a8cead3 propiska v ukraine

Відділ Центр надання адміністративних послуг Слобожанської селищної ради

Для реєстрації місця проживання/перебування або зняття з реєстрації місця проживання жителям смт Слобожанське, с-ще Донець, с-ще Благодатне, с. Лиман, с. Н.Бишкин, с. Шелудьківка, с. Скрипаї, с. Геніївка слід звернутися до спеціалістів відділу Центр надання адміністративних послуг Слобожанської селищної ради за адресою: смт Слобожанське, вул.Лермонтова, буд.21

 (Дружби, 6) та населених пунктів. Довідки за телефоном (05747) 5-35-60.

 Які документи необхідно подати для реєстрації місця проживання?

Відповідно до ст. 6 ЗаконуУкраїни «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», пп. 9,18 Правил для реєстрації місця проживання та Постанови КМУ "Про затвердження Правил реєстрації місця проживання" необхідно подати:

1) письмову заяву;

2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;

До таких документів відносяться: паспорт громадянина України; тимчасове посвідчення громадянина України; посвідка на постійне або тимчасове проживання; посвідчення біженця тощо. Якщо питання стосується дитини у віці до 14 років – подається свідоцтво про народження.

3) квитанція про сплату адміністративного збору;

Адміністративний збір станом на 01.09.2021 року складає 13,60 грн (якщо звернення здійснено у передбачений законом 30 денний строк, в разі звернення після 30 днів — 40,80 грн).

4) документи, що підтверджують право особи на проживання в даному житлі;

Найбільш поширеними документами такого типу є свідоцтво про право власності; ордер; договір найму (піднайму, оренди); рішення суду про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання.

Зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітньої дитини за адресою реєстрації її батьків.

5*) військовий квиток або посвідчення про приписку;

*Лише для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку.

6*) заява про зняття з реєстрації попереднього місця проживання особи;

*Лише у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання.

7*) документ, що підтверджує повноваження особи як представника та документ, що посвідчує особу такого представника;

*Лише у разі подання заяви не особисто, а представником. Найчастіше таким документом є нотаріальна довіреність.

Цей пункт не поширюється на випадки, коли документи про реєстрацію подаються батьками або усиновлювачами малолітньої дитини.

Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

Які документи необхідно подати для зняття з реєстрації місця проживання?

 

У випадку, коли зняття з реєстрації місця проживання здійснюється окремо (тобто не одночасно з «пропискою»)  відповідно до ст.7 Закону, п.26 Правил подаються:

1) документ, який є підставою для зняття з реєстрації;

Найчастіше таким документом є заява. Також у відповідних випадках це може бути свідоцтва про смерть; судове рішення про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою; інші документи, які свідчать про припинення підстав на право користування житловим приміщенням (наприклад, закінчення строку дії договору оренди житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (для гуртожитків на час навчання), відчуження житла).

2) документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання;

Найчастіше це паспорт громадянина України. Також, такими документами можуть бути тимчасове посвідчення громадянина України; посвідка на постійне або тимчасове проживання; посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист. Якщо питання стосується дитини у віці до 14 років – подається свідоцтво про народження.

3) квитанція про сплату адміністративного збору;

4*) військовий квиток або посвідчення про приписку;

*Лише для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку.

5*) документ, що підтверджує повноваження особи як представника та документ, що посвідчує особу такого представника;

*Лише у разі подання заяви не особисто, а представником. Наприклад, нотаріальна довіреність.

Найчастіше таким документом є нотаріальна довіреність.

Цей пункт не поширюється на випадки, коли документи про реєстрацію подаються батьками або усиновлювачами малолітньої дитини.

Також необхідно звернути увагу на деякі особливості окремих випадків зняття з реєстрації дітей:

- у разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, якій не виповнилося 14 років, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, (тобто необхідний візит обох батьків до органу реєстрації) або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

- зняття з реєстрації місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

- зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку чи піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки і піклування.

Чи обов’язково особисто подавати документи для реєстрації чи зняття з реєстрації місця проживання?

 

Щодо реєстрації місця проживання.

Частинами 2 та 9 ст.6 Закону, пунктами 6 та 8 Правил реєстрації місця проживання передбачені випадки, коли особисто подавати документи до органу реєстрації не обов’язково і це може зробити інша особа.

Так, у разі якщо особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації – це може зробити її законний представник (батьки дитини, опікуни чи піклувальники) або представник на підставі нотаріальної  довіреності.

 .

Щодо зняття з реєстрації.

ч.1 ст.6, ч.2 ст.7 Закону, пп. 4, 24 Правил передбачають, що реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання. Іншими словами, у разі «прописки» за новою адресою не потрібно попередньо окремо подавати документи про «виписку» зі старої адреси.

Скільки часу дається людині, яка переїхала на нове місце для того, щоб зареєструватися?

 

Відповідно до законодавства, особі, яка знялася з реєстрації в одному місці дається тридцять календарних днів на те, щоб зареєструватися в іншому.

Яка відповідальність передбачена за порушення терміну?

