03

Головне управління ДПС у Харківській області інформує щодо добровільного декларування доходів. Правова основа одноразового декларування – Закон України від 15.06.2021 р. № 1539, яким Перехідні положення Податкового кодексу України доповнюються новим підрозділом 94.

Одноразове декларування – добровільне подання в електронному вигляді декларації, в якій вказуються наявні у фізичній особи активи, що були отримані, придбані за незадекларовані доходи.

Декларант має нарахувати собі збір та сплатити його протягом 30 календарних днів.

Декларацію податківці прийматимуть тільки з 1 вересня 2021 року до 1 вересня 2022 року.

Подавати декларацію можуть:

- фізособи (громадяни);

 - фізособи-підприємці (ФОП);

- особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність.

Не можуть подати декларацію:

- юридичні особи;

- особи, які зобов’язані подавати електронні декларації НАЗК на підставі Закону “Про запобігання корупції” від 14.10.2014 р. № 1700. Виняток – особи, які подавали таку декларацію для участі у конкурсі певну вакансію держслужби, але не пройшли.

В одноразовій декларації можна показати майно особи, яке знаходиться у власності на дату її подання:

- гроші у гривнях та в іноземній валюті на банківських рахунках.

- гроші внесені до кредитних спілок та інших небанківських фінансових установ;

- електронні гроші;

- банківські метали, які розміщені на рахунках;

- депозити/вклади, кошти, позичені третім особам за договором позики та інші права грошової вимоги, оформлені у письмовій формі.

- нерухомість, у т.ч. земельні ділянки, об’єкти житлової і нежитлової нерухомості,

- об’єкти незавершеного будівництва; рухоме майно, у вигляді транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів;

- транспортні засоби вартістю більше 400 тис. грн та/або з об’ємом двигуна 3 тис. см3,  мотоцикли - більше 800 куб. см3;

- цінне рухоме майно, наприклад предмети мистецтва/антикваріату, дорогоцінні метали та каміння, ювелірні вироби тощо;

- частки/паї у майні юросіб або в утвореннях, що не мають статусу юрособи (приклад – спільна діяльність), інші корпоративні права, майнові права на об’єкти інтелектуальної власності; цінні папери та/або фінансові інструменти, які визначені законом.

Не підпадає під одноразове декларування:

- готівка у гривнях та іноземній валют;

- активи, які були одержані шляхом вчинення кримінального порушення, крім ухиленням від сплати податків, зборів, ЄСВ, внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, порушення у сферах валютного законодавства та захисту економічної конкуренції;

- активи по яким розпочато досудове/судове розслідування, зокрема за порушення митного законодавства, кримінальне правопорушення;

- активи, які обліковуються на рахунках фінансових установ або розташовані на території держави – агресора, або походять звідти;

- активи, набуті у власність після 1 вересня 2022 року;

- активи, сумарна вартість яких не перевищує 400 тис. грн;

- нерухоме майно, розташоване в Україні, яке не перевищує: квартира – 120 кв. метрів, будинок – 240 кв. метрів, нежитлової нерухомості – 60 кв. метрів;

- земельні ділянки – сукупно по кожній окремій ділянці у межах норми безоплатної передачі (ст. 121 Земельного кодексу).

- один транспортний засіб, який знаходиться в особистому й некомерційному користуванні, для перевезення не більше 9 осіб (включаючи водія), об’єм двигуна менше 3 тис. куб. см3, середньоринкова вартість не більше 400 тис. грн. Для мотоцикла – об’єм двигуна не більше 800 куб. см.

Ставки збоку одноразового декларування

  • ·5 % — щодо валютних цінностей на рахунках у банках в Україні, а також інших активів, що знаходяться (зареєстровані) в Україні;
  • ·9 % — щодо валютних цінностей на рахунках в іноземних фінансових установах, а також з інших активів, що знаходяться за кордоном;
  • ·2,5 % — щодо номінальної вартості державних облігацій України з терміном обігу більше ніж 365 днів без права дострокового погашення, придбаних декларантом у період з 1 вересня 2021 р. до 31 серпня 2022 р. до подання Декларації.

