміщення РЗ, яке перебуває у комунальній власності територіальної громади Комсомольської селищної ради) – двосторонній договір, сторонами за яким є розповсюджувач зовнішньої реклами та Комсомольська селищна рада.

комунальні підприємства Комсомольської селищної ради – комунальні підприємства, які уповноважені Комсомольською сільською радою та її виконавчим комітетом здійснювати власними силами та засобами демонтаж самовільно встановлених рекламних засобів, надавати платні послуги та виконувати інші повноваження, передбачені Правилами та законодавством.

місце розташування рекламного засобу – площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надається розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);

пішохідна доріжка - елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;

розповсюджувач зовнішньої реклами – фізична або юридична особа, яка здійснює розповсюдження зовнішньої реклами;

самовільно встановлений рекламний засіб – рекламна конструкція/засіб, що розміщується без наявності виданого у встановленому порядку дозволу на розміщення зовнішньої реклами або дозвіл відносно якого сплив термін дії або місцеперебування якого було змінено;

соціальна реклама – інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку;

складний рекламний засіб – наземна конструкція загальна площа якого більше ніж 24 кв.м або форму якого виготовлено по індивідуальному проекту (нетипова, нестандартна конструкція). До складних рекламоносіїв відносяться також дахові установки;

спеціальні конструкціїтимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростатати, повітряні кулі  тощо), які використовуються для розміщення реклами .

стаціонарні рекламні засоби – рекламоносії, які характеризуються незмінним місцем розміщення і конструктивним рішенням у типовому або індивідуальному виконанні. Підрозділяються на наземні, навісні та розташовані на будинках і спорудах;

тимчасові рекламні засоби – рекламоносії зі змінним місцем розміщення, до яких відносяться виносні конструкції або ті, що переміщуються фізичною особою в рекламних цілях чи використовуються при проведенні рекламних акцій.

2.2. Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законі України «Про рекламу».

Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами Комсомольської селищної ради відповідно до цих Правил.

Справляння плати за видачу зазначених дозволів виконавчими органами селищної ради забороняється.


  1. ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОМСОМОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

3.1. У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами виконавчим комітетом Комсомольської селищної ради залучаються на громадських засадах представники об'єднань громадян та об'єднань підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами.

3.2. Виконавчий комітет Комсомольської селищної не може виступати заявником на розміщення зовнішньої реклами та одержувати дозвіл.

3.3. До повноважень виконавчого комітету належать:

- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;

- надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурно-планувальних завдань на опрацювання проектно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;

- прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;

- підготовка проекту рішення виконавчого комітету щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні;

- видача дозволу на підставі рішення виконавчого комітету Комсомольської селищної ради;

- подання до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Харківській області матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;

- інші повноваження відповідно до законодавства.


  1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ.

4.1. Розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Комсомольської селищної ради провадиться на підставі дозволів, що видаються робочим органом на підставі рішення виконавчого комітету селищної ради та у порядку, встановленому Комсомольською селищною радою.

4.2. Дозвіл надається строком на п’ять років, якщо:

- менший строк не зазначено у заяві розповсюджувача зовнішньої реклами;

4.3. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.

4.4. При видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами втручання у форму, зміст зовнішньої реклами та форму рекламного засобу забороняється.

4.5. У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).

4.6. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, керуючись п.4.6.-4.20. цих Правилах;

- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

- освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

- фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;

- на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою уповноваженого підрозділу Національної поліції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

4.7. Забороняється розташовувати рекламні засоби :

- на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;

- у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.

4.8. Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких памʼяток, в межах обʼєктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та обʼєктів природно-заповідного фонду.

4.9 Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.

Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений пунктами 4.6., 4.7., 4.8., 4.9. цих Правил, є вичерпним.

4.10. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.

4.11. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.

4.12. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.

4.13. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій .

4.14. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.

4.15. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з уповноваженим підрозділом Національної поліції.

4.16 Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

4.17. Вивіски чи таблички:

- повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;

- не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;

- не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва;

- площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.

4.18. Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.

4.19. Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:

- припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи - підприємця;

- невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;

- порушення благоустрою території.

4.20. Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, якими вони були встановлені.


  1. ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ (НАДАННЯ) ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ 

5.1. Подача документів та встановлення пріоритету

Під час подання заяви або оформлених примірників дозволу уповноважений представник виконавчого комітету перевіряє комплектність документів, поданих заявником, згідно з додатком 1 до Правил.

