Зміст статті

герб

РІШЕННЯ (ПРОЕКТ)

Комсомольської селищної ради

Про місцевий бюджет

Комсомольської селищної ради_
(назва адміністративно-територіальної одиниці)

на _2020_ рік

Керуючись Бюджетним кодексом України, Законом України "Про місцеве самоврядування", _селищна рада

вирішила:


  1. Визначити на 2020 рік:

доходи місцевого бюджету у сумі 48174889,00  гривень, у тому числі доходи загального фонду місцевого бюджету – 22017300,00 гривень та доходи спеціального фонду місцевого бюджету – 26157589,00 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;

видатки місцевого бюджету у сумі  48174889,00 гривень, у тому числі видатки загального фонду місцевого бюджету – 22017300,00 гривень та видатки спеціального фонду місцевого бюджету – 26157589,00  гривень;

повернення кредитів до місцевого бюджету у сумі __-___ гривень, у тому числі повернення кредитів до загального фонду місцевого бюджету - __-___ гривень та повернення кредитів до спеціального фонду місцевого бюджету - __-___ гривень;

надання кредитів з місцевого бюджету у сумі _-____ гривень, у тому числі надання кредитів із загального фонду місцевого бюджету - __-___ гривень та надання кредитів із спеціального фонду місцевого бюджету - _-__ гривень;

профіцит за ____-_______ фондом місцевого бюджету у сумі __-___ гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;

дефіцит за _____-______ фондом місцевого бюджету у сумі __-___ гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;

оборотний залишок бюджетних коштів місцевого бюджету у розмірі _100000,00__ гривень, що становить 0,454 відсотків видатків загального фонду місцевого бюджету, визначених цим пунктом;

резервний фонд місцевого бюджету у розмірі _-_ гривень, що становить

 __-___ відсотків видатків загального фонду місцевого бюджету, визначених цим пунктом.

  1. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів місцевого бюджету на 2020 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатком 2 до цього рішення.
  2. Затвердити розподіл витрат місцевого бюджету на реалізацію місцевих/регіональних програм у сумі 33986798,00 гривень згідно з додатком 4 до цього рішення.
  3. Установити, що у загальному фонді місцевого бюджету на 2020 рік:

1) до доходів загального фонду місцевих бюджетів належать доходи, визначені статтею _69_ Бюджетного кодексу України.

  1. Установити, що джерелами формування спеціального фонду місцевого бюджету на 2020 рік:

1) у частині доходів є надходження, визначені статтями 691 Бюджетного кодексу України, а також такі надходження відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України 2020 рік":

- екологічний податок ;

  1. Визначити на 2020 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками місцевого бюджету видатки загального фонду на:
  • оплата праці працівникам бюджетних установ;
  • нарахування на заробітну плату;
  • забезпечення продуктами харчування;
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
  • поточні трансферти населенню;
  • поточні трансферти місцевим бюджетам;

7. Головному розпоряднику коштів селищного бюджету на виконання норм Бюджетного кодексу України:

7.1.Затвердити паспорти бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням.

7.2.Здійснювати управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання  бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.

7.3.Забеспечити доступність інформації про бюджет у спосіб та у термін визначені бюджетним законодавством.

7.4.Забеспечити взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів за загальним фондом бюджету тільки в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами та планами використання бюджетних коштів, ураховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, узятих на облік органами Державної казначейської служби України.

Зобов’язання взяті розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень установлених цим рішенням, не вважаються бюджетними зобов’язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов’язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов’язань не здійснюються.

За наявності простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати, а також спожиті комунальні послуги та енергоносії розпорядники бюджетних коштів у межах бюджетних асигнувань за загальним фондом не беруть бюджетні зобов’язання та не здійснюють платежі за іншими заходами, пов’язаними з функціонуванням бюджетних установ (крім захищених видатків бюджету) до погашення такої заборгованості.

7.5.Забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, та послуги зв’язку, що споживаються бюджетними установами.

8. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках на 2020 рік виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань згідно з додатком №5 до цього рішення.

Розпорядникам коштів забезпечити у першочерговому порядку розрахунки за електричну  та теплову енергію, водопостачання та водовідведення, природний газ та послуги зв’язку ,які споживаються бюджетними установами відповідно до укладених договорів за кожним видом енергоносія.

9. Установити,що керівники бюджетних установ утримують чисельність працівників та здійснюють фактичні видатки на заробітну плату ,включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород,  матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати ,затвердженого для бюджетних установ кошторисах, одержувачі бюджетних коштів – у межах планів використання бюджетних коштів та фактично одержаних обсягів валових доходів.

  1. Додатки 1,2,4,5 до цього рішення (проект) є його невід'ємною частиною.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів, підприємницької діяльності, соціального захисту, праці, торгівлі, громадського харчування та сфери послуг. (голова комісії Сілаєва В.А.)

     

    Комсомольський селищний голова

    (керівник органу місцевого самоврядування)

    ____________
    (підпис)

    ___Дмитро ДІХТЯР
    (ініціали, прізвище)

Увага! Оголошення!

