Чи зобов’язані суб’єкти господарювання застосовувати РРО або ПРРО при здійсненні розрахунків у безготівковій формі через установи банку?
Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до п. 1 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) або через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу програмні РРО (далі – ПРРО) зі створенням у паперовій та/або електронній формі відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом № 265, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.
Згідно з п. 1.4 глави 1 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21 січня 2004 року № 22 із змінами та доповненнями, безготівкові розрахунки – це перерахування певної суми коштів з рахунків платників на рахунки отримувачів коштів, а також перерахування банками за дорученням підприємств і фізичних осіб коштів, унесених ними готівкою в касу банку, на рахунки отримувачів коштів. Ці розрахунки проводяться банком на підставі розрахункових документів на паперових носіях чи в електронному вигляді.
Відповідно до п. 12 ст. 9 Закону № 265 РРО та/або ПРРО та розрахункові книжки не застосовуються якщо в місці отримання товарів (надання послуг) операції з розрахунків у готівковій формі не здійснюються (склади, місця зберігання товарів, оптова торгівля тощо).
Отже, при здійсненні розрахункових операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) застосування РРО або ПРРО є обов’язковим.
При здійсненні розрахунків у безготівковій формі через установи банку РРО або ПРРО не застосовується.
Радон – радіоактивний інертний газ природного походження, не має ні кольору, ні запаху. Добре розчиняється у воді, крові та тканинній рідині. Період його напіврозпаду короткий – лише 3,8 доби.
Радон і продукти його розпаду можуть негативно впливати на найбільш чутливі імунні, статеві та кровотворні клітини. Цей газ випромінює альфа-частинки, які можуть спричиняти рак органів дихальної системи.
Громадянам України, які проживають на тимчасово окупованих територіях України або які виїхали на підконтрольну Україні територію, виплата пенсії, страхових виплат проводиться за умови неодержання їх від органів пенсійного забезпечення рф (пункт 10 постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2025 № 299 “Про деякі особливості виплати пенсій (щомісячного довічного грошового утримання) та страхових виплат за страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності”). Щоб отримувати й надалі пенсію (довічне грошове утримання) чи страхові виплати, зазначеним категоріям громадян потрібно подати до Пенсійного фонду України повідомлення про неотриманняпенсії та страхових виплат на тимчасово окупованих територіях.
Останнім часом восени набуло масштабних розмірів спалювання сухої трави, опалого листя, побутового сміття тощо. Що несе за собою негативні наслідки не тільки для навколишнього середовища, але і для об’єктів енергетичної інфраструктури, які можуть бути пошкоджені внаслідок виникнення пожежі.
Здебільшого громадяни не дотримуються вимог Правил пожежної безпеки в Україні, Закону України «Про енергетику», Правил охорони електричних мереж. І нажаль, кількість відключень ПЛ 330 кВ через низові пожежі збільшується з кожним роком.
про проведення публічного громадського обговорення щодо перепрофілювання (зміну типу) та перейменування закладів загальної середньої освіти на території Слобожанської ТГ
Ініціатор громадського обговорення: Слобожанська міська рада Чугуївського району Харківської області.
Організатор проведення громадського обговорення: Відділ освіти Слобожанської міської ради Чугуївського району.
Мета обговорення: врахування думки жителів населених пунктів Слобожанської міської ради щодо перепрофілювання (зміну типу) та перейменування закладів загальної середньої освіти на території Слобожанської ТГ:
Комунальний заклад «Геніївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області на Комунальний заклад «Геніївська гімназія № 1» Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області;
Комунальний заклад «Геніївська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області на Комунальний заклад «Геніївська гімназія № 2» Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області;
Комунальний заклад «Скрипаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області на Комунальний заклад «Скрипаївська гімназія» Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області;
Комунальний заклад «Шебелинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області на Комунальний заклад «Шебелинська гімназія» Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області.
Увага! Проводиться опитування Захисників і Захисниць та членів їх сімей про стан надання їм медичних послуг, що дозволить оцінити ефективність пілотного проекту з розширеного пакету послуг первинної медичної допомоги в громадах району.
Державна служба статистики разом з Інститутом демографії та досліджень якості життя імені Михайла Птухи НАН України та ГО «Український центр соціальних реформ» за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні розпочала реалізацію чергового раунду Мультиіндикаторного кластерного обстеження домогосподарств (далі - МІКС) в Україні, організація та проведення якого передбачається протягом 2025 - 2026 років.
МІКС - це вибіркове обстеження домогосподарств, яке проводиться за міжнародною методологією та дозволяє отримати надійні дані для інформаційного забезпечення моніторингу становища дітей і жінок у сферах охорони здоров'я, освіти, безпеки, харчування, водопостачання та санітарії. Окрім того, МІКС є інструментом для збору та вироблення даних для оцінки прогресу в досягненні національних цілей та міжнародних зобов'язань, зокрема, визначених Конвенцією ООН про права дитини та Цілями сталого розвитку.