Зміст статті

  1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ.

4.1. Розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Комсомольської селищної ради провадиться на підставі дозволів, що видаються робочим органом на підставі рішення виконавчого комітету селищної ради та у порядку, встановленому Комсомольською селищною радою.

4.2. Дозвіл надається строком на п’ять років, якщо:

- менший строк не зазначено у заяві розповсюджувача зовнішньої реклами;

4.3. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.

4.4. При видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами втручання у форму, зміст зовнішньої реклами та форму рекламного засобу забороняється.

4.5. У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).

4.6. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, керуючись п.4.6.-4.20. цих Правилах;

- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

- освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

- фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;

- на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою уповноваженого підрозділу Національної поліції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

4.7. Забороняється розташовувати рекламні засоби :

- на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;

- у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.

4.8. Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких памʼяток, в межах обʼєктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та обʼєктів природно-заповідного фонду.

4.9 Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.

Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений пунктами 4.6., 4.7., 4.8., 4.9. цих Правил, є вичерпним.

4.10. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.

4.11. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.

4.12. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.

4.13. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій .

4.14. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.

4.15. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з уповноваженим підрозділом Національної поліції.

4.16 Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

4.17. Вивіски чи таблички:

- повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;

- не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;

- не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва;

- площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.

4.18. Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.

4.19. Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:

- припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи - підприємця;

- невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;

- порушення благоустрою території.

4.20. Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, якими вони були встановлені.

Місяць цифрової грамотності 2025: як підвищити свої цифрові навички разом із Дія.Освіта

Facebook post

Україна має одне з найвищих у Європі інтернет-покриттів — 93,8 % громадян мають доступ до мережі вдома, а 81 % українців переконані, що цифрові навички допомагають розвитку економіки. 

Водночас попри те, що 93 % дорослих уже опанували базові цифрові навички, лише 38 % мають високий рівень цифрової грамотності. Саме тому ми традиційно оголошуємо листопад Місяцем цифрової грамотності. Це всеукраїнська ініціатива, яку проводить національний проєкт Дія.Освіта з 2021 року.  Мета  — навчити українців упевнено користуватися технологіями та підвищити рівень власної онлайн-безпеки.

Детальніше...

Шевченко Дмитро Васильович

 Шевченко Дмитро Васильович

Детальніше...

Шановні жителі Слобожанської громади! Слобожанська міська рада повідомляє про проведення громадських слухань!

Facebook post   10Шановні жителі Слобожанської громади!

Слобожанська міська рада повідомляє про проведення громадських слухань з питань:

Детальніше...

Послуга раннього втручання

Герої не вмирають!

Шевченко Дмитро Васильович

Шевченко Дмитро Васильович
14.06.2000 - 04.11.2025

Центр розвитку інновацій спільно з ГО «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» запрошує підприємців та власників малого і середнього бізнесу долучитися до циклу онлайн-вебінарів

Facebook post   10Центр розвитку інновацій спільно з ГО «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» запрошує підприємців та власників малого і середнього бізнесу долучитися до циклу онлайн-вебінарів, які відбуваються у межах проекту «Інновації та цифрова трансформація для розвитку й масштабування бізнесів ветеранів, їхніх сімей, жіночого бізнесу та молодіжних стартапів».

Детальніше...

Маркування «дитячий» не завжди означає корисний

Facebook post   12Яскрава упаковка з мультяшними персонажами, «натуральні інгредієнти» й — оманливе відчуття безпеки. Це все про продукти «для дітей» у наших супермаркетах.

Багато хто переконаний: «дитяче» — автоматично корисне. Але насправді це не завжди так. Велика кількість солі може «ховатися» у сосисках для дітей, сирках чи снеках. І це проблема, адже організм дитини значно чутливіший до надлишку солі.
Всесвітня організація охорони здоров’я радить дорослим не перевищувати 1 чайну ложку солі на день (до 5 грамів): https://lnk.ua/R4aMMKy4J.

Детальніше...

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської ради

Materialna dopomoga

Надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам, які зареєстровані на території Слобожанської міської ради та опинилися в скрутних життєвих обставинах з різних причин, постійно розглядається на засіданнях комісії з розгляду питань, пов’язаних з наданням одноразової адресної грошової допомоги відповідно до Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам Слобожанської селищної ради.

Детальніше...

Повідомлення про намір встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання та послуг з постачання теплової енергії КП «Господар-2» Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області споживачам комунальних п

Facebook post   10

Формування на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії здійснюється відповідно до Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 року №869 зі змінами (далі – Порядок 869).

Детальніше...

Додаткова соціальна підтримка членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України

Facebook post   23

Відділ соціального захисту населення Слобожанської міської ради інформує, що на виконання Порядку використання коштів обласного бюджету на виплату щомісячної адресної грошової допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, затвердженого рішенням XXII сесії VIII скликання Харківської обласної ради від 10.04.2024 № 835-VIII, сформований список отримувачів щомісячної адресної допомоги членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України за жовтень 2025 рокуна 41 особу згідно з поданими заявами та інформацією, отриманою від Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області.

Детальніше...