Зміст статті

герб

РІШЕННЯ (ПРОЕКТ)

Комсомольської селищної ради

Про місцевий бюджет

Комсомольської селищної ради_
(назва адміністративно-територіальної одиниці)

на _2020_ рік

Керуючись Бюджетним кодексом України, Законом України "Про місцеве самоврядування", _селищна рада

вирішила:


  1. Визначити на 2020 рік:

доходи місцевого бюджету у сумі 48174889,00  гривень, у тому числі доходи загального фонду місцевого бюджету – 22017300,00 гривень та доходи спеціального фонду місцевого бюджету – 26157589,00 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;

видатки місцевого бюджету у сумі  48174889,00 гривень, у тому числі видатки загального фонду місцевого бюджету – 22017300,00 гривень та видатки спеціального фонду місцевого бюджету – 26157589,00  гривень;

повернення кредитів до місцевого бюджету у сумі __-___ гривень, у тому числі повернення кредитів до загального фонду місцевого бюджету - __-___ гривень та повернення кредитів до спеціального фонду місцевого бюджету - __-___ гривень;

надання кредитів з місцевого бюджету у сумі _-____ гривень, у тому числі надання кредитів із загального фонду місцевого бюджету - __-___ гривень та надання кредитів із спеціального фонду місцевого бюджету - _-__ гривень;

профіцит за ____-_______ фондом місцевого бюджету у сумі __-___ гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;

дефіцит за _____-______ фондом місцевого бюджету у сумі __-___ гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;

оборотний залишок бюджетних коштів місцевого бюджету у розмірі _100000,00__ гривень, що становить 0,454 відсотків видатків загального фонду місцевого бюджету, визначених цим пунктом;

резервний фонд місцевого бюджету у розмірі _-_ гривень, що становить

 __-___ відсотків видатків загального фонду місцевого бюджету, визначених цим пунктом.

  1. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів місцевого бюджету на 2020 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатком 2 до цього рішення.
  2. Затвердити розподіл витрат місцевого бюджету на реалізацію місцевих/регіональних програм у сумі 33986798,00 гривень згідно з додатком 4 до цього рішення.
  3. Установити, що у загальному фонді місцевого бюджету на 2020 рік:

1) до доходів загального фонду місцевих бюджетів належать доходи, визначені статтею _69_ Бюджетного кодексу України.

  1. Установити, що джерелами формування спеціального фонду місцевого бюджету на 2020 рік:

1) у частині доходів є надходження, визначені статтями 691 Бюджетного кодексу України, а також такі надходження відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України 2020 рік":

- екологічний податок ;

  1. Визначити на 2020 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками місцевого бюджету видатки загального фонду на:
  • оплата праці працівникам бюджетних установ;
  • нарахування на заробітну плату;
  • забезпечення продуктами харчування;
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
  • поточні трансферти населенню;
  • поточні трансферти місцевим бюджетам;

7. Головному розпоряднику коштів селищного бюджету на виконання норм Бюджетного кодексу України:

7.1.Затвердити паспорти бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням.

7.2.Здійснювати управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання  бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.

7.3.Забеспечити доступність інформації про бюджет у спосіб та у термін визначені бюджетним законодавством.

7.4.Забеспечити взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів за загальним фондом бюджету тільки в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами та планами використання бюджетних коштів, ураховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, узятих на облік органами Державної казначейської служби України.

Зобов’язання взяті розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень установлених цим рішенням, не вважаються бюджетними зобов’язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов’язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов’язань не здійснюються.

За наявності простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати, а також спожиті комунальні послуги та енергоносії розпорядники бюджетних коштів у межах бюджетних асигнувань за загальним фондом не беруть бюджетні зобов’язання та не здійснюють платежі за іншими заходами, пов’язаними з функціонуванням бюджетних установ (крім захищених видатків бюджету) до погашення такої заборгованості.

7.5.Забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, та послуги зв’язку, що споживаються бюджетними установами.

8. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках на 2020 рік виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань згідно з додатком №5 до цього рішення.

Розпорядникам коштів забезпечити у першочерговому порядку розрахунки за електричну  та теплову енергію, водопостачання та водовідведення, природний газ та послуги зв’язку ,які споживаються бюджетними установами відповідно до укладених договорів за кожним видом енергоносія.

9. Установити,що керівники бюджетних установ утримують чисельність працівників та здійснюють фактичні видатки на заробітну плату ,включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород,  матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати ,затвердженого для бюджетних установ кошторисах, одержувачі бюджетних коштів – у межах планів використання бюджетних коштів та фактично одержаних обсягів валових доходів.