5.1.1. Для одержання дозволу заявник подає до виконкому селищної ради заяву за формою згідно з додатком 1, до якої додаються:

- фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, з прив’язкою до місцевості;

- ескіз рекламного засобу з його конструктивним рішенням;

- копія документа про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи-підприємця, зареєстрованого відповідно до діючого законодавства.

Перелік документів для надання дозволу є вичерпним.

5.1.2. За наявності документів, передбачених пунктом 5.1.1. цих Правил, в той же день заява реєструєтеся в журналі вхідної кореспонденції по виконкому Комсомольської селищної ради та передається для роботи уповноваженому представнику виконавчого комітету. Уповноважений представник виконкому протягом 3-х днів з дати надходження заяви реєструє її в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (далі-журнал реєстрації), який ведеться за формою згідно з додатком 2.

Уповноважений представник виконавчого комітету протягом п’яти днів з дати реєстрації заяви в журналі реєстрації перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначеного у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого заявника або на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу. Після перевірки місця виконавчий комітет приймає рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановлення пріоритету. У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету  заявнику видається для оформлення два примірники дозволу за формою згідно з додатком 3 та визначаються заінтересовані органи (особи), з якими необхідно їх погодити.

У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету виконавчий комітет протягом 3-х днів надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням підстав, передбачених законом.

5.1.3. Пріоритет заявника на місце розташування рекламного засобу встановлюється строком на три місяці з дати прийняття виконавчим комітетом Комсомольської селищної ради відповідного рішення.

Строк встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу може бути продовжений за рішенням виконавчого комітету Комсомольської селищної ради не більш як на три місяці у разі:

  • продовження строку оформлення дозволу у зв’язку з потребою виконання архітектурно-планувальних робіт та розроблення проектно-технічної документації;
  • письмового звернення заявника щодо продовження строку оформлення дозволу.

5.1.4. Дата і номер рішення виконавчого комітету Комсомольської селищної ради про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету заноситься в журнал реєстрації.

5.1.5. Протягом строку, зазначеного у пункті 5.1.3. цих Правил, заявник оформлює обидва примірники дозволу та подає їх до виконкому Комсомольської селищної ради разом із супровідним листом.

5.1.6. У разі недодержання заявником строку, зазначеного в пункті 5.1.3. цих Правил, та у разі ненадання ним в установлений строк документів, зазначених у пункті 5.1.5. цих Правил, заява вважається неподаною, пріоритет на місце розташування рекламного засобу втрачається, документи повертаються заявнику.


  1. ПОГОДЖЕННЯ ДОЗВОЛУ.

6.1. Видача дозволу погоджується з власником місця або уповноваженим ним органом (особою) і спеціально уповноваженим органом з питань містобудування та архітектури.

На вимогу виконавчого комітету Комсомольської селищної ради дозвіл погоджується з:

- уповноваженим підрозділом Національної поліції – у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування;

- відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду - у разі розміщення зовнішньої реклами на пам'ятниках історії та архітектури, в межах зон охорони таких пам'яток і в межах об'єктів природно-заповідного фонду;

- утримувачем інженерних комунікацій - у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;

Зазначені в цьому пункті органи та особи погоджують дозвіл протягом пʼяти робочих днів з дати звернення заявника.

Перелік органів та осіб, з якими погоджується дозвіл, є вичерпним. Погодження дійсне протягом строку дії дозволу.

6.2. У разі відмови у погодженні дозволу органами (особами), зазначеними в пункті 6.1. цих Правил, заявникові надсилається вмотивоване повідомлення за підписом уповноваженої особи підприємства, установи та організації.

Відмова у погодженні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

6.3. Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.


  1. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО НАДАННЯ ДОЗВОЛУ ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ КОМСОМОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ АБО ПРО ВІДМОВА У ЙОГО НАДАННІ

7.1. Уповноважений представник виконавчого комітету протягом не більш як п’ятнадцять робочих днів з дати одержання належним чином оформлених двох примірників дозволу розглядає заяву, готує і подає виконавчому комітету ради пропозиції та проект відповідного рішення.

7.2. Виконавчий комітет ради протягом п’яти робочих днів з дати одержання зазначених пропозицій приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.

