Зміст статті

6 11

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оприлюднення проекту регуляторного акту - проект рішення сесії Комсомольської селищної ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції»

Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відповідності основаним вимогам до дозвільної системи у сфері господарської діяльності» №1173 були внесені зміни до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067, які значно змінили порядок видачі документів дозвільного характеру у сфері реклами. У зв’язку з цим виникла потреба в оновленні Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради, затверджених рішення XLVI сесії Комсомольської селищної ради VI скликання від 21 лютого 2013 року «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради із змінами та доповненнями» №634-VI, оскільки, існуючий на теперішній час регуляторний акт щодо правил розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Комсомольської селищної ради не відповідає встановленим законодавством правилам оформлення дозвільних документів на розміщення засобів зовнішньої реклами.

Розробником проекту регуляторного акту є Комсомольська селищна рада.

Проект рішення сесії Комсомольської селищної ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції» та аналіз його регуляторного впливу  розроблений на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року №1160-IV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року №308 (зі змінами та доповненнями) і визначає правові та організаційні засади реалізації вище зазначеного проекту рішення Комсомольської селищної  ради, як регуляторного акту.

Метою прийняття цього регуляторного акту є – дотримання вимог чинного законодавства щодо впорядкування розміщення та функціонування (експлуатації) зовнішніх рекламних носіїв, їх відповідність технічним та естетичним вимогам до рекламних об'єктів на території населених пунктів Комсомольської селищної ради.

Проект регуляторного акту - Проект рішення сесії Комсомольської селищної ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції» та аналіз його регуляторного впливу буде оприлюднено шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Комсомольської селищної ради: http://km-sov.gov.ua

Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить один місяць з дня його оприлюднення на офіційному веб-сайті Комсомольської селищної радиhttp://km-sov.gov.ua

Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі:

- поштою за адресою: 63460, смт. Слобожанське, вул. Миру, буд.7

- факсом: (05747) 5-24-03

- e-mail: komsselrada@ukr.net

Телефон для довідок: (05747) 5-22-66.

Детальніше ознайомитись з проектом рішення сесії Комсомольської селищної ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції» можна за адресою: Харківська область, Зміївський район, смт. Слобожанське, вул. Миру, буд.7, каб.№11 та на офіційному веб-сайті Комсомольської селищної ради: http://km-sov.gov.ua


GerbUkraine

УКРАЇНА

КОМСОМОЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЗМІЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

____ сесія VII скликання

Р І Ш Е Н Н Я

 

_____   _________   2017 року

Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції

Проект              

 

З метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до чинного законодавства, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами» (зі змінами), Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», ст.16 Закону України «Про рекламу», керуючись пп. 13 п. а) ч. 1 ст. 30 Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», виконавчий комітет Комсомольської селищної ради

 

В И Р І Ш И В:

  1. Затвердити Правила розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції (додаток 1 до рішення).
  2. Затвердити Методику розрахунку плати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами (додаток 2 до рішення).
  3. Затвердити Зразок Договору про тимчасове користування місцем для розташування рекламного засобу (додаток 3 до рішення).
  4. Визнати такими, що втратили чинність:
  • рішення XLVI сесії Комсомольської селищної ради VI скликання «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради із змінами та доповненнями» від 21.02.2013 року №634-VI;
  • рішення LXI сесії Комсомольської селищної ради VI скликання «Про внесення змін та доповнень до розділу 13 Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради, затверджених рішенням XLVI сесії Комсомольської селищної ради VI скликання «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради із змінами та доповненнями» від 21.02.2013 року №634-VI.
  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію мандатну, з питань депутатської діяльності, етики, законності та правопорядку (голова Кишинський В.М.) та на виконавчий комітет Комсомольської селищної ради.

 

 

Комсомольський селищний голова  Д.М. Діхтяр

Текст проекта рішення


 

Додаток 1

                                                        до рішення  ___ сесії VII скликання

                                                   Комсомольської селищної ради

         від «__»  ______ 2017 року №___       

 

 

Правила
розміщення зовнішньої реклами на території

Комсомольської селищної ради в новій редакції

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Правила розміщення зовнішньої реклами  розроблені на підставі Закону України «Про рекламу» від 03.07.96 р. № 270/96-ВР (із змінами та доповненнями ), Закону України «Про інформацію», від 02.10.92 р. № 2657-XII, постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» від 29.12.03 р. № 2067 (зі змінами), Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та іншими актами чинного законодавства, що регулюють питання розміщення зовнішньої реклами та  інформації.

