Зміст статті

podatki

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оприлюднення проекту регуляторного акту -

Проект рішення Комсомольської селищної ради «Про встановлення місцевих податків та зборів по Комсомольській селищній раді на 2018 рік»

Розробник – Комсомольська  селищна рада.

Проект рішення Комсомольської селищної ради  «Про встановлення місцевих податків та зборів по Комсомольській селищній раді на 2018 рік», розроблений відповідно до норм статей 7, 8, 10, п.12.3. ст. 12, 14, 265, 266, 267, 291 - 295  Податкового кодексу України, Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»  та  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».Проект рішення Комсомольської селищної ради «Про встановлення місцевих податків та зборів по Комсомольській селищній раді на 2018 рік» і аналіз його регуляторного впливу публікується в друкованих засобах масової інформації і розміщується на офіційному веб-сайті Комсомольської селищної радиhttp://km-sov.gov.ua

Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить один місяць з дня його розміщення  на офіційному веб-сайті Комсомольської селищної радиhttp://km-sov.gov.ua

Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі:

- поштою за адресою: 63460, смт. Слобожанське, вул. Миру,  буд.7

- факсом: (05747) 5-24-03

- e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Телефон для довідок: (05747) 5-22-66.

Детальніше ознайомитись з проектом рішення Комсомольської селищної ради  «Про встановлення місцевих податків та зборів по Комсомольській селищній раді на 2018 рік»  можна за адресою: Харківська область, Зміївський район, смт. Слобожанське, вул. Миру, буд.7, каб.№11 та на  офіційному  веб-сайті Комсомольської селищної ради:

http://km-sov.gov.ua

Завантажити текст повідомлення


GerbUkraine

УКРАЇНА

КОМСОМОЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Зміївського району Харківської області

_____ сесія VII скликання

 

РІШЕННЯ

 

___ ________ 2017року

Про встановлення місцевих податків та зборів

по Комсомольській селищній раді на 2018рік

 проект

 

Відповідно до ст.ст. 7, 8, 9, 10, п.12.3. ст. 12, 14, 265, 266, 267, 291-295 Податкового Кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-VI із змінами та доповненнями, керуючись  статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Положення про єдиний податок для суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності по Комсомольській селищній раді на 2018 рік (Додаток 1).
  2. Встановити фіксовані ставки єдиного податку на 2018 рік для суб’єктів господарювання,  які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності (Додаток 2).
  3. Затвердити  Положення  про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  по Комсомольській селищній раді на 2018 рік (Додаток 3).
  4. Затвердити Положення  про транспортний податок по Комсомольській селищній раді на 2018 рік (Додаток 4).
  5. Встановити, що дане рішення набуває чинності з 01 січня 2018року.
  6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань планування бюджету, фінансів, підприємницької діяльності, соціального захисту населення, праці, торгівлі, громадського харчування та сфери послуг (голова комісії Сілаєва В.А.).

 

 

Комсомольський селищний голова Д.М. Діхтяр

 

Завантажити текст рішення


 

Додаток 1 до рішення  ____сесії

Комсомольської селищної ради VII скликання

від ___________  2017р. №  ____-VII

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про  єдиний  податок для суб’єктів господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності по Комсомольській селищній раді

на 2018 рік (ст. 291 – 295 ПКУ)

Розділ І. Платники податку

(ст. 291 ПКУ)

1.1. Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:

1) перша група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300 000 гривень;

2) друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

- обсяг доходу не перевищує 1 500 000 гривень.

Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи;

3) третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень;

4) четверта група - сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків

Виключення та обмеження щодо перебування платників у групах встановлюються Податковим Кодексом України.

1.2. Не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп:

1.2.1. Суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які здійснюють:

1) діяльність з організації, проведення азартних ігор, лотерей (крім розповсюдження лотерей), парі (букмекерське парі, парі тоталізатора);

2) обмін іноземної валюти;

3) виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов'язаної з роздрібним продажем пива та столових вин);

4) видобуток, виробництво, реалізацію дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, у тому числі органогенного утворення (крім виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння);


5) видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення;

6) діяльність у сфері фінансового посередництва, крім діяльності у сфері страхування, яка здійснюється страховими агентами, визначеними Законом України «Про страхування», сюрвейєрами, аварійними комісарами та аджастерами, визначеними розділом III Податкового Кодексу України;

7) діяльність з управління підприємствами;

8) діяльність з надання послуг пошти (крім кур'єрської діяльності) та зв'язку (крім діяльності, що не підлягає ліцензуванню);

9) діяльність з продажу предметів мистецтва та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;

10) діяльність з організації, проведення гастрольних заходів;

1.2.2. Фізичні особи - підприємці, які здійснюють технічні випробування та дослідження (група 74.3 КВЕД ДК 009:2005), діяльність у сфері аудиту;

1.2.3. Фізичні особи - підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів;

1.2.4. Страхові (перестрахові) брокери, банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії, інші фінансові установи, визначені законом; реєстратори цінних паперів;

1.2.5. Суб'єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків;

1.2.6. Представництва, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи юридичної особи, яка не є платником єдиного податку;

1.2.7. Фізичні та юридичні особи - нерезиденти;

1.2.8. Платники податків, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

1.3. Для цілей цієї глави під побутовими послугами населенню, які надаються першою та другою групами платників єдиного податку, розуміються такі види послуг:

1) виготовлення взуття за індивідуальним замовленням;

2) послуги з ремонту взуття;

3) виготовлення швейних виробів за індивідуальним замовленням;

4) виготовлення виробів із шкіри за індивідуальним замовленням;

5) виготовлення виробів з хутра за індивідуальним замовленням;

6) виготовлення спіднього одягу за індивідуальним замовленням;

7) виготовлення текстильних виробів та текстильної галантереї за індивідуальним замовленням;

8) виготовлення головних уборів за індивідуальним замовленням;

9) додаткові послуги до виготовлення виробів за індивідуальним замовленням;

10) послуги з ремонту одягу та побутових текстильних виробів;

11) виготовлення та в'язання трикотажних виробів за індивідуальним замовленням;

12) послуги з ремонту трикотажних виробів;

13) виготовлення килимів та килимових виробів за індивідуальним замовленням;

14) послуги з ремонту та реставрації килимів та килимових виробів;

15) виготовлення шкіряних галантерейних та дорожніх виробів за індивідуальним замовленням;

16) послуги з ремонту шкіряних галантерейних та дорожніх виробів;

17) виготовлення меблів за індивідуальним замовленням;

18) послуги з ремонту, реставрації та поновлення меблів;


19) виготовлення теслярських та столярних виробів за індивідуальним замовленням;

20) технічне обслуговування та ремонт автомобілів, мотоциклів, моторолерів і мопедів за індивідуальним замовленням;

21) послуги з ремонту радіотелевізійної та іншої аудіо- і відеоапаратури;

22) послуги з ремонту електропобутової техніки та інших побутових приладів;

23) послуги з ремонту годинників;

24) послуги з ремонту велосипедів;

25) послуги з технічного обслуговування і ремонту музичних інструментів;

26) виготовлення металовиробів за індивідуальним замовленням;

27) послуги з ремонту інших предметів особистого користування, домашнього вжитку та металовиробів;

28) виготовлення ювелірних виробів за індивідуальним замовленням;

29) послуги з ремонту ювелірних виробів;

30) прокат речей особистого користування та побутових товарів;

31) послуги з виконання фоторобіт;

32) послуги з оброблення плівок;

33) послуги з прання, оброблення білизни та інших текстильних виробів;

34) послуги з чищення та фарбування текстильних, трикотажних і хутрових виробів;

35) вичинка хутрових шкур за індивідуальним замовленням;

36) послуги перукарень;

37) ритуальні послуги;

38) послуги, пов'язані з сільським та лісовим господарством;

39) послуги домашньої прислуги;

40) послуги, пов'язані з очищенням та прибиранням приміщень за індивідуальним замовленням.

Розділ ІІ. Об’єкт та ставки єдиного податку

(ст. 293 ПКУ)

2.1. Ставка єдиного податку для платників першої групи встановлюється у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового(звітного) року (далі у цьому розділі – прожитковий мінімум), другої  групи – у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового(звітного) року (далі у цьому розділі – мінімальна заробітна плата), третьої  групи – у відсотках до доходу (відсоткові ставки).

2.2. Фіксовані ставки єдиного податку (Додаток 2) встановлюються селищною радою для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:

1) для першої групи платників єдиного податку - у межах до 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму;

2) для другої групи платників єдиного податку - у межах  до 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.

Ставка єдиного податку встановлюється Податковим Кодексом України для платників єдиного податку першої - третьої групи в разі:

1) перевищення обсягу доходу, визначеного у підпунктах 1, 2 і 3 пункту 291.4 статті 291  Податкового Кодексу України із змінами;

2) провадження діяльності, не зазначеної у реєстрі платників єдиного податку, віднесеного до першої або другої групи;

3) при застосуванні іншого способу розрахунків, ніж зазначений у Главі 1.  розділу XIV Податкового Кодексу України із змінами;

4) від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування;

5) від провадження діяльності платниками першої або другої групи, яка не передбачена у підпунктах 1 або 2 пункту 291.4 статті 291 Податкового Кодексу  України із змінами;


У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп кількох видів господарської діяльності застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності.

У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений  статтею 293 Податкового Кодексу України із змінами для відповідної групи таких платників єдиного податку.

Розділ ІІІ. Податковий (звітний) період

(ст. 294 ПКУ)

3.1. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої, другої та четвертої груп є календарний рік. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал.

3.2. Податковий (звітний) період починається з першого числа першого місяця податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем останнього місяця податкового (звітного) періоду.

3.3. Для суб'єктів господарювання, які перейшли на сплату єдиного податку із сплати інших податків і зборів, встановлених цим Кодексом, перший податковий (звітний) період починається з першого числа місяця, що настає за наступним податковим (звітним) кварталом, у якому особу зареєстровано платником єдиного податку, і закінчується останнім календарним днем останнього місяця такого періоду.

3.4. Для зареєстрованих в установленому порядку фізичних осіб - підприємців, які до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація, подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для першої або другої групи, перший податковий (звітний) період починається з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому особу зареєстровано платником єдиного податку.

Для зареєстрованих в установленому законом порядку суб’єктів господарювання (новостворених), які протягом 10 календарних днів з дня державної реєстрації подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, перший податковий (звітний) період починається з першого числа місяця, в якому відбулася державна реєстрація..

3.5. Для суб'єктів господарювання, які утворюються в результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, що має непогашені податкові зобов'язання чи податковий борг, які виникли до такої реорганізації, перший податковий (звітний) період починається з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому погашено такі податкові зобов'язання чи податковий борг і подано заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування.

3.6. У разі державної реєстрації припинення юридичних осіб та державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, які є платниками єдиного податку, останнім податковим (звітним) періодом вважається період, у якому подано до контролюючого органу заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з припиненням провадження господарської діяльності.

3.7. У разі зміни податкової адреси платника єдиного податку останнім податковим (звітним) періодом за такою адресою вважається період, у якому подано до контролюючого органу заяву щодо зміни податкової адреси.

Розділ ІV. Порядок нарахування та строки сплати єдиного податку

(ст. 295 ПКУ)

4.1. Платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.


У разі якщо селищна рада приймає рішення щодо зміни раніше встановлених ставок єдиного податку, єдиний податок сплачується за такими ставками у порядку та строки, визначені підпунктом 12.3.4 пункту 12.3 статті 12 Податкового Кодексу України із змінами.

4.2. Нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої і другої груп здійснюється контролюючими органами на підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви щодо періоду щорічної відпустки та/або заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності.

4.4. Сплата єдиного податку платниками першої - третьої груп здійснюється за місцем податкової адреси.

4.5. Платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

 

 

Секретар Комсомольської селищної ради Г.О.Куценко

 

Завантажити текст положення


 

Додаток 2 до рішення _____ сесії

Комсомольської селищної ради VII скликання

  від __________   2017р., № ____-VII

 

Фіксовані ставки єдиного податку на 2018 рік для суб’єктів господарювання, які застосовують спрощену систему  оподаткування, обліку та звітності

 

  1. Встановити ставку єдиного податку для першої групи суб'єктів господарювання, які зазначені у підпункт 1 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України із змінами, що застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності в розмірі 10%  від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законодавством України на 1 січня податкового (звітного) року.
  1. Встановити ставку єдиного податку для другої групи суб'єктів господарювання,  які зазначені у підпункт 2 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України із змінами, що застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності в розмірі 15% від мінімальної заробітної плати, встановленої законодавством України на 1 січня податкового (звітного) року.

 

 

 

Секретар Комсомольської селищної ради

Г.О.Куценко

 

 

Завантажити текст додатку 2


 

Додаток 3 до рішення ___ сесії

Комсомольської селищної ради VII скликання

від  ___________  2017р.№ ____-VII

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

по Комсомольській селищній раді на 2018 рік

(ст. 266 ПКУ)

Визначення понять

(ст. 14.1.129 ПКУ)

Об’єкти житлової нерухомості - будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки;

Будівлі, віднесені до житлового фонду, поділяються на такі типи:

а) житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень;

б) прибудова до житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну;

в) квартира - ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання;

г) котедж - одно-, півтораповерховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою;

ґ) кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах - ізольовані помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів;

Садовий будинок - будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків;

Дачний будинок - житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку;

Об’єкти нежитлової нерухомості - будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду.

У нежитловій нерухомості виділяють:

а) будівлі готельні - готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;

 б) будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;

в) будівлі торговельні - торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;

г) гаражі - гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;

ґ) будівлі промислові та склади;

 д) будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);

е) господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;

є) інші будівлі;


Розділ І. Платники податку

(п. 266.1 ПКУ)

1.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

1.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

а) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

Розділ ІІ. Об’єкт оподаткування

(п. 266.2 ПКУ)

2.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

2.2. Не є об’єктом оподаткування:

а) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) гуртожитки;

ґ) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад;

д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

е) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

з) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств;

и) об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність;

і) будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг;

ї) об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення та відпочинку дітей, а також дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення і відпочинку дітей, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;


 

й) об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, центрів фізичного здоров’я населення, центрів з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацьких спортивних шкіл, а також центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацьких спортивних шкіл і спортивних споруд всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

к) об’єкти нежитлової нерухомості баз олімпійської та параолімпійської підготовки. Перелік таких баз затверджується Кабінетом Міністрів України;

л) об’єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним або прийомним сім’ям, у яких виховується п’ять та більше дітей.

Розділ ІІІ. База оподаткування

(п. 266.3 ПКУ)

3.1.Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

3.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

3.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

Розділ  ІV. Пільги із сплати податку

 п. 266.4 ПКУ)

4.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

4.2. Сільські, селищні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, встановлюють пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, громадських об’єднань, благодійних організацій, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів.

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів нежитлової нерухомості, встановлюються залежно від майна, яке є об’єктом оподаткування.


4.3. Пільги з податку, передбачені пунктами 4.1 та 4.2 цього розділу, для фізичних осіб не застосовуються до:

 - об’єкта/об’єктів оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, встановленої пунктом  4.1 цього розділу;

 - об’єкта/об’єктів оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

4.4. Від сплати податку, що сплачується на території Комсомольської селищної ради з об’єктів житлової нерухомості, звільняються в повному обсязі наступні категорії фізичних осіб:    - пенсіонери усіх категорій;

- інваліди I та II групи.

4.5. Від сплати податку, що сплачується на території Комсомольської селищної ради з об’єктів нежитлової нерухомості, звільняються в повному обсязі наступні категорії юридичних осіб: громадські об’єднання, благодійні організації, релігійні організації України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

Комсомольська селищна рада до 25 грудня року, що передує звітному, подає до Зміївського відділення Харківської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області рішення щодо ставок та наданих пільг юридичним та/або фізичним особам зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

 

Розділ V. Ставка податку

(п.266.5 ПКУ)

5.1. Встановити ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, а саме:

5.1.1.Ставку податку для об'єктів житлової нерухомості,  що перебувають у власності фізичних осіб  -  на рівні ­0,5% (нуль цілих п’ять десятих відсотка)  від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування;

5.1.2.Ставку податку для об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності юридичних осіб -  на рівні 1% (одного відсотку)  від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування;

5.1.3. Ставку податку для об'єктів нежитлової нерухомості, крім господарських (присадибних) будівель та гаражів (наземних й підземних), зазначених у п.5.1.4. цього Положення, що перебувають у власності фізичних осіб:

1) Для об’єктів нежитлової нерухомості, які розташовані в смт. Слобожанське (крім об’єктів нежитлової нерухомості, що розташовані по Балаклійському шосе):

а) якщо загальна площа об’єктів нежитлової нерухомості становить до 300кв.м. на рівні  - ­0,5% (нуль цілих п’ять десятих відсотка) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування;

б) якщо загальна площа об’єктів нежитлової нерухомості  перевищує  300кв.м.:

- до 300кв.м. на рівні  - ­0,5% (нуль цілих п’ять десятих відсотка) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування;

- від  300кв.м. та більше на рівні  - ­0,25 % (нуль цілих двадцять п’ять сотих відсотка) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування;


 

2) Для об’єктів нежитлової нерухомості, які розташовані по Балаклійському шосе в смт. Слобожанське, а також для об’єктів нежитлової нерухомості, які  розташовані в селищі Донець  та  в селищі Благодатне, на рівні  - ­0,25% (нуль цілих двадцять п’ять сотих відсотка) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування;

5.1.4. Ставку податку для об’єктів нежитлової нерухомості, а саме: господарських (присадибних) будівель та гаражів (наземних й підземних), крім критих автомобільних стоянок, поняття яких визначено підпунктом 14.1.1291 статті 14 Податкового кодексу України із змінами, що перебувають у власності фізичних осіб -  на рівні  0 % (нуль відсотків) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування;

5.1.5.Ставку податку для об'єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності юридичних осіб -  на рівні 1,5% (одна ціла п’ять десятих відсотка) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування;

5.1.6.Ставку податку для об’єктів  нежитлової нерухомості, що використовуються як об’єкти освіти, фізичної культури і спорту,  що перебувають у власності юридичних осіб -  на рівні 0% (нуль відсотків) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

(зміни та доповнення внесено відповідно до рішення XVII сесії Комсомольської селищної ради VII від 12.01.2017р., №354-VII).

Розділ VІ. Податковий період.

(п. 266.6. ПКУ)

6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

Розділ VII. Порядок обчислення суми податку

(п. 266.7. ПКУ)

7.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у порядку визначеному підпунктом 266.7.1. пунктом 266.7 статті 266 Податкового кодексу України із змінами, з урахуванням  розділу  IV та розділу V цього Положення.

7.2. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

7.3. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з підпунктом 266.7.1 пункту 266.7 статті 266 Податкового кодексу України із змінами, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

7.4. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.


Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

7.5. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

7.6. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Розділ VIII. Порядок та строки сплати податку

(п. 266.9 – 266.10  ПКУ)

9.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

9.1.Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

 

Секретар Комсомольської селищної ради Г.О.Куценко

 

Завантажити текст положення


 

Додаток 4 до рішення ____ сесії

Комсомольської селищної ради VII скликання

від ___________  2017р.№ ____-VII

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про транспортний податок по Комсомольській селищній раді на 2018 рік

(ст. 267 ПКУ)

Розділ І. Платники податку

1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до пункту 2.1 розділу II цього Положення є об’єктами оподаткування.

Розділ ІІ. Об’єкт оподаткування

2.1. Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального.

Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об’єм циліндрів двигуна, тип пального.

Розділ ІІІ. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до пункту 2.1. розділу ІІ цього Положення.

Розділ ІV. Ставка податку

4.1. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до пункту 2.1. розділу ІІ цього Положення.

Розділ V. Податковий період

5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

Розділ VI. Порядок обчислення та сплати податку

6.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

6.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).


Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

6.3. Органи внутрішніх справ зобов’язані до 1 квітня 2015 року подати контролюючим органам за місцем реєстрації об’єкта оподаткування відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами.

З 1 квітня 2015 року органи внутрішніх справ зобов’язані щомісяця у десятиденний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами, за місцем реєстрації об’єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

6.4. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

6.5. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

6.6. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

6.7. У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років.

6.8. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до пункту 2.1 розділу II цього Положення є об’єктом оподаткування, транспортний податок за такий легковий автомобіль не сплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому мав місце факт незаконного заволодіння легковим автомобілем, якщо такий факт підтверджується відповідним документом про внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, виданим уповноваженим державним органом.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику (законному володільцю) податок за такий легковий автомобіль сплачується з місяця, в якому легковий автомобіль було повернено відповідно до постанови слідчого, прокурора чи рішення суду.

Платник податку зобов’язаний надати контролюючому органу копію такої постанови (рішення) протягом 10 днів з моменту отримання.


6.9. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до пункту 2.1 розділу II цього Положення є об’єктом оподаткування, уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня складання постанови слідчого, прокурора чи винесення ухвали суду.

6.10. Фізичні особи - платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:

а) об’єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;

б) розміру ставки податку;

в) нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об’єкт оподаткування, перехід права власності на об’єкт оподаткування), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Фізичні особи - нерезиденти у порядку, визначеному цим пунктом, звертаються за проведенням звірки даних до контролюючих органів за місцем реєстрації об’єктів оподаткування.

Розділ VII. Порядок сплати податку

7.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

Розділ VIII. Строки сплати податку

8.1. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

 

Секретар Комсомольської селищної ради Г.О.Куценко

 

Завантажити положення


АНАЛІЗ   РЕГУЛЯТОРНОГО   ВПЛИВУ

проекту рішення Комсомольської селищної ради «Про встановлення місцевих податків та зборів  по Комсомольській селищній раді на 2018 рік»

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Комсомольської селищної ради  «Про встановлення місцевих податків та  зборів по Комсомольській селищній раді на 2017 рік» підготовлено відповідно  до вимог  статей  7, 8, 9, 10, п.12.3. ст. 12, 14, 265, 266, 267, 291-295 Податкового кодексу України, керуючись пунктом 24 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

  1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом врегулювання господарських відносин.

Селищна рада повинна обов’язково визначити такі елементи: платника податку, об’єкт оподаткування, базу оподаткування, ставку податку, порядок обчислення податку, податковий період. Цілі державного регулювання:

- впровадження регуляторного акту дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері, зокрема вимог Податкового Кодексу України, спрямовану на поповнення дохідної частини місцевого бюджету для забезпечення реалізації програм соціально – економічного розвитку.

  1. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей.

Альтернативних способів досягнення встановлених цілей не має: регуляторний акт розроблено на виконання вимог Податкового Кодексу України,

  1. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми і відповідні заходи.

Розробка та запровадження нормативно – правового акту, орієнтованого на реалізацію норм Податкового Кодексу України.

Запропонований спосіб досягнення цілей є єдиним і безумовним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов’язковості виконання всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування норм зазначеного рішення.

Після прийняття зазначеного рішення законодавчі акти  Комсомольської селищної ради з питання оподаткування відповідатимуть вимогам чинного законодавства.

Дія акту поширюється на території Комсомольської селищної ради Зміївського району Харківської області

Акт доводиться до відома суб’єктів господарювання шляхом опублікування в  засобах масової інформації  та шляхом розміщення  на інформаційному стенді біля приміщення  апарата виконкому Комсомольської селищної ради та на офіційному веб-сайті Комсомольської селищної ради

  1. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

4.1. Оцінка впливу зовнішніх факторів.

Зовнішній вплив на виконання даного регулювання може здійснюватись у випадку змін або доповнень до нормативно – правових державних актів вищого рівня.

4.2. Оцінка можливості виконання вимог регулювання з боку місцевих органів державної влади. 

Передбачається високий рівень виконання вимог регулювання з боку податкового органу.

  1. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акту.

Забезпечить поступове зростання частки власних доходів місцевого бюджету.

  1. Строк дії регуляторного акту.

Строк дії регуляторного акту не обмежений. Рішення набере чинності з 01 січня 2018 року. При необхідності та обов’язковому проведенню аналізу податкова інспекція та фінансове управління готують пропозиції щодо перегляду даного нормативно – правового акту.

  1. Визначення показників результативності акту

Показником результативності буде збільшення суми надходжень до місцевого бюджету, що в свою чергу надасть можливість виконанню завдань соціально – економічного розвитку в населених пунктах Комсомольської селищної ради.

  1. Визначення заходів, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту.

Відстеження регуляторного акту можливо дослідити відповідно до аналізу виконання дохідної частини селищного бюджету протягом року.

Аналіз регуляторного впливу підготували :

Голова  постійної комісії мандатної з питань депутатської діяльності, етики, законності і правопорядку оригінал підписано Кишинський В.М.

Голова комісії з питань планування бюджету, фінансів, підприємницької діяльності, соціального захисту населення, праці, торгівлі, громадського харчування та сфери послуг оригінал підписано  Сілаєва В.А.

«07»  червня  2017рік

 

Завантажити текст аналізу


Експертний  висновок

відповідальної постійної комісії селищної ради мандатної, з питань депутатської діяльності, етики, законності та правопорядку щодо регуляторного впливу проекту регуляторного акту «Про встановлення місцевих податків та зборів  по Комсомольській селищній раді на 2018 рік»

 

Розробник проекту регуляторного акту - Комсомольська селищна рада.

  1. Проект регуляторного акту — «Про встановлення місцевих податків та зборів  по Комсомольській селищній раді на 2018 рік» відповідає принципам державної регуляторної політики, встановленим ст. 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.»
  2. Проект регуляторного акту - «Про встановлення місцевих податків та зборів  по Комсомольській селищній раді на 2018 рік» відповідає вимогам статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.»
  3. Узагальнений висновок.

Враховуючи проведену експертизу проект регуляторного акта  -

«Про встановлення місцевих податків та зборів  по Комсомольській селищній раді на 2018 рік»   відповідає вимогам статей   4 та 8 Закону України «Про засади державної регуляторної  політики у сфері господарської діяльності.»

Аналіз регуляторного впливу підготували :

Голова постійної комісії мандатної з питань депутатської діяльності, етики, законності і правопорядку оригінал підписано Кишинський В.М.

Голова комісії з питань планування бюджету, фінансів, підприємницької діяльності, соціального захисту населення, праці, торгівлі, громадського харчування та сфери послуг оригінал підписано Сілаєва В.А.

«07»  червня  2017рік

Завантажити текст експертного висновка

Програма екстреної підтримки засобів до існування

logo

Представництво «Естонської ради у справах біженців» в Україні розпочинає реалізацію «Програми екстреної підтримки засобів до існування». Мета програми: надання доступу до засобів для існування вразливим домогосподарствам, що постраждали внаслідок збройного конфлікту, створення нових джерел доходу та підтримка людей у досягненні прожиткового мінімуму.

Детальніше...

Можливість отримати дров'яну піч з димоходом

Ogoloshenja

ОГОЛОШЕННЯ

для мешканців, які проживають у приватному секторі сел. Слобожанське та в складі зареєстрованих є інваліди І-ІІ групи чи інваліди ІІІ групи, яким понад 60 років.

Детальніше...

Відбулася зустріч команди «U-LEAD з Європою» з представниками Слобожанської та Донецької селищних рад

01

18 квітня 2024 року відбулася зустріч команди «U-LEAD з Європою» з представниками Слобожанської та Донецької селищних рад. В рамках зустрічі обговорювалися питання щодо результатів та можливості подальшої співпраці територіальних громад з U-LEAD.

Детальніше...

По території Слобожанської селищної територіальної громади прокладено міжнародні та міжміські волоконно-оптичні лінії зв’язку державного значення, по яким здійснюється передача даних, робота мережі Інтернет, урядовий, мобільний та міжміській зв’язки

Останнім часом спостерігається тенденція збільшення кількості пошкоджень комунікаційних мереж сторонніми організаціями при проведенні ними земляних та будівельних робіт через недотримання вимог Правил охорони ліній електрозв’язку та Умов проведення робіт у межах охоронних зон кабельних і повітряних ліній електрозв'язку.

Пошкодження комунікаційних мереж наносить шкоду інтересам держави, може привести до втрати управління державними органами влади на місцях, порушити взаємодію в роботі силових відомств та функціонування фінансових установ, позбавляє можливості інформування населення про надзвичайні ситуації, а також приводить до відсутності сервісів у споживачів телекомунікаційних послуг.

Детальніше...

L сесія Слобожанської селищної ради VIII скликання

Sesija

від 16 квітня 2024 року

Детальніше...

17-19 квітня 2024 року в селищі Слобожанське буде проводитися видача гуманітарної допомоги

gum dopomoga

ОГОЛОШЕННЯ

17-19 квітня 2024 року в селищі Слобожанське буде проводитися видача гуманітарної допомоги для наступних категорій сімей, які проживають у селищі та потребують гуманітарної допомоги:

Детальніше...

Графік проведення щеплень собак та котів проти сказу в містах та населених пунктах району

Чугуївське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області повідомляє, що з метою профілактики сказу в домашніх тварин, фахівцями дільниць ветеринарної медицини Харківської області державної лікарні ветеринарної медицини в період з 16.04.2024 по 19.04.2024, 22.04.2024 року будуть проводитись профілактичні щеплення собак та котів проти сказу в містах та населених пунктах району:

- Чугуївська громада: м. Чугуїв-17.04.2024, 19.04.2024, 22.04.2024;

- Зміївська громада: м. Зміїв, с. Таранівка - з 16.04.2024 по 19.04.2024, 22.04.2024;

- Слобожанська громада: с. Шелудьківка - з 16.04.2024 по 19.04.2024, 22.04.2024;

- Вовчанська громада: м. Вовчанськ, смт. Білий Колодязь, с. Лозове – з 16.04.2024 по 19.04.2024, 22.04.2024;

- Старосалтівська громада: смт. Старий Салтів, с.Федорівка - з 16.04.2024 по 19.04.2024, 22.04.2024.

Детальніше...

Шановні мешканці селища Слобожанське!

герб

Лист, складений Слобожанською селищною радою разом з ініціативною групою, щодо вирішення питання опалення селища Слобожанське до Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, знаходиться в приймальні Слобожанської селищної ради. (Збір підписів триває до 19.04.2024 року).

Детальніше...

Піклуватися про своє ментальне здоров’я, щоб знайти в собі приховане джерело сили у складні часи

Повномасштабне вторгнення рф в Україну створило безліч нових бар’єрів для всіх українців. І ці нові бар’єри не тільки стають на шляху до повноцінного життя, а й створюють перешкоди для реалізації потреб, які ще зовсім нещодавно здавалися базовими. Але незмінним залишилось одне – бажання підтримати і допомогти тим, хто цього потребує.

Детальніше...

Понад 8100 людей забезпечені зайнятістю на Харківщині за допомоги служби зайнятості

З початку цього року послугами Харківської обласної служби зайнятості скористалися 18,3 тис. людей, з них 13,5 тисяч мали статус безробітного. Співпрацювали зі службою зайнятості 2,7 тис. роботодавців, які надали 7,2 тисяч пропозицій роботи. За сприяння обласної служби зайнятості забезпечено зайнятість 8,1 тис. людей. Про це повідомив директор Харківського обласного центру зайнятості Олександр Котуков.

Детальніше...