У разі прийняття рішення про надання дозволу, протягом п'яти робочих днів, підписані та скріплені печаткою виконавчого комітету Комсомольської селищної ради, один примірник дозволу видається заявникові, а другий - залишається у виконкомі Комсомольської селищної ради для обліку та контролю. Видача дозволу реєструється в журналі реєстрації.

Рішення про відмову у наданні дозволу надсилається  заявникові протягом п'яти днів з дати його прийняття.

7.3. Виконавчий комітет селищної ради протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.

7.4. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.

7.5. Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п’ятиденний строк зобов'язаний подати до виконавчого комітету Комсомольської селищної ради фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів).

7.6. У наданні дозволу може бути відмовлено у разі, коли:

- оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам;

- у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості;

Перелік підстав для відмови у наданні дозволу є вичерпним.

Рішення про відмову у наданні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством

7.5. У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).


  1. ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ДІЇ ДОЗВОЛУ

8.1. Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається до виконавчого комітету Комсомольської селищної ради розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. Продовження строку дії дозволу фіксується в журналі реєстрації з внесенням відповідних змін у дозвіл.

8.2. У такому ж порядку продовжується строк дії дозволів, наданих до набрання чинності цими Правилами.

8.3. Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.


  1. ВНЕСЕННЯ ЗМІН У ДОЗВІЛ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ, ЙОГО ПЕРЕОФОРМЛЕННЯ АБО СКАСУВАННЯ

9.1. Якщо протягом строку дії дозволу виникла потреба у зміні технологічної схеми рекламного засобу, розповсюджувач зовнішньої реклами звертається до виконавчого комітету Комсомольської селищної ради з письмовою заявою у довільній формі про внесення у дозвіл відповідних змін.

До заяви додається:

  • технічна характеристика змін у технологічній схемі рекламного засобу;
  • фотокартка рекламного засобу та ескіз із конструктивним рішенням.

Виконавчий комітет ради протягом не більш як п'ятнадцяти робочих днів з дати реєстрації заяви розглядає її і вносить відповідні зміни у дозвіл.

Відмова у зміні технологічної схеми рекламного засобу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

9.2. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, виконавчий комітет у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва виконавчий комітет надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.

Відшкодування витрат, пов’язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.

Плата за надання виконавчим комітетом селищної ради послуг, пов’язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.

9.3. У разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду дозвіл підлягає переоформленню.

Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається до виконавчого комітету із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу.

До заяви додається:

- документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб;

- оригінал зареєстрованого дозволу;

- письмове погодження власника місця розташування рекламного засобу або уповноваженого ним органу(особи);

- копія документа про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи-підприємця, зареєстрованого відповідно до діючого законодавства.

- банківські реквізити та інші відомості передбачені Типовими Правилами розміщення зовнішньої реклами.

У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів  виконавчий комітет  вносить відповідні зміни у дозвіл.

Переоформлення дозволу фіксується в журналі реєстрації.

Відмова у переоформленні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

9.4. У випадку передачі розповсюджувачами зовнішньої реклами спеціальних конструкцій іншим особам, останні не можуть розташовувати спеціальні конструкції без наявності належним чином оформленого дозволу.

9.5. Дозвіл скасовується до закінчення строку дії на підставі рішення виконавчого комітету Комсомольської селищної ради у наступних випадках:

- за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами;

- у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом 6-ти місяців або не переоформлення дозволу в установленому порядку;

- у разі порушення розповсюджувачем зовнішньої реклами законодавства України, яке регулює відносини у сфері реклами та благоустрою населених пунктів, цих Правил та інших нормативно-правових актів Комсомольської селищної ради та її виконавчого комітету, що приймаються для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах ради.

Перелік підстав для скасування дозволу є вичерпним. Рішення про скасування дозволу може бути оскаржене у порядку, встановленому законодавством.


  1. ПЛАТА ЗА КОРИСТУВАННЯ МІСЦЯМ 

10.1. Порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцями, які перебувають у комунальній власності, для розташування рекламних засобів, встановлюється Методикою розрахунку плати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами, затвердженої рішення сесії ___ Комсомольської селищної ради  VII скликання від __________року №____-VII у Додатку 2, а місцями, що перебувають у державній або приватній власності - на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом(особою). При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу. Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.

Плата за розміщення зовнішньої реклами нараховується та надходить- 100%  та спрямовуються на цілі благоустрою населених пунктів Комсомольської селищної ради, а саме на фінансування пов’язане з благоустроєм територій населених пунктів селищної ради, робіт і цільових програм, закупівлю відповідного обладнання, матеріалів та розподіляються селищним головою.

