
Інформація
про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) )
|
1 |
Замовник |
СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
|
2 |
Назва предмету закупівлі |
ДК 021:2015- 50110000-9: 9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт і технічне обслуговування автомобілів Слобожанської селищної ради) |
|
3 |
Вид процедури |
Спрощена закупівля (повторно) |
|
4 |
Дата оголошення |
02 лютого 2022 року |
|
5 |
Строк поставки |
по 31 грудня 2022 року |
|
6 |
Обсяг закупівлі |
8 послуг |
|
7 |
Ідентифікатор закупівлі |
UA-2022-02-02-008720-b |
|
8 |
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
82 000,00 грн.( вісімдесят дві тисячі грн. 00 коп), у тому числі ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі визначена на підставі розрахун-ків з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2022 рік . Як основа, для встановлення очікуваної вартості послуг, використовувались як ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) на закупівлю цих послуг так і ціни відповідних закупівель минулих періодів. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі врахову-валась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель “Prozorro”. |
|
9 |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторису на 2022 рік. |
|
10 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Метою предмета закупівлі є утримання автомобілів у технічно справному стані і належному зовнішньому вигляді, забезпечення надійності та екологічної безпеки. З метою вирішення питання надання послуг з обов’язкового технічного обслуговування автомобілів Слобожанської селищної ради, та поточного ремонту автомобілів необхідно врегулювати договірні відносини з постачальниками даних послуг в рамках чинного законодавства, а саме Закону України "Про автомобільний транспорт", Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів (затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28 листопада 2014 року № 615 та затверджених у Міністерстві юстиції України 17 грудня 2014 року за № 1609/26386), Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту (затвердженого наказом Міністерства юстиції України 28 квітня 1998 року за № 268/2708) з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про публічні закупівлі". Враховуючи вказане та з метою забезпечення в 2022 році безперебійного функціонування автомобільного транспорту необхідно здійснити закупівлю послуг з ремонту та технічного обслуговування із застосуванням процедури спрощених закупівель . Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та згідно з чинними нормами, стандартами і правилами . |



















Оголошення про висунення кандидатур від громадськості!Слобожанська міська рада повідомляє, що Кабінетом Міністрів України 22 вересня 2025 року прийнято постанову “Про затвердження Порядку надання допомоги для вирішення житлового питання окремим категоріям внутрішньо переміщених осіб, що проживали на тимчасово окупованій території, та внесення змін до Порядку ведення Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України” №1176, яка набирає чинності з 24 листопада 2025 року.
Команда Caritas-Spes Ukraine продовжує реалізацію проєкту з відбудови пошкодженого житла на території нашої громади. У попередніх етапах роботи частина домогосподарств, які подавали заявки не була включена до програми через обмежені (вужчі) критерії відбору, які діяли на момент оцінювання.



