02

 

У Головному управлінні ДПС у Харківській області  відбувся сеанс телефонного з зв’язку «гаряча лінія» на тему: «РРО та ПРРО».

Спікер: фахівець відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту ГУ ДПС у Харківській області Олена ПУТЯТІНА.

Надаємо декілька запитань та відповідей на них:

 Питання 1. Чи може бути використаний РРО після 01.10.2021, якщо не може бути доопрацьований за технічними властивостями для відображення необхідних реквізитів касових чеків?

 Відповідь: Виходячи з вимог Наказу № 306 та Наказу № 329, зареєстрований РРО за умови неможливості його технічного доопрацювання може бути використаний після 01.10.2021 до кінця терміну його експлуатації, встановленого законом.

Але, з метою виконання вимог законодавства пропонуємо платнику звернутись до постачальника РРО та/або сервісної організації з обслуговування РРО для підтвердження технічної можливості (або неможливості) його доопрацювання.

 Питання 2. Підприємець на єдиному податку 2 групи здійснює реалізацію товарів через ТОВ «Нова пошта» на умовах післяплати та перевищив граничний розмір доходу, встановлений Кодексом для застосування РРО. Чи потрібно підприємцю в даному випадку видавати розрахунковий документ РРО/ПРРО?

Якщо споживач (клієнт) дистанційно замовив товар, наприклад на веб-сайті продавця (Інтернет – магазин), не здійснював передплату за замовлений товар, а доставка товару здійснюється кур’єром на підставі договору, відповідно до якого товар передається такому кур’єру для доставки покупцю, то у такому випадку РРО та/або ПРРО застосовується кур’єром безпосередньо при передачі товару покупцю у своєму відділенні, а продавець зобов’язаний вкласти у посилку видаткову накладну, яка буде свідчити про походження товару. Також, у передбачених законодавством випадках, продавець зобов’язаний вкласти у поштове відправлення гарантійний талон, технічний паспорт або інший документ, що його замінює, який має містити обов’язкові реквізити.

Зобов’язання щодо видачі відповідного розрахункового документу покупцю, відповідно до наведеного у зверненні прикладі, покладається на продавця та/або кур’єра, як безпосередніх учасників договору купівлі – продажу. Кур’єром, відповідно до тексту звернення, виступає ТОВ «Нова Пошта».

Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету від 01 грудня 2025 року

Паспорти бюджетних програм

Детальніше...

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської ради

Facebook post   12

28 листопада 2025 року відбулося чергове засідання комісії, на якому було розглянуто 68 звернень мешканців громади про надання одноразової адресної грошової допомоги.

Колегіально прийнято рішення про виділення одноразової адресної грошової допомоги з місцевого бюджету 68 громадянам на загальну суму 414, 8 тис. грн., а саме:

  • 39 мешканцям громади на лікування;
  • 3 мешканцям громади у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем;
  • 8 сім’ям у зв’язку із зникненням безвісти військовослужбовців;
  • 4 сім’ям у зв’язку із загибеллю (смертю) військовослужбовців;
  • 1 особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників України на вирішення соціально-побутових питань;
  • 4 Захисникам України, які отримали травму (поранення, контузії, каліцтва) або захворювання під час захисту Батьківщини, проведенням оперативного лікування:
  • 9 сім’ям військовослужбовця, особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників чи Захисниць України на придбання деревини паливної для опалення будинку у період дії воєнного стану.

ОГОЛОШЕННЯ❗ 📢До уваги громадян, місце проживання яких зареєстроване у м. Слобожанське

Facebook post   10📌У Слобожанському Палаці культури буде відбуватися видача талонів на отримання гуманітарної допомоги (другий етап, для громадян, які не отримали талони 26.11.2025 року):

☑ 03 грудня 2025 року по 05 грудня 2025 року  з 08-00 год. до 9-00 год.

Видача гуманітарної допомоги буде відбуватися по талонам з 08 грудня  2025 року по 11 грудня 2025 року при таких умовах:

громадяни отримують гуманітарну допомогу в день, який зазначений в талоні у такий час:

час отримання

номера талонів

з 9.00 години до 10.00 години 

з № 1 по № 80

з 10.00 години до 11.00 години   

з № 81 по №  160

з 11.00 години до 12.00 години 

з № 161  по № 240

з 13.00 години до 14.00 години 

з № 241 по № 320

з 14.00 години до 15.00 години 

з № 321 по 400

       

❗Для місцевих - допомога буде видаватися 1 пакунок на 1 домоволодіння:

при умові що в домоволодінні хоча б один з членів сім’ї має статус: людини похилого віку 60+, або особи з інвалідністю, або в сім’ї є дитина/діти до 18 років, або є батьки чи дружина/чоловік військовослужбовця.

💬Для ВПО (у тому числі без категорії вразливості) - допомога буде видаватися 1 пакунок на 1 домоволодіння.

При видачі допомоги при собі мати: паспорт та документ підтверджуючий статус, для ВПО - паспорт та  довідку ВПО.

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 01 грудня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

Кампанія «16 днів проти насильства» започаткована активістами першого Жіночого інституту глобального лідерства у 1991 році та проводиться щорічно з 25 листопада до 10 грудня.

pic 36

Мета кампанії - привернення уваги до проблем подолання насильства в сім’ях, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 28 листопада 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

У Харківській області продовжує працювати гаряча лінія з евакуації

Facebook post   10У Харківській області продовжує працювати гаряча лінія з евакуації за номером 0 800 33 92 91.
Водночас відтепер основним номером для звернень з питань евакуації є короткий номер 203.
Перехід на короткий номер пов'язаний зі спрощенням комунікації для людей та підвищенням доступності допомоги. За номером 203 можна:
* отримати консультацію щодо поселення в інші регіони України;
* подати звернення щодо евакуації цивільного населення з прифронтових та прикордонних територій;
* отримати перенаправлення за відповідними напрямами чи службами.
Номер 0 800 33 92 91 продовжить працювати, оскільки раніше проводилася масштабна інформаційна кампанія, однак основний акцент тепер робиться саме на короткий номер 203.

День пам'яті жертв голодомору!

День пам’яті жертв голодомору

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 21 листопада 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

З Днем гідності та свободи!

День гідності 2025