Зміст статті

  1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ.

4.1. Розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Комсомольської селищної ради провадиться на підставі дозволів, що видаються робочим органом на підставі рішення виконавчого комітету селищної ради та у порядку, встановленому Комсомольською селищною радою.

4.2. Дозвіл надається строком на п’ять років, якщо:

- менший строк не зазначено у заяві розповсюджувача зовнішньої реклами;

4.3. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.

4.4. При видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами втручання у форму, зміст зовнішньої реклами та форму рекламного засобу забороняється.

4.5. У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).

4.6. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, керуючись п.4.6.-4.20. цих Правилах;

- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

- освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

- фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;

- на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою уповноваженого підрозділу Національної поліції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

4.7. Забороняється розташовувати рекламні засоби :

- на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;

- у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.

4.8. Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких памʼяток, в межах обʼєктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та обʼєктів природно-заповідного фонду.

4.9 Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.

Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений пунктами 4.6., 4.7., 4.8., 4.9. цих Правил, є вичерпним.

4.10. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.

4.11. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.

4.12. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.

4.13. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій .

4.14. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.

4.15. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з уповноваженим підрозділом Національної поліції.

4.16 Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

4.17. Вивіски чи таблички:

- повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;

- не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;

- не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва;

- площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.

4.18. Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.

4.19. Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:

- припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи - підприємця;

- невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;

- порушення благоустрою території.

4.20. Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, якими вони були встановлені.

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 17 листопада 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

Єдина екологічна платформа "ЕкоСистема" Повідомлення про оприлюднення проєкту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку від 17.11.2025 р.

Facebook post   10

Детальніше...

ОГОЛОШЕННЯ про початок громадського обговорення проекту Стратегії розвитку

Facebook post   16ОГОЛОШЕННЯ про початок громадського обговорення проекту Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громади на період до 2027 року та проекту Плану заходів на 2026-2027 роки з реалізації Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громади на період до 2027 року

Повідомляємо, що з 17.11.2025 по 17.12.2025 включно триває громадське обговорення проекту Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громади на період до 2027 року та проекту Плану заходів на 2026-2027 роки з реалізації Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громади на період до 2027 року.

Під час громадського обговорення, приймаються Ваші пропозиції та зауваження. Вони  дозволять  доповнити або розширити пропозиції щодо можливих напрямків розвитку громади, включаючи конкретні  проєктні ідеї до проекту Плану заходів на 2026-2027 роки з реалізації Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громади на період до 2027 року.

Нам важливо почути думки кожного мешканця громади, який прагне долучитись до публічного обговорення  проекту Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громади на період до 2027 року та проекту Плану заходів на 2026-2027 роки з реалізації Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громади на період до 2027 року.

Крім цього, друкований текст можна переглянути у Слобожанській міській раді за адресою: 63460, Харківська область, Чугуївський район, м. Слобожанське, вул. Миру, 7 (відділ економічного розвитку, комунальної та інвестиційної діяльності Слобожанської міської ради).

Просимо Вас до 17.12.2025 включно надсилати свої зауваження чи пропозиції із зазначенням контактних даних відповідно до форми пропозиції/зауваження громадського обговорення (додається) наступними засобами:

  1. a) електронною поштою на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  із відміткою «Зауваження до Стратегії»

б) поштою на адресу: 63460, Харківська область, Чугуївський район, м. Слобожанське, вул. Миру, 7

в) безпосередньо:  Харківська область, Чугуївський район, м. Слобожанське, вул. Миру, 7, приймальня.

У разі виникнення додаткових питань, додаткову інформацію можна отримати за телефоном (05747)52266.

 

ПРОПОЗИЦІЇ/ЗАУВАЖЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ

проекту Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громади на період до 2027 року та проекту Плану заходів на 2026-2027 роки з реалізації Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громади на період до 2027 року

ДАНІ УЧАСНИКА ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ

Прізвище, ім’я, по-батькові ________________________________________________________________________________

Назва організації (якщо пропозиції подає організація) ________________________________________________________________________________

Поштова адреса__________________________________________________________________

Телефон / e-mail__________________________________________________________________

 

Пропозиції/зауваження до проекту Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громади на період до 2027 року та проекту Плану заходів на 2026-2027 роки з реалізації Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громади на період до 2027 року

 

№ з/п

Положення документу, якого стосується зауваження

Номер

сторінки

Зміст зауваження / Пропонований зміст

Обґрунтування/

пояснення

         
         

дата                                                                                                                                       підпис

 

Проєкт Стратегія розвиткуСтратегія розвиткуСлобожанської територіальної громадина період до 2027 року Переглянути

Проєкт План заходів на 2026-2027 рокиПлан заходів на 2026-2027 рокиз реалізації Стратегії розвитку Слобожанської територіальної громадина період до 2027 року Переглянути

14 ЛИСТОПАДА – ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ БОРОТЬБИ З ЦУКРОВИМ ДІАБЕТОМ: ВСЕ, ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО ГІРКУ ХВОРОБУ ІЗ СОЛОДКОЮ НАЗВОЮ

Facebook post   1014 листопада традиційно відзначається Всесвітній день боротьби з цукровим діабетом, і увагу всього світу зосереджено на питаннях діагностики та запобіганню цьому захворювання. 

Цукровий діабет – це хронічне захворювання, при якому підшлункова залоза не виробляє достатньої кількості інсуліну чи організм не може ефективно використовувати вироблений інсулін. Понад 1 000 000 людей передчасно помирає в Європі саме через цукровий діабет 2 типу.

Гірка хвороба із солодкою назвою є основною причиною ниркової недостатності, значно підвищує ризик виникнення виразок на ногах, їх інфікування та в кінцевому результаті – ампутації та є причиною 1% випадків сліпоти. У людей, що страждають на цукровий діабет, в 2-3 рази вищий ризик розвитку інфаркту та інсульту.

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 14 листопада 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Детальніше...

Оголошення про проведення конкурсу з визначення суб’єкту господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Слобожанської міської територіальної громади.

Facebook post   10

 

Детальніше...

Місяць цифрової грамотності 2025: як підвищити свої цифрові навички разом із Дія.Освіта

Facebook post

Україна має одне з найвищих у Європі інтернет-покриттів — 93,8 % громадян мають доступ до мережі вдома, а 81 % українців переконані, що цифрові навички допомагають розвитку економіки. 

Водночас попри те, що 93 % дорослих уже опанували базові цифрові навички, лише 38 % мають високий рівень цифрової грамотності. Саме тому ми традиційно оголошуємо листопад Місяцем цифрової грамотності. Це всеукраїнська ініціатива, яку проводить національний проєкт Дія.Освіта з 2021 року.  Мета  — навчити українців упевнено користуватися технологіями та підвищити рівень власної онлайн-безпеки.

Детальніше...

Шевченко Дмитро Васильович

 Шевченко Дмитро Васильович

Детальніше...

Шановні жителі Слобожанської громади! Слобожанська міська рада повідомляє про проведення громадських слухань!

Facebook post   10Шановні жителі Слобожанської громади!

Слобожанська міська рада повідомляє про проведення громадських слухань з питань:

Детальніше...

Послуга раннього втручання