Правила регулюють відносини у галузі розміщення зовнішньої реклами між розповсюджувачами зовнішньої реклами, виконавчими органами Комсомольської селищної ради, спеціально уповноваженими територіальними органами у сфері захисту прав споживачів та спеціалізованими підприємствами з приводу отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, укладення договорів про надання в користування місць для розміщення спеціальних конструкцій, встановлення спеціальних конструкцій на місцях, наданих в користування, та контролю за дотриманням цих Правил, а також інші відносини з приводу зовнішньої реклами.

1.2. Правила встановлюють порядок здійснення діяльності з розміщення в населених пунктах Комсомольської селищної ради (смт. Слобожанське, сел. Донець, сел. Благодатне) зовнішньої реклами з урахуванням типології елементів місцевого середовища, архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних та інших чинників.

1.3. Дія Правил поширюється на всі підприємства, установи та організації, незалежно від форми власності, а також фізичних осіб-підприємців, які здійснюють діяльність у сфері зовнішньої реклами в населених пунктах Комсомольської селищної ради.


 

  1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

2.1. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:

алея - дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;

виконавчий орган ради виконавчий комітет Комсомольської селищної ради;

дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету Комсомольської селищної ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;

вивіска чи табличка - елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою.

демонтаж – заходи із розбирання рекламного засобу, його транспортування на спеціально відведену територію для подальшого зберігання. При цьому вказані дії не передбачають переходу права власності на рекламний засіб. Перехід права власності на демонтований рекламний засіб реалізується в порядку встановленому даними Правилами та законодавством України. Демонтаж незаконно розміщених та технічно несправних рекламоносіїв, підпадає під ознаки самозахисту територіальної громади у розумінні статті 19 Цивільного кодексу України;

договір на право тимчасового користування місцем для розміщення рекламного засобу, що перебуває у комунальній власності територіальної громади Комсомольської селищної ради (далі –  договір на право тимчасового користування місцем для розміщення РЗ, яке перебуває у комунальній власності територіальної громади Комсомольської селищної ради) – двосторонній договір, сторонами за яким є розповсюджувач зовнішньої реклами та Комсомольська селищна рада.

соціальна реклама – інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку.

комунальні підприємства Комсомольської селищної ради – комунальні підприємства, які уповноважене Комсомольською сільською радою та її виконавчим комітетом здійснювати власними силами та засобами демонтаж самовільно встановлених рекламних засобів, надавати платні послуги та виконувати інші повноваження, передбачені Правилами та законодавством.

місце розташування рекламного засобуплоща зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надається розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);

пішохідна доріжка - елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;

розповсюджувач зовнішньої реклами – фізична або юридична особа, яка здійснює розповсюдження зовнішньої реклами;

спеціальні конструкціїтимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростатати, повітряні кулі  тощо), які використовуються для розміщення реклами .

самовільно встановлений рекламний засіб – рекламна конструкція/засіб, що розміщується без наявності виданого у встановленому порядку дозволу на розміщення зовнішньої реклами або дозвіл відносно якого сплив термін дії або місцеперебування якого було змінено;

складний рекламний засіб – наземна конструкція загальна площа якого більше ніж 24 кв.м або форму якого виготовлено по індивідуальному проекту (нетипова, нестандартна конструкція). До складних рекламоносіїв відносяться також дахові установки;

стаціонарні рекламні засоби – рекламоносії, які характеризуються незмінним місцем розміщення і конструктивним рішенням у типовому або індивідуальному виконанні. Підрозділяються на наземні, навісні та розташовані на будинках і спорудах;

соціальна реклама – інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку;

тимчасові рекламні засоби – рекламоносії зі змінним місцем розміщення, до яких відносяться виносні конструкції або ті, що переміщуються фізичною особою в рекламних цілях чи використовуються при проведенні рекламних акцій.

2.2. Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законі України «Про рекламу».

Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами Комсомольської селищної ради відповідно до цих Правил.