10.2. Плата за тимчасове користування місцями, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій (окрім вивісок) здійснюється на підставі відповідних договорів на право тимчасового користування місцями розташування рекламних засобів, які укладаються між Комсомольською селищною радою та розповсюджувачами зовнішньої реклами.

10.3. За тимчасове користування місцями, які перебувають у комунальній власності, для розташування вивісок, плата не стягується.

10.4. Виконавчий комітет Комсомольської селищної ради може розглядати пропозиції, які надійшли у письмовій форм, та приймати відповідне рішення щодо встановлення переліку окремих місць, які перебувають у комунальній власності, та надаються у користування для розташування спеціальних конструкцій за підвищеними тарифами.

10.5. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.

10.6. Плата за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності, на термін розміщення соціальної реклами та інформації, яка висвітлює загальнодержавні події, програми, заходи (державні та місцеві свята, акції, розміщення інформації щодо здорового способу життя, охорони здоров’я, охорони природи, збереження енергоресурсів, профілактики правопорушень, соціального захисту, безпеки населення тощо), та не має на меті отримання прибутку з розповсюджувача зовнішньої реклами не справляється.

При розміщенні соціальної реклами розповсюджувач зовнішньої реклами надає заяву на отримання погодження на розміщення соціальної реклами до уповноваженої особи виконавчого комітету Комсомольської селищної ради. У заяві визначається замовник соціальної реклами, запланований період її розміщення, місця розташування рекламних засобів з розміром їхніх поверхонь та додається макет зі змістом соціальної реклами.

Забезпечення фінансування розміщення (наклеювання) та виготовлення друкованої продукції з соціальною рекламою та інформацією соціального характеру, замовником на розміщення якої не є виконавчий комітет селищної ради, покладається на замовників такої соціальної реклами чи інформації.


  1. КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ ЦЬОГО ПОРЯДКУ (ПРАВИЛ) ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЙОГО ПОРУШЕННЯ

11.1. Відповідальність за технічний стан та зовнішній вигляд рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування(монтажу), експлуатації та демонтажу рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством. Розповсюджувач зовнішньої реклами повинен за свій рахунок усувати всі дефекти, що виникають в процесі експлуатації спеціальних конструкцій.

11.2. Контроль за додержанням цих Правил здійснюють, виконавчий комітет Комсомольської селищної  ради та комунальні підприємства Комсомольської селищної ради.

11.3. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення зовнішньої реклами виконавчий комітет селищної ради звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.

У разі невиконання цієї вимоги виконавчий комітет подає інформацію до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Харківській у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

11.4 Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цих Правил, несе відповідальність згідно із законодавством.

11.5. Відповідальність за порушення Закону України «Про рекламу», в тому числі недотримання вимог до змісту та достовірності реклами, несуть особи, зазначені в частині третій статті 27 зазначеного Закону.

11.6. Розповсюджувач зовнішньої реклами повинен протягом 7-ми днів здійснити демонтаж спеціальної конструкції у наступних випадках:

а) закінчення дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами;

б) якщо дію дозволу на розміщення зовнішньої реклами достроково припинено  відповідно до п. 9.5. розділу 9 цих Правил;

в) якщо розповсюджувачем зовнішньої реклами неподана або несвоєчасно подана до виконавчого комітету селищної ради заява про продовження його дії;

11.7. У разі нездійснення розповсюджувачем зовнішньої реклами демонтажу рекламного засобу згідно з п.11.6 цих Правил або при необхідності негайного вирішення питання демонтажу рекламного засобу (через загрозу життю або здоров’ю людей чи інші обставини), а також у випадку відсутності дозволу на розміщення зовнішньої реклами та неможливості встановлення розповсюджувача зовнішньої реклами, демонтаж можуть здійснювати комунальні підприємства Комсомольської селищної ради.

11.8. Повернення демонтованого рекламного засобу здійснюється після сплати розповсюджувачем зовнішньої реклами витрат комунальному підприємству за демонтаж та його зберігання.


  1. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 

12.1. Питання, що не врегульовані цими Правилами, вирішуються згідно з чинним законодавством України, а також відповідно до рішень Комсомольської селищної ради та її виконавчих органів.

12.2. Спори, що виникають при вирішенні питань, пов’язаних з розміщенням зовнішньої реклами, вирішуються у встановленому законом порядку.