Збір можна сплачувати трьома рівними частинами щорічно, але ставки збору в такому випадку збільшуються: 3 5% до 6%, з 9% до 11,5%, з 2,5% до 3%.

Мета одноразового добровільного декларування – легалізація майна, набутого внаслідок ухилення від сплати податків. Подача декларації та сплата збору звільнить фізичну особу від відповідальності за порушення податкового/валютного законодавства, а також нарахування та сплатити податків та зборів щодо доходів, за допомогою яких були набуті задекларовані активи.

Щодо навчання у жовтні 2026 року в Харківському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості

DCZ

ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ ЧУГУЇВСЬКА ФІЛІЯ ХАРКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ЦЕНТРУ ЗАЙНЯТОСТІ надає інформацію щодо навчання у жовтні 2026 року в Харківському центрі ПТО ДСЗ: 

Детальніше...

Герої не вмирають!

Пархоменко М М

Пархоменко Михайло Михайлович

21.11.1983 - 14.12.2024

 

З 08.10.2026 по 09.10.2026 року (час проведення з 09:00 до 13:00) будуть проводитись подвірно профілактичні щеплення собак та котів проти сказу

Щеплення

 

Чугуївське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області повідомляє, що з метою профілактики сказу в домашніх тварин, фахівцями дільниць ветеринарної медицини Харківської державної лікарні ветеринарної медицини в період з 08.10.2026 по 09.10.2026 будуть проводитись профілактичні щеплення собак та котів проти сказу в громадах населених пунктів Чугуївського району, відповідно до графіку:

Детальніше...

До уваги підприємств та організацій!

Увага Оголошення

Виконавчий комітет Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

на визначення на конкурсних засадах підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу з організації  забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Слобожанської міської територіальної громади.

Детальніше...

Інформація про початок перевірки на виконання вимог Закону України «Про очищення влади» від 01.10.2026 року

Очищення влади

На виконання вимог Закону України «Про очищення влади» інформуємо про те, що розпочато перевірку стосовно:

Детальніше...

Рішення Слобожанської міської ради Чугуївського району Харківської області від 22.09.2026 року №3896

Детальніше...

Щодо наміру відновити гаряче водопостачання абонентів м. Слобожанське

Повідомляємо

Слобожанська міська рада отримала листа від ПАТ "ЦЕНТРЕНЕРГО" Зміївська теплова електрична станція з повідомленням про намір відновити режим гарячого водопостачання абонентів міста Слобожанське, наступного змісту:

Детальніше...

Домашнє насильство – це злочин

256

25.09.2026 відбулося чергове засідання Координаційну раду з питань запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі Слобожанської міської територіальної громади Чугуївського району Харківської області, на порядку денному якого були розглянуті два питання:

1. Про стан вчинення домашнього насильства на території Слобожанської міської територіальної громади станом на 25.09.2026. Загальна статистика.

2. Про реалізацію у Слобожанській міській територіальній громаді громадською організацією «Чистий Аркуш» проєкту «Разом проти насильства: освіта, підтримка, солідарність».

Детальніше...

Протокол спільного засідання постійних депутатських комісій від 22 вересня 2026 року

Протоколи комісій

Детальніше...

В Слобожанській громаді пройшла зустріч з підприємцями, в рамках проєкту «Розвиток інституцій підтримки мікро-, малих та середніх підприємств Харківщини»

photo 5321440621660674803 y

25 вересня 2026 року Слобожанською міською радою спільно з Агенцією регіонального розвитку Харківської області проведено зустріч в межах проєкту «Розвиток інституцій підтримки мікро-, малих та середніх підприємств Харківщини», за підтримки Програми «Партнерство за сильну Україну».
Детальніше...