Справляння плати за видачу зазначених дозволів виконавчими органами селищної ради забороняється.


3.1. У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами виконавчим комітетом Комсомольської селищної ради залучаються на громадських засадах представники об'єднань громадян та об'єднань підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами.

3.2. Виконавчий комітет Комсомольської селищної не може виступати заявником на розміщення зовнішньої реклами та одержувати дозвіл.

3.3. До повноважень виконавчого комітету належать:

- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;

- надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурно-планувальних завдань на опрацювання проектно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;

- прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;

- підготовка проекту рішення виконавчого комітету щодо надання дозволу (у тому числі погодження з органами та особами, зазначеними у розділі 6 цих Правил) чи про відмову у його наданні;

- видача дозволу на підставі рішення виконавчого комітету Комсомольської селищної ради;

- інші повноваження відповідно до законодавства.


4.1. Розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Комсомольської селищної ради провадиться на підставі дозволів, що видаються робочим органом на підставі рішення та у порядку, встановленому виконавчим комітетом Комсомольської селищної ради.

4.2. Дозвіл надається строком на п’ять років, якщо:

- менший строк не зазначено у заяві розповсюджувача зовнішньої реклами;

4.3. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.

4.4. При видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами втручання у форму, зміст зовнішньої реклами та форму рекламного засобу забороняється.

4.5. У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).

4.6. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, керуючись п.4.11- 4.14 у цих Правилах;

- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

- освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

- фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;

- на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою Державтоінспекції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

4.7. Забороняється розташовувати рекламні засоби :

- на пішохідних доріжках та  алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;

- у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.

4.8. Розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам'яток, в межах об'єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду.

4.9 Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.

Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений пунктами 4.6., 4.7., 4.8., 4.9. цих Правил, є вичерпним.

4.10. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами  та організаціями.

4.11. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.

4.12. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.

4.13. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій .

4.14. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.

4.15. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з уповноваженим підрозділом Національної поліції.

4.16 Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

4.17. Вивіски чи таблички:

- повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;

- не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;

- не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва;

- площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.

4.18. Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.

4.19. Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:

- припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи - підприємця;

- невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;

- порушення благоустрою території.

4.20. Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, якими вони були встановлені.


5.1. Подача документів та встановлення пріоритету

Під час подання заяви або оформлених примірників дозволу уповноважений представник виконавчого комітету перевіряє комплектність документів, поданих заявником, згідно додатку № 1

5.1.1. Для одержання дозволу заявник подає до виконкому:

а) заяву за формою згідно з додатком 1;

б) фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, з прив’язкою до місцевості;

в) ескіз рекламного засобу з його конструктивним рішенням;

Перелік документів для надання дозволу є вичерпним.

5.1.2. За наявності документів, які  передбачені цими Правилами, відомості про заяву у той же день вносяться уповноваженим представником виконавчого комітету до внутрішнього реєстру заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (журналу), який ведеться у довільній формі.

Уповноважений представник виконавчого комітету протягом двох робочих днів з дня реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу за формою згідно з додатком 2.

У разі прийняття рішення про відмову у видачі дозволу виконавчий комітет надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням підстав, передбачених законом.

Строк видачі дозволу або надання письмового повідомлення про відмову у його видачі становить 10 робочих днів.


6.1. Видача дозволу погоджується з власником місця або уповноваженим ним органом (особою), а також з:

- Мінкультури - у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках національного значення, в межах зон охорони цих пам’яток, історичних ареалів населених місць;

- органом виконавчої влади Харківської обласної державної адміністрації - у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках місцевого значення, а також в межах зон охорони цих пам’яток;

- утримувачем інженерних комунікацій - у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;

- Укравтодором або власниками автомобільних доріг та Національною поліцією - у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг.

Перелік органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, є вичерпним.

6.2. Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються виконавчим комітетом без залучення заявника протягом строку, встановленого для отримання дозволу.

6.3. Для здійснення погодження виконавчий комітет не пізніше дня, що настає за днем одержання документів від заявника, надсилає їх копії у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді органам, зазначеним в п.6.1., та встановлює строк розгляду зазначених документів.

