Title

Згідно з п. 1 глави 1 розд. II Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 із змінами та доповненнями (далі – Порядок реєстрації КОРО), суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, крім суб’єктів господарювання, які відповідно до рішень, затверджених власними розпорядчими документами, про те, що у випадку виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії, зобов’язані зареєструвати книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО).

Суб’єкти господарювання, які відповідно до рішень, затверджених власними розпорядчими документами, про те, що у випадку виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії, у разі необхідності та за власним бажанням можуть:

зареєструвати КОРО у порядку та строки, визначені пп. 7, 8 глави 1 розд. II Порядку реєстрації КОРО;

скасувати реєстрацію КОРО та припинити її застосування.

Форму КОРО на РРО наведено в додатку 1 до Порядку реєстрації КОРО (п. 3 глави 1 розд. II Порядку реєстрації КОРО).

Відповідно до п. 9 глави 4 розд. II Порядку реєстрації КОРО, у розд. 2 КОРО, зареєстрованої на РРО, обліковуються розрахункові квитанції, використані під час відключення електроенергії або в період ремонту РРО. Графи 1 - 5 заповнюються до початку використання розрахункової книжки (далі – РК), графи 6 - 8 – до початку реєстрації розрахункових операцій за допомогою РРО після відновлення постачання електроенергії чи встановлення РРО після ремонту.

Якщо початок та закінчення одного циклу використання РК при відключенні електроенергії чи на період ремонту РРО припадають на різні робочі дні, за кожний робочий день у розд. 2 КОРО на РРО здійснюються окремі записи, при цьому графи 1, 2 заповнюються тільки в перший, а графа 8 – тільки в останній день одного циклу використання РК.

Крім того, на підставі даних розрахункових квитанцій щодня здійснюються записи в розд. 1; до запису за перший день слід включити дані про відповідні суми (графи 3 - 10) за контрольною стрічкою з початку робочого дня до моменту виходу з ладу РРО або відключення електроенергії. У записі за даними фіскального звітного чека, роздрукованого після відновлення роботи на РРО, необхідно зазначити, за які попередні дати підсумовані дані в цьому фіскальному чеку (п. 10 глави 4 розд. II Порядку реєстрації КОРО).

Згідно з п. 10 розд. III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 із змінами та доповненнями, якщо на період виходу з ладу РРО або в разі відключення електроенергії розрахункові операції проводяться з використанням КОРО та РК, після встановлення відремонтованого (резервного) РРО або відновлення постачання електроенергії необхідно провести через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням РК, а також відповідно до контрольної стрічки (у випадку обнулення оперативної пам’яті) – за час роботи, що передував виходу РРО з ладу або відключенню електроенергії, окремо за кожною ставкою податку на додану вартість, акцизного податку або іншого податку (збору), після чого слід виконати Z-звіт. За потреби виконується операція «службове внесення» на суму готівки, що зберігається на місці проведення розрахунків.

Протокол спільного засідання постійних депутатських комісій від 22 жовтня 2025 року

протоколи комісій

Детальніше...

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської ради

Materialna dopomoga

23 жовтня 2025 року відбулися чергові засідання комісії, на яких було розглянуто 16 звернень мешканців громади про надання одноразової адресної грошової допомоги.

Детальніше...

«Офіс податкових консультантів: Увага. Повага. Довіра»

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 28 жовтня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Детальніше...

LXXVI сесія Слобожанської селищної ради VIII скликання

Sesija

від "22" жовтня 2025 року

Детальніше...

Рішеня комісії з питань розподілу публічних інвестицій при виконавчому комітеті Слобожанської міської ради

Facebook post   12

24 жовтня 2025 року м. Слобожанське № 1

 

Комісія з питань розподілу публічних інвестицій при виконавчому комітеті Слобожанської міської ради (далі Комісія) отримала від фінансового управління Слобожанської міської ради лист від 24.10.2025 року №01-21/637 «Про надання консолідованого переліку публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій єдиного проектного портфеля публічних інвестицій Слобожанської територіальної громади і розподіл публічних інвестицій на їх підготовку та реалізацію за 2026-2028 роки у розрізі джерел і механізмів фінансового забезпечення».

Детальніше...

Інформація про початок перевірки на виконання вимог Закону України «Про очищення влади» від 27.10.2025 року

Очищення влади

На виконання вимог Закону України «Про очищення влади» інформуємо про те, що розпочато перевірку стосовно:

Детальніше...

Протокол № 76 засідання LХXVI сесії Слобожанської міської ради VIII скликання Чугуївського району Харківської області

протоколи сесій

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 23 жовтня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів»  (зі змінами))

Детальніше...

22 жовтня 2025 року відбулось друге засідання інвестиційної ради при виконавчому комітеті Слобожанської міської ради

Facebook post   16

Нагадаємо, даний напрямок діяльності реалізується на виконання державної реформи управління публічними інвестиціями (PIM), яка направлена на підвищення ефективності управління коштами бюджету розвитку громади, в першу чергу з урахуванням основних соціальних потреб її мешканців.

Детальніше...