 

 

 

Секретар

Комсомольської селищної ради

Г.О. Куценко 

Для завантаження


Тексь додатку №1


Тексь додатку №2


Тексь додатку №3


Тексь продовження додатку №2


АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення сесії Комсомольської селищної ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції» із змінами та доповненнями


ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК 

ЗАХВОРЮВАНІСТЬ НА ТУБЕРКУЛЬОЗ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ

01

ЗАХВОРЮВАНІСТЬ НА ТУБЕРКУЛЬОЗ

В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ по Україні, по Харківській області, по Зміївській ОТГ та Слобожанській ОТГ за підсумками 2023 року

Щорічно 24 березня в усьому світі проводиться Всесвітній День боротьби з туберкульозом. В Україні цей день визначено також як Всеукраїнський день боротьби з туберкульозом.

В рамках проведення впродовж березня Всеукраїнського місячника боротьби з туберкульозом, соціально-інформаційна кампанія покликана підвищити обізнаність людей щодо туберкульозу.

Військові дії та міграція створюють міцне підґрунтя для розвитку захворювання.

Детальніше...

Професійне навчання в Харківському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості

Title

Детальніше...

Рекомендації споживачам щодо профілактики гострих інфекційних захворювань у період воєнного стану

05

Через терористичні ракетні обстріли критична інфраструктура зазнає суттєвих ушкоджень і, як наслідок, може виникнути загроза відключення від систем централізованого водопостачання.

Детальніше...

Пам’ятка для населення щодо утримання колодязів

04

Значна кількість населення, переважно в сільській місцевості використовує підземні води з обладнанням для їх підйому відповідних споруд, тобто шахтні та трубчасті колодязі (свердловини). Такі підземні води є незахищеними від забруднення, вони пов’язані з поверхнею землі, з її станом.

Детальніше...

Як захиститись від гепатиту А

03

У зв’язку із реєстрацією спалаху вірусного гепатиту А на Вінниччині, а також зростанням захворюваності на вірусний гепатит А в інших областях України, рекомендуємо утриматися від використання для пиття, приготування їжі та миття посуду води з шахтних та трубчастих колодязів, каптажів джерел  тощо, інформація про якість води яких відсутня.

Детальніше...

Недоброякісна питна вода – загроза для здоров’я населення

02

Вода є фактором передачі багатьох інфекцій бактеріального та вірусного походження. Вживання недоброякісної питної води суттєво погіршує здоров’я людини, зумовлюючи виникнення таких інфекційних захворювань, як холера, дизентерія, туляремія, лептоспіроз, поліомієліт тощо.

Детальніше...

Щодо недопущення спалахів гострих кишкових інфекцій, харчових отруєнь під час весняної повені та паводків

01

Рекомендації

Аби вберегтися від небезпечних наслідків весняної повені, паводків, підтоплень, які можуть спричинити виникнення спалахів інфекційних хвороб, харчових отруєнь. рекомендуємо дотримуватись наступних правил:

Детальніше...

Профілактика сказу в домашніх тварин, графік проведення щеплень

Чугуївське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області повідомляє, що з метою профілактики сказу в домашніх тварин, фахівцями дільниць ветеринарної медицини Харківської області державної лікарні ветеринарної медицини в період з 26.03.2024 по 29.03.2024, 01.04.2024 року будуть проводитись профілактичні щеплення собак та котів проти сказу в містах та населених пунктах району:

Детальніше...

Шановні користувачі послуг Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго»!

Для відновлення роботи Зміївської ТЕС потрібен великий ресурс, як людський, так і фінансовий.
📢☝️Керівництво Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» та Слобожанської селищної ради звертається до користувачів послугами Зміївської ТЕС з наполегливою вимогою – погасити заборгованість за комунальні послуги, які надаються Зміївською ТЕС – це вагомий та необхідний вклад кожного в допомогу відбудови нашого підприємства (сума боргу перевищує 30 млн.грн.)❗❗❗

Про можливість оздоровлення та відпочинку дітей Слобожанської громади віком від 7 до 18 років за рахунок бюджетних коштів у 2024 році у ДПУ «МДЦ Артек»

01

                                                                                                          

ДО УВАГИ БАТЬКІВ !

Слобожанська селищна рада інформує про можливість оздоровлення та відпочинку дітей Слобожанської громади віком від 7 до 18 років за рахунок бюджетних коштів у 2024 році у ДПУ «МДЦ Артек».

Детальніше...