Після успішної реалізації першого раунду програми Train the Trainers Export Promotion Office/Офіс з Просування Експорту запускає другий набір на оновлену програму Train the Trainers 2.0.
Train the Trainers 2.0 - це інтенсивна навчальна програма, що стане Вашим першим кроком до створення власної консалтингової компанії чи старту індивідуальної консалтингової діяльності в сфері експорту.
Для реєстрації на навчання запрошуються команди з 6 осіб, представники державного та приватного секторів. До участі передбачені і індивідуальні заявки, ми допоможемо знайти Вашу команду мрії!
Що очікує на відібраних учасників:
7 освітніх модулів, що прокачають Ваші навички в експортній та консультаційній діяльності;
14 онлайн сесій з менторами програми з індивідуальними консультаціями для кожної команди;
7 дводенних інтенсивів за участю міжнародних експертів з Естонії, Британії, Німеччини та Фінляндії, де Ви отримаєте максимум у інтерактивному форматі;
7 компаній-клієнтів: виконання командами домашнього завдання відбуватиметься на базі малих та середніх підприємств 7 різних секторів;
міжнародний сертифікат за результатами успішного проходження курсу;
бонуси та подарунки командам-переможцям, що визначатимуться після кожного модулю;
нетворкінг у спільноті учасників, випускників та експертів навчальних програм - Export Education Community;
Головне! Незабутні враження, досвід та реальні результати та досягнення у професійній сфері.
Залишились питання? Реєструйтесь на захід Consultancy talks під час якого ми презентуємо програму Train the Trainers 2.0, також поговоримо про сучасний стан та перспективи ринку консалтингу в Україні та світі. Захід відбудеться 6 вересня 2021 року, 11:00 – 13:30.
Інформаційний партнер Програми - онлайн-платформа експертних рішень MEREZHA.
____
Програма фінансується Державним департаментом США (Emerging Donors Challenge Program Round Eight), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проєкт з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги). Учасники не сплачують жодних внесків за участь у програмі, лише покривають логістичні витрати.
Україна має одне з найвищих у Європі інтернет-покриттів — 93,8 % громадян мають доступ до мережі вдома, а 81 % українців переконані, що цифрові навички допомагають розвитку економіки.
Водночас попри те, що 93 % дорослих уже опанували базові цифрові навички, лише 38 % мають високий рівень цифрової грамотності. Саме тому ми традиційно оголошуємо листопад Місяцем цифрової грамотності. Це всеукраїнська ініціатива, яку проводить національний проєкт Дія.Освіта з 2021 року. Мета — навчити українців упевнено користуватися технологіями та підвищити рівень власної онлайн-безпеки.
Центр розвитку інновацій спільно з ГО «Фундація соціальних інновацій «З країни в Україну» запрошує підприємців та власників малого і середнього бізнесу долучитися до циклу онлайн-вебінарів, які відбуваються у межах проекту «Інновації та цифрова трансформація для розвитку й масштабування бізнесів ветеранів, їхніх сімей, жіночого бізнесу та молодіжних стартапів».
Яскрава упаковка з мультяшними персонажами, «натуральні інгредієнти» й — оманливе відчуття безпеки. Це все про продукти «для дітей» у наших супермаркетах.
Багато хто переконаний: «дитяче» — автоматично корисне. Але насправді це не завжди так. Велика кількість солі може «ховатися» у сосисках для дітей, сирках чи снеках. І це проблема, адже організм дитини значно чутливіший до надлишку солі. Всесвітня організація охорони здоров’я радить дорослим не перевищувати 1 чайну ложку солі на день (до 5 грамів): https://lnk.ua/R4aMMKy4J.
Надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам, які зареєстровані на території Слобожанської міської ради та опинилися в скрутних життєвих обставинах з різних причин, постійно розглядається на засіданнях комісії з розгляду питань, пов’язаних з наданням одноразової адресної грошової допомоги відповідно до Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам Слобожанської селищної ради.