Яким чином ФОП, у тому числі платник ЄП, яка здійснює діяльність у декількох місцях продажу (господарських об’єктах), веде облік товарних запасів?
Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що порядок ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб – підприємців, у тому числі платників єдиного податку затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2021 № 496 (далі – Порядок № 496) визначає правила ведення обліку товарних запасів та поширюється на фізичних осіб – підприємців, у тому числі платників єдиного податку (далі – ФОП), які відповідно до Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265) зобов’язані вести облік товарних запасів та здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку, та осіб, які фактично здійснюють продаж товарів (надання послуг) та/або розрахункові операції в місці продажу (господарському об’єкті) такого ФОП.
Пунктом 1 розд. II Порядку № 496 встановлено, що облік товарних запасів здійснюється ФОП шляхом постійного внесення до Форми ведення обліку товарних запасів (далі – Форма обліку) інформації про надходження та вибуття товарів на підставі первинних документів, які є невід’ємною частиною такого обліку.
При цьому ФОП, яка здійснює діяльність у декількох місцях продажу (господарських об’єктах), веде облік товарних запасів також за кожним окремим місцем продажу (господарським об’єктом) на підставі первинних документів, які підтверджують отримання товарів такою ФОП або окремим місцем продажу (господарським об’єктом), та/або первинних документів на внутрішнє переміщення товарів між ФОП та його окремими місцями продажу (господарськими об’єктами). Первинні документи на внутрішнє переміщення товарів є невід’ємною частиною такого обліку.
Первинні документи, на підставі яких внесено записи до Форми обліку, є обов’язковими додатками до такої форми. Внесення даних до Форми обліку щодо надходження товарів на підставі первинних документів здійснюється до початку їх реалізації.
Україна має одне з найвищих у Європі інтернет-покриттів — 93,8 % громадян мають доступ до мережі вдома, а 81 % українців переконані, що цифрові навички допомагають розвитку економіки.
Водночас попри те, що 93 % дорослих уже опанували базові цифрові навички, лише 38 % мають високий рівень цифрової грамотності. Саме тому ми традиційно оголошуємо листопад Місяцем цифрової грамотності. Це всеукраїнська ініціатива, яку проводить національний проєкт Дія.Освіта з 2021 року. Мета — навчити українців упевнено користуватися технологіями та підвищити рівень власної онлайн-безпеки.
Центр розвитку інновацій спільно з ГО «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» запрошує підприємців та власників малого і середнього бізнесу долучитися до циклу онлайн-вебінарів, які відбуваються у межах проекту «Інновації та цифрова трансформація для розвитку й масштабування бізнесів ветеранів, їхніх сімей, жіночого бізнесу та молодіжних стартапів».
Яскрава упаковка з мультяшними персонажами, «натуральні інгредієнти» й — оманливе відчуття безпеки. Це все про продукти «для дітей» у наших супермаркетах.
Багато хто переконаний: «дитяче» — автоматично корисне. Але насправді це не завжди так. Велика кількість солі може «ховатися» у сосисках для дітей, сирках чи снеках. І це проблема, адже організм дитини значно чутливіший до надлишку солі. Всесвітня організація охорони здоров’я радить дорослим не перевищувати 1 чайну ложку солі на день (до 5 грамів): https://lnk.ua/R4aMMKy4J.
Надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам, які зареєстровані на території Слобожанської міської ради та опинилися в скрутних життєвих обставинах з різних причин, постійно розглядається на засіданнях комісії з розгляду питань, пов’язаних з наданням одноразової адресної грошової допомоги відповідно до Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам Слобожанської селищної ради.