Title

Згідно з п. 1 глави 1 розд. II Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 із змінами та доповненнями (далі – Порядок реєстрації КОРО), суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, крім суб’єктів господарювання, які відповідно до рішень, затверджених власними розпорядчими документами, про те, що у випадку виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії, зобов’язані зареєструвати книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО).

Суб’єкти господарювання, які відповідно до рішень, затверджених власними розпорядчими документами, про те, що у випадку виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії, у разі необхідності та за власним бажанням можуть:

зареєструвати КОРО у порядку та строки, визначені пп. 7, 8 глави 1 розд. II Порядку реєстрації КОРО;

скасувати реєстрацію КОРО та припинити її застосування.

Форму КОРО на РРО наведено в додатку 1 до Порядку реєстрації КОРО (п. 3 глави 1 розд. II Порядку реєстрації КОРО).

Відповідно до п. 9 глави 4 розд. II Порядку реєстрації КОРО, у розд. 2 КОРО, зареєстрованої на РРО, обліковуються розрахункові квитанції, використані під час відключення електроенергії або в період ремонту РРО. Графи 1 - 5 заповнюються до початку використання розрахункової книжки (далі – РК), графи 6 - 8 – до початку реєстрації розрахункових операцій за допомогою РРО після відновлення постачання електроенергії чи встановлення РРО після ремонту.

Якщо початок та закінчення одного циклу використання РК при відключенні електроенергії чи на період ремонту РРО припадають на різні робочі дні, за кожний робочий день у розд. 2 КОРО на РРО здійснюються окремі записи, при цьому графи 1, 2 заповнюються тільки в перший, а графа 8 – тільки в останній день одного циклу використання РК.

Крім того, на підставі даних розрахункових квитанцій щодня здійснюються записи в розд. 1; до запису за перший день слід включити дані про відповідні суми (графи 3 - 10) за контрольною стрічкою з початку робочого дня до моменту виходу з ладу РРО або відключення електроенергії. У записі за даними фіскального звітного чека, роздрукованого після відновлення роботи на РРО, необхідно зазначити, за які попередні дати підсумовані дані в цьому фіскальному чеку (п. 10 глави 4 розд. II Порядку реєстрації КОРО).

Згідно з п. 10 розд. III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 із змінами та доповненнями, якщо на період виходу з ладу РРО або в разі відключення електроенергії розрахункові операції проводяться з використанням КОРО та РК, після встановлення відремонтованого (резервного) РРО або відновлення постачання електроенергії необхідно провести через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням РК, а також відповідно до контрольної стрічки (у випадку обнулення оперативної пам’яті) – за час роботи, що передував виходу РРО з ладу або відключенню електроенергії, окремо за кожною ставкою податку на додану вартість, акцизного податку або іншого податку (збору), після чого слід виконати Z-звіт. За потреби виконується операція «службове внесення» на суму готівки, що зберігається на місці проведення розрахунків.

Привітання до Дня енергетика!

День енергетика 2025 3

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської ради

Facebook post   1015 грудня 2025 року відбулося чергове засідання комісії, на якому було розглянуто 52 звернення мешканців громади про надання одноразової адресної грошової допомоги.

Колегіально прийнято рішення про виділення одноразової адресної грошової допомоги з місцевого бюджету 52 громадянам на загальну суму 383000,00 грн., а саме:

  • 22 мешканцям громади на лікування;
  • 1 особі громади на поховання непрацюючого родича працездатного віку;
  • 2 мешканцям громади у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем;
  • 3 сім’ям у зв’язку із зникненням безвісти військовослужбовців;
  • 2 сім’ям у зв’язку із знаходженням у полоні військовослужбовців;
  • 1 особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників України на вирішення соціально-побутових питань;
  • 2 Захисникам України, які отримали травму (поранення, контузії, каліцтва) або захворювання під час захисту Батьківщини, проведенням оперативного лікування;
  • 19 сім’ям військовослужбовця, особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників чи Захисниць України на придбання деревини паливної для опалення будинку у період дії воєнного стану.

Увага підприємцям!

Facebook post   10
Eastern Ukrainr EDIH (проєкт з підтирмки цифровізації бізнесу) проводить опитування про реальні потреби підприємців. 
Опитування буде доступне до 19.12.2025 року за посилання

Привітання до Дня села Шелудьківка!

День села Шелудьківка

Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету від 18 грудня 2025 року

Паспорти бюджетних програм

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 18 грудня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 18 грудня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

Як контролювати артеріальну гіпертензію

Zobrazhennyagipert

 

Ефективний контроль артеріальної гіпертензії (АГ) потребує комплексного підходу: поєднання медикаментозного лікування, щоденного вимірювання артеріального тиску та зміни способу життя. У цьому дописі розглянемо кожну складову
Медикаментозна терапія
Людям з АГ необхідно дотримуватися індивідуально призначеної лікарем антигіпертензивної терапії й у жодному разі не змінювати схеми лікування самостійно. Коригувати схему, зважаючи на реакцію пацієнта на терапію, може лише лікар.
Регулярний прийом антигіпертензивних препаратів дозволяє підтримувати артеріальний тиск на оптимальному рівні та зменшує ризик ураження серця, судин, нирок, сітківки ока та головного мозку.
Самостійне вимірювання тиску вдома
Для тих, хто має діагностовану АГ, важливо щодня вимірювати артеріальний тиск принаймні двічі на день — зранку та ввечері, — і вести «щоденник контролю». Запис результатів допомагає вам і вашому лікарю відстежувати динаміку тиску та вчасно коригувати лікування, якщо того вимагає ситуація.
Зміна способу життя
Не менш важливо приділяти увагу своєму способу життя. Для того, аби терапія була ефективною, необхідно створити правильні умови:
– відмовитися від вживання тютюну й алкоголю;
– харчуватися збалансовано, обмежити вживання солі;
– систематично займатися руховою активністю;
– контролювати масу тіла;
– зменшувати стрес — крім рухової активності й здорового харчування, із цим допоможуть дихальні вправи, медитації, майндфулнес, за потреби — психотерапія.
Пам’ятайте: стабільний тиск — це результат щоденної уваги до себе.
Про зміни способу життя, які допомагають тримати артеріальний тиск під контролем, читайте у наступній публікації. Підписуйтесь на сторінку ЦГЗ, аби не пропустити оновлень.

За матеріалами ЦГЗ МОЗ України

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 17 грудня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

Інформаційно-комунікаційна система "Державний аграний реєстр""

Додаток DIGITAL DEVELOPMENT  UKRAINIAN AGRICULTURE v4 (2) images 0

Детальніше...