DPS inf

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що згідно з п. 49.3 ст. 49 Податкового кодексу України, податкова декларація, розрахунок, звіт подається за вибором платника податків, в один із таких способів:

  • особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
  • надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
  • засобами електронного зв’язку в електронній формі.

Платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації в електронній формі, а податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі всіма платниками цього податку. У разі припинення договору про визнання електронних документів з підстав, визначених законом, платник податків до складення нового договору має право подавати податкову звітність на паперових носіях або надіслати поштою.

Звертаємо увагу платників податків, що у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити поштове відправлення на адресу відповідного податкового органу не пізніше ніж за 5-ть днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації, визначеного у ст. 49 ПКУ.

Згідно з пп. 2 п. 42 Правил надання послуг поштового зв’язку затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 №270, на поштовому відправленні зазначається поштова адреса в такій послідовності:

  • найменування вулиці (проспекту, бульвару, провулку), номер будинку, квартири;
  • найменування населеного пункту, району, області;
  • поштовий індекс;
  • країна призначення.

Найменування відправника та адресата, їх поштові адреси на поштовому відправленні, бланку супровідної адреси, бланку поштового переказу пишуться чорнилом чи кульковою ручкою (крім червоного, жовтого та зеленого кольорів) або друкуються.

Внутрішні поштові відправлення з позначкою «Звіт» (листи та бандеролі з оголошеною цінністю, посилки) подаються для пересилання лише з описом вкладення, при цьому  бланк опису заповнюється відправником у 2-х примірниках.

Працівник поштового зв’язку має перевірити відповідність вкладення опису, розписатися на обох його примірниках і проставити відбиток календарного штемпеля. Один примірник опису вкладається до поштового відправлення, а другий видається відправникові.

26.11.2025 року та 02.12.2025 року Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД „ҐЛОБАЛ ЕМПАВЕРМЕНТ МІШН ЮА“» доставила гуманітарної допомоги до Слобожанської громади.

20251204 113741

Продуктові набори  отримують мешканці Лиманського старостату та м. Слобожанське.

Гуманітарну допомогу можуть отримати сім’ї в домоволодінні яких хоча б один з членів сім’ї має статус: людини похилого віку, або особи з інвалідністю, або в сім’ї є діти до 18 років, або є батьки чи дружина/чоловік військовослужбовця, а також сім’ї ВПО.

Висловлюємо засновнику Фонду Майклу Каппоні, директору представництва GEM UA Андрію Негричу, представникам Фонду Володимиру Потравному, Артему Левитас, Павлу Кузнецову слова вдячності за допомогу людям, які знаходяться у складних життєвих обставинах.

 

 

 

 

 

 

 

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 03 грудня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету від 01 грудня 2025 року

Паспорти бюджетних програм

Детальніше...

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської ради

Facebook post   12

28 листопада 2025 року відбулося чергове засідання комісії, на якому було розглянуто 68 звернень мешканців громади про надання одноразової адресної грошової допомоги.

Колегіально прийнято рішення про виділення одноразової адресної грошової допомоги з місцевого бюджету 68 громадянам на загальну суму 414, 8 тис. грн., а саме:

  • 39 мешканцям громади на лікування;
  • 3 мешканцям громади у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем;
  • 8 сім’ям у зв’язку із зникненням безвісти військовослужбовців;
  • 4 сім’ям у зв’язку із загибеллю (смертю) військовослужбовців;
  • 1 особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників України на вирішення соціально-побутових питань;
  • 4 Захисникам України, які отримали травму (поранення, контузії, каліцтва) або захворювання під час захисту Батьківщини, проведенням оперативного лікування:
  • 9 сім’ям військовослужбовця, особі з інвалідністю внаслідок війни з числа Захисників чи Захисниць України на придбання деревини паливної для опалення будинку у період дії воєнного стану.

ОГОЛОШЕННЯ❗ 📢До уваги громадян, місце проживання яких зареєстроване у м. Слобожанське

Facebook post   10📌У Слобожанському Палаці культури буде відбуватися видача талонів на отримання гуманітарної допомоги (другий етап, для громадян, які не отримали талони 26.11.2025 року):

☑ 03 грудня 2025 року по 05 грудня 2025 року  з 08-00 год. до 9-00 год.

Видача гуманітарної допомоги буде відбуватися по талонам з 08 грудня  2025 року по 11 грудня 2025 року при таких умовах:

громадяни отримують гуманітарну допомогу в день, який зазначений в талоні у такий час:

час отримання

номера талонів

з 9.00 години до 10.00 години 

з № 1 по № 80

з 10.00 години до 11.00 години   

з № 81 по №  160

з 11.00 години до 12.00 години 

з № 161  по № 240

з 13.00 години до 14.00 години 

з № 241 по № 320

з 14.00 години до 15.00 години 

з № 321 по 400

       

❗Для місцевих - допомога буде видаватися 1 пакунок на 1 домоволодіння:

при умові що в домоволодінні хоча б один з членів сім’ї має статус: людини похилого віку 60+, або особи з інвалідністю, або в сім’ї є дитина/діти до 18 років, або є батьки чи дружина/чоловік військовослужбовця.

💬Для ВПО (у тому числі без категорії вразливості) - допомога буде видаватися 1 пакунок на 1 домоволодіння.

При видачі допомоги при собі мати: паспорт та документ підтверджуючий статус, для ВПО - паспорт та  довідку ВПО.

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 01 грудня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

Кампанія «16 днів проти насильства» започаткована активістами першого Жіночого інституту глобального лідерства у 1991 році та проводиться щорічно з 25 листопада до 10 грудня.

pic 36

Мета кампанії - привернення уваги до проблем подолання насильства в сім’ях, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 28 листопада 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

Детальніше...

У Харківській області продовжує працювати гаряча лінія з евакуації

Facebook post   10У Харківській області продовжує працювати гаряча лінія з евакуації за номером 0 800 33 92 91.
Водночас відтепер основним номером для звернень з питань евакуації є короткий номер 203.
Перехід на короткий номер пов'язаний зі спрощенням комунікації для людей та підвищенням доступності допомоги. За номером 203 можна:
* отримати консультацію щодо поселення в інші регіони України;
* подати звернення щодо евакуації цивільного населення з прифронтових та прикордонних територій;
* отримати перенаправлення за відповідними напрямами чи службами.
Номер 0 800 33 92 91 продовжить працювати, оскільки раніше проводилася масштабна інформаційна кампанія, однак основний акцент тепер робиться саме на короткий номер 203.

День пам'яті жертв голодомору!

День пам’яті жертв голодомору