 

У цьому випадку, відповідно до Кодексу про адміністративні правопорушення, при зверненні фізичної особи для реєстрації місця проживання складається адміністративний протокол.

Відповідно до нового порядку громадянину, який порушив термін реєстрації вперше, загрожує попередження. Якщо ж таке правопорушення повториться при наступній зміні місця проживання протягом року, то тоді вже накладається штраф. 

Скільки часу займає процес зняття з реєстрації і реєстрації на новому місці?

 

Як і раніше, існує можливість реєстрації з одночасним зняттям з реєстрації за попередньою адресою.

Тобто, при переїзді взагалі не потрібно зніматися з реєстрації. Достатньо звернутися до відповідного органу за новим місцем проживання і подати заяву на реєстрацію. І там зроблять обидві операції - знімуть з реєстрації за попереднім місцем проживання і зареєструють за новим. А місцевий орган влади за попереднім місцем проживання буде повідомлено про те, що дана особа там більше не проживає. 

Чи може власник житла самостійно зняти з реєстрації осіб, які зареєстровані у цьому житловому приміщенні?

 

Це залежить від того, на яких підставах ці люди там проживають (зареєстровані).   Якщо існує, наприклад, рішення суду, що дає право комусь жити в певному приміщенні, то право на проживання зберігається то тих пір, поки це рішення є чинним.

Якщо люди зареєстровані в приміщенні на основі договору оренди, то, відповідно, право на реєстрацію зберігається за ними до закінчення терміну договору. Після цього власник житла може їх зняти з реєстрації місця проживання. А також, до закінчення терміну дії договору, за рішенням судових органів.

Якщо реєстрація здійснювалася на підставі згоди власника житла, зняття з реєстрації без згоди особи здійснюється на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права користування житловим приміщенням, про виселення або про зняття з реєстрації місця проживання. 

Як відбувається реєстрація дітей?

 

Фізична особа, яка досягла чотирнадцяти років, вільно обирає собі місце проживання, за винятком обмежень, які встановлюються законом.

Місцем проживання фізичної особи у віці від десяти до чотирнадцяти років є місце проживання її батьків (усиновлювачів) або одного з них, з ким вона проживає, опікуна або місцезнаходження навчального закладу чи закладу охорони здоров'я тощо, в якому вона проживає, якщо місце проживання не встановлено за згодою між дитиною та батьками (усиновлювачами, опікуном) або організацією, яка виконує щодо неї функції опікуна.

У разі спору місце проживання фізичної особи у віці від десяти до чотирнадцяти років визначається органом опіки та піклування.

Місцем проживання фізичної особи, яка не досягла десяти років, є місце проживання її батьків (усиновлювачів) або одного з них, з ким вона проживає, опікуна або місцезнаходження навчального закладу чи закладу охорони здоров'я, в якому вона проживає.

Як реєструються новонароджені діти?

 

На те, щоб виконати цю формальність, батькам дається три місяці з дня народження дитини.

РАХУНОК ДЛЯ СПЛАТИ ЗА АДМІНІСТРАТИВНУ ПОСЛУГУ

За реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір відповідно до ст 111 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

Одержувач: ГУК Харківська обл. смт Слобожанське

Код отримувача: 37874947     код платежу: 22012500

р/р UA128999980334189879010020605   банк: ГУДКСУ в Харківській області

Сума: 13,60 грн.

Сума: 40,80 грн.

✍️Сьогодні, 17 вересня 2025 року, під головуванням Слобожанського міського голови Дмитра Діхтяря відбулося засідання виконавчого комітету Слобожанської міської ради

 

09

На порядок денний було винесено 46 питань, що охоплювали ключові напрями життєдіяльності громади.
Детальніше...

Пресреліз Чугуївської філії Харківської обласної служби зайнятості

DCZ

З початку 2025 року послугами Харківської обласної служби зайнятості скористалися 32 234 особи, з яких 20 478 мали статус безробітного. До співпраці було залучено 3 808 роботодавців, які подали 17 498 вакансій. За сприяння обласної служби зайнятості забезпечено зайнятістю 17 565 громадян. Про це повідомив директор Харківського обласного центру зайнятості Олександр Котуков. «Обласна служба зайнятості системно підтримує людей, які шукають роботу, та роботодавців, які потребують кадрів», - наголосив він.

Детальніше...

ІКС "Державний аграрний реєстр"

Додаток DIGITAL DEVELOPMENT  UKRAINIAN AGRICULTURE v4 (2) page 0001

 

Детальніше...

Безкоштовна освітня можливість для молоді!

 банер Створюи тут (1)

Приєднуйся до “Створюй ТУТ! 2.0” — безкоштовної навчальної програми від ГО uBoost для старту в кар’єрі та підприємництві. Учасники вивчають підприємництво з нуля (генерація ідей, фінанси, маркетинг, продажі тощо) та готуються до початку кар’єри (резюме, перші інтерв’ю та стажування).

Детальніше...

Видача гуманітарної допомоги

IMG 3255

📢17.09.2025 року Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД „ҐЛОБАЛ ЕМПАВЕРМЕНТ МІШН ЮА“» доставила чергову партію гуманітарної допомоги до Слобожанської громади.
Детальніше...

