1

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що що пп. 266.1.1 ПКУ визначено, що платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості (їх часток).

Згідно з пп. «а» і «б» пп. 14.1.122 ПКУ для цілей оподаткування нерезидентами вважаються іноземні компанії, організації, утворені відповідно до законодавства інших держав, їх зареєстровані (акредитовані або легалізовані) відповідно до законодавства України філії, представництва та інші відокремлені підрозділи з місцезнаходженням на території України; дипломатичні представництва, консульські установи та інші офіційні представництва інших держав і міжнародних організацій в Україні.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» представництво іноземного суб’єкта господарської діяльності – установа або особа, яка представляє інтереси іноземного суб’єкта господарської діяльності в Україні і має на це належним чином оформлені відповідні повноваження.

Згідно з ст. 95 ЦКУ представництво є відокремленим підрозділом головної компанії – нерезидента і не є юридичною особою.

Процедури взяття на облік іноземних юридичних осіб – нерезидентів визначені Порядком обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Мінфіну від 09.12.2011 р. №1588 із змінами та доповненнями (далі – Порядок №1588), відповідно до розд. ІІ якого, в залежності від обраного варіанту реєстрації, на обліку в контролюючому органі, як платник податків перебувають, зокрема:

  • іноземні дипломатичні представництва та консульські установи, представництва міжнародних організацій в Україні (далі – дипломатична місія), у разі взяття їх на облік згідно з п. 4.9 розд. IV Порядку №1588;
  • нерезиденти, у разі взяття їх на облік відповідно до п. 4.4 розд. IV Порядку №1588 (крім дипломатичних місій);
  • постійні представництва нерезидентів на території України, у разі взяття їх на облік згідно з п. 5.5 розд. V Порядку №1588.

При цьому, абз. 3 пп. 1 п. 3.4 розд. ІІІ Порядку №1588 встановлено, що нерезиденти (іноземні юридичні компанії, організації), які придбавають нерухоме майно або отримують майнові права на таке майно в Україні, зобов’язані стати на облік у контролюючих органах (до придбання нерухомого майна або отримання майнових прав на таке майно в Україні) до контролюючого органу за місцезнаходженням нерухомого майна.

База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи з загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, юридичною особою – платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Разом з тим, права на нерухоме майно, які підлягають державній реєстрації, виникають з дня такої реєстрації відповідно до закону.

Таким чином, якщо у власності іноземної юридичної особи – нерезидента перебувають об’єкти житлової та/або нежитлової нерухомості (їх частки), то податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується такою особою:

  • самостійно, при цьому, до придбання нерухомого майна або отримання майнових прав на таке майно в Україні, він зобов’язаний стати на облік до контролюючого органу за місцезнаходженням нерухомого майна;
  • через представництво (постійне представництво) нерезидента, яке перебуває на обліку в контролюючих органах в залежності від обраного способу державної реєстрації (акредитації, легалізації).

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 15 липня 2025 року

Предмет закупівлі

обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів»  (зі змінами))

Детальніше...

Увага! Попередження щодо незаконного перетину державного кордону України

Facebook post   10

Шановні мешканці Слобожанської громади!

У зв’язку з посиленням заходів безпеки та відповідно до доручень Харківської  обласної та Чугуївської районної військових адміністрацій, інформуємо про необхідність дотримання законодавства під час перетину державного кордону України.

Незаконний перетин – це порушення правил перетинання державного кордону, і не важливо, з використанням підроблених документів або в інший спосіб.

Незаконний перетин державного кордону України карається законом. Згідно зі статтею 204-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за це передбачено штраф у розмірі від 200 до 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або адміністративний арешт на строк до 15 діб з конфіскацією знарядь та засобів вчинення правопорушення. У разі перетину кордону з метою ухилення від мобілізації або призову, відповідальність може бути кримінальною, відповідно до:

Детальніше...

Герої не вмирають!

Кузнєцов Денис Юрійович

Кузнєцов Денис Юрійович

25.02.1996 - 10.07.2025

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 07 липня 2025 року

Предмет закупівлі

ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СЛОБОЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

 (відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів»  (зі змінами))

 

Детальніше...

Увага! Оголошення!

Інформуємо, що постановою Кабінету Міністрів від 21 лютого 2025 року № 273 (набрала чинності 18 березня 2025 року) внесено зміни до Порядку надання компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць/місць провадження господарської діяльності/незалежної професійної діяльності осіб з інвалідністю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2023 року № 893. 

Детальніше...

Одноразова адресна грошова допомога мешканцям Слобожанської міської ради

Materialna dopomoga

Надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам, які зареєстровані на території Слобожанської міської ради та опинилися в скрутних життєвих обставинах з різних причин, постійно розглядається на засіданнях комісії з розгляду питань, пов’язаних з наданням одноразової адресної грошової допомоги відповідно до Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам Слобожанської селищної ради та Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги Захисникам і Захисницям України та членам їх сімей Слобожанської селищної ради.

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 07 липня 2025 року

Предмет закупівлі

обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів»  (зі змінами))

Детальніше...

Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі від 10 липня 2025 року

Предмет закупівлі

Інформація

про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів»  (зі змінами))

Детальніше...

Поради батькам: як підготувати дитину до відпочинку в оздоровчому закладі

Title

У період оздоровчої кампанії власники та персонал дитячих закладів відпочинку дбають про безпечні та комфортні умови для дітей. Водночас якість відпочинку значною мірою залежить і від підготовки самої дитини.

На що звернути увагу батькам:

Детальніше...

Проекти рішень, які планується винести на розгляд LХXII сесії VІІІ скликання

проєкти рішень

Детальніше...