Зміст статті

  1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ.

4.1. Розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Комсомольської селищної ради провадиться на підставі дозволів, що видаються робочим органом на підставі рішення виконавчого комітету селищної ради та у порядку, встановленому Комсомольською селищною радою.

4.2. Дозвіл надається строком на п’ять років, якщо:

- менший строк не зазначено у заяві розповсюджувача зовнішньої реклами;

4.3. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.

4.4. При видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами втручання у форму, зміст зовнішньої реклами та форму рекламного засобу забороняється.

4.5. У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).

4.6. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, керуючись п.4.6.-4.20. цих Правилах;

- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

- освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

- фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;

- на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою уповноваженого підрозділу Національної поліції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

4.7. Забороняється розташовувати рекламні засоби :

- на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;

- у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.

4.8. Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких памʼяток, в межах обʼєктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та обʼєктів природно-заповідного фонду.

4.9 Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.

Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений пунктами 4.6., 4.7., 4.8., 4.9. цих Правил, є вичерпним.

4.10. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.

4.11. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.

4.12. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.

4.13. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій .

4.14. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.

4.15. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з уповноваженим підрозділом Національної поліції.

4.16 Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

4.17. Вивіски чи таблички:

- повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;

- не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;

- не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва;

- площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.

4.18. Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.

4.19. Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:

- припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи - підприємця;

- невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;

- порушення благоустрою території.

4.20. Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, якими вони були встановлені.

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 23 жовтня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів»  (зі змінами))

Детальніше...

22 жовтня 2025 року відбулось друге засідання інвестиційної ради при виконавчому комітеті Слобожанської міської ради

Facebook post   16

Нагадаємо, даний напрямок діяльності реалізується на виконання державної реформи управління публічними інвестиціями (PIM), яка направлена на підвищення ефективності управління коштами бюджету розвитку громади, в першу чергу з урахуванням основних соціальних потреб її мешканців.

Детальніше...

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки від 23 жовтня 2025 року

og image ecodiia

Детальніше...

Єдиний проєктний портфель Слобожанської територіальної громади

Публічні інвестиції

Детальніше...

Основні напрями публічного інвестування

Публічні інвестиції

 

Додаток № 1 до Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Слобожанської територіальної громади на 2026 - 2028 роки

Основні напрями публічного інвестування 

Галузь (сектор) для публічного інвестування – Освіта і наука

Структурний підрозділ, відповідальний за галузь (сектор) для публічного інвестування – Відділ освіти Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області

Граничний сукупний обсяг публічних інвестицій на середньостроковий період – 7 507,825 тис. грн

Детальніше...

Середньостроковий план пріоритетних публічних інвестицій

Публічні інвестиції

Детальніше...

22.10.2025 року Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД „ҐЛОБАЛ ЕМПАВЕРМЕНТ МІШН ЮА“» доставила чергову партію гуманітарної допомоги до Слобожанської громади

Facebook post   10

Дану партію допомоги отримують мешканці Геніївського старостату, які не отримали у вересні 2025 року,  жителі Нижньобишкинського старостату, та селищ Донець та Благодатне.

Дану допомогу можуть отримати сім’ї в домоволодінні яких хоча б один з членів сім’ї має статус: людини похилого віку, або особи з інвалідністю, або в сім’ї є діти до 18 років, або є батьки чи дружина/чоловік військовослужбовця, а також сім’ї ВПО.

Висловлюємо БО «БФ «ҐЛОБАЛ ЕМПАВЕРМЕНТ МІШН ЮА» слова вдячності за допомогу людям, які знаходяться у складних життєвих обставинах, а особлива вдячність засновнику Фонду Майклу Каппоні, директору представництва GEM UA Андрію Негричу, представникам Фонду Володимиру Потравному, Артему Левитас, Павлу Кузнецову.

 

Детальніше...

Засідання LXXVI сесії Слобожанської міської ради VIII скликання 22.10.2025 року

Спільне засідання постійних депутатських комісій Слобожанської міської ради від 22.10.2025 року

Рішення виконавчого комітету Слобожанської міської ради від 21 жовтня 2025 року

Рішення виконкому

Питання порядку денного

на засідання виконавчого комітету Слобожанської міської ради

21 жовтня 2025 року

Детальніше...