6.4. За результатами дозвільної (погоджувальної) процедури органи, зазначені в п.6.1. надають погодження, які у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді надсилаються робочому органу.

6.5. У разі ненадання органами, зазначеними в п.6.1., протягом встановленого строку погоджень вважається, що видачу дозволу погоджено.

6.6.Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.


7.1. Уповноважений представник виконавчого комітету протягом не більш як двох робочих днів з дати одержання від органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, подає на розгляд виконавчого комітету ради пропозиції та проект відповідного рішення.

7.2. Виконавчий комітет протягом одного робочого дня з дати одержання зазначених пропозицій приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.

Дозвіл або відмова у його видачі видається не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після прийняття відповідного рішення.

7.3. Робочий орган протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.

7.4. Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п’ятиденний строк зобов'язаний подати робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів).

7.5. У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).


8.1. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, виконавчий комітет у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва виконавчий комітет надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.

  Відшкодування витрат, пов’язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.

  Плата за надання виконавчим комітетом послуг, пов’язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.

8.2. У разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду дозвіл підлягає переоформленню.

Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається до виконавчого комітету із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу.

До заяви додається:

-    документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб;

-    оригінал зареєстрованого дозволу;

 У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів  виконавчий комітет  вносить відповідні зміни у дозвіл.

 Відмова у переоформленні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

8.3. У випадку передачі розповсюджувачами зовнішньої реклами спеціальних конструкцій іншим особам, останні не можуть розташовувати спеціальні конструкції без наявності належним чином оформленого дозволу.

8.4. Дозвіл скасовується до закінчення строку дії на підставі рішення виконавчого комітету Комсомольської селищної ради у наступних випадках:

- за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами;

- у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом 6-ти місяців;

- у разі порушення розповсюджувачем зовнішньої реклами законодавства України, яке регулює відносини у сфері реклами та благоустрою населених пунктів, цих Правил та інших нормативно-правових актів Комсомольської селищної ради та її виконавчого комітету, що приймаються для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах ради.

Перелік підстав для скасування дозволу є вичерпним. Рішення про скасування дозволу може бути оскаржене у порядку, встановленому законодавством.


9.1. Порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцями, які перебувають у комунальній власності, для розташування рекламних засобів, встановлюється Методикою розрахунку плати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій  для розміщення зовнішньої реклами, затвердженої рішення сесії XLVI Комсомольської селищної ради  VI скликання від 21.02.2013року № 634-VI у Додатку 2, а місцями, що перебувають у державній або приватній власності - на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою). ). При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу. Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.

Плата за розміщення зовнішньої реклами нараховується та надходить - 100 %  та спрямовуються на цілі благоустрою населених пунктів Комсомольської селищної ради, а саме на фінансування пов’язане з благоустроєм територій населених пунктів селищної ради, робіт і цільових програм, закупівлю відповідного обладнання, матеріалів та розподіляються селищним головою.

9.2. Плата за тимчасове користування місцями, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій (окрім вивісок) здійснюється на підставі відповідних договорів на право тимчасового користування місцями розташування рекламних засобів, які укладаються між Комсомольською селищною радою та розповсюджувачами зовнішньої реклами.

9.3. За тимчасове користування місцями, які перебувають у комунальній власності, для розташування вивісок, плата не стягується.

9.4. За пропозиціями виконавчий комітет може встановити перелік окремих місць, які перебувають у комунальній власності, та надаються у користування для розташування спеціальних конструкцій за підвищеними тарифами.

9.5. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.

9.6. Плата за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності, на термін розміщення соціальної реклами та інформації, яка висвітлює загальнодержавні події, програми, заходи (державні та місцеві свята, акції, розміщення інформації щодо здорового способу життя, охорони здоров’я, охорони природи, збереження енергоресурсів, профілактики правопорушень, соціального захисту, безпеки населення тощо), та не має на меті отримання прибутку з розповсюджувача зовнішньої реклами не справляється.

При розміщенні соціальної реклами розповсюджувач зовнішньої реклами надає заяву на отримання погодження на розміщення соціальної реклами до уповноваженої особи робочого органу. У заяві визначається замовник соціальної реклами, запланований період її розміщення, місця розташування рекламних засобів з розміром їхніх поверхонь та додається макет зі змістом соціальної реклами.