З Днем рятівника!

День рятівника 2

До уваги зміни, що готуються в житловому законодавстві!

Facebook post   10

У січні 2025 року Кабмін зареєстрував законопроєкт № 12377 «Про основні засади житлової політики», який передбачає скасування Житлового кодексу 1983–1984 років та Закону «Про приватизацію державного житлового фонду» (1992 року).

16 липня 2025 року Верховна Рада України прийняла за основу (в першому читанні) проект Закону про основні засади житлової політики. Згідно з пояснювальною запискою,  законопроект «розроблено з метою встановлення нових засад та напрямів, які визначатимуть житлову політику України».

Головними причинами реформи називають застарілий Житловий кодекс і норми, що дублюються Цивільним кодексом та іншими законами, мають правові колізії. Більш ніж 80 % положень вже врегульовано іншими актами.

Детальніше...

ІНФОРМАЦІЯ про можливість вступу до Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти» у вересні-жовтні 2025 року

Facebook post   12

Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти» запрошує на навчання до університету військовослужбовців та ветеранів, за спеціальними умовами вступу, для здобуття ступенів бакалавра та магістра в 2025 році за актуальними для їх подальшої професійної кар’єри освітньо-професійними програмами:

  1. Освітньо-професійні бакалаврська та магістерська програми «Управління проєктами» за спеціальністю D3 «Менеджмент».

Ці програми розроблені для підготовки кваліфікованих спеціалістів, здатних ефективно розробляти і керувати проєктами різного масштабу та складності в публічному, приватному, громадському секторах.

В сучасних умовах дефіциту ресурсів та повоєнної відбудови держави, регіонів, громад наявність фахівців з управління проєктами набуває особливого значення. Програми також часто обирають ті, хто орієнтований професійно та ефективно здійснювати проєкту діяльність у рамках грантових програм, яких в Україні стає дедалі більше.

При цьому фокус на проєктні компетентності дозволяє ветеранам ставати більш конкурентоспроможними на ринку праці.

Тривалість навчання: за бакалаврською програмою – 4 роки, за магістерською програмою – 1 рік 6 місяців.

Крім того, відповідно до п.3 ст.30 Закону України «Про зайнятість населення», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі ваучерів для підтримання конкурентоспроможності деяких категорій громадян на ринку праці» від 20 березня 2013 р. № 207, наказу Міністерства економіки України «Про затвердження Переліку професій, спеціальностей, для навчання за якими може бути виданий ваучер» 11.04.2023 № 2040 (зі змінами від 10.07.2025), можуть отримати державний ваучер на навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю D3 «Менеджмент»:

«особи, звільнені з військової служби після участі у проведенні антитерористичної операції, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, до досягнення ними встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» пенсійного віку та за умови звернення протягом трьох років з дня звільнення».

  1. Освітньо-професійна магістерська програма «Публічне управління та адміністрування» за спеціальністю D4 «Публічне управління та адміністрування».

За цією освітньою програмою здійснюється підготовка висококваліфікованих фахівців, спроможних професійно формувати і організовувати впровадження публічної політики, здійснювати управлінську діяльність на різних рівнях публічного управління та адміністрування відповідно до принципів належного врядування й сталого розвитку.

Цю програму обирають ті особи, хто прагне робити професійну кар’єру в системі публічного управління, належно здійснювати політичну та громадську діяльність. Також програма користується попитом у осіб, які прагнуть обіймати керівні посади в державних і комунальних установах, закладах охорони здоров’я тощо.

Тривалість навчання – 1 рік 4 місяці.

Детальніше...

Увага! Оголошення!

Facebook post   16

 Слобожанська міська рада продовжує збір даних родин ВПО для отримання грошової допомоги, які підпадають під наступні категорії:

  • особи похилого віку 65 + ВПО, які прибули відповідно до наказу Мінрозвитку від 28.02.2025 №376 (зі змінами): - з території можливих бойових дій, в яких не визначена дата завершення бойових дій;
  • особи похилого віку 60+ ВПО, які прибули відповідно до наказу Мінрозвитку від 28.02.2025 №376 (зі змінами): - з території активних бойових дій, в яких не визначена дата завершення бойових дій, - з територій активних бойових дій, на якій функціонують державні електронні інформаційні ресурси, в яких не визначена дата завершення бойових дій, -з тимчасово окупованих Російською Федерацією території України, в яких не визначено дата завершення тимчасової окупації),
  • родини з однією або кількома особами з інвалідністю (ВПО);
  • багатодітні родини (ВПО),

та які не отримували у 2025 році грошову допомогу від міжнародних організацій.

Детальніше...

Радон: урахування можливого впливу при функціонуванні укриттів та «підземних шкіл»

Facebook post   10

Радон – радіоактивний інертний газ природного походження, не має ні кольору, ні запаху. Добре розчиняється у воді, крові та тканинній рідині. Період його напіврозпаду короткий – лише 3,8 доби.

Радон і продукти його розпаду можуть негативно впливати на найбільш чутливі імунні, статеві та кровотворні клітини. Цей газ випромінює альфа-частинки, які можуть спричиняти рак органів дихальної системи.

Детальніше...