Facebook post   16

 Слобожанська міська рада продовжує збір даних родин ВПО для отримання грошової допомоги, які підпадають під наступні категорії:

  • особи похилого віку 65 + ВПО, які прибули відповідно до наказу Мінрозвитку від 28.02.2025 №376 (зі змінами): - з території можливих бойових дій, в яких не визначена дата завершення бойових дій;
  • особи похилого віку 60+ ВПО, які прибули відповідно до наказу Мінрозвитку від 28.02.2025 №376 (зі змінами): - з території активних бойових дій, в яких не визначена дата завершення бойових дій, - з територій активних бойових дій, на якій функціонують державні електронні інформаційні ресурси, в яких не визначена дата завершення бойових дій, -з тимчасово окупованих Російською Федерацією території України, в яких не визначено дата завершення тимчасової окупації),
  • родини з однією або кількома особами з інвалідністю (ВПО);
  • багатодітні родини (ВПО),

та які не отримували у 2025 році грошову допомогу від міжнародних організацій.

Детальніше...

Радон: урахування можливого впливу при функціонуванні укриттів та «підземних шкіл»

Facebook post   10

Радон – радіоактивний інертний газ природного походження, не має ні кольору, ні запаху. Добре розчиняється у воді, крові та тканинній рідині. Період його напіврозпаду короткий – лише 3,8 доби.

Радон і продукти його розпаду можуть негативно впливати на найбільш чутливі імунні, статеві та кровотворні клітини. Цей газ випромінює альфа-частинки, які можуть спричиняти рак органів дихальної системи.

Детальніше...

Як подати повідомлення про неотримання пенсії та страхової виплати від рф

Facebook post   12

Громадянам України, які проживають на тимчасово окупованих територіях України або які виїхали на підконтрольну Україні територію, виплата пенсії, страхових виплат проводиться за умови неодержання їх від органів пенсійного забезпечення рф  (пункт 10 постанови  Кабінету  Міністрів  України  від  11.02.2025 № 299 “Про деякі особливості виплати пенсій (щомісячного довічного грошового утримання) та страхових виплат за страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності”). Щоб отримувати й надалі пенсію (довічне грошове утримання) чи страхові виплати, зазначеним категоріям громадян потрібно подати до Пенсійного фонду України повідомлення про неотримання пенсії та страхових виплат на тимчасово окупованих територіях.

Детальніше...

Дотримання правил пожежної безпеки навколо охоронних зон повітряних ліній електропередачі

Facebook post   12

Останнім часом восени набуло масштабних розмірів спалювання сухої трави, опалого листя, побутового сміття тощо. Що несе за собою негативні наслідки не тільки для навколишнього середовища, але і для об’єктів енергетичної інфраструктури, які можуть бути пошкоджені внаслідок виникнення пожежі.

Здебільшого громадяни не дотримуються вимог Правил пожежної безпеки в Україні, Закону України «Про енергетику», Правил охорони електричних мереж. І нажаль, кількість відключень ПЛ 330 кВ через низові пожежі збільшується з кожним роком.

Детальніше...

Увага! Оголошення!

ГАЗ

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ про проведення публічного громадського обговорення щодо перепрофілювання (зміну типу) та перейменування закладів загальної середньої освіти на території Слобожанської ТГ

Facebook post   16ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

про проведення публічного громадського обговорення щодо перепрофілювання (зміну типу) та перейменування закладів загальної середньої освіти на території Слобожанської ТГ

Ініціатор громадського обговорення: Слобожанська міська рада Чугуївського району Харківської області.

Організатор проведення громадського обговорення: Відділ освіти Слобожанської міської ради Чугуївського району.

Мета обговорення: врахування думки жителів населених пунктів Слобожанської міської ради щодо перепрофілювання (зміну типу) та перейменування закладів загальної середньої освіти на території Слобожанської ТГ:

  • Комунальний заклад «Геніївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області на Комунальний заклад «Геніївська гімназія № 1» Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області;
  • Комунальний заклад «Геніївська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області на Комунальний заклад «Геніївська гімназія № 2» Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області;
  • Комунальний заклад «Скрипаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області на Комунальний заклад «Скрипаївська гімназія» Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області;
  • Комунальний заклад «Шебелинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області на Комунальний заклад «Шебелинська гімназія» Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області.

 

Детальніше...

Увага! Оголошення!

Facebook post   16

Увага! Проводиться опитування Захисників і Захисниць та членів їх сімей про стан надання їм медичних послуг, що дозволить оцінити ефективність пілотного проекту з розширеного пакету послуг первинної медичної допомоги в громадах району.

Заповнити анкету можна за посиланням:

https://ee-eu.kobotoolbox.org/x/T0Fd3qXO

Проекти рішень, які планується винести на розгляд LХXIV сесії VІІІ скликання

проєкти рішень

Детальніше...

У м. Слобожанське проходитиме опитування в межах програми МІКС

Буклет для поширення МІКС images 0

Державна служба статистики разом з Інститутом демографії та досліджень якості життя імені Михайла Птухи НАН України та ГО «Український центр соціальних реформ» за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні розпочала реалізацію чергового раунду Мультиіндикаторного кластерного обстеження домогосподарств (далі - МІКС) в Україні, організація та проведення якого передбачається протягом 2025 - 2026 років.

МІКС - це вибіркове обстеження домогосподарств, яке проводиться за міжнародною методологією та дозволяє отримати надійні дані для інформаційного забезпечення моніторингу становища дітей і жінок у сферах охорони здоров'я, освіти, безпеки, харчування, водопостачання та санітарії. Окрім того, МІКС є інструментом для збору та вироблення даних для оцінки прогресу в досягненні національних цілей та міжнародних зобов'язань, зокрема, визначених Конвенцією ООН про права дитини та Цілями сталого розвитку.

Детальніше...

Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету від 02 вересня 2025 року

Паспорти бюджетних програм

Детальніше...