Забезпечення фінансування розміщення (наклеювання) та виготовлення друкованої продукції з соціальною рекламою та інформацією соціального характеру, замовником на розміщення якої не є виконавчий комітет селищної ради, покладається на замовників такої соціальної реклами чи інформації.


10.1. Відповідальність за технічний стан та зовнішній вигляд рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування (монтажу), експлуатації та демонтажу рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством. Розповсюджувач зовнішньої реклами повинен за свій рахунок усувати всі дефекти, що виникають в процесі експлуатації спеціальних конструкцій.

10.2. Контроль за додержанням цих Правил здійснюють, виконавчий комітет Комсомольської селищної  ради та комунальні підприємства Комсомольської селищної ради.

10.3. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення зовнішньої реклами виконавчий комітет селищної ради звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.

 У разі невиконання цієї вимоги виконавчий комітет подає інформацію до обласного управління з питань захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

10.4 Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цих Правил, несе відповідальність згідно із законодавством.

10.5. Відповідальність за порушення Закону України «Про рекламу», в тому числі недотримання вимог до змісту та достовірності реклами, несуть особи, зазначені в частині третій статті 27 зазначеного Закону.

10.6. Розповсюджувач зовнішньої реклами повинен протягом 7-ми днів здійснити демонтаж спеціальної конструкції у наступних випадках:

   а) закінчення дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами;

б) якщо дію дозволу на розміщення зовнішньої реклами припинено до закінчення терміну його дії відповідно до п. 8.4. розділу 8 цих Правил;

   в) якщо розповсюджувачем зовнішньої реклами неподана або несвоєчасно подана до виконавчого комітету селищної ради заява про продовження його дії;

10.7. У разі нездійснення розповсюджувачем зовнішньої реклами демонтажу рекламного засобу згідно з п. 10.3; п.10.6 цих Правил або при необхідності негайного вирішення питання демонтажу рекламного засобу (через загрозу життю або здоров’ю людей чи інші обставини), а також у випадку відсутності дозволу на розміщення зовнішньої реклами та неможливості встановлення розповсюджувача зовнішньої реклами, демонтаж можуть здійснювати комунальні підприємства Комсомольської селищної ради.

10.8. Повернення демонтованого рекламного засобу здійснюється після сплати розповсюджувачем зовнішньої реклами витрат комунальному підприємству за демонтаж та його зберігання за рішенням виконавчого комітету Комсомольської селищної ради.


11.1. Питання, що не врегульовані цими Правилами, вирішуються згідно з чинним законодавством України, а також відповідно до рішень Комсомольської селищної ради та її виконавчих органів.

11.2. Спори, що виникають при вирішенні питань, пов’язаних з розміщенням зовнішньої реклами, вирішуються у встановленому законом порядку.

 

Секретар Комсомольської селищної ради

Г.О. Куценко  

 

 

Додаток № 2

до рішення ____  сесії

Комсомольської селищної ради

VІI скликання

від  ___ ________ 2017 року,

№ _____

 

Методика розрахунку
плати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій
для розміщення зовнішньої реклами

 

  1. Методика розроблена з метою створення єдиного організаційно-економічного механізму щодо оплати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами на території  Комсомольської селищної ради.
  2. Методика встановлює порядок визначення місячної плати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних рекламних конструкцій (РК) для розміщення зовнішньої реклами. Базова ставка для визначення плати за користування місцями розташування РК, що перебувають у комунальній власності, становить від 0,5 до 3-х неоподатковуваних мінімумів за 1м2 площі, залежно від типу та місця розташування РК .
  3. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами визначається при укладанні договору між Комсомольською селищною  радою та розповсюджувачем зовнішньої реклами і складається з базової ставки, помноженої на площу горизонтальної (для наземних рекламних засобів) або вертикальної (для неназмних і недахових РЗ) проекції конструкції та корегуючих коефіцієнтів, на які послідовно перемножується базова ставка.
  4. Формула визначення щомісячної плати за користування місцями має такий вигляд:
    П(міс.) = Бс х Sг (Sв) х Кк + ПДВ,
    де П(міс.) – розмір місячної плати;
    Бс – базова ставка;
    – площа горизонтальної проекції РЗ;
    – площа вертикальної проекції РЗ на уявну паралельну їй площину;
    Кк – корегуючі коефіцієнти.
  5. Мінімальною шириною горизонтальної проекції спеціальної конструкції для розташування зовнішньої реклами визначається 0,5 м.
  6. Сплата за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами здійснюється щомісячно в національній валюті до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим, протягом терміну дії договору.
  7. Розповсюджувач зовнішньої реклами не звільняється від плати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами при відсутності об’єкта зовнішньої реклами.
  8. За тимчасове користування місцем розташування спеціальних рекламних конструкцій, що розміщуються терміном до одного місяця, плата стягується, як за повний місяць.
  9. За тимчасове користування місцями, на яких розташовані вивіски, плата не встановлюється та не стягується. При розміщенні однією особою на одному фасаді будівлі (споруди) декількох вивісок плата не стягується лише за використання одного місця.
  10. Корегуючі коефіцієнти відносно зони розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами :

Район розташування:

I. Зона 1                                     -  Коефіцієнт 1,0

вул. Ярослава Мудрого та селищний Палац культури;

вул. Культури; вул. Миру; вул. Дружби;

вул. С. Закори; вул. Ціолковського; вул. Енергетиків та головний виіїзд з селища

II. Зона 2 (територія за межами зони 1) - Коефіцієнт 0,5

11. Базові ставки та корегуючі коефіцієнти відносно типу та місця розташування РК :

з/п

Тип рекламної конструкції

Базовий тариф

(грн..)

1

Щитові установки (окремо встановлені)

 

 

типу «бігборд»(6 х 3 м, 4 х 3 м) та інші

17,00

1.1

Односторонні на один щит  

17,00

1.2..

Односторонні на два щити:

-          розташовані в один ярус;

-          розташовані в два яруси(один над одним)

17,00

1.3

Двосторонні, розташовані в один ярус:

-          паралельне розміщення щитів;

-          кутове розміщення щитів

17,00

1.4

Двосторонні, розташовані в два яруси

17,00

1.5

З трьома щитами (трикутник у плані)

17,00

1.6

Інформаційний щит

17,00

2.

Настінні щити та панно

 

2.1

Щити типу «біллборд», банери, розміром до 18м2

8,50

2.2

Щити типу «біллборд» (брандмауери), банери,
розміром 18м2 і більше                                         

17,00

2.3

Щити типу «біллборд), банери, розміром від 50м2

17,00

2.4

Інформаційне поле, нанесене безпосередньо на стіну

17,00

3.

Тимчасові виносні конструкції (штендери)                     

17,00

4.

Об’ємно-просторові конструкції

17,00

4.1

Сітілайти (сіті-формати), розміром 1,2 х 1,8 м2

34,00

4.2.

Трилайти (тригранна конструкція), розміром 1,2 х 1,8 м2

8,50

4.3

Тумба для оголошень  

34,00

5.

Лайтпостери на зупинках громадського транспорту,

павільйонах

34,00

6.

Динамічна реклама (з поворотними елементами)

34,00

7.

Кронштейни

 

7.1

На електроопорах, стовпах:

- лайтбокси

- таблички-вказівки

17

17

17

7.2

На фасадах будинків

17

8.

Транспаранти-перетяжки

17

9.

Торговельний кіоск, лоток, павільйон

17

10.

Парасолька, намет, прапор, маркіза     

17

Інші засоби реклами

1.

Конструкція, яка переміщається фізичною особою
(типу «сендвіч») (за добу)

10,00

2.

Аудіорекламна акція з використанням міського
середовища (за добу)
:

 

2.1.

З переміщенням по населеним пунктам ради

30,00

2.2.

Без переміщення по населеним пунктам ради

20,00

3.

Рекламна акція з демонстрацією зразків продукції (за добу)

 

3.1

З переміщенням по населеним пунктам ради 

30,00

3.2.

Без переміщення по населеним пунктам ради

20,00

4.

Дахові установки (за одиницю)

 

4.1

Світлові  

250,00

4.2.

