Інспекторами з благоустрою Відділу ЖКГ Слобожанської селищної ради проведено огляд території смт Слобожанське, з метою виявлення несанкціонованих звалищ твердих побутових відходів.

В результаті огляду були виявлені:

  1. Порушення правил благоустрою (накопичення сміття біля контейнерів для ТПВ)
  2. Утворення несанкціонованих звалищ ТПВ у полезахисних смугах, скверах, а особливо на території гаражів смт Слобожанське

З метою вжиття заходів у відношенні виявлених фактів, були прийняті рішення:

  1. Доручити інспекторам з благоустрою Відділу ЖКГ Слобожанської селищної ради спільно з органами поліції, провести рейди на території населених пунктів Слобожанської селищної ради з метою виявлення та притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні Закону України «Про благоустрій населених пунктів»
  2. Скласти перелік несанкціонованих звалищ та попередній кошторисний розрахунок на їх ліквідацію.

Шановні мешканці!

Кожен з вас - господар на території нашої громади!

Не перетворюйте нашу маленьку Батьківщину у суцільний смітник!!!

Пам’ятайте, що на утримання в чистому та привабливому вигляді території Слобожанської селищної ради витрачаються ЗНАЧНІ КОШТИ селищного бюджету!

На ліквідацію несанкціонованих звалищ ТПВ необхідно виділяти ДОДАТКОВІ кошти селищного бюджету, які можливо було б використати на вирішення соціально важливих завдань громади (забезпечення потреб освіти, медицини, культури, спорту), що в умовах процесів децентралізації є вкрай важливим.

В свою чергу, Слобожанською селищною радою будуть вжити всі можливі заходи, в межах повноважень, щодо недопущення засмічення території громади та притягнення до відповідальності порушників.

Нагадуємо, що відповідно  ч. 4 ст. 42 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», п. 7.2 п.п 11 Правил благоустрою населених пунктів Слобожанської селищної ради створення смітників, самовільне скидання побутового сміття, побутових відходів, будівельного сміття, відходів виробництва у не відведених для цього місцях, складування на вулицях, площах, зелених зонах, прибудинкових територіях тари, конструкцій, виробів, ґрунту, будівельних матеріалів тощо без наявності відповідного дозволу є адміністративним порушенням, що тягне за собою накладання стягнення у вигляді штрафу у розмірі до 1700 грн. відповідно ст. 152 КУпАП.

Наголошуємо! Викидання сміття на контейнерних майданчиках ПОЗА КОНТЕЙНЕРІВ для збору ТПВ –  це ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ БЛАГОУСТРОЮ та є підставою для ПРИТЯГНЕННЯ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. 

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 22 грудня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 22 грудня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

Привітання до Дня енергетика!

День енергетика 2025 3

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської ради

Facebook post   1015 грудня 2025 року відбулося чергове засідання комісії, на якому було розглянуто 52 звернення мешканців громади про надання одноразової адресної грошової допомоги.

Колегіально прийнято рішення про виділення одноразової адресної грошової допомоги з місцевого бюджету 52 громадянам на загальну суму 383000,00 грн., а саме:

  • 22 мешканцям громади на лікування;
  • 1 особі громади на поховання непрацюючого родича працездатного віку;
  • 2 мешканцям громади у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем;
  • 3 сім’ям у зв’язку із зникненням безвісти військовослужбовців;
  • 2 сім’ям у зв’язку із знаходженням у полоні військовослужбовців;
  • 1 особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників України на вирішення соціально-побутових питань;
  • 2 Захисникам України, які отримали травму (поранення, контузії, каліцтва) або захворювання під час захисту Батьківщини, проведенням оперативного лікування;
  • 19 сім’ям військовослужбовця, особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників чи Захисниць України на придбання деревини паливної для опалення будинку у період дії воєнного стану.

Увага підприємцям!

Facebook post   10
Eastern Ukrainr EDIH (проєкт з підтирмки цифровізації бізнесу) проводить опитування про реальні потреби підприємців. 
Опитування буде доступне до 19.12.2025 року за посилання

Привітання до Дня села Шелудьківка!

День села Шелудьківка

Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету від 18 грудня 2025 року

Паспорти бюджетних програм

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 18 грудня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 18 грудня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

Як контролювати артеріальну гіпертензію

Zobrazhennyagipert

 

Ефективний контроль артеріальної гіпертензії (АГ) потребує комплексного підходу: поєднання медикаментозного лікування, щоденного вимірювання артеріального тиску та зміни способу життя. У цьому дописі розглянемо кожну складову
Медикаментозна терапія
Людям з АГ необхідно дотримуватися індивідуально призначеної лікарем антигіпертензивної терапії й у жодному разі не змінювати схеми лікування самостійно. Коригувати схему, зважаючи на реакцію пацієнта на терапію, може лише лікар.
Регулярний прийом антигіпертензивних препаратів дозволяє підтримувати артеріальний тиск на оптимальному рівні та зменшує ризик ураження серця, судин, нирок, сітківки ока та головного мозку.
Самостійне вимірювання тиску вдома
Для тих, хто має діагностовану АГ, важливо щодня вимірювати артеріальний тиск принаймні двічі на день — зранку та ввечері, — і вести «щоденник контролю». Запис результатів допомагає вам і вашому лікарю відстежувати динаміку тиску та вчасно коригувати лікування, якщо того вимагає ситуація.
Зміна способу життя
Не менш важливо приділяти увагу своєму способу життя. Для того, аби терапія була ефективною, необхідно створити правильні умови:
– відмовитися від вживання тютюну й алкоголю;
– харчуватися збалансовано, обмежити вживання солі;
– систематично займатися руховою активністю;
– контролювати масу тіла;
– зменшувати стрес — крім рухової активності й здорового харчування, із цим допоможуть дихальні вправи, медитації, майндфулнес, за потреби — психотерапія.
Пам’ятайте: стабільний тиск — це результат щоденної уваги до себе.
Про зміни способу життя, які допомагають тримати артеріальний тиск під контролем, читайте у наступній публікації. Підписуйтесь на сторінку ЦГЗ, аби не пропустити оновлень.

За матеріалами ЦГЗ МОЗ України