
У Головному управлінні ДПС у Харківській області відбувся сеанс телефонного з зв’язку «гаряча лінія» на тему: «РРО та ПРРО».
Спікер: фахівець відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту ГУ ДПС у Харківській області Олена ПУТЯТІНА.
Надаємо декілька запитань та відповідей на них:
Питання 1. Чи може бути використаний РРО після 01.10.2021, якщо не може бути доопрацьований за технічними властивостями для відображення необхідних реквізитів касових чеків?
Відповідь: Виходячи з вимог Наказу № 306 та Наказу № 329, зареєстрований РРО за умови неможливості його технічного доопрацювання може бути використаний після 01.10.2021 до кінця терміну його експлуатації, встановленого законом.
Але, з метою виконання вимог законодавства пропонуємо платнику звернутись до постачальника РРО та/або сервісної організації з обслуговування РРО для підтвердження технічної можливості (або неможливості) його доопрацювання.
Питання 2. Підприємець на єдиному податку 2 групи здійснює реалізацію товарів через ТОВ «Нова пошта» на умовах післяплати та перевищив граничний розмір доходу, встановлений Кодексом для застосування РРО. Чи потрібно підприємцю в даному випадку видавати розрахунковий документ РРО/ПРРО?
Якщо споживач (клієнт) дистанційно замовив товар, наприклад на веб-сайті продавця (Інтернет – магазин), не здійснював передплату за замовлений товар, а доставка товару здійснюється кур’єром на підставі договору, відповідно до якого товар передається такому кур’єру для доставки покупцю, то у такому випадку РРО та/або ПРРО застосовується кур’єром безпосередньо при передачі товару покупцю у своєму відділенні, а продавець зобов’язаний вкласти у посилку видаткову накладну, яка буде свідчити про походження товару. Також, у передбачених законодавством випадках, продавець зобов’язаний вкласти у поштове відправлення гарантійний талон, технічний паспорт або інший документ, що його замінює, який має містити обов’язкові реквізити.
Зобов’язання щодо видачі відповідного розрахункового документу покупцю, відповідно до наведеного у зверненні прикладі, покладається на продавця та/або кур’єра, як безпосередніх учасників договору купівлі – продажу. Кур’єром, відповідно до тексту звернення, виступає ТОВ «Нова Пошта».




















Оголошення про висунення кандидатур від громадськості!Слобожанська міська рада повідомляє, що Кабінетом Міністрів України 22 вересня 2025 року прийнято постанову “Про затвердження Порядку надання допомоги для вирішення житлового питання окремим категоріям внутрішньо переміщених осіб, що проживали на тимчасово окупованій території, та внесення змін до Порядку ведення Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України” №1176, яка набирає чинності з 24 листопада 2025 року.
Команда Caritas-Spes Ukraine продовжує реалізацію проєкту з відбудови пошкодженого житла на території нашої громади. У попередніх етапах роботи частина домогосподарств, які подавали заявки не була включена до програми через обмежені (вужчі) критерії відбору, які діяли на момент оцінювання.