Несвітлові

100,00

5

Відеопанель, телевізійний екран (за одиницю)

250,00

 

 

Секретар Комсомольської селищної ради Г.О. Куценко 

 


Додаток № 3

 до рішення  _____ сесії 

Комсомольської селищної ради

VII скликання

від ____ _________ 2017 року,

№ _____–VІI

Текст зразка договору



АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення сесії  Комсомольської селищної ради  «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції»

Текст аналізу


 

 

ЕКСПЕРТНИЙ  ВИСНОВОК

Відповідальної постійної комісії мандатної, з питань депутатської діяльності, етики, законності та правопорядку щодо регуляторного впливу проекту регуляторного акту «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції».

Розробник проекту регуляторного акту є Комсомольська селищна рада

На експертизу до комісії надійшов проект регуляторного акту – проект рішення сесії Комсомольської селищної ради  «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції» разом з аналізом регуляторного впливу.

Вказаний проект регуляторного акту передбачає приведення Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради у відповідність до вимог Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067, до яких були внесені зміни постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 року №1173 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відповідності основаним вимогам до дозвільної системи у сфері господарської діяльності», які значно змінили порядок видачі документів дозвільного характеру у сфері реклами.

Метою прийняття вказаного рішення є врегулювання наступних питань:

- Дотримання вимог чинного законодавства щодо впорядкування розміщення та функціонування (експлуатації) зовнішніх рекламних носіїв, їх відповідність технічним та естетичним вимогам до рекламних об'єктів на території населених пунктів Комсомольської селищної ради.

- Забезпечення права суб’єктів господарювання на розташування тимчасових споруд (на розміщення засобів зовнішньої реклами) для здійснення підприємницької діяльності.

- Запобігання самочинного та безоплатного розміщення конструкцій зовнішньої реклами на території населених пунктів Комсомольської селищної ради.

- Регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Комсомольської селищної ради.

Розробником вказаного регуляторного атку з його прийняттям планується забезпечити досягнення на території Комсомольської селищної ради результатів та цілей, вказаних у запропонованому аналізі регуляторного впливу.

ВИСНОВКИ КОМІСІЇ

  1. Запропонований проект регуляторного акту – проект рішення сесії Комсомольської

селищної ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції», по своїй структурі та змісту в повній мірі відповідає вимогам ст. 4 та ст.8 Закону України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067 із змінами.

  1. Регуляторний вплив при прийнятті рішення сесії Комсомольської селищної ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції» буде направлений та виражений в наступному:
  • за рахунок спрощення процедури оформлення дозвільних документів збільшаться надходження до місцевого бюджету, що дозволить збільшити фінансування соціальної сфери;
  • забезпечить виконання законодавства України та дотримання інтересів суб’єктів господарювання: спрощення процедури оформлення документів дозвільного характеру у сфері зовнішньої реклами та скорочення строків їх отримання.

 

 

Голова постійної комісії

Комсомольської селищної ради

 мандатної з питань депутатської діяльності,

етики, законності та правопорядку

оригінал підписано В.М.Кишинський

 

 

 

 


 

Правила розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції.

 

ЗРАЗОК Заяви про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

 

ЗРАЗОК Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

 

Методика розрахунку плати за тимчасове користування місцем розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами

 

Зразок Договора про тимчасове користування місцем для розташування рекламного засобу.

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення сесії Комсомольської селищної ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Комсомольської селищної ради в новій редакції».

 

ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК

L сесія Слобожанської селищної ради VIII скликання

Sesija

від 16 квітня 2024 року

Детальніше...

17-19 квітня 2024 року в селищі Слобожанське буде проводитися видача гуманітарної допомоги

gum dopomoga

ОГОЛОШЕННЯ

17-19 квітня 2024 року в селищі Слобожанське буде проводитися видача гуманітарної допомоги для наступних категорій сімей, які проживають у селищі та потребують гуманітарної допомоги:

Детальніше...

Графік проведення щеплень собак та котів проти сказу в містах та населених пунктах району

Чугуївське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області повідомляє, що з метою профілактики сказу в домашніх тварин, фахівцями дільниць ветеринарної медицини Харківської області державної лікарні ветеринарної медицини в період з 16.04.2024 по 19.04.2024, 22.04.2024 року будуть проводитись профілактичні щеплення собак та котів проти сказу в містах та населених пунктах району:

- Чугуївська громада: м. Чугуїв-17.04.2024, 19.04.2024, 22.04.2024;

- Зміївська громада: м. Зміїв, с. Таранівка - з 16.04.2024 по 19.04.2024, 22.04.2024;

- Слобожанська громада: с. Шелудьківка - з 16.04.2024 по 19.04.2024, 22.04.2024;

- Вовчанська громада: м. Вовчанськ, смт. Білий Колодязь, с. Лозове – з 16.04.2024 по 19.04.2024, 22.04.2024;

- Старосалтівська громада: смт. Старий Салтів, с.Федорівка - з 16.04.2024 по 19.04.2024, 22.04.2024.

Детальніше...

Шановні мешканці селища Слобожанське!

герб

Лист, складений Слобожанською селищною радою разом з ініціативною групою, щодо вирішення питання опалення селища Слобожанське до Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, знаходиться в приймальні Слобожанської селищної ради. (Збір підписів триває до 19.04.2024 року).

Детальніше...

Піклуватися про своє ментальне здоров’я, щоб знайти в собі приховане джерело сили у складні часи

Повномасштабне вторгнення рф в Україну створило безліч нових бар’єрів для всіх українців. І ці нові бар’єри не тільки стають на шляху до повноцінного життя, а й створюють перешкоди для реалізації потреб, які ще зовсім нещодавно здавалися базовими. Але незмінним залишилось одне – бажання підтримати і допомогти тим, хто цього потребує.

Детальніше...

Понад 8100 людей забезпечені зайнятістю на Харківщині за допомоги служби зайнятості

З початку цього року послугами Харківської обласної служби зайнятості скористалися 18,3 тис. людей, з них 13,5 тисяч мали статус безробітного. Співпрацювали зі службою зайнятості 2,7 тис. роботодавців, які надали 7,2 тисяч пропозицій роботи. За сприяння обласної служби зайнятості забезпечено зайнятість 8,1 тис. людей. Про це повідомив директор Харківського обласного центру зайнятості Олександр Котуков.

Детальніше...

Відомість голосування голови та депутатів селищної ради на засіданні L cесії Слобожанської селищної ради VIII скликання від 16 квітня 2024 року

від "16" квітня 2024 року

Детальніше...

17-19 квітня 2024 року в селищі Слобожанське буде проводитися видача гуманітарної допомоги

gum dopomoga

ОГОЛОШЕННЯ

17-19 квітня 2024 року в селищі Слобожанське буде проводитися видача гуманітарної допомоги для наступних категорій сімей, які проживають у селищі та потребують гуманітарної допомоги:

Детальніше...

Рішення виконавчого комітету Слобожанської селищної ради від 15 квітня 2024 року

vikonkom

ПИТАННЯ, ВКЛЮЧЕНІ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ НА

ЗАСІДАННІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

15 квітня 2024 рік

Детальніше...

15 квітня 2024 року під головуванням Слобожанського селищного голови Дмитра Діхтяря відбулося чергове засідання виконавчого комітету Слобожанської селищної ради

На порядок денний винесено 179 основних та 1 додаткове питання.

Члени виконавчого комітету схвалили проєкт рішення про затвердження звіту щодо виконання бюджету Слобожанської селищної територіальної громади за І квартал 2024 року, внесли зміни до проєктів рішень щодо бюджету Слобожанської селищної територіальної громади, зміни до програм та заходів: розвитку охорони здоров’я на території Слобожанської селищної ради, благоустрою та комунальної сфери, соціального захисту населення. Також, внесли зміни до місцевої цільової Програми розвитку цивільного захисту, до Програми підтримки підрозділів Збройних Сил України, Міністерства внутрішніх справ України, територіальної оборони, добровольчих та інших військових формувань тощо.

Розглянуто заяви громадян та прийняті відповідні рішення щодо зміни адреси з упорядкування нумерації об’єктів нерухомого майна, приватизація житла, затверджено рішення комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені та/або знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України.

Враховуючи рішення комісії з питань захисту прав дитини виконавчий комітет вирішив надати статусу дітям, що постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів. Засідання виконавчого комітету пройшло злагоджено та оперативно. Більш детально з прийнятими рішеннями можна буде ознайомитися на http://km-sov.gov.ua/ Детальніше...