  1. Додатки 1,2,4,5 до цього рішення (проект) є його невід'ємною частиною.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів, підприємницької діяльності, соціального захисту, праці, торгівлі, громадського харчування та сфери послуг. (голова комісії Сілаєва В.А.)

     

    Комсомольський селищний голова

    (керівник органу місцевого самоврядування)

    ____________
    (підпис)

    ___Дмитро ДІХТЯР
    (ініціали, прізвище)

Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету від 01 грудня 2025 року

Паспорти бюджетних програм

Детальніше...

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської ради

Facebook post   12

28 листопада 2025 року відбулося чергове засідання комісії, на якому було розглянуто 68 звернень мешканців громади про надання одноразової адресної грошової допомоги.

Колегіально прийнято рішення про виділення одноразової адресної грошової допомоги з місцевого бюджету 68 громадянам на загальну суму 414, 8 тис. грн., а саме:

  • 39 мешканцям громади на лікування;
  • 3 мешканцям громади у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем;
  • 8 сім’ям у зв’язку із зникненням безвісти військовослужбовців;
  • 4 сім’ям у зв’язку із загибеллю (смертю) військовослужбовців;
  • 1 особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників України на вирішення соціально-побутових питань;
  • 4 Захисникам України, які отримали травму (поранення, контузії, каліцтва) або захворювання під час захисту Батьківщини, проведенням оперативного лікування:
  • 9 сім’ям військовослужбовця, особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників чи Захисниць України на придбання деревини паливної для опалення будинку у період дії воєнного стану.

ОГОЛОШЕННЯ❗ 📢До уваги громадян, місце проживання яких зареєстроване у м. Слобожанське

Facebook post   10📌У Слобожанському Палаці культури буде відбуватися видача талонів на отримання гуманітарної допомоги (другий етап, для громадян, які не отримали талони 26.11.2025 року):

☑ 03 грудня 2025 року по 05 грудня 2025 року  з 08-00 год. до 9-00 год.

Видача гуманітарної допомоги буде відбуватися по талонам з 08 грудня  2025 року по 11 грудня 2025 року при таких умовах:

громадяни отримують гуманітарну допомогу в день, який зазначений в талоні у такий час:

час отримання

номера талонів

з 9.00 години до 10.00 години 

з № 1 по № 80

з 10.00 години до 11.00 години   

з № 81 по №  160

з 11.00 години до 12.00 години 

з № 161  по № 240

з 13.00 години до 14.00 години 

з № 241 по № 320

з 14.00 години до 15.00 години 

з № 321 по 400

       

❗Для місцевих - допомога буде видаватися 1 пакунок на 1 домоволодіння:

при умові що в домоволодінні хоча б один з членів сім’ї має статус: людини похилого віку 60+, або особи з інвалідністю, або в сім’ї є дитина/діти до 18 років, або є батьки чи дружина/чоловік військовослужбовця.

💬Для ВПО (у тому числі без категорії вразливості) - допомога буде видаватися 1 пакунок на 1 домоволодіння.

При видачі допомоги при собі мати: паспорт та документ підтверджуючий статус, для ВПО - паспорт та  довідку ВПО.

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 01 грудня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

Кампанія «16 днів проти насильства» започаткована активістами першого Жіночого інституту глобального лідерства у 1991 році та проводиться щорічно з 25 листопада до 10 грудня.

pic 36

Мета кампанії - привернення уваги до проблем подолання насильства в сім’ях, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 28 листопада 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

У Харківській області продовжує працювати гаряча лінія з евакуації

Facebook post   10У Харківській області продовжує працювати гаряча лінія з евакуації за номером 0 800 33 92 91.
Водночас відтепер основним номером для звернень з питань евакуації є короткий номер 203.
Перехід на короткий номер пов'язаний зі спрощенням комунікації для людей та підвищенням доступності допомоги. За номером 203 можна:
* отримати консультацію щодо поселення в інші регіони України;
* подати звернення щодо евакуації цивільного населення з прифронтових та прикордонних територій;
* отримати перенаправлення за відповідними напрямами чи службами.
Номер 0 800 33 92 91 продовжить працювати, оскільки раніше проводилася масштабна інформаційна кампанія, однак основний акцент тепер робиться саме на короткий номер 203.

День пам'яті жертв голодомору!

День пам’яті жертв голодомору

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 21 листопада 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

З Днем гідності та свободи